Показати схожі тендери

Закупівля 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку) від Державне підприємство "Український державний центр радіочастот".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-06-002137-a
Id Tender 35de5e545d8043e8997b933dc1b613ad
План UA-P-2024-11-07-004724-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 06.03.2025 10:17
Остання зміна 11.06.2025 16:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
860 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 300 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.03.2025 10:14 до 18.03.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 06.03.2025 10:14
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.03.2025 10:14
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.03.2025 12:13
до 11.06.2025 15:25
Залишилось 1 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.03.2025 14:38
до 17.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.06.2025 15:25
-
Період уточнень
з 06.03.2025 10:14 до 15.03.2025 00:00
Період оскарження
з 06.03.2025 10:14 до 15.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.03.2025 12:13 до 11.06.2025 15:25
Період кваліфікації
з 19.03.2025 12:13 до 11.06.2025 15:25
Основні параметри
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)
30197630-1 Папір для друку (Папір для друку) - 4772 пач. Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
860 000 грн.
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)
Назва предмета закупівлі
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)
Примітки
30197630-1 Папір для друку (Папір для друку) - 4772 пач. Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
Очікувана вартість
860 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4300,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.03.2025 11:44
Закінчення аукціону
19.03.2025 12:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Папір для друку
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
4 772
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
03180, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги, 151
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за партію Товару проводяться шляхом оплати Замовником протягом 180 (ста вісімдесяти) робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної на партію Товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
Технічні специфікації
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"
Пропозиція:
661 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
Пропозиція:
755 820 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
658 193.52 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.03.2025 11:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.03.2025 12:39
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Очеретяний
Електронна пошта
Телефон
+380444228597
Сайт:
http://www.ucrf.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
01181765
Повна назва
Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Поштовий індекс
03180
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Киев
Адреса
пр. Перемоги, 151
Кваліфікація
Лот № 1 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)
Період вимог/скарг з 25.03.2025 14:38 по 31.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.03.2025 12:13 по 27.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.03.2025 14:38
Довідка НАЗК
25.03.2025 14:38
Повідомлення про рішення
19.03.2025 12:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 10:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 10:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 7 Додатку № 5 до Тендерної документації Учасник має надати Замовнику гарантійний лист у довільній формі про те, що товари, які пропонує Учасник в тендерній пропозиції не є товарами походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Усупереч вимогам пункту 7 Додатку № 5 до Тендерної документації у наданому Учасником гарантійному листі від 13.03.2025 № 14/1 відсутня інформація про те, що товари, які пропонує Учасник в тендерній пропозиції не є товарами походженням з Ісламської Республіки Іран, а також відсутня інформація походження (з Російської Федерації/Республіки Білорусь) виняткових товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати «Гарантійний лист у довільній формі про те, що товари, які пропонує Учасник в тендерній пропозиції не є товарами походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176)».
Створено
24.03.2025 11:30
Надати до
25.03.2025 11:30
Період вимог/скарг з 17.04.2025 14:01 по 23.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 10:12 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
17.04.2025 14:01
Повідомлення про рішення
11.04.2025 10:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 10:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 10:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до абзацу 2 пункту 2 Додатку № 5 до Тендерної документації Учасник має надати сертифікат якості на папір виданий виробником паперу (з зазначенням у сертифікаті якості усіх технічних характеристик (технічних параметрів) та усіх інших вимог до товару відповідно Технічного завдання. Усупереч вимогам абзацу 2 пункту 2 Додатку № 5 до Тендерної документації наданий Учасником сертифікат якості на папір виданий не виробником паперу (з зазначенням у сертифікаті якості усіх технічних характеристик (технічних параметрів) та усіх інших вимог до товару відповідно Технічного завдання, а його представником. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати сертифікат якості на папір виданий виробником паперу (з зазначенням у сертифікаті якості усіх технічних характеристик (технічних параметрів) та усіх інших вимог до товару відповідно Технічного завдання.
Створено
15.04.2025 16:10
Надати до
16.04.2025 16:10
Період вимог/скарг з 24.04.2025 16:19 по 30.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 14:01 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.04.2025 16:19
Довідка НАЗК
24.04.2025 16:19
Повідомлення про рішення
17.04.2025 14:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 10:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 10:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до абзацу 2 пункту 2 Додатку № 5 до Тендерної документації Учасник має надати сертифікат якості на папір виданий виробником паперу (з зазначенням у сертифікаті якості усіх технічних характеристик (технічних параметрів) та усіх інших вимог до товару відповідно Технічного завдання. Усупереч вимогам абзацу 2 пункту 2 Додатку № 5 до Тендерної документації, інформація по показнику «вологість» для паперу для друку (позиція № 3 Технічного завдання), надана Учасником в порівняльній таблиці (4,6%), не підтверджується інформацією з Сертифікату якості на папір для друку наданого Учасником (5,2%). Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також сертифікат якості на папір виданий виробником паперу (з зазначенням у сертифікаті якості усіх технічних характеристик (технічних параметрів) та усіх інших вимог до товару відповідно Технічного завдання.
Створено
22.04.2025 16:13
Надати до
23.04.2025 16:13
Період вимог/скарг з 15.05.2025 15:42 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 09:56 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
15.05.2025 15:42
Повідомлення про рішення
12.05.2025 09:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 10:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.03.2025 10:14
Період вимог/скарг з 21.05.2025 16:05 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 15:42 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.05.2025 16:05
Повідомлення про рішення
15.05.2025 15:42
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 11.06.2025 15:25 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 16:24 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 15:26
Довідка НАЗК
11.06.2025 15:25
Повідомлення про рішення
05.06.2025 16:25
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-03-06-002137-a-b3
Очікує підписання
755 820 грн.
755 820 грн.
З ПДВ
Номенклатура
4 772 (паковання)
Папір для друку
Номенклатура
Папір для друку
Кількість
4 772
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Повна назва
Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01181765

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
Повна назва
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42227163

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
860 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 09:00
Замовник:
Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Контактний телефон:
+380444228597
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
860 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 09:00
Замовник:
Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Контактний телефон:
+380444228597
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності