Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з дезінсекції, дезінфекції та дератизації приміщень (ДК 021:2015 – 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень) від Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-05-013484-a
Id Tender 7c10f0885d154dbfb1fbcaaf47f6ffd1
План UA-P-2025-03-05-015508-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 05.03.2025 16:29
Остання зміна 20.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
675 704.83 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 378.52 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.03.2025 16:29 до 17.03.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 05.03.2025 16:29
до 14.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.03.2025 16:29
до 14.03.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 18.03.2025 12:28
-
Період уточнень
з 05.03.2025 16:29 до 14.03.2025 00:00
Період оскарження
з 05.03.2025 16:29 до 14.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.03.2025 12:28
Основні параметри
Послуги з дезінсекції, дезінфекції та дератизації приміщень (ДК 021:2015 – 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень)
Джерело фінансування – власні кошти. Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська. Місце надання послуг: на території Замовника м.Одеса. Детальніше згідно Додатку № 1 тендерної документації Кількість всього – 2002408,70 м2, у тому числі дезінсекції – 951830,60 м2, дератизації - 690492,60 м2., дезінфекції – 360 085,50 м2. Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
675 704.83 грн.
Послуги з дезінсекції, дезінфекції та дератизації приміщень
Назва предмета закупівлі
Послуги з дезінсекції, дезінфекції та дератизації приміщень
Примітки
ДК 021:2015 – 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Очікувана вартість
675 704.83 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3378,52
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.03.2025 11:59
Закінчення аукціону
18.03.2025 12:28
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 951 830.6 (метри квадратні)
Послуги з дезінсекції приміщень
Опис предмета закупівлі
Послуги з дезінсекції приміщень
Код ДК 021:2015
90922000-6 - Послуги з боротьби зі шкідниками
Кількість
951 830.6
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 360 085.5 (метри квадратні)
Послуги з дезінфекції приміщень
Опис предмета закупівлі
Послуги з дезінфекції приміщень
Код ДК 021:2015
90921000-9 - Послуги з дезінфікування та витравлювання
Кількість
360 085.5
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 690 492.6 (метри квадратні)
Послуги з дератизації приміщень
Опис предмета закупівлі
Послуги з дератизації приміщень
Код ДК 021:2015
90923000-3 - Послуги з дератизації
Кількість
690 492.6
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
на 45 (сорок п`ятий) календарний день з дати підписання Акту здачі-приймання наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три)календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та відповідно до документів які підтверджують надання послуг. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.У разі, якщо Виконавець не є платником ПДВ, термін сплати за надані послуги настає на 45 (сорок п`ятий) календарний день з дати надання послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "3Д СЕРВІС"
Пропозиція:
272 193.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТзОВ "Стоп! Кукарача"
Пропозиція:
270 600 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"
Пропозиція:
673 597.4 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.03.2025 11:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.03.2025 18:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Скасування
20.04.2025 00:00
Лист адміністративно-господарської служби регіональної філії «Одеська залізниця» від 08.04.2025 № НАС-29/44, відповідно до якого встановлено, під час розгляду тендерної пропозиції ТзОВ "Стоп! Кукарача" (Код ЄДРПОУ 42655676) виявлено, що вимоги тендерної документації передбачені п.п. 2 п.1 Додатку 2, щодо надання документів для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до статті 16 Закону, а саме лікаря-дезінфекціоніста та дезінфектора не відповідають Наказу МОЗ України від 22.02.2019 №446 «Деякі питання безперервного професійного розвитку лікарів» та Постанові КМУ від 09.05.2023 № 458 «Про затвердження Порядку одержання посвідчення про право роботи з пестицидами». Відповідно до п.54 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Строк подання пропозицій сплинув 17.03.2025 року, отже внесення змін до тендерної документації не є можливим. Враховуючи вищевикладене ВИРІШЕНО: Відмінити відкриті торги за предметом закупівлі Послуги з дезінсекції, дезінфекції та дератизації приміщень (ДК 021:2015 – 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень), оголошення № UA-2025-03-05-013484-a, SmartTender №27217493, відповідно п.2 ч.50 Особливостей: замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
09.04.2025 15:16
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петрова Уляна Андріївна
Електронна пошта
Телефон
380487276369
Замовник
ЄДРПОУ
40081200
Повна назва
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з дезінсекції, дезінфекції та дератизації приміщень
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.03.2025 12:28 по 16.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Для можливості більш детального аналізу пропозиції учасника, опублікувати протокол - повідомлення подовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель Учасника ТзОВ "Стоп! Кукарача", ЄДРПОУ 42655676 до 20 робочих днів в порядку та в терміни, встановлені Законом та Особливостями
Документи кваліфікації
25.03.2025 08:44
Електроний протокол про продовження строку
18.03.2025 12:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2025 16:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2025 16:29
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
18.03.2025 12:28
Надати до
20.03.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Для можливості більш детального аналізу пропозиції учасника, опублікувати протокол - повідомлення подовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель Учасника ТзОВ "Стоп! Кукарача", ЄДРПОУ 42655676 до 20 робочих днів в порядку та в терміни, встановлені Законом та Особливостями
Дата продовження строку розгляду
25.03.2025 08:08
Дата кінця розгляду
16.04.2025 00:00
Торги відмінено
Очікувана вартість
675 704.83 грн.
Період подання пропозицій
до 17.03.2025 10:00
Замовник:
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380487276369
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
675 704.83 грн.
Період подання пропозицій
до 17.03.2025 10:00
Замовник:
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380487276369
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності