Показати схожі тендери
Закупівля Поточний ремонт асфальтового покриття на автошляхах Баришівської територіальної громади, внутрішньоквартальних проїздах та тротуарах, а саме, ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізних доріг, вирівнювання поверхонь) від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-05-005110-a
Id Tender eaa35f20d2db4746a9220cb7c3e3a954
План UA-P-2025-03-05-004293-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.03.2025 11:52
Остання зміна 24.07.2025 13:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.03.2025 11:51 до 16.03.2025 17:10
Завершено
Період уточнень
з 05.03.2025 11:51
до 13.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.03.2025 11:51
до 13.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.03.2025 17:10
до 21.03.2025 14:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.03.2025 14:34
до 27.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.03.2025 14:34
до 24.07.2025 13:53
Період уточнень
з 05.03.2025 11:51 до 13.03.2025 00:00
Період оскарження
з 05.03.2025 11:51 до 13.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.03.2025 17:10 до 21.03.2025 14:34
Період кваліфікації
з 16.03.2025 17:10 до 21.03.2025 14:34
Основні параметри
Поточний ремонт асфальтового покриття на автошляхах Баришівської територіальної громади, внутрішньоквартальних проїздах та тротуарах, а саме, ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізних доріг, вирівнювання поверхонь)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 000 000 грн.
Поточний ремонт асфальтового покриття на автошляхах Баришівської територіальної громади, внутрішньоквартальних проїздах та тротуарах, а саме, ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізних доріг, вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт асфальтового покриття на автошляхах Баришівської територіальної громади, внутрішньоквартальних проїздах та тротуарах, а саме, ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізних доріг, вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт асфальтового покриття на автошляхах Баришівської територіальної громади, внутрішньоквартальних проїздах та тротуарах, а саме, ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізних доріг, вирівнювання поверхонь)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
07501, Україна, Київська область, селище Баришівка, вул. Центральна, 27
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює щомісячні розрахунки за надані послуги по цьому Договору шляхом перерахування відповідних коштівна рахунок "Підрядника" протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕКТОР 22"
Пропозиція:
1 777 502.92 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.03.2025 17:13
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
documentType.tender.clarifications
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Симонова
Електронна пошта
Телефон
+380457641229
Сайт:
https://baryshivska-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
43560334
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
07501
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Баришівський р-н, селище міського типу Баришівка
Адреса
вул.Центральна, будинок 27
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт асфальтового покриття на автошляхах Баришівської територіальної громади, внутрішньоквартальних проїздах та тротуарах, а саме, ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізних доріг, вирівнювання поверхонь)
Період вимог/скарг з 21.03.2025 14:34 по 27.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.03.2025 17:10 по 22.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.03.2025 14:34
Довідка НАЗК
21.03.2025 14:34
Повідомлення про рішення
16.03.2025 17:10
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-05-005110-a-a1
Підписаний і діє
Номер
122
1 777 502.92 грн.
1 481 252.43 грн.
З ПДВ
Підписано
18.07.2025
Строк дії договору з
18.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт асфальтового покриття на автошляхах Баришівської територіальної громади, внутрішньоквартальних проїздах та тротуарах, а саме, ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізних доріг, вирівнювання поверхонь)
Номенклатура
Поточний ремонт асфальтового покриття на автошляхах Баришівської територіальної громади, внутрішньоквартальних проїздах та тротуарах, а саме, ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізних доріг, вирівнювання поверхонь)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 1 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43560334

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВЕКТОР 22"
Повна назва
ТОВ "ВЕКТОР 22"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43766869

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-09-000061
Дата створення проекту
09.06.2025 16:05
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.06.2025 18:10
Дата публікації висновку про результати
01.07.2025 15:13
Дата завершення усунення порушень
16.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
01.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 188-19-24
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.06.2025 № 227 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-03-05-005110-a 05.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.06.2025 00:00
Документи рішення
09.06.2025 18:10
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) у редакції на дату проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.03.2025 № 26 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.03.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ВЕКТОР 22» (далі - Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 21.03.2025 № 35 та повідомлення про намір укласти договір від 21.03.2025, відповіді Замовника на запити Північного офісу Держаудитслужби від 13.06.2025, від 19.06.2025 та від 25.06.2025. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Переможцем відкритих торгів обрано пропозицію єдиного учасника ТОВ «ВЕКТОР 22» з ціновою пропозицією 1 777 502,92 гривень. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до пункту 49 Особливостей № 1178, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Разом з тим, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Аналізом інформації, установлено, що Замовником 21.03.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з Переможцем торгів ТОВ «ВЕКТОР 22», однак Замовником в порушення пункту 49 Особливостей № 1178 та пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII в електронній системі закупівель договір про закупівлю з Переможцем не оприлюднено та/або не укладено. Враховуючи вищевикладене, Північний офіс Держаудитслужби 16.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів щодо вищезазначеного. У відповідь на запит, Замовником 19.06.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «…наявні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з Учасником-Переможцем ТОВ "ВЕКТОР 22" до 60 днів…» та до пояснень долучено протокольне рішення уповноваженої особи від 04.04.2025 № 45 про продовження строку для укладання договору до 60 днів. Варто зауважити, що кінцевий строк для укладення договору з урахуванням протокольного рішення від 04.04.2025 № 45 «про продовження строку для укладання договору до 60 днів» є - 19.05.2025. Так, враховуючи те, що договір з ТОВ «ВЕКТОР 22» Замовником в електронній системі закупівель не було укладено та/або оприлюднено, Північний офіс Держаудитслужби повторно звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/інформації та документів. У відповідь на запит, Замовником 25.06.2025 надано наступні пояснення: «Замовником укладено договір про закупівлю з ТОВ «ВЕКТОР 22». Однак, станом на 30.06.2025 року, Замовником не надано інформацію та підтвердні документи щодо укладеного договору та/або причин не укладання договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі та /або його оприлюднення у разі його укладення, чим, відповідно порушено пункт 49 Особливостей № 1178 та пункт 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. Слід зазначити, що згідно пункту 21 Особливостей № 1178, договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу, установлено порушення пункту 49 Особливостей № 1178 та пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР 22» - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення договору про закупівлю (у разі його укладення) або відміни торгів відповідно до пункту 50 Особливостей № 1178, а також здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.06.2025 00:00
Дата публікації
01.07.2025 15:13
Документи висновку
01.07.2025 15:13
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Поточний ремонт асфальтового покриття на автошляхах Баришівської територіальної громади, внутрішньоквартальних проїздах та тротуарах, а саме, ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом (ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізних доріг, вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-05-005110-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.06.2025 15:03
Орган перевірки
14.06.2025 00:00
Документи повідомлення
10.06.2025 15:03
-
Відповідь
Пояснення, інформацію та документи затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23
Виконавчий комітет Баришівської селищної ради Броварського району Київської області надає інформацію та документальне пітвердження очікуваної вартості предмета закупівлі: 1. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі послуг з поточного ремонту визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до дефектного акту. Відповідно до кошторисного розрахунку очікувана вартість становить 2 000 000,00 грн. з ПДВ (для платників ПДВ) 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту https://baryshivska-gromada.gov.ua/ 3. Фінансування даної закупівлі, проводиться за кошти загального фонду местного бюджету, (код програмної класифікації видатків КПКВК 0217461) 4. Фінансування даної закупівлі, щодо виконання заходів Плану України, затвердженного розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility, здійнюватися не буде. Документальне підтвердження- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік.
Рішеня
13.06.2025 15:52
Замовник
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Надати інформацію щодо того, чи було укладено договір про закупівлю з ТОВ «ВЕКТОР 22». У разі, якщо договір про закупівлю не укладений, надати документальне підтвердження (обґрунтування) необхідності у продовженні терміну для укладання договору про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.06.2025 16:00
Орган перевірки
20.06.2025 00:00
Документи повідомлення
16.06.2025 16:00
-
Відповідь
Надання відповіді про продовженні терміну для укладання договору про закупівлю
У зв’язку з тим, що є необхідність детально розглянути кошторис, інші документи, пов'язані із складанням і необхідні для визначення кошторисної вартості послуг та договірної ціни виникає необхідність продовжити строк для укладання договору про закупівлю. Таким чином, наявні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з Учасником-Переможцем ТОВ "ВЕКТОР 22" до 60 днів. Рішення про продовження строку для укладання договору про закупівлю необхідно оприлюднити у формі даного протоколу в електронній системі закупівель.
Рішеня
19.06.2025 16:47
Замовник
Документи повідомлення
19.06.2025 16:47
-
19.06.2025 16:48
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Враховуючи надані Замовником пояснення щодо продовження строку для укладання договору про закупівлю, а також долученого протоколу від 04.04.2025 № 45 про продовження строку для укладання договору до 60 днів, прошу надати інформацію щодо того, чи було Замовником укладено договір про закупівлю з ТОВ «ВЕКТОР 22» в межах строків, встановлених пунктом 49 Особливостей № 1178? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
19.06.2025 17:37
Орган перевірки
25.06.2025 00:00
Документи повідомлення
19.06.2025 17:38
-
Відповідь
Відповідь на запит
Замовником укладено договір про закупівлю з ТОВ «ВЕКТОР 22»
Рішеня
25.06.2025 17:00
Замовник
Документи повідомлення
25.06.2025 17:01
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Надати пояснення щодо причин неоприлюднення Договору, укаладеного з ТОВ «ВЕКТОР 22» в терміни, передбачені статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.06.2025 17:57
Орган перевірки
01.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.06.2025 17:58
-
Відповідь
Пояснення до запиту.
Згідно з законодавством України, договір, укладений в електронній формі, оприлюднюється протягом 10 робочих днів з моменту його підписання, якщо мова йде про договори у сфері публічних закупівель, зокрема, якщо це договір про закупівлю, укладений за результатами тендеру. Для договорів, укладених в іншій формі, строки оприлюднення можуть відрізнятися, і їх потрібно уточнювати згідно з конкретними вимогами законодавства або умовами договор
Рішеня
01.07.2025 07:49
Замовник
Документи повідомлення
01.07.2025 07:51
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.03.2025 17:10
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380457641229
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.03.2025 17:10
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380457641229
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності