Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів працівників згідно ДК021:2015 код 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги від КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-06-012035-a
Id Tender 866255e1bfb64accbd1ae187d8681bff
План UA-P-2025-03-06-013919-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.03.2025 16:05
Остання зміна 31.03.2025 12:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
971 029 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 710.29 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.03.2025 16:04 до 14.03.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 06.03.2025 16:04
до 11.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.03.2025 16:04
до 11.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.03.2025 15:48
до 21.03.2025 14:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.03.2025 14:45
до 27.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.03.2025 14:45
до 31.03.2025 12:28
Період уточнень
з 06.03.2025 16:04 до 11.03.2025 00:00
Період оскарження
з 06.03.2025 16:04 до 11.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.03.2025 15:48 до 21.03.2025 14:45
Період кваліфікації
з 17.03.2025 15:48 до 21.03.2025 14:45
Основні параметри
Послуги з проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів працівників згідно ДК021:2015 код 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
971 029 грн.
Послуги з проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів працівників згідно ДК021:2015 код 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів працівників згідно ДК021:2015 код 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги
Очікувана вартість
971 029 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9710,29
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.03.2025 15:19
Закінчення аукціону
17.03.2025 15:48
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 923 (Людей)
Послуги з проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів працівників (чоловіків)
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів працівників (чоловіків)
Код ДК 021:2015
85121100-4 - Послуги лікарів загальної практики
Кількість
923
Одиниця виміру
Людей
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 955 (Людей)
Послуги з проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів працівників (жінок)
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів працівників (жінок)
Код ДК 021:2015
85121100-4 - Послуги лікарів загальної практики
Кількість
955
Одиниця виміру
Людей
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих Послуг здійснюється протягом 20 календарних днів з моменту двостороннього підписання акту наданих Послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТАЦЕНТР"
Пропозиція:
791 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ЗАПОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИКО-ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Пропозиція:
828 240 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Пропозиція:
703 871 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.03.2025 15:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.03.2025 10:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
06.03.2025 16:04
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тихоновська Ганна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380612205919
Сайт:
http://teploseti.zp.ua
Замовник
ЄДРПОУ
32121458
Повна назва
КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”
Поштовий індекс
69091
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
вулиця Героїв полку «Азов», будинок 137
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів працівників згідно ДК021:2015 код 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги
Період вимог/скарг з 21.03.2025 14:45 по 27.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.03.2025 15:48 по 25.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
21.03.2025 14:45
Довідка НАЗК
21.03.2025 14:45
Повідомлення про рішення
17.03.2025 15:48
Витяг з ЄДР
17.03.2025 15:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 16:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 16:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції: Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник закупівлі надає: - довідку за формою Додатку1 до тендерної документації з підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності та у разі використання), з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). - не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору у повному обсязі. Аналогічним вважається договір з проведення попереднього та/або періодичного та/або позачергового медичного (их) огляду (ів). В складі тендерної пропозиції Учасником надано, зокрема, лист відгук щодо договору від 13.12.2022р. №0864/22 з Комунальним підприємством «Водоканал», в якому відсутня інформація про належне виконання цього договору у повному обсязі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 5.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, пункт 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору у повному обсязі; або - довідка за формою Додатку1 до тендерної документації з підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності та у разі використання), з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). - не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору у повному обсязі. Аналогічним вважається договір з проведення попереднього та/або періодичного та/або позачергового медичного (их) огляду (ів)
Створено
19.03.2025 16:04
Надати до
20.03.2025 16:04
Договір
UA-2025-03-06-012035-a-b1
Підписаний і діє
Номер
311/2025/Т
703 871 грн.
703 871 грн.
Без ПДВ
Підписано
31.03.2025
Строк дії договору з
31.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
923 (Людей)
Послуги з проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів працівників (чоловіків)
Номенклатура
Послуги з проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів працівників (чоловіків)
Кількість
923
Одиниця виміру
Людей
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
955 (Людей)
Послуги з проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів працівників (жінок)
Номенклатура
Послуги з проведення попереднього, періодичного та позачергового медичних оглядів працівників (жінок)
Кількість
955
Одиниця виміру
Людей
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”
Повна назва
КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32121458

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05498708

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.03.2025 12:28
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
971 029 грн.
Період подання пропозицій
до 14.03.2025 09:00
Замовник:
КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”
Контактний телефон:
380612205919
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
971 029 грн.
Період подання пропозицій
до 14.03.2025 09:00
Замовник:
КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”
Контактний телефон:
380612205919
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності