Показати схожі тендери

Закупівля Розкладний стіл, розкладний стілець, комплект складних меблів (стіл + 2 лави) від Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-05-012173-a
Id Tender bc55e3f357b84a8b8fb9165f4afdb7a3
План UA-P-2025-03-05-015223-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.03.2025 16:16
Остання зміна 24.03.2025 14:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
109 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
548.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.03.2025 16:15 до 13.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.03.2025 16:15
до 10.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.03.2025 16:15
до 10.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.03.2025 00:00
до 14.03.2025 14:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.03.2025 14:35
до 20.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.03.2025 14:35
до 24.03.2025 14:45
Період уточнень
з 05.03.2025 16:15 до 10.03.2025 00:00
Період оскарження
з 05.03.2025 16:15 до 10.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.03.2025 00:00 до 14.03.2025 14:35
Період кваліфікації
з 13.03.2025 00:00 до 14.03.2025 14:35
Основні параметри
Розкладний стіл, розкладний стілець, комплект складних меблів (стіл + 2 лави)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
109 700 грн.
Розкладний стіл, розкладний стілець, комплект складних меблів (стіл + 2 лави)
Назва предмета закупівлі
Розкладний стіл, розкладний стілець, комплект складних меблів (стіл + 2 лави)
Очікувана вартість
109 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
548,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 10 (штуки)
Розкладний стіл
Опис предмета закупівлі
Розкладний стіл
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
38750, Україна, Полтавська область, с. Щербані, вул. Центральна, 2
Дата постачання по
15.04.2025 00:00
Позиція : №2 20 (штуки)
Розкладний стілець
Опис предмета закупівлі
Розкладний стілець
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
38750, Україна, Полтавська область, с. Щербані, вул. Центральна, 2
Дата постачання по
15.04.2025 00:00
Позиція : №3 5 (комплект)
Комплект складних меблів (стіл + 2 лави)
Опис предмета закупівлі
Комплект складних меблів (стіл + 2 лави)
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
5
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
38750, Україна, Полтавська область, с. Щербані, вул. Центральна, 2
Дата постачання по
15.04.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Кутенков М.В.
Пропозиція:
107 111 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.03.2025 16:16
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Діана Бєлкіна
Електронна пошта
Телефон
+380988305944
Сайт:
https://sherbanivska-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
41856395
Повна назва
Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Поштовий індекс
38750
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
с.Щербані
Адреса
вул. Центральна, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Розкладний стіл, розкладний стілець, комплект складних меблів (стіл + 2 лави)
Період вимог/скарг з 14.03.2025 14:35 по 20.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.03.2025 00:00 по 21.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.03.2025 14:35
Довідка НАЗК
14.03.2025 14:35
Повідомлення про рішення
13.03.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2025 15:48
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2025 15:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком 1 до Тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пунктом 1 Додатку 1 до ТД визначено Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Згідно з підпунктом 1.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» пункту 1 Додатку 1 до ТД, учасник для підтвердження даного критерію має надати: «1.1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на постачання меблів. 1.1.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. 1.1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.» 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції відсутні: довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на постачання меблів. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Створено
13.03.2025 11:46
Надати до
14.03.2025 11:46
Договір
UA-2025-03-05-012173-a-c1
Підписаний і діє
Номер
21/3
107 111 грн.
107 111 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.03.2025
Строк дії договору з
21.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (штуки)
Розкладний стіл
Номенклатура
Розкладний стіл
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 15 квітня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Розкладний стілець
Номенклатура
Розкладний стілець
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 15 квітня 2025 р.
Номенклатура
5 (комплект)
Комплект складних меблів (стіл + 2 лави)
Номенклатура
Комплект складних меблів (стіл + 2 лави)
Кількість
5
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 15 квітня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Повна назва
Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41856395

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Кутенков М.В.
Повна назва
ФОП Кутенков М.В.
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2930405436

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
109 700 грн.
Період подання пропозицій
до 13.03.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Контактний телефон:
+380988305944
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
109 700 грн.
Період подання пропозицій
до 13.03.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Контактний телефон:
+380988305944
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності