Показати схожі тендери

Закупівля Карбамід від Млинівський технолого-економічний фаховий коледж.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-06-005075-a
Id Tender bace69104d654cd89a7e72e07b31917f
План UA-P-2025-03-06-006036-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.03.2025 12:04
Остання зміна 25.03.2025 10:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
156 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
780 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.03.2025 12:04 до 14.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.03.2025 12:04
до 11.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.03.2025 12:04
до 11.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.03.2025 00:00
до 17.03.2025 10:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.03.2025 10:12
до 23.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.03.2025 10:12
до 25.03.2025 10:33
Період уточнень
з 06.03.2025 12:04 до 11.03.2025 00:00
Період оскарження
з 06.03.2025 12:04 до 11.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.03.2025 00:00 до 17.03.2025 10:12
Період кваліфікації
з 14.03.2025 00:00 до 17.03.2025 10:12
Основні параметри
Карбамід
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
156 000 грн.
Карбамід
Назва предмета закупівлі
Карбамід
Очікувана вартість
156 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
780,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Карбамід
Код ДК 021:2015
24410000-1 - Азотні добрива
Кількість
6
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
35100, Україна, Рівненська область, Млинів, Вулиця Івана Франка, будинок 1
Дата постачання по
20.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Постачальник зобов’язується на підставі попередніх замовлень поставити і передати у власність в обумовлений строк ДК 021:2015: 24410000-1 - Азотні добрива (Карбамід) (далі – Товар) в асортименті й кількості відповідно до Специфікації (Додаток № 1, що є невід’ємною частиною цього Договору), в обумовлені строки та на умовах, визначених у цьому Договорі, а Покупець зобов’язується прийняти й оплатити такий Товар.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Абіна"
Пропозиція:
156 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.03.2025 11:08
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Щирба Іван Іванович
Електронна пошта
Телефон
380992133673
Замовник
ЄДРПОУ
00728693
Назва (англійською мовою)
Mlinivskii tehnologo-ekonomichnii fahovii koledzh
Повна назва
Млинівський технолого-економічний фаховий коледж
Повна назва (англійською мовою)
Mlinivskii tehnologo-ekonomichnii fahovii koledzh
Поштовий індекс
35100
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Млинів
Адреса
Вулиця Івана Франка, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Карбамід
Період вимог/скарг з 17.03.2025 10:12 по 23.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.03.2025 00:00 по 22.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.03.2025 10:12
Довідка НАЗК
17.03.2025 10:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.03.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 12:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 12:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення порушень встановлених при розгляді тендерної пропозиції. Шановний Учаснику, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників,передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режимувоєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі —Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій,повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє,невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції,виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: У додатку №6 до тендерної документації перераховано перелік документів які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції . Додаток 6 1. Копії сертифікатів якості, відповідності, технічні паспорти, лабораторні висновки тощо, що є дійсними на момент тендерної пропозиції та повинні відповідати вимогам державних стандартів і стандартів, що існують для даного виду товару, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості такого товару. 1.1 У разі надання еквівалентів заявленого предмету закупівлі учасник повинен подати ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ технічних характеристик запропонованого ним та заявленого Замовником предмета закупівлі. 1.2. Учасники процедури закупівлі повинні надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується за зразком наведеним в Додатку №1 до тендерної документації (ФОРМА). 2. Тендерна пропозиція, що оформлюється по формі (ДОДАТОК № 2 до тендерної документації). 3. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.1.Довідка у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Замовником встановлено, що аналогічним вважається договір, що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) (Карбамід) та/або коду ДК 021:2015 – 24410000-1- Азотні добрива 3.2. Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 3.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткові накладні або акт приймання-передачі товару тощо). У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. 4. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженою особою учасника процедури закупівлі підтверджується: А) для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення або протокол зборів засновників, тощо); Б) для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. В) У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання та надається наказ про призначення директора об’єднання учасників. Г) Повноваження фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців підтверджуються копією паспорта (заповнені сторінки)/ ID-картки. 5. Завірена учасником копія Статуту або іншого установчого документу, разом із змінами (в разі наявності), а у випадку проведення діяльності філією (представництвом), як відокремленим підрозділом учасник подає завірену копію положення про філію, копію рішення власника (засновника) про створення даної філії (представництва) У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно подати копію рішення учасників товариства з обмеженою відповідальність (засновників) учасника про створення такої юридичної особи. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник може надати інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. (для юридичних осіб). 6. Інформація в довільній формі щодо статусу учасника як платника податку (платник ПДВ, єдиного податку чи перебування на іншій системі оподаткування) або Завірена учасником копія свідоцтва, витягу, виписки, або іншого документа про реєстрацію платника податку на додану вартість чи єдиного податку. 7. Довідка, складена у довільній формі, яка містить наступні відомості про підприємство: а) повне найменування (для юридичної особи) або прізвище, власне ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника; б) місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника (юридична та фактична); в) код ЄДРПОУ (для юридичної особи) або РНОКПП (для фізичної особи); г) контактний номер телефону; д) керівництво (посада, ім'я, по батькові). 8. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Підтвердження на кожного учасника надається з урахуванням вищенаведеної інформації у вигляді довідки в довільній формі (детальніше – згідно із Додатком 3 та 4 до тендерної документації). 9. Лист – згода з проектом договору (ДОДАТОК № 5). 10. Проект договору, підготовленим у відповідності з (ДОДАТКОМ №5), який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. 11. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. 12. У разі якщо учасник, який є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран або юридична особа, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку у статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, надає у складі тендерної пропозиції один із документів, що підтверджує проживання на території України такою особою на законних підставах, відповідно до статі 1 Закону України «Про громадянство України», а саме: паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року, де міститься відмітка про постійну чи тимчасову прописку на території України; реєстрація на території України такою особою свого національного паспорту; посвідка на постійне чи тимчасове проживання на території України; військовий квиток, виданий такій особі, яка в установленому порядку уклала контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорт або Національній гвардії України; посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні. Учасник-юридична особа, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства України, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), є громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, активи якого в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, надає документ, який підтверджує передання цих активів. Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису учасника закупівлі (КЕП), який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, то у такому випадку: - офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані в установленому в Україні порядку або засвідчені нотаріально; - неофіційні документи (що не підлягають легалізації), які готуються учасником-нерезидентом та складені не українською мовою, повинні бути перекладені українською мовою. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. Документ, який наданий іноземною мовою у складі тендерної пропозиції буде вважатися таким, що не наданий. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або копію/ії роз`яснення/нь державних органів щодо цього. Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Вимога про усунення невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями перелік та/або зразки документів, 1.Копії сертифікатів якості, відповідності, технічні паспорти, лабораторні висновки тощо, що є дійсними на момент тендерної пропозиції та повинні відповідати вимогам державних стандартів і стандартів, що існують для даного виду товару, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості такого товару. 2. Довідка у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Замовником встановлено, що аналогічним вважається договір, що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) (Карбамід) та/або коду ДК 021:2015 – 24410000-1- Азотні добрива, Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткові накладні або акт приймання-передачі товару тощо). 3. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженою особою учасника процедури закупівлі підтверджується: А) для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення або протокол зборів засновників, тощо); Б) для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. В) У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання та надається наказ про призначення директора об’єднання учасників. Г) Повноваження фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців підтверджуються копією паспорта (заповнені сторінки)/ ID-картки. 4. Завірена учасником копія Статуту або іншого установчого документу, разом із змінами (в разі наявності), а у випадку проведення діяльності філією (представництвом), як відокремленим підрозділом учасник подає завірену копію положення про філію, копію рішення власника (засновника) про створення даної філії (представництва). 5. Довідка в довільній формі про відомості про підприємство 6. Довідка щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам визначених п.47 Особливостей 7.Лист - згода з проектом Договору
Створено
14.03.2025 12:08
Надати до
15.03.2025 12:08
Договір
UA-2025-03-06-005075-a-b1
Підписаний і діє
Номер
12
156 000 грн.
156 000 грн.
З ПДВ
Підписано
25.03.2025
Строк дії договору з
25.03.2025
по
31.12.2025
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
6 (тонни)
Карбамід
Номенклатура
Карбамід
Кількість
6
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
26
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 20 травня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Млинівський технолого-економічний фаховий коледж
Повна назва
Млинівський технолого-економічний фаховий коледж
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00728693

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "Абіна"
Повна назва
Приватне підприємство "Абіна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34488216

Інформація про підписанта

IBAN
UA93820172344271004200007219
ПІБ підписанта
Вячеслав ЯЦКЕВИЧ
Посада підписанта
Директор коледжу
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380984683970
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
25.03.2025 10:33
-
Зміни до договору
26.03.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
Внесення змін в специфікацію до договору
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
27.03.2025 13:11
-
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
156 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.03.2025 00:00
Замовник:
Млинівський технолого-економічний фаховий коледж
Контактний телефон:
380992133673
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
156 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.03.2025 00:00
Замовник:
Млинівський технолого-економічний фаховий коледж
Контактний телефон:
380992133673
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності