Показати схожі тендери

Закупівля Свічки запалювання, згідно CPV за ДК 021:2015 код 34310000-3 Двигуни та їх частини від 19 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-06-010058-a
Id Tender d3069cf2f2b243ea9b9f69ad04449995
План UA-P-2025-03-06-009554-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.03.2025 15:04
Остання зміна 01.04.2025 09:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 523 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22.62 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.03.2025 15:04 до 14.03.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 06.03.2025 15:04
до 11.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.03.2025 15:04
до 11.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.03.2025 14:00
до 19.03.2025 08:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.03.2025 08:55
до 25.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.03.2025 08:55
до 01.04.2025 09:51
Період уточнень
з 06.03.2025 15:04 до 11.03.2025 00:00
Період оскарження
з 06.03.2025 15:04 до 11.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.03.2025 14:00 до 19.03.2025 08:55
Період кваліфікації
з 14.03.2025 14:00 до 19.03.2025 08:55
Основні параметри
Свічки запалювання, згідно CPV за ДК 021:2015 код 34310000-3 Двигуни та їх частини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 523 грн.
Свічки запалювання, згідно CPV за ДК 021:2015 код 34310000-3 Двигуни та їх частини
Назва предмета закупівлі
Свічки запалювання, згідно CPV за ДК 021:2015 код 34310000-3 Двигуни та їх частини
Очікувана вартість
4 523 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22,62
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Свічки запалювання, згідно CPV за ДК 021:2015 код 34310000-3 Двигуни та їх частини
Код ДК 021:2015
34312000-7 - Частини двигунів
Кількість
32
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
85000, Україна, Донецька область, Добропілля, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 54 А
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовник.
Порядковий номер: 1
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
4 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.03.2025 15:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Соріна Аліна Олексіївна
Електронна пошта
Телефон
380996236010
Замовник
ЄДРПОУ
38181800
Повна назва
19 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
85000
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Добропілля
Адреса
ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 54 А
Кваліфікація
Лот № 1 Свічки запалювання, згідно CPV за ДК 021:2015 код 34310000-3 Двигуни та їх частини
Період вимог/скарг з 19.03.2025 08:55 по 25.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.03.2025 14:00 по 22.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ВИРІШИЛА: 1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником. Оприлюднити рішення про визначення переможця Закупівлі в електронній системі закупівель в терміни передбачені чинним законодавством
Документи кваліфікації
19.03.2025 08:56
Довідка НАЗК
19.03.2025 08:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.03.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 15:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 15:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та шляхом завантаження» документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі– згідно з Додатком 1 до тендерної документації, зокрема: 1) тендерна пропозиція за формою – згідно з Додатком 1.1 до додатку 1 до тендерної документації; 2) інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до додатку 1 до тендерної документації, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) згідно Додатку 1.6 додатку 1 до тендерної документації, який(-і) повинен(-ні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (аналогічним договором буде вважатись договір з поставки (реалізації) запчастин для транспортних засобів). Для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 1.6 до додатку 1 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки товару в повному обсязі. 3) заповнений та підписаний Додаток 1.4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі" до додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та інформацію 4) заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 5) довідку в довільній формі про те, що у учасника відсутні невиконані зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; 6) лист в довільній формі, в якому учасник погоджується з наступним: для перевірки заявлених технічних характеристик запропонованого Учасником товару Замовник має право: - залучити державні органи, підприємства, установи та організацій відповідно до їх компетенції; - застосовувати відкриті джерела в мережі Інтернет (сайти виробників та/або сайти офіційних представників запропонованих Учасником товарів) 7) лист в довільній формі, в якому учасник погоджується з наступним: -Товар є новим, без механічних пошкоджень та у наявності для можливості вчасної поставки для забезпечення безперебійної роботи автотранспорту. - у випадку виявлення заводського браку товару, товар має бути замінено на новий; - гарантійний строк товару становить не менше 12 місяців з дати постачання товару; 8) лист-гарантію про те, що у разі якщо Учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______________(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). 9) Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Учасником ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (ЄДРПОУ 45504596) на виконання вимог тендерної документації надані документи з невідповідністю, а саме: 1) Не заповнено в повному обсязі Додаток 1.1 до додатку 1 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» 2) Не виконано вимоги згідно додатку 1.2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до додатку 1 до тендерної документації, а саме: не надано додаток 1.6 до додатку 1 до тендерної документації та не надано скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки товару в повному обсязі, що зазначений (-і) в додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації. 3) Не надано заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). 4) Не надано лист в довільній формі, в якому учасник погоджується з наступним: для перевірки заявлених технічних характеристик запропонованого Учасником товару Замовник має право: - залучити державні органи, підприємства, установи та організацій відповідно до їх компетенції; - застосовувати відкриті джерела в мережі Інтернет (сайти виробників та/або сайти офіційних представників запропонованих Учасником товарів) 5) В гарантійному листі не зазначено який саме документ буде надано (вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару), на підтвердження якості товару, що буде поставлятись відповідно до укладеного договору. 6) Під час перевірки Замовником КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (ЄДРПОУ 45504596) підписана не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а удосконаленим електронним підписом (УЕП). Таким чином під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (ЄДРПОУ 45504596) встановлено, що згідно тендерної пропозиції учасник запропонував замовнику здійснити постачання: Свічки запалювання, згідно CPV за ДК 021:2015 код 34310000-3 Двигуни та їх частини та надав інформацію та/або документи у складі тендерної пропозиції, що передбачалися тендерною документацією, з невідповідностями. ДЛЯ УСУНЕННЯ ЗАЗНАЧЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, УЧАСНИКУ У СТРОК, ВИЗНАЧЕНИЙ ОСОБЛИВОСТЯМИ НЕОБХІДНО: 1) Надати заповнений Додаток 1.1 до додатку 1 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції». 2) Надати відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) у відповідності до Додатку 1.6 додатку 1 до тендерної документації та по договору(-ам), вказаному(-им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, скановані копії договору(-ів) та документів, що підтверджують факт поставки товару в повному обсязі. 3) Надати заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). 4) Надати лист в довільній формі, в якому учасник погоджується з наступним: для перевірки заявлених технічних характеристик запропонованого Учасником товару Замовник має право: - залучити державні органи, підприємства, установи та організацій відповідно до їх компетенції; - застосовувати відкриті джерела в мережі Інтернет (сайти виробників та/або сайти офіційних представників запропонованих Учасником товарів) 5) Надати лист-гарантію про те, що у разі якщо Учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______________(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). 6) Надати документи пропозиції учасника підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. До зазначеної вимоги застосовуються наступні винятки: - якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП; - документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Створено
17.03.2025 10:21
Надати до
18.03.2025 10:21
Договір
UA-2025-03-06-010058-a-b1
Підписаний і діє
Номер
7
4 499.84 грн.
4 499.84 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.04.2025
Строк дії договору з
01.04.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
32 (штуки)
Свічки запалювання, згідно CPV за ДК 021:2015 код 34310000-3 Двигуни та їх частини
Номенклатура
Свічки запалювання, згідно CPV за ДК 021:2015 код 34310000-3 Двигуни та їх частини
Кількість
32
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
19 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
19 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38181800

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45504596

Інформація про підписанта

IBAN
UA708201720343180001000082914
ПІБ підписанта
Орлов Валерій Михайлович
Посада підписанта
Начальник
Діє на підставі
Положення
Номер телефону
380506233098
Електронна пошта

Інформація про підписанта

IBAN
UA783204780000026002924949872
ПІБ підписанта
Гапонов Андрій В'ячеславович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Модельного Статуту
Номер телефону
380988161882
Електронна пошта
Шаблон договору
Документи договору
01.04.2025 09:51
-
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 523 грн.
Період подання пропозицій
до 14.03.2025 14:00
Замовник:
19 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380996236010
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 523 грн.
Період подання пропозицій
до 14.03.2025 14:00
Замовник:
19 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380996236010
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності