Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 25.03.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 25.03.2025 № 107) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-05-004648-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» (ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно пункту 1.1. частини 1 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження учасником процедури закупівлі технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, вимагалося надати: «1.1. Технічні вимоги з «Попередньою ремонтною відомістю* снн «Одессос» (ремонт в обсязі чергового огляду)», підписані з боку учасника процедури закупівлі.». 8.2. згідно підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати: «2.1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати в колонці «Примітки»: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору.». 8.3. згідно підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати: «2.2.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання ремонту плавзасобу, що є предметом закупівлі, за встановленим зразком, із зазначенням інформації про наявних в учасника процедури закупівлі: - спеціаліста/ів з корпусної частини; - спеціаліста/ів механічної частини; - спеціаліста/ів електричної частини; - спеціаліста/ів – зварювальника/ів із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України»; - фахівця/ів з неруйнівного ультразвукового контролю (вимірювання товщин металу) із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України». 8.4. згідно підпункту 2.3.1. пункту 2.3. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалося надати: «2.3.1. Довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про надання учасником процедури закупівлі аналогічних предмету закупівлі послуг, яка повинна містити наступну інформацію: - найменування, адреса, код ЄДРПОУ/РНОКПП та контактний телефон замовника аналогічних послуг; - предмет договору з детальним переліком послуг, що були надані за аналогічним договором; - строк надання послуг за аналогічним договором (місяць та рік початку і завершення надання послуг).». 8.5. згідно пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі дозвільних документів, необхідних для надання послуг, вимагалося надати: «4.12. Дозвільні документи* (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) на право надання послуг, пов’язаних з ремонтуванням суден та передбачених попередньою ремонтною відомістю снн «Одессос», видані уповноваженим органом ДП «КТ Регістр судноплавства України», або іншим відповідним уповноваженим органом (зокрема, класифікаційним товариством, що є членом МАКТ (Міжнародна асоціація класифікаційних товариств)), у порядку та у відповідності до чинного законодавства, діючих на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, а саме: - «Свідоцтво/а про Відповідність підприємства» з обов’язковою наявністю кодів послуг, які надаються підприємством: № 22009000, № 22014000, № 22014001, № 22014002, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг; - «Свідоцтво/а про Визнання» з обов’язковою наявністю кодів та найменуваннями послуг, які надаються підприємством: № 22001000, № 22003000, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо пункту 1.1. частини 1 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі його тендерної пропозиції було надано Довідку про згоду з технічними вимогами закупівлі від 12.03.2025р. вих. №10/03-25, до складу якої входили підписані з боку учасника «Технічні вимоги» з «Попередньою ремонтною відомістю снн «Одессос» (ремонт в обсязі чергового огляду)». Проте, підписані з боку учасника процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» «Технічні вимоги» за своєю редакцією відрізняються від «Технічних вимог» замовника (Додаток 1 до ТД (Технічна специфікація)), у тому числі в частині що стосується дозвільних документів від Державного підприємства «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України», а також вилучена інформація про субпідрядника (субпідрядників/співвиконавців). 9.2. щодо підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 12.03.2025 №11/03-25 (далі – Довідка про МТБ), а також Договір оренди обладнання укладений з Фізичною особою-підприємцем Бєліком Ігорем Володимировичем від 03.01.2025 №03/01/25 (позиції Довідки МТБ № 1-28) та Договір щодо використання виробничої бази, потужностей та обладнання, укладений з Відокремленим структурним підрозділом «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод» приватного акціонерного товариства «Українське Дунайське пароплавство» від 11.03.2025 №01-13-П-09 (позиції Довідки МТБ № 29-34). Під час детального аналізу Довідки про МТБ замовником виявлено наступні невідповідності: 9.2.1. в Довідці про МТБ в колонці «Примітки» зазначена інформація щодо строку (терміну) дії договору з Фізичною особою-підприємцем Бєліком Ігорем Володимировичем від 03.01.2025 №03/01/25 (позиції Довідки МТБ № 1-28), відрізняється від інформації щодо строку (терміну) дії договору, зазначеному безпосередньо у Договорі; 9.2.2. в Довідці про МТБ в колонці «Примітки» не зазначено код ЄДРПОУ Відокремленого структурного підрозділу «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод» приватного акціонерного товариства «Українське Дунайське пароплавство», з яким укладено договір №01-13-П-09 від 11.03.2025 щодо використання виробничої бази, потужностей та обладнання (позиції Довідки МТБ № 29-34). 9.3. щодо підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 12.03.2025 №12/03-25 (далі – Довідка про працівників). В наданій учасником Довідці про працівників присутня інформація щодо спеціалістів – зварювальників (позиції №3 та 4), з зазначенням наявних в них відповідних свідоцтв від ДП «КТ Регістр судноплавства України», проте відсутня інформація щодо дійсності цих свідоцтв на кінцеву дату подання тендерної пропозиції. 9.4. щодо підпункту 2.3.1. пункту 2.3. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 12.03.2025 вих. №13/03-25. В наданій Довідці відсутня інформація щодо контактного телефону замовників аналогічних послуг. 9.5. щодо пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано завірені учасником процедури закупівлі копії «Свідоцтво про Відповідність підприємства» № СВП-22-3-123-23 від 26.10.2023 та «Свідоцтво про Визнання» №СВ-22-3-118-23 від 26.10.2023, а також Лист-гарантію щодо продовження строків дії документів від 12.03.2025 вих.№21/03-25. Аналізуючи надані учасником документи, замовником встановлено наступні невідповідності: відсутні дозвільні документи (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) діючі на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, видані уповноваженим органом ДП «КТ Регістр судноплавства України», або іншим відповідним уповноваженим органом (зокрема, класифікаційним товариством, що є членом МАКТ (Міжнародна асоціація класифікаційних товариств)), а саме: «Свідоцтво/а про Відповідність підприємства» з обов’язковою наявністю кодів послуг, які надаються підприємством: № 22009000, № 22014002, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг; «Свідоцтво/а про Визнання» з обов’язковою наявністю кодів та найменуваннями послуг, які надаються підприємством: № 22003000, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг.». Крім того, в наданому «Свідоцтві про Відповідність підприємства» № СВП-22-3-123-23 від 26.10.2023 присутня наступна невідповідність: на титульній сторінці Свідоцтва в посиланні на Акт №22-3-142-24 зазначена дата 08.01.2024, а на сторінці «Відмітки про підтвердження свідоцтва» зазначено дату Акту 08.01.2025. Також, учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» надано «Свідоцтво про Визнання» №СВ-22-3-118-23 від 26.10.2023 не в повному обсязі, а саме відсутня друга сторінка Свідоцтва, де зазначаються відмітки про підтвердження Свідоцтва. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу пункту 1.1., частини 1 Додатку 3 до ТД, підпунктів 2.1.1. пункту 2.1., 2.2.1. пункту 2.2., 2.3.1. пункту 2.3. частини 2 Додатку 3 до ТД; пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД, учаснику процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» пропонується надати інформацію та/або документи на заміну завантажених, та/або в доповнення таких, виконання яких усуне виявлені замовником та зазначені невідповідності (розбіжності) у пунктах 9.1.-9.5. цього повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.