Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області від "ДПТНЗ" "Конотопське вище професійне училище".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-05-013374-a
Id Tender f20607dde1434ea58811daf947041aec
План UA-P-2025-03-05-010184-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.03.2025 16:31
Остання зміна 09.04.2025 18:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
25 211 544 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
126 057.72 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.03.2025 16:25 до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.03.2025 16:25
до 21.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.03.2025 16:25
до 21.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.03.2025 00:00
до 26.03.2025 18:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.03.2025 18:18
до 01.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.03.2025 18:18
до 09.04.2025 18:30
Період уточнень
з 05.03.2025 16:25 до 21.03.2025 00:00
Період оскарження
з 05.03.2025 16:25 до 21.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.03.2025 00:00 до 26.03.2025 18:18
Період кваліфікації
з 24.03.2025 00:00 до 26.03.2025 18:18
Основні параметри
Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області
Фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
25 211 544 грн.
Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області
Назва предмета закупівлі
Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області
Очікувана вартість
25 211 544 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
126057,72
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
41606, Україна, Сумська область, м.Конотоп, пр. Миру 85а
Дата постачання по
25.08.2025 16:30
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД"
Пропозиція:
24 649 174.96 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.03.2025 08:15
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коломієць Людмила Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380544760250
Замовник
ЄДРПОУ
02547493
Повна назва
"ДПТНЗ" "Конотопське вище професійне училище"
Поштовий індекс
41600
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Конотоп
Адреса
вулиця 6-го вересня 1
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області
Період вимог/скарг з 26.03.2025 18:18 по 01.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 00:00 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.03.2025 18:18
Довідка НАЗК
26.03.2025 18:18
Повідомлення про рішення
26.03.2025 17:37
Пропозиція, що перемогла
24.03.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2025 16:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2025 16:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
"ДПТНЗ" "КОНОТОПСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ" Код ЄДРПОУ 02547493 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, вулиця 6-го вересня 1 Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Конотоп №40 25.03.2025р. Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178), мною КОЛОМІЄЦЬ Людмилою Василівною, вирішено розглянути наступні питання: розгляд тендерної пропозиції учасника та ухвалення відповідного рішення, оприлюднення інформації відповідно до законодавства. Щодо питання No1: Відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.1, ч.9 та ч.10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. 05.03.2025р. оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2025-03-05-013374-a за предметом закупівлі «Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція. Для участі у закупівлі свої пропозиції подав один учасник: Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД" 14017843 За наслідками розгляду тендерної пропозиції даного учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Відсутня інформація про країну фактичного здійснення діяльності учасника, а також із інформація про дати народження бенефіціарних власників та акціонерів учасника. Також запитувані дані про назви юридичних осіб мають бути зазначені на українській мові та одночасно із обов’язковою транслітерацією на англійській мові згідно даних закордонного паспорта або за правилами транслітерації в разі його відсутності. У разі, якщо назва юридичної особи згідно статутних документів відрізняється від транслітерованої назви такої особи, у довідці зазначаються обидва варіянти (переклад та транслітерація) англійською мово. Враховуючи вищезазначене, ВИРІШИЛА: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією в електронній системі закупівель наступного змісту: Виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених або інших (нових) належним чином оформлених документів щодо наступних невідповідностей: відсутня інформація про країну фактичного здійснення діяльності учасника, а також із інформація про дати народження бенефіціарних власників та акціонерів учасника. Також запитувані дані про назви юридичних осіб мають бути зазначені на українській мові та одночасно із обов’язковою транслітерацією на англійській мові згідно даних закордонного паспорта або за правилами транслітерації в разі його відсутності. У разі, якщо назва юридичної особи згідно статутних документів відрізняється від транслітерованої назви такої особи, у довідці зазначаються обидва варіанти (переклад та транслітерація) англійською мовою. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, по відношенню до якої виявлено невідповідності: «Додаток №2 до тендерної документації: «перелік документів та інформації, які повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, в тому числі шляхом зазначення відповідної інформації в електронній системі закупівель, а саме: пункт 16 додатку 2 до тендерної документації. 3. Оприлюднити дану інформацію в електронній системі закупівель. Уповноважена особа ___________________
Створено
25.03.2025 13:53
Надати до
26.03.2025 13:53
Договір
UA-2025-03-05-013374-a-c1
Підписаний і діє
Номер
90
24 649 174.96 грн.
20 540 979.13 грн.
З ПДВ
Підписано
09.04.2025
Строк дії договору з
09.04.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області
Номенклатура
Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
"ДПТНЗ" "Конотопське вище професійне училище"
Повна назва
"ДПТНЗ" "Конотопське вище професійне училище"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02547493

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14017843

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.04.2025 18:30
Повідомлення про договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
09.04.2025 18:28
Підписаний договір
09.04.2025 18:28
Додатки до договору
09.04.2025 18:28
Додатки до договору
09.04.2025 18:27
Додатки до договору
09.04.2025 18:27
Додатки до договору
09.04.2025 18:27
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-02-000042
Дата створення проекту
02.04.2025 09:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.04.2025 11:01
Дата публікації висновку про результати
21.04.2025 16:10
Дата завершення усунення порушень
06.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 515-28-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 01.04.2025 № 101 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-03-05-013374-a 05.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.04.2025 00:00
Документи рішення
02.04.2025 11:01
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору вимогам законодавства, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного професійно-технічного навчального закладу «Конотопське вище професійне училище» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05 березня 2025 року протокол № 35, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «СУМБУД» (далі – ПАТ «СУМБУД»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей до 26 березня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26 березня 2025 року № 42, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26 березня 2025 року, договір про виконання робіт від 09 квітня 2025 року № 90 (далі – Договір) на суму 24 649 174,96 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 07 квітня 2025 року, 09 квітня 2025 року та 16 квітня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. 1.1. У ході моніторингу встановлено, що Замовник для підтвердження наявності в учасника фінансової спроможності в пункті 4 розділу 1 додатку 2 тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасником фінансової звітності за 2023 рік або 2024 рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» від 07 лютого 2013 року № 73. Пунктом 1 розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» від 07 лютого 2013 року № 73 (далі – Національне положення) визначено, що фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Для підтвердження зазначеної вище вимоги часник ПАТ «СУМБУД» у складі тендерної пропозиції надав фінансову звітність за 2023 рік, у якій відсутній звіт про рух грошових коштів. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Водночас, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПАТ «СУМБУД», Замовник розмістив вимогу про усунення невідповідностей до 26 березня 2025 року, в якій відсутня інформація щодо надання учасником ПАТ «СУМБУД» звіту про рух грошових коштів. На запит Держаудитслужби від 11 квітня 2025 року через електронну систему закупівель Замовником надано пояснення, зокрема: «…мається на увазі вимога надання будь-яких, а не всіх документів фінансової звітності згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013, що підтверджує, що річний дохід(оборот) грошових коштів учасника за 2023 або 2024 рік, повинен бути не меншим ніж 50 відсотків очікуваної вартості предмета закупівлі. Саме тому Замовником і не було виставлено вимогу про усунення невідповідностей, адже Замовникові було достатньо наданих учасником документів фінансової звітності». Однак, пояснення Замовника не спростовує факт установленого порушення, оскільки Національним положенням звіт про рух грошових коштів визначено обов’язковим елементом фінансової звітності. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ПАТ «СУМБУД» невідповідностей, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути такі невідповідності. 1.2. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ № 668). Відповідно до пункту 17 Постанови КМУ № 668 строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Під час моніторингу встановлено, що повний перелік всіх видів (етапів, комплексів) робіт визначений у технічній специфікації, що міститься в додатку 1 тендерної документації. Пунктом 5.1 Договору передбачено, що строк (термін) надання послуг/виконання робіт – згідно з календарним графіком надання послуг/виконання робіт (Додаток 2), який є невід’ємною частиною Договору, але в межах часу з дати укладання договору до 1 вересня 2025 року. Підрядник має розпочати роботи протягом 5 днів з моменту підписання договору. Водночас, Договір укладений 09 квітня 2025 року. Відповідно до розділу 13 Договору «Додатки до Договору» невід’ємною частиною Договору є, зокрема, Додаток № 2 Календарний графік виконання робіт. Однак, у Календарному графіку виконання робіт зазначені дати початку та закінчення лише завершальних видів (етапів, комплексів) робіт, дата початку яких - 01 серпня 2025 року. На запит Держаудитслужби 11 квітня 2025 року через електронну систему закупівель Замовником надано пояснення, зокрема: «У календарному графіку виконаних робіт зазначено виконання певного спектру робіт впродовж періоду із квітня по серпень 2025 року. Договір регулює лише питання початку робіт, які заплановані на квітень 2025 року. В той час як закінчення робіт передбачене до кінця строку виконання робіт». Однак, пояснення Замовника не спростовує факт установленого порушення, оскільки Календарний план виконання робіт не містить дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, що містяться в технічній специфікації. Отже, Замовником укладено Договір з порушенням норм, встановлених пунктом 17 Постанови № 668, відповідно чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПАТ «СУМБУД» установлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення норм пункту 17 Постанови № 668, пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення Календарного графіку виконання робіт до Договору у відповідність до норм пункту 17 Постанови № 668, а також здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата висновку
18.04.2025 00:00
Дата публікації
21.04.2025 16:10
Документи висновку
21.04.2025 16:10
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На Ваш висновок у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-05-013374-a) будуть проведені наступні заходи. 1. В найкоротші терміни буде укладено та оприлюднено додаткову угоду до Договору №90 від 09.04.2025 з приведеним у відповідність до норм п.17 Постанови 668 Додатком №2 «Календарний графік виконання робіт». 2. Уповноважену особу зобов’язати пройти повний курс навчання з публічних закупівель з метою недопущення встановленого порушення у подальшій роботі
Дата публікації
28.04.2025 13:20
Документи інформації про усунення порушення
28.04.2025 13:24
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-05-013374-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати пояснення з посиланням на пункти тендерної документації та проєкту договору стосовно врахування Замовником вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), а саме: пункту 11 статті 9, пункту 1, 3 та 8 статті 5, підпункту iii. пункту 5 статті 7, пункту 1 статті 16 та пункту 1 статті 17 Рамкової угоди. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.04.2025 12:46
Орган перевірки
10.04.2025 00:00
Документи повідомлення
04.04.2025 12:47
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
На Ваш запит на пояснення в рамках моніторингу UA-M-2025-04-02-000042 процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області», код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» надає наступні пояснення: 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснено на підставі даних зведеного кошторисного розрахунку проектної документації «Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області» та із урахуванням експертизи проєкту, а саме як: сума робіт з нового будівництва, кошторисного прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами та податку на додану вартість щодо окремих напрямків витрат. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було опубліковано впродовж 5 днів після оголошення закупівлі за наступним посиланням: https://drive.google.com/file/d/1qV6cg7VI8KXLoKRlkn4033Wq3DvDE0FL/view 3. У додатку №2 до тендерної документації містяться пункти 16-19 стосовно врахування вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), а саме: пункту 11 статті 9, пункту 1, 3 та 8 статті 5, підпункту iii. пункту 5 статті 7, пункту 1 статті 16 та пункту 1 статті 17 Рамкової угоди. У додатку №4 до тендерної документації (проєкт договору) містяться п.4.2, п.11.1 стосовно врахування вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода).
Рішеня
07.04.2025 15:59
Замовник
Документи повідомлення
07.04.2025 15:59
-
07.04.2025 15:59
-
07.04.2025 16:03
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-05-013374-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником процедури закупівлі умов пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» щодо наступного обладнання: насос дренажний з поплавковим вимикачем Q=3,2 m3/год. Н=4м N=0.3кВт по типу Aquaviva; насосна установка Сололіфт Sanibo 5; трансформатор струму 200/5 Т-0,66-5-0,5s УЗ. 2. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо дослідження Замовником відповідності пропонованого переможцем тендеру обладнання (насос дренажний з поплавковим вимикачем Q=3,2 m3/год. Н=4м N=0.3кВт по типу Aquaviva; насосна установка Сололіфт Sanibo 5; трансформатор струму 200/5 Т-0,66-5-0,5s УЗ), що буде встановлюватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі (про яке зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.04.2025 16:01
Орган перевірки
11.04.2025 00:00
Документи повідомлення
07.04.2025 16:01
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що відповідно до підсумкової відомості ресурсів кошторисної документації " Реконструкція підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ "Конотопське вище професійне училище" по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області" вартість насосу дренажного з поплавковим вимикачем Q=3,2 m3/год. Н=4м N=0.3кВт по типу Aquaviva становить 6215,16 грн; вартість насосних установок Сололіфт Sanibo 5 за 6 шт. становить 49000,62 грн.; вартість за 3 одиниці трансформатора струму 200/5 Т-0,66-5-0,5s УЗ становить 2726,04 грн. Після визначення перемжця, учасником закупівлі підтверджено, що вартість даного обладнання по кожній позиції не перевищуватиме 50 000 грн (навіть за суму позицій). Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України "Про публічні закупівлі" (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України), тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Таким чином, оскільки вартість зазначеного обладнання навіть по сумі позицій не перевищує 200000 грн, заходи щодо перевірки ступеня локалізації даного обладнання не проводилися.
Рішеня
09.04.2025 15:04
Замовник
Документи повідомлення
09.04.2025 15:04
-
09.04.2025 15:09
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-05-013374-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином Замовник встановив відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі приватного акціонерного товариства «СУМБУД» (далі – учасник) в частині підтвердження вантажопідйомності транспорту, враховуючи вимоги тендерної документації, визначені підпунктом 1.1 пункту 1 розділу 1 додатку 2 тендерної документації, щодо обов’язкової наявності в учасника автомобіля бортового вантажопідйомністю не менше 5 тон та крану на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю не менше 10 тон 2. Пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації, визначеними пунктом 4 розділу 1 додатку 2 тендерної документації, щодо надання учасником фінансової звітності за 2023 рік або 2024 рік, а саме щодо наявності в учасника звіту про рух грошових коштів відповідно до пункту 1 розділу ІІ Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73. 3. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник встановив учаснику вимогу про усунення невідповідностей до 26.03.2025, в якій зазначив, зокрема, про відсутність інформації про країну фактичного здійснення діяльності учасника. На виконання вимоги учасник оприлюднив довідку від 26.03.2025 № 73/01-02, в якій відсутня інформація про країну фактичного здійснення діяльності. У зв’язку з цим, надати інформацію щодо виконання учасником вимоги про усунення невідповідності. 4. Пояснення щодо невідповідності суми ПДВ, зазначеної в договорі про виконання робіт від 09.04.2025 № 90 (далі – Договір від 09.04.2025) (4 108 195,83 грн), та суми ПДВ згідно з тендерною пропозицією учасника від 13.03.2025 № 39/01-02 (4 096 435,75 грн). 5. Надати пояснення стосовно зазначення в додатку 2 Договору «Календарний графік виконання робіт» інформації про заплановане на серпень 2025 року проведення робіт, враховуючи, що згідно пункту 5.1 розділу V Договору від 09.04.2025 «підрядник має розпочати роботи протягом 5 днів з моменту підписання договору». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
11.04.2025 14:09
Орган перевірки
17.04.2025 00:00
Документи повідомлення
11.04.2025 14:09
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
На Ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції підвалу гуртожитку під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» по проспекту Миру, 85а в м. Конотоп, Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-05-013374-a) надаємо наступні пояснення: 1. Відповідність техніки учасника встановленим кваліфікаційним критеріям у частині тонажності було встановлено за технічними паспортами на відповідні транспортні засоби та, додатково, із перевіркою технічних характеристик відповідної марки та моделі ТЗ у мережі інтернет. Так, наприклад, кран кс 3575А/ЗИЛ 133 ГЯ, зазначений у довідці про матеріально-технічну базу учасника, має вантажопідйомність від10 000 кг, що підтверджується наданим свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу та додатково підтверджується на численних сайтах продажу або оренди даного обладнання, зокрема: https://powertech.com.ua/equipment/avtokran-zil-gya/#firstPage Автомобіль ЗИЛ ММ3 4502 зазначений у довідці про матеріально-технічну базу учасника, має вантажопідйомність більше 5000 кг, що підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу та додатково підтверджується на численних сайтах продажу або оренди даного обладнання, зокрема http://pkbud.com.ua/content/ZIL4502 2. Відповідно до пп.4 п.1 Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалось надання наступних документів від учасника, зокрема: "Для підтвердження фінансової спроможності учасник повинен надати фінансову звітність за 2023 рік або 2024рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Річний дохід (оборот) грошових коштів учасника за 2023 або 2024 рік, повинен бути не меншим ніж 50 відсотків очікуваної вартості предмета закупівлі.". Таким чином, мається наувазі вимога надання будь-яких, а не всіх документів фінансовї звітності згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013, що підтверджує, що річний дохід(оборот) грошових коштів учасника за 2023 або 2024 рік, повинен бути не меншим ніж 50 відсотків очікуваної вартості предмета закупівлі. Саме тому Замовником і не було виставено вимогу про усунення невідповідностей, адже Замовникові було достатньо наданих учасником документів фінансової звітності. 3. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник встановив учаснику вимогу про усунення невідповідностей до 26.03.2025, в якій зазначив, зокрема, про відсутність інформації про країну фактичного здійснення діяльності учасника. На виконання вимоги учасник оприлюднив довідку від 26.03.2025 № 73/01-02, в якій наявна інформація "країна реєстрації - Україна". Додатково країна фактичного знаходження підтверджується і іншими документами у складі тендерної документації учасника, зокрема: довідкою та документами про наявність виробничої бази, витягом із ЄДРПОУ та ін. 4. Щодо різниці у сумі ПДВ у довідці учасника та в укладеному договорі, то у даному випадку була допущена технічна помилка (описка), яка не впливає на розмір та суму тендерної пропозиції та укладеного договору. 5. У календарному графіку виконаних робіт зазначено виконання певного спектру робіт впродовж періоду із квітня по серпень 2025 року. Договір регулює лише питання початку робіт, які заплановані на квітень 2025 року. В той час як закінчення робіт передбачене до кінця строку виконання робіт.
Рішеня
16.04.2025 18:16
Замовник
Документи повідомлення
16.04.2025 18:17
-
16.04.2025 18:18
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
25 211 544 грн.
Період подання пропозицій
до 24.03.2025 00:00
Замовник:
"ДПТНЗ" "Конотопське вище професійне училище"
Контактний телефон:
+380544760250
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
25 211 544 грн.
Період подання пропозицій
до 24.03.2025 00:00
Замовник:
"ДПТНЗ" "Конотопське вище професійне училище"
Контактний телефон:
+380544760250
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності