Показати схожі тендери

Закупівля Колесотокарний верстат - ДК 021:2015 – 42630000-1 - «Металообробні верстати» від Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-06-013261-a
Id Tender 126b8018cf444bca8b479cade09203b6
План UA-P-2025-03-06-015156-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 06.03.2025 16:48
Остання зміна 27.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
44 067 500 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
220 337.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.03.2025 16:47 до 21.03.2025 19:00
Завершено
Період уточнень
з 06.03.2025 16:47
до 18.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.03.2025 16:47
до 18.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.03.2025 19:00
до 10.04.2025 16:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.04.2025 16:06
до 16.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 10.04.2025 16:06
-
Період уточнень
з 06.03.2025 16:47 до 18.03.2025 00:00
Період оскарження
з 06.03.2025 16:47 до 18.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.03.2025 19:00 до 10.04.2025 16:06
Період кваліфікації
з 21.03.2025 19:00 до 10.04.2025 16:06
Основні параметри
Колесотокарний верстат - ДК 021:2015 – 42630000-1 - «Металообробні верстати»
Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
44 067 500 грн.
Колесотокарний верстат - ДК 021:2015 – 42630000-1 «Металообробні верстати»
Назва предмета закупівлі
Колесотокарний верстат - ДК 021:2015 – 42630000-1 «Металообробні верстати»
Примітки
Колесотокарний верстат - ДК 021:2015 – 42630000-1 «Металообробні верстати» Місце поставки: виробничий підрозділ служби локомотивного господарства, м. Знам'янка.
Очікувана вартість
44 067 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
220337,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Колесотокарний верстат
Код ДК 021:2015
42632000-5 - Металообробні верстати з числовим програмник керуванням
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.10.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 25,0 %
Опис:
Попередня оплата 25% від загальної ціни Договору – на 10 (десятий) календарний день після підписання Договору та відповідно до рахунку-фактури;
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Оплата 65% від загальної ціни Договору – на 10 (десятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ;
Порядковий номер: 2
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Остаточна оплата 10% від загальної ціни Договору – на 10 (десятий) календарний день з дати підписання акту встановлення, пусконалагодження та випробування ТОВАРУ (з протоколом замірів після точіння по всьому профілю бандажа колісних пар електровозу серії ВЛ-80) за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури.
Порядковий номер: 3
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 487 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 16 (шістнадцяти) місяців з моменту попередньої оплати та надання письмової рознарядки, але не пізніше 01.10.2026 з правом дострокового виконання.
Порядковий номер: 4
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ"
Пропозиція:
44 067 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.03.2025 16:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Скасування
27.06.2025 00:00
Відмінити відкриті торги з особливостями відповідно до п.п. 2 (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень) пункту 50 постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості) та відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922- VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 зі змінами (далі – Закон), а саме: - в порушення вимог пункту 49 Особливостей (З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.) – Відповідно до протоколу - повідомлення розгляду тендерних пропозицій від 10.04.2025 № 45/С за результатами розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ» (ПрАТ «КЗВВ») код згідно з ЄДРПОУ 00222999 на суму 44 067 500,00 грн. без ПДВ ( 52 881 000,00 грн. з ПДВ) та відповідно до протоколу - повідомлення від 25.04.2025 № 52/С продовжено строк для укладання договору про закупівлю з ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ» код згідно з ЄДРПОУ 00222999 до 60 календарних днів (лист служби локомотивного господарства № Т - _65_/_70-1_ від _21_._04_.2025р.) – на теперішній час термін укладання договору сплив - усунути зазначене порушення неможливо. Керуючись п.п. 2 пункту 50 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: не укладення договору в порядку та в терміни, встановлені чинним законодавством та Особливостями – (лист – обґрунтування служби локомотивного господарства № Т - _65_/_1366_ від _13_._06_.2025р.)) Замовник відміняє відкриті торги з особливостями
16.06.2025 14:45
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Салій Надія Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
0487271430
Замовник
ЄДРПОУ
40081200
Повна назва
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Колесотокарний верстат - ДК 021:2015 – 42630000-1 «Металообробні верстати»
Період вимог/скарг з 10.04.2025 16:06 по 16.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.03.2025 19:00 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами розгляду встановлено - Учасник процедури закупівлі та Тендерна пропозиція Учасника відповідають кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 з урахуванням вимог пункту 48 Особливостей та вимогам тендерної документації зокрема встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 вимогам до учасника, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відсутні підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей та відповідають вимогам відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості). Підстави відхилення Учасника процедури закупівлі та Тендерної пропозиції Учасника - відсутні;
Документи кваліфікації
10.04.2025 16:07
Довідка НАЗК
10.04.2025 16:06
Повідомлення про рішення
26.03.2025 13:48
Електроний протокол про продовження строку
21.03.2025 19:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 16:47
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 16:47
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Подовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ» код згідно з ЄДРПОУ 00222999 до 20 робочих днів в порядку та в терміни, встановлені відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922- VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 зі змінами (далі – Закон) та згідно з постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості). Служба локомотивного господарства - ініціатор закупівлі №27233518 №UA-2025-03-06-013261-a Для можливості більш детального аналізу пропозиції учасника, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника - ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ» код згідно з ЄДРПОУ 00222999 до 20 робочих днів згідно п. 10 ст. 29 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 зі змінами (далі – Закон) та згідно з вимогами Особливостей. - ПРОТОКОЛ № _32_/С_ від _26_._03_. 2025 р. ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕННОЮ ОСОБОЮ ПРИ ПРОВЕДЕНІ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ з ОСОБЛИВОСТЯМИ у період дії воєнного стану по напрямках фінансування «капітальні інвестиції» та «ремонти» регіональної філії «Одеська залізниця» АТ«Укрзалізниця»
Дата продовження строку розгляду
26.03.2025 12:26
Дата кінця розгляду
19.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей. 1.1. надано «ЦІНОВУ ПРОПОЗИЦІЮ» у вигляді таблиці за формою наведеною у Додатку 4 до тендерної документації в якій відсутня інформація у стовбці 2 та у стовбці 5 некоректно зазначено рік /дата виготовлення, при умовах, що строк поставки товару – протягом 16 (шістнадцяти) місяців з моменту попередньої оплати та надання письмової рознарядки, але не пізніше 01.10.2026 з правом дострокового виконання; 1.2.не надано таблицю № 1 «Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик» відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації з урахуванням вимог Замовника технічних та якісних характеристик згідно Додатку А; 1.3.надано Довідку з відомостями про учасника в окремому файлі у форматі Word з накладеним КЕП в якій відсутній номер телефону (телефакс) у розділі «Учасник» позиція 7, проте як вимагалось надати за встановленою формою. 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. 2.1. п.п. 4.1. п.4 «Надання даних для внесення до договору постачання товару» Додатку №2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 2.2. п.п. 5.1. п.5 «Інші вимоги» Додатку №2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 2.3. п.п. 7.1. п.7 «Інші документи та інформація, які вимагаються цією тендерною документацією» Додатку №2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: 3.1. Цінова пропозиція за формою відповідно до Додатку 4 до тендерної документації. 3.2. Таблиця 1 Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик Вимоги замовника Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), які зазначені в документації. Пропозиція учасника Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), яка пропонується учасником до постачання у відповідності до нормативно-технічної документації, згідно якої виготовляється продукція та документам виробника, що підтверджують її якість (паспорт, сертифікат якості тощо). 3.3. Довідка з відомостями про учасника надається за формою, яка наведена нижче. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. Учасник Правовий статус Наприклад: Юридична особа/ Фізична особа-підприємець Повна назва Скорочена назва Код ЄДРПОУ Місцезнаходження (юридична адреса) Поштовий індекс Країна Область або регіон Населений пункт Вулиця, номер будинку, приміщення Поштова адреса Поштовий індекс Країна Область або регіон Населений пункт Вулиця, номер будинку, приміщення Телефон (телефакс) E-mail Податкові реквізити Статус платника податку на прибуток Статус платника ПДВ Індивідуальний податковий номер Банківські реквізити Код банку Найменування банку IBAN Валюта Керівник Посада Прізвище Ім'я По батькові тел. +380 Підписант договору Посада Прізвище Ім'я По батькові Діє на підставі Наприклад: Статуту/ довіреності № ___ від __.__.202_ р./ виписки (витягу) з ЄДРПОУ від __.__.20__р. тел. +380 Контактна особу по договору Посада Прізвище Ім'я По батькові тел. +380 Підписант тендерної пропозиції Посада Прізвище Ім'я По батькові тел. +380 Статус учасника (виробник, посередник, дистриб’ютор тощо) На учасника не розповсюджуються норми Закону України «Про санкції» та відповідних указів Президента України, введених в дію відповідно до законодавства України, згідно з якими заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, виконання робіт і надання послуг походженням з іноземної держави, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції). Учасник не має прямого чи опосередкованого зв’язку з країною-агресором. ________________________ ________________________ (посада уповноваженої особи Учасника) (ініціали, прізвище) Уповноважена особа Надія САЛІЙ
Створено
07.04.2025 15:47
Надати до
08.04.2025 15:47
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-13-000026
Дата створення проекту
13.05.2025 12:34
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
13.05.2025 15:01
Дата публікації висновку про результати
30.05.2025 15:17
Дата завершення усунення порушень
05.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2025 Одеса № 95 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.05.2025 № 95 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі нікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2025-03-06-013261-a 06.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.05.2025 00:00
Документи рішення
13.05.2025 15:01
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.03.2025 № 20/С, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.03.2025 № 24/С, роз’яснення на звернення щодо тендерної документації, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.03.2025, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ» (далі – ТОВ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником – ТОВ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником – ТОВ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.03.2025 № 32/С, від 10.04.2025 № 45/С, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.04.2025, документи та пояснення Замовника, надані 21.05.2025, 23.05.2025, 30.05.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
30.05.2025 00:00
Дата публікації
30.05.2025 15:17
Документи висновку
30.05.2025 15:17
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
16.05.2025 15:18
Орган перевірки
22.05.2025 00:00
Документи повідомлення
16.05.2025 15:19
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі приватного акціонерного товариства «Краматорський завод важкого верстатобудування» умовам підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатка 2 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано сертифікат експертизи типового зразка або експертизи типу (для продукції, оцінка відповідності якої потребує застосування модуля В відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 № 95). 2. Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі у строк, передбачений абзацом 4 пункту 49 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами). У разі продовження строку для укладання договору про закупівлю до 60 днів, просимо надати відповідне обґрунтування. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
20.05.2025 17:47
Орган перевірки
24.05.2025 00:00
Документи повідомлення
20.05.2025 17:47
-
Відповідь
На запит від 13.05.2025 Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедури закупівель» по процедурі закупівлі № UA-2025-03-06-013261-a, Колесотокарний верстат - ДК 021:2015 – 42630000-1 - «Металообробні верстати»
На запит від 13.05.2025 року Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедури закупівель» по процедурі закупівлі № UA-2025-03-06-013261-a, Колесотокарний верстат - ДК 021:2015 – 42630000-1 - «Металообробні верстати», щодо надання інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - надати пояснення (інформацію та документю): яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Повідомляємо, що закупівля колесотокарного верстата для виробничого підрозділу служби локомотивного господарства передбачена інвестиційним проектом розвитку «Придбання колесо токарного верстата» затвердженого рішенням правління від 05.11.2024 (протокол №Ц-82/71 Ком.т.). Відповідно рішення правління АТ «Укрзалізниця» (витяг з протоколу засідання від 16.12.2021 №Ц-57/698-2021) введено в постійну експлуатацію інформаційну систему «Вимоги до продукції» (далі - ІС «Вимоги до продукції»). Розпорядженням від 22.12.2021 року №Ц-7-87/546-21 Регіональні філії, філії з 2022 року зобов’язано формувати технічну частину тендерної документації виключно з використанням вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, погоджених в ІС «Вимоги до продукції». Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були розроблені згідно ІС «Вимоги до продукції» (надається у додатках). Очікувана вартість закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (далі - Методика). Відповідно п. 1 розділу ІІІ вказаної Методики «Методи визначення очікуваної вартості» розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг здійснюється на підставі порівняння ринкових цін та останньої закупівлі по філіям АТ «Укрзалізниця». В результаті проведеного моніторингу службою локомотивного господарства регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» направлено запити на комерційні пропозиції на ПрАТ «Краматорський завод важкого верстатобудування», ТОВ «Машінтех», ТОВ «Українська верстатобудівна компанія» (№Т-04/214 від 13.11.2024, №Т-04/213 від 13.11.2024, №Т-04/215 від 13.11.2024) на які були отримані комерційні пропозиції від ПрАТ «Краматорський завод важкого верстатобудування» №ВМ-518 від 14.11.2024; ТОВ «Машінтех» б/н від 21.11.2024 (комерційну пропозиції від ТОВ «Українська верстатобудівна компанія» не отримано) Перед проведенням торгів направлено повторні запити на комерційні пропозиції від 12.02.2025 №Т-04/65 на ПрАТ «Краматорський завод важкого верстатобудування», від 12.02.2025 №Т-04/63 на ТОВ «Машінтех», від 12.02.2025 №Т-04/64 на ТОВ «Українська верстатобудівна компанія». Отримано лише одну комерційну пропозицію, а саме: ПрАТ «Краматорський завод важкого верстатобудування», №ВМ-547 від 14.02.2025. Від інших організацій комерційні пропозиції на адресу регіональної філії «Одеська залізниця» не надходили. Також, проведено аналіз останньої закупівлі в системі Prozorro (закупівля №22615378, UA-2023-12-19-015949-а) проведеної регіональною філією «Південно-Західна залізниця» на закупілю аналогічного колесотокарного верстату. На підставі проведеного моніторингу та аналізу було сформовано очікувану вартість предмету закупівлі, колесотокарний верстат, на електронному майданчику https://smarttender.biz, https://prozorro.gov.ua/uk, оприлюднено річний план закупівель UA-P-2025-03-06-015156-a та оголошено процедуру закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розмір очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті оdz.gov.ua. в розділі «Закупівлі» - «Активні торги» за посиланням на предмет закупівлі та його унікальний номер оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, так як на зазначеному веб-сайті Замовника встановлена можливість відображення дзеркала його закупівель. Додатки: - файл запити та відповіді №Т-04/214 від 13.11.2024, №Т-04/213 від 13.11.2024, №Т-04/215 від 13.11.2024, №ВМ-518 від 14.11.2024 , б/н від 21.11.2024 - на 45 арк.; - файл запити та відповідь №Т-04/65 від 12.02.2025, №Т-04/63 від 12.02.2025, №Т-04/64 від 12.02.2025, №ВМ-547 від 14.02.2025 - на 32 арк.; - технічні вимоги на верстат колесо-токарний КЖ20МФ3 з числовим програмним керуванням Заступник начальника Олександр ГРУНСЬКИЙ Заступник начальника Юрій КАРАЩУК
Рішеня
21.05.2025 15:28
Замовник
Відповідь
На запит від 20.05.2025 Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедури закупівель» по процедурі закупівлі № UA-2025-03-06-013261-a, Колесотокарний верстат - ДК 021:2015 – 42630000-1 - «Металообробні верстати»
На запит від 20.05.2025 року Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедури закупівель» по процедурі закупівлі № UA-2025-03-06-013261-a, Колесотокарний верстат - ДК 021:2015 – 42630000-1 - «Металообробні верстати», щодо надання інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - надати обґрунтування рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі приватного акціонерного товариства «Краматорський завод важкого верстатобудування» умовам підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатка 2 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано сертифікат експертизи типового зразка або експертизи типу (для продукції, оцінка відповідності якої потребує застосування модуля В відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 № 95). Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатка 2 до тендерної документації замовником Для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів (у випадку відсутності таких вимог декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України); або - зразку маркування (для технічних регламентів, які передбачають обов’язкову наявність такого маркування); або - сертифікату експертизи типового зразка або експертизи типу (для продукції, оцінка відповідності якої потребує застосування модуля В відповідно до постанови КМУ від 13.01.2016 №95). Необхідно відмітити, що колесотокарний верстат моделі КЖ-20 не являється товаром загального призначення, виготовляється індивідуально за завданням замовника. По завершенню виготовлення проводиться оцінка відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України з видачою документу про відповідність Четвертим абзацом пункту 1 розділу 1 «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатка 2 передбачено, що якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, або гарантійний лист від учасника про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції. Враховуючи, що Учасником торгів у складі пропозиції надано гарантійний лист від 08.03.2025 №ВМ-561/5 в якому повідомляє, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції, рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі приймалось із урахуванням вищевказаного абзацу. - чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі у строк, передбачений абзацом 4 пункту 49 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами). У разі продовження строку для укладання договору про закупівлю до 60 днів, просимо надати відповідне обґрунтування. Станом на дату надання відповіді договір про закупівлю не укладено. Продовження строку для укладання договору про закупівлю обґрунтовано необхідністю проведення всебічного аналізу ризиків, які можуть стати на заваді виконання умов договору Постачальником з метою недопущення можливих фінансових втрат Замовника (обґрунтування та протокол уповноваженої особи додається). Додатки: - Обґрунтування продовження строку для укладання договору про закупівлю, на 1 арк.; - Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, на 1 арк. Заступник начальника Олександр ГРУНСЬКИЙ Заступник начальника Юрій КАРАЩУК
Рішеня
23.05.2025 11:47
Замовник
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо розміщення відповідно до пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі Приватним акціонерним товариством «Краматорський завод важкого верстатобудування» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме щодо виправлення зазначеним учасником помилки в частині не надання у складі тендерної пропозиції таблиці 1 «Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик» Додатка 2 до тендерної документації, тоді як зазначена таблиця є документом про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, та, відповідно, відсутність зазначеного документа у складі тендерної пропозиції не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Слід зазначати, що відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
27.05.2025 10:42
Орган перевірки
31.05.2025 00:00
Документи повідомлення
27.05.2025 10:42
-
Відповідь
На запит від 27.05.2025 року Південного Офісу Держаудитслужби по процедурі закупівлі №UA-2025-03-06-013261-a , Колесотокарний верстат - ДК 021:2015 – 42630000-1 - «Металообробні верстати»,
На запит від 27.05.2025 року Південного Офісу Держаудитслужби по процедурі закупівлі №UA-2025-03-06-013261-a , Колесотокарний верстат - ДК 021:2015 – 42630000-1 - «Металообробні верстати», щодо надання пояснень (інформації та документів) з наступного питання: - Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо розміщення відповідно до пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі Приватним акціонерним товариством «Краматорський завод важкого верстатобудування» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме щодо виправлення зазначеним учасником помилки в частині не надання у складі тендерної пропозиції таблиці 1 «Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик» Додатка 2 до тендерної документації, тоді як зазначена таблиця є документом про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, та, відповідно, відсутність зазначеного документа у складі тендерної пропозиції не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Слід зазначати, що відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до п. 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з п. 3.7 розділу 3 Тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей №1178. За п. 3.9 розділу 3 Тендерної документації виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником, виявлених під час розгляду тендерної пропозиції, здійснюється відповідно до пункту 43 Особливостей №1178. Частиною 1 Додатку №2 Тендерної документації передбачено перелік документів для підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі, які повинні надати учасники процедури закупівлі. Також відповідно до пп. 5.1 п. 5 частини 1 Додатку №2 Тендерної документації зазначено, якщо продукція виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації, учасник повинен надати порівняльну таблицю 1 технічних та якісних характеристик згідно Додатку А. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ», Замовник виявив невиконання учасником пп. 5.1 п. 5 частини 1 Додатку №2 Тендерної документації, а саме ненадання у складі тендерної пропозиції документу «Порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик». При цьому, на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого до постачання товару, учасником, у складі тендерної пропозиції, надано «Технічна пропозиція Верстат колесотокарний спеціалізований з числовим програмним керуванням Модель: КЖ20М.05Ф3», зразок «Паспорт КЖ20М.05Ф3 000 000ПС», технічні характеристики №ВМ-561/6 від 08.03.2025, показники, зазначені у яких, відповідають назві предмету закупівлі та його технічним характеристикам. Отже, на підставі п. 43 Особливостей №1178 Замовник оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей, зокрема, щодо надання документу, передбаченого пп. 5.1 п. 5 частини 1 Додатку №2 Тендерної документації. На виконання наведеного, ТОВ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ» було надано порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик, зміст якої у повному обсязі відповідає змісту раніше наданих документів на підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі («Технічна пропозиція Верстат колесотокарний спеціалізований з числовим програмним керуванням Модель: КЖ20М.05Ф3», зразок «Паспорт КЖ20М.05Ф3 000 000ПС», технічні характеристики №ВМ-561/6 від 08.03.2025). З наведеного вбачається, що виправлення таких невідповідностей, ненадання порівняльної таблиці технічних та якісних характеристик, жодним чином не свідчить про допущення учасником помилки, виправлення якої з огляду на заявлені технічні характеристики товару, потягне за собою зміну предмета закупівлі. Адже, предметом закупівлі є саме Колесотокарний верстат - ДК 021:2015 – 42630000-1 - «Металообробні верстати» та саме його як зазначено у оголошенні та Тендерній документації за назвою і призначенням (Технічна специфікація, Додаток А) запропоновано учасником торгів - ТОВ «КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ», згідно з його тендерною пропозицією. Висуваючи вимогу до учасника щодо усунення невідповідностей шляхом надання порівняльної таблиці, Замовник вказував на необхідності надання документу, який передбачений умовами Тендерної документації, що не має наслідком зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вимога Замовника полягала у наданні учасником документу, а не у зміні (заміні) показників технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його назві, моделі, тощо, які вже були підтверджені іншими документами учасника в його тендерній пропозиції, що відповідає положенням п. 43 Особливостей №1178. За таких обставин Замовник не мав підстав для застосування абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Уповноважена особа регіональної філії «Одеська залізниця» Надія САЛІЙ
Рішеня
30.05.2025 11:17
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
44 067 500 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2025 19:00
Замовник:
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
0487271430
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
44 067 500 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2025 19:00
Замовник:
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
0487271430
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності