Показати схожі тендери

Закупівля С_25Т-234_34210000-2 – Кузови транспортних засобів (Кузов фургон каротажного підіймача) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-07-002968-a
Id Tender c2ecc04909824c8987846024b990f4cd
План UA-P-2025-03-07-003048-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 07.03.2025 10:45
Остання зміна 02.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 678 758 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
47 000 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.03.2025 10:44 до 17.03.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 07.03.2025 10:44
до 14.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.03.2025 10:44
до 14.03.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 18.03.2025 12:05
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.03.2025 13:41
до 03.04.2025 00:00
Період уточнень
з 07.03.2025 10:44 до 14.03.2025 00:00
Період оскарження
з 07.03.2025 10:44 до 14.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.03.2025 12:05
Основні параметри
С_25Т-234_34210000-2 – Кузови транспортних засобів (Кузов фургон каротажного підіймача)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 678 758 грн.
34210000-2 – Кузови транспортних засобів (Кузов фургон каротажного підіймача)
Назва предмета закупівлі
34210000-2 – Кузови транспортних засобів (Кузов фургон каротажного підіймача)
Очікувана вартість
4 678 758 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
47000,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.03.2025 11:42
Закінчення аукціону
18.03.2025 12:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кузов фургон каротажного підіймача
Код ДК 021:2015
34211300-9 - Кузови вантажних транспортних засобів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, DDP склад Постачальника
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації
вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 10:44
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 10:44
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Документ у форматі PDF
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання передачі Товару/Послуг або видаткової накладної, та наданого Постачальником на його підставі рахунку на оплату
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАФТОАВТОМАТИКА"
Пропозиція:
4 678 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ РІНО ТРАКС ТРЕЙД
Пропозиція:
4 545 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.03.2025 11:42
Критерії закупівлі
Скасування
02.06.2025 00:00
За період підготування, опрацювання заявки на закупівлю, в тому числі проведення процедури закупівлі, термін від початку наявності потреби до визначення учасника переможцем процедури закупівлі склав 5 місяців. За даний термін підготовки та проведення процедури закупівлі фактична потреба замовника була змінена та відповідно переглянута доцільність програми відновлення спецтехніки, в даному випадку закупівлі товаро-матеріальних цінностей Кузову-фургону каротажного підіймача, що є складовою програми.
22.05.2025 17:01
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ярослав ОЛІЙНИК
Електронна пошта
Телефон
+380675934180
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 34210000-2 – Кузови транспортних засобів (Кузов фургон каротажного підіймача)
Період вимог/скарг з 28.03.2025 13:41 по 03.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.03.2025 12:05 по 16.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
28.03.2025 13:41
Повідомлення про рішення
25.03.2025 15:51
Електроний протокол про продовження строку
18.03.2025 12:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 10:44
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 10:44
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, стислими строками кваліфікації та можливу необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
25.03.2025 15:51
Дата кінця розгляду
16.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.03.2025 13:41 по 05.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.03.2025 13:42
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 13:38 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.05.2025 14:59
Електроний протокол про продовження строку
02.05.2025 13:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 10:44
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 10:44
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, стислими строками кваліфікації та можливу необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
08.05.2025 14:59
Дата кінця розгляду
31.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
№ з/п Перелік виявлених невідповідностей: 1 Учасником надано Довідку на бланку Учасника «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів» (Таблиця 1 до Кваліфікаційних критеріїв Додатку 1 до ТД) у якій не зазначено строк дії договору (колонка 5 Таблиці 1). 2 Учасником, на вимогу надання скан-копії аналогічного договору з додатками, за предметом закупівлі Кузови, причепи та напівпричепи надано скан-копію Договору за предметом закупівлі (ДК 021:2015): 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби Бригадні автомобілі. 3 Учасником надано сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), зокрема в даному сертифікаті не підтверджено проведення наглядового аудиту 1 року чинності з дати видачі 28 вересня 2023 року, що фактично не підтверджує дійсність сертифікату. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 1.Таблиця 1, п.п.1.1, п 1, поз.1, Частина 1, Розділ І Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам, Додаток 1 до ТД. 2.п.п.1.1-1.2, п.1, поз.1, Частина 1, Розділ І Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам, Додаток 1 до ТД. 3.п.2. Вимоги щодо подання документів, що підтверджують відповідність запропонованого учасником товару встановленим вимогам Замовника, частина ІІ додатку №3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Надати Довідку на бланку Учасника «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів» (Таблиця 1 до Кваліфікаційних критеріїв Додатку 1 до ТД) з зазначенням строку дії Договору. 2.Надати Скановані копії договору(-ів) із додатками про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) за предметом закупівлі Кузови, причепи та напівпричепи. 3.Надати чинний сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), з підтвердженням проведення наглядового аудиту.
Створено
09.05.2025 08:37
Надати до
10.05.2025 08:37
Торги відмінено
Очікувана вартість
4 678 758 грн.
Період подання пропозицій
до 17.03.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380675934180
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
4 678 758 грн.
Період подання пропозицій
до 17.03.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380675934180
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності