Показати схожі тендери

Закупівля Блок привода БПВСП 00.00.000Ш або еквівалент від Державне підприємство "Львіввугілля".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-06-013980-a
Id Tender f70151a9ffb84046b5cec871e487dea6
План UA-P-2025-03-06-016867-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 06.03.2025 17:52
Остання зміна 26.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 250 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.03.2025 17:51 до 18.03.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 06.03.2025 17:51
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.03.2025 17:51
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.03.2025 12:56
до 20.05.2025 17:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.03.2025 14:46
до 26.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 20.05.2025 17:56
-
Період уточнень
з 06.03.2025 17:51 до 15.03.2025 00:00
Період оскарження
з 06.03.2025 17:51 до 15.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.03.2025 12:56 до 20.05.2025 17:56
Період кваліфікації
з 19.03.2025 12:56 до 20.05.2025 17:56
Основні параметри
Блок привода БПВСП 00.00.000Ш або еквівалент
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
6 250 000 грн.
Блок привода БПВСП 00.00.000Ш або еквівалент
Назва предмета закупівлі
Блок привода БПВСП 00.00.000Ш або еквівалент
Примітки
Для створення рівного конкурентного середовища в оголошенні про проведення процедури закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Включення чи не включення ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим податковим законодавством.
Очікувана вартість
6 250 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.03.2025 12:27
Закінчення аукціону
19.03.2025 12:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Блок привода БПВСП 00.00.000Ш або еквівалент
Код ДК 021:2015
43613100-4 - Частини врубових машин для добування вугілля
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80051, Україна, Львівська область, с.Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Блок привода БПВСП 00.00.000Ш або еквівалент. Умови оплати – Оплата за отриманий Товар проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту отримання узгодженої партії Товару. Оплату за Товар може здійснювати, як Покупець так і Вантажоодержувач. Джерело фінансування - кошти підприємства.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТРІ-ЛЕНД"
Пропозиція:
2 500 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС"
Пропозиція:
2 490 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНТЕРТЄХПРОМ"
Пропозиція:
6 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.03.2025 12:27
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій МОДЕНКО
Електронна пошта
Телефон
380672150077
Замовник
ЄДРПОУ
32323256
Назва (англійською мовою)
State enterprise Lvivvughiliya
Повна назва
Державне підприємство "Львіввугілля"
Повна назва (англійською мовою)
State enterprise Lvivvughiliya
Поштовий індекс
80000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Сокаль
Адреса
вул.Б.Хмельницького,26
Кваліфікація
Лот № 1 Блок привода БПВСП 00.00.000Ш або еквівалент
Період вимог/скарг з 27.03.2025 14:46 по 02.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.03.2025 12:56 по 27.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
19.03.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі товару, а саме: Блок привода БПВСП 00.00.000Ш або еквівалент за кодом ДК 021:2015, 43610000-2 Частини бурильних машин (43613100-4 Частини врубових машин для добування вугілля). За результатами розкриття найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС". Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Невідповідність: - у складі тендерної пропозиції учасника надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці яка підтверджує можливість проводити монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки гірничошахтного обладнання. Проте у тендерній пропозиції учасника відсутня інформація щодо можливості застосування товару у небезпечних умовах по газу та пилу виданого на ім’я виробника товару. Вимога тендерної документації: пп. 10.3 п. 10 Додатку 1 тендерної документації «Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:»: 10.3. з метою недопущення участі у процедурі закупівлі недобросовісних учасників, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію Дозволу Держгірпромнагляду або Дозволу Державної служби України з питань праці щодо можливості застосування товару у небезпечних умовах по газу та пилу виданого на ім’я виробника товару (дозвіл надається на застосування очисного комбайна у складі якого застосовується товар, який є предметом закупівлі); Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - документи які підтверджують можливості застосування товару у небезпечних умовах по газу та пилу виданого на ім’я виробника товару згідно пп. 10.3 п. 10 Додатку 1 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, проте учасник закупівлі не виправив виявлені замовником невідповідності, а лише надав Лист щодо відповідності. Уважно вивчивши наданий учасником лист, замовником встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації в частині надання документів згідно пп. 10.3 п. 10 Додатку 1, зокрема умовами тендерної документації передбачено, що учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати копію Дозволу Держгірпромнагляду або Дозволу Державної служби України з питань праці щодо можливості застосування товару у небезпечних умовах по газу та пилу виданого на ім’я виробника товару (дозвіл надається на застосування очисного комбайна у складі якого застосовується товар, який є предметом закупівлі), проте у складі тендерної пропозиції учасника надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці яка підтверджує можливість проводити монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки гірничошахтного обладнання, тобто Декларація підтверджує можливість проводити повний перелік монтажно-демонтажних та налагоджувальних робіт устаткування підвищеної небезпеки гірничошахтного обладнання, при цьому у документі відсутня інформація щодо застосування товару (гірничошахтного обладнання) у небезпечних умовах по газу та пилу виданого на ім’я виробника товару.
Документи кваліфікації
27.03.2025 14:45
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
19.03.2025 12:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 17:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 17:51
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
19.03.2025 12:56
Надати до
21.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Невідповідність: - у складі тендерної пропозиції учасника надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці яка підтверджує можливість проводити монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки гірничошахтного обладнання. Проте у тендерній пропозиції учасника відсутня інформація щодо можливості застосування товару у небезпечних умовах по газу та пилу виданого на ім’я виробника товару. Вимога тендерної документації: пп. 10.3 п. 10 Додатку 1 тендерної документації «Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:»: 10.3. з метою недопущення участі у процедурі закупівлі недобросовісних учасників, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію Дозволу Держгірпромнагляду або Дозволу Державної служби України з питань праці щодо можливості застосування товару у небезпечних умовах по газу та пилу виданого на ім’я виробника товару (дозвіл надається на застосування очисного комбайна у складі якого застосовується товар, який є предметом закупівлі); Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - документи які підтверджують можливості застосування товару у небезпечних умовах по газу та пилу виданого на ім’я виробника товару згідно пп. 10.3 п. 10 Додатку 1 тендерної документації.
Створено
24.03.2025 21:02
Надати до
25.03.2025 21:02
Період вимог/скарг з 03.04.2025 15:42 по 09.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.03.2025 14:46 по 04.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей
Зміст
19.03.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі товару, а саме: Блок привода БПВСП 00.00.000Ш або еквівалент за кодом ДК 021:2015, 43610000-2 Частини бурильних машин (43613100-4 Частини врубових машин для добування вугілля). За результатами розкриття найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС". Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, та було прийняте рішення відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "ТРІ-ЛЕНД". Відповідно до абз. 9 п. 37 Особливостей Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Так як Учасник закупівлі ТОВ "ТРІ-ЛЕНД" у встановлений час не надав обґрунтування аномально низької ціни, Замовником прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ "ТРІ-ЛЕНД" відповідно до абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;).
Документи кваліфікації
03.04.2025 15:42
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
27.03.2025 14:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 17:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 17:51
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
27.03.2025 14:46
Надати до
29.03.2025 00:00
Період вимог/скарг з 10.04.2025 17:24 по 16.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.04.2025 15:42 по 11.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.04.2025 17:25
Довідка НАЗК
10.04.2025 17:24
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.04.2025 15:43
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 20.05.2025 17:56 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 17:53 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
19.03.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі товару, а саме: Блок привода БПВСП 00.00.000Ш або еквівалент за кодом ДК 021:2015, 43610000-2 Частини бурильних машин (43613100-4 Частини врубових машин для добування вугілля). За результатами розкриття найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС". Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, та було прийняте рішення відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "ТРІ-ЛЕНД", проте пропозицію учасника було відхилено відповідно до абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "ІНТЕРТЄХПРОМ" та було прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до п. 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12, проте переможцем закупівлі не виконано вимоги п. 47 Особливостей, у встановлений термін.
Документи кваліфікації
20.05.2025 17:55
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
20.05.2025 17:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 17:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 17:51
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-29-000013
Дата створення проекту
29.04.2025 15:53
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
29.04.2025 16:12
Дата публікації висновку про результати
19.05.2025 14:33
Дата завершення усунення порушень
03.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
21.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.04.2025 №137 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 29.04.2025 №137. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-06-013980-a, 06.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.04.2025 00:00
Документи рішення
29.04.2025 16:12
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; оприлюднення переможцем тендеру інформації та документів відповідно до норм Особливостей №1178. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Львіввугілля» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-06-016867-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; оприлюднене звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 26.03.2025 №253, від 03.04.2025 №276 та від 10.04.2025 №301; оприлюднені повідомлення щодо необхідності обґрунтування аномально низької ціни тендерних пропозицій ПП «БК «БУДРЕМ ПЛЮС» та ТОВ «ТРІ-ЛЕНД», а також оприлюднене ПП «БК «БУДРЕМ ПЛЮС» обґрунтування аномально низької ціни його тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ПП «БК «БУДРЕМ ПЛЮС», оприлюднене Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «БК «БУДРЕМ ПЛЮС» та наданий учасником документ стосовно усунення таких невідповідностей (щодо правомірності відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника); тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРТЄХПРОМ»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель 10.04.2025 оприлюднено протокольне рішення уповноваженої особи №301 від 10.04.2025 про визначення ТОВ «ІНТЕРТЄХПРОМ» переможцем процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти з ТОВ «ІНТЕРТЄХПРОМ» договір про закупівлю. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Отже, за нормами пункту 47 Особливостей № 1178 переможець повинен надати замовнику вищевказані документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Крім того, відповідно до статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Одночасно, згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. У Додатку 4 (Перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі) до тендерної документації Замовником визначено для переможця спосіб документального підтвердження відсутності підстав згідно пункту 47 Особливостей №1178 та вказано, що такі документи переможець процедури закупівлі повинен подати через електронну систему закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Водночас, моніторингом встановлено, що ТОВ «ІНТЕРТЄХПРОМ» не надав шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель та у спосіб, зазначений в тендерній документації Замовника, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у відповідних підпунктах пункту 47 Особливостей №1178. Слід зазначити, що станом на 15.05.2025 Замовником тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРТЄХПРОМ» не відхилено, договір з ТОВ «ІНТЕРТЄХПРОМ» за результатами проведеної закупівлі UA-2025-03-06-013980-a в електронній системі закупівель не оприлюднено. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що переможцем закупівлі не виконано вимоги пункту 47 Особливостей №1178 у встановлений термін, тому після здійснення моніторингу закупівлі Замовником буде прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРТЄХПРОМ» відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178. Таким чином, на час завершення моніторингу Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРТЄХПРОМ» не приймалося, що не відповідає нормам підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178. Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а відповідно до пункту 51 Особливостей №1178 відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі, зокрема, відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цими особливостями.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРТЄХПРОМ», визначення його переможцем тендеру та оприлюднення переможцем тендеру інформації та документів відповідно до норм Особливостей №1178 встановлено недотримання переможцем тендеру норм пункту 47 Особливостей №1178, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій ПП «БК «БУДРЕМ ПЛЮС» та ТОВ «ТРІ-ЛЕНД» – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме вчинити дії відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178, а у разі неможливості – вжити заходи відповідно до пункту 50 Особливостей №1178. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
19.05.2025 00:00
Дата публікації
19.05.2025 14:33
Документи висновку
19.05.2025 14:33
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
19.03.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі товару, а саме: Блок привода БПВСП 00.00.000Ш або еквівалент за кодом ДК 021:2015, 43610000-2 Частини бурильних машин (43613100-4 Частини врубових машин для добування вугілля). За результатами розкриття найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС". Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "БК"БУДРЕМ ПЛЮС" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, та було прийняте рішення відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "ТРІ-ЛЕНД", проте пропозицію учасника було відхилено відповідно до абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "ІНТЕРТЄХПРОМ" та було прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до п. 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12, проте переможцем закупівлі не виконано вимоги п. 47 Особливостей, у встановлений термін. З метою недопущення законодавства під час проведення процедури закупівлі, уповноваженою особою прийняте рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ІНТЕРТЄХПРОМ" (ЄДРПОУ 43694187) відповідно до абз. 3 пп. 3 пункту 44 Особливостей (не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей;).
Дата публікації
20.05.2025 18:02
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Торги відмінено
Результат
Усунуто
Дата публікації
23.06.2025 12:40
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
23.06.2025 12:40
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Дата: 01.05.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-03-06-013980-a, яка проводиться Державним підприємством «Львіввугілля» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Під час моніторингу встановлено, що в електронній системі закупівель Замовником 10.04.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Інтертехпром». Однак станом на 01.05.2025 в електронній системі не оприлюднено договір з ТОВ «Інтертехпром» за результатами проведеної закупівлі UA-2025-03-06-013980-a, не оприлюднено. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію чи за результатами проведеної закупівлі UA-2025-03-06-013980-a укладався договір з ТОВ «Інтертехпром», а у разі укладання пояснити причини його не оприлюднення. Відповідно до пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Отже, за нормами пункту 47 Особливостей № 1178 переможець повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 4. Надати пояснення, в який спосіб переможцем ТОВ «Інтертехпром» дотримано вимоги пункту 47 Особливостей №1178. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
01.05.2025 16:06
Орган перевірки
07.05.2025 00:00
Документи повідомлення
01.05.2025 16:06
-
Відповідь
Пояснення на запит щодо процедури закупівлі UA-2025-03-06-013980-a
Відповідь на питання № 1: - Обґрунтування очікуваної вартості здійснюється відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (скан-копії документів надаються окремими файлами). - Технічні документи технічне завдання на закупівлю товару підписаного в.о. головного механіка ВП «Шахта» «Межирічанська» (додається окремим файлом). Відповідь на питання № 2: Сторінка власного веб-сайту на якому розміщена вся необхідна інформація - Lvug.com.ua. Відповідь на питання № 3: Щодо укладання договору інформуємо: За результатами закупівлі UA-2025-03-06-013980-a договір з ТОВ «Інтертехпром» не укладався. Відповідь на питання № 4: Відповідно до п. 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12, проте переможцем закупівлі ТОВ «Інтертехпром» не виконано вимоги п. 47 Особливостей, у встановлений термін, тому після здійснення ЗАХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ моніторингу закупівлі UA-2025-03-06-013980-a замовником буде прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ " Інтертехпром" відповідно до абз. 3 пп. 3 пункту 44 Особливостей (не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей;).
Рішеня
06.05.2025 16:14
Замовник
Запит
Про надання інформації
Дата: 07.05.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-03-06-013980-a, яка проводиться Державним підприємством «Львіввугілля» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до вимог підпункту 10.3 пункту 10 (Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі) Додатку 1 до тендерної документації з метою недопущення участі у процедурі закупівлі недобросовісних учасників, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію Дозволу Держгірпромнагляду або Дозволу Державної служби України з питань праці щодо можливості застосування товару у небезпечних умовах по газу та пилу, виданого на ім’я виробника товару (дозвіл надається на застосування очисного комбайна у складі якого застосовується товар, який є предметом закупівлі). Слід зазначити, що відповідно до положень у статті 1 Гірничого закону України умови в шахтах і рудниках, пов'язані з дією важкопрогнозованих проявів гірничогеологічних і газодинамічних факторів, що створюють небезпеку для життя та здоров'я їх працівників (виділення та вибухи газу та пилу, раптові викиди, гірничі удари, обвалення, самозаймання гірничих порід, затоплення гірничих виробок тощо) віднесено до особливо небезпечних підземних умов. Згідно з нормами статті 21 Закону України «Про охорону праці» порядок видачі дозволів або відмови в їх видачі, переоформлення, припинення дії дозволів центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, проведення або експлуатація (застосування) яких потребує отримання дозволу, та граничні розміри тарифів на проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, висновок якої є підставою для видачі дозволів, встановлюються Кабінетом Міністрів України. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Порядок №1107) та переліки видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу (Група А) та на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Група Б). Зокрема, у Групі А включено підземні гірничі роботи на шахтах, підземні роботи на шахтах та рудниках та відкриті гірничі роботи. Відповідно до пункту 3 Порядку №1107 застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки – використання машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки за призначенням згідно з результатами оцінки їх відповідності вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. У пункті 6 Порядку №1107 визначено, що Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки видається виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 №77, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов’язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами. До переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки у постанові Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 №77 включено, зокрема 2. гірничошахтне та гірничорятувальне устатковання та устатковання для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин і огрудкування руд та концентратів (Група А, пункт 2). Очисний комбайн (щодо якого у підпункті 10.3 пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації вимагався дозвіл) є комбінована гірнича машина, призначеною руйнувати вугілля в масиві та навантажувати його на шахтні транспортні засоби (ДСТУ 4847:2007 Комбайни шахтні очисні. Загальні технічні умови), тобто є гірничошахтним устаткуванням. Водночас, Кабінетом Міністрів України постановою від 24.03.2022 №357 установлено, що на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2 - 9 групи А переліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 №77, експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати обґрунтовану інформацію щодо застосування стосовно учасника ПП «БК»БУДРЕМ ПЛЮС» вимоги про усунення невідповідностей в порядку пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, та в подальшому відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника з врахуванням того, що ПП «БК»БУДРЕМ ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрована у територіальному органі Держпраці 03.04.2024 за №ДК2855/ПС/1-24), у якій серед переліку робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки вказано: гірничошахтне та гірничорятувальне устатковання та устатковання для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин, огрудкування руд та концентратів (пояснити причини, за якими критеріями Декларація відповідності матеріально- технічної бази, подана учасником ПП «БК»БУДРЕМ ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції, не відповідає вимогам законодавства з питань охорони праці та умовам підпункту 10.3 пункту Додатку 1 до тендерної документації Замовника). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
07.05.2025 16:56
Орган перевірки
13.05.2025 00:00
Документи повідомлення
07.05.2025 16:57
-
Відповідь
Пояснення на запит щодо процедури закупівлі UA-2025-03-06-013980-a
У відповідь на Ваш Запит: Про надання інформації, інформуємо про наступне: Підпунктом 10.3 пункту 10 (Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі) Додатку 1 до тендерної документації вимагалося наступне: 10.3. з метою недопущення участі у процедурі закупівлі недобросовісних учасників, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію Дозволу Держгірпромнагляду або Дозволу Державної служби України з питань праці щодо можливості застосування товару у небезпечних умовах по газу та пилу виданого на ім’я виробника товару (дозвіл надається на застосування очисного комбайна у складі якого застосовується товар, який є предметом закупівлі); Пунктом 43 Особливостей передбачено зокрема наступне - під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на те, що відсутність документу щодо можливості застосування товару у небезпечних умовах по газу та пилу виданого на ім’я виробника товару не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його тендерної пропозиції та з метою економії коштів підприємства замовником було прийняте рішення надати учаснику можливість виправити виявлені невідповідності. Щодо Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрована у територіальному органі Держпраці 03.04.24 за №ДК2855/ПС/1-24) (надалі Декларація). На період дії на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 - діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Пунктом 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2022 р. № 357 Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Установити, що: 1) на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 13, ст. 543), експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; 2) на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; Тобто Постановою чітко розділене поняття машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки та правила їх експлуатації (застосування) згідно підпункту 1 пункту 1 та поняття види робіт підвищеної небезпеки та їх виконання згідно підпункту 1 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2022 р. № 357. (Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки Група А та Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Група А надаються окремими файлами). При детальному вивченні наданої у складі тендерної пропозиції учасника Декларації (ЯКУ НАДАНО ОКРЕМИМ ФАЙЛОМ ДЕ РІЗНИМИ КОЛЬОРАМИ ВИДІЛЕНІ ДОКАЗИ НЕВІДПОВІДНОСТІ ДОКУМЕНТУ УМОВАМ ТД) встановлено, що вищезазначений документ підтверджує можливість проводити монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: (дві крапки виділено синім кольором) гірничошахтного обладнання, ДОВІДКА «Двокрапку ставлять між частинами безсполучникового складного речення в декількох випадках. друга частина пояснює, доповнює або розкриває зміст першої (можна вставити а саме:) [ ]: [конкретизація], друга частина вказує на причину того, про що йдеться в першій (можна вставити бо) [ ]: [причина]», тобто Декларація підтверджує можливість проводити повний перелік монтажно-демонтажних та налагоджувальних робіт устаткування підвищеної небезпеки гірничошахтного обладнання, при цьому у документі відсутня інформація щодо можливості застосування товару (гірничошахтного обладнання) у небезпечних умовах по газу та пилу виданого на ім’я виробника товару. Ще одним доказом невідповідності наданого документу є, цитата з Декларації: Відповідно до статті 13 Закону України «Про охорону праці» проведено аудит охорони праці та вжито заходів до усунення небезпечних та шкідливих для здоров’я виробничих факторів наказ про проведення аудиту № 16-ОП, висновок за результатами проведеного аудиту про дотримання вимог законодавства про охорону праці ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ЗАЯВЛЕНИХ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ (підкреслено зеленим кольором) № 41 від 21.03.2024р. Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника. 24.03.2025 р. в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема замовник вимагав надати документи які підтверджують можливості застосування товару у небезпечних умовах по газу та пилу виданого на ім’я виробника товару згідно пп. 10.3 п. 10 Додатку 1 тендерної документації, проте учасник закупівлі не виправив виявлені замовником невідповідності, а лише надав лист щодо відповідності. Окремо хочемо зазначити, що Замовник під час проведення процедур закупівель керується виключно Законами України, нормативно-правовими актами Уряду України — Кабінету Міністрів та іншими нормативно-правовими актами ухваленими уповноваженими на це суб’єктами правотворчості, а також з метою недискримінації та збільшення кола потенційних учасників не навантажує тендерну документацію зайвими документами, які в свою чергу можуть призвести до звуження кола потенційних учасників, а вимагає документи по суті.
Рішеня
12.05.2025 20:05
Замовник
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 11:00
Замовник:
Державне підприємство "Львіввугілля"
Контактний телефон:
380672150077
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 11:00
Замовник:
Державне підприємство "Львіввугілля"
Контактний телефон:
380672150077
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності