Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос" від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-05-004648-a
Id Tender ec0ebe6d049d45ad86031d459fa57974
План UA-P-2024-09-19-017433-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.03.2025 11:22
Остання зміна 17.04.2025 16:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 000 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
60 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.03.2025 11:22 до 14.03.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 05.03.2025 11:22
до 11.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.03.2025 11:22
до 11.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.03.2025 13:04
до 04.04.2025 14:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.03.2025 16:31
до 10.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.04.2025 14:59
до 17.04.2025 16:16
Період уточнень
з 05.03.2025 11:22 до 11.03.2025 00:00
Період оскарження
з 05.03.2025 11:22 до 11.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.03.2025 13:04 до 04.04.2025 14:59
Період кваліфікації
з 17.03.2025 13:04 до 04.04.2025 14:59
Основні параметри
Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос"
Детальна інформація щодо процедури закупівлі, у тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, наведені у Тендерній документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
12 000 000 грн.
Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос"
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос"
Примітки
Код ДК 021:2015 - 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Очікувана вартість
12 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
60000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.03.2025 12:41
Закінчення аукціону
17.03.2025 13:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос"
Код ДК 021:2015
50246400-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування плавучих платформ
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для неплатників ПДВ: Оплата здійснюється за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 6.3.10 Договору та на підставі виставленого Виконавцем рахунку. Для платників ПДВ: Оплата здійснюється за фактично надані Послуги по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 6.3.10 Договору, на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 6.3.10 Договору, оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС"
Пропозиція:
11 240 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПрАТ "ІСРЗ"
Пропозиція:
11 880 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.03.2025 12:41
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лозовий Костянтин Костянтинович
Електронна пошта
Телефон
380487381710
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Південне
Адреса
Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос"
Період вимог/скарг з 31.03.2025 16:31 по 06.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.03.2025 13:04 по 15.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Рішення приймаються керуючись вимогами чинного Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – ОСОБЛИВОСТІ). За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» і, враховуючи: - усунення учасником невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 25.03.2025; - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що: 1) щодо вимог пункту 1.1. частини 1 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД) учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі його тендерної пропозиції було надано Довідку про згоду з технічними вимогами закупівлі від 12.03.2025р. вих. №10/03-25, до складу якої входили підписані з боку учасника «Технічні вимоги» з «Попередньою ремонтною відомістю снн «Одессос» (ремонт в обсязі чергового огляду)». Проте, підписані з боку учасника процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» «Технічні вимоги» за своєю редакцією відрізняються від «Технічних вимог» замовника (Додаток 1 до ТД (Технічна специфікація)), у тому числі в частині що стосується дозвільних документів від Державного підприємства «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України», а також вилучена інформація про субпідрядника (субпідрядників/співвиконавців), що порушує вимоги пункту 1.1. частини 1 Додатку 3 до ТД. 2) щодо вимог підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 12.03.2025 №11/03-25 (далі – Довідка про МТБ), а також Договір оренди обладнання, укладений з Фізичною особою-підприємцем Бєліком Ігорем Володимировичем від 03.01.2025 №03/01/25 (позиції Довідки МТБ № 1-28), та Договір щодо використання виробничої бази, потужностей та обладнання, укладений з Відокремленим структурним підрозділом «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод» приватного акціонерного товариства «Українське Дунайське пароплавство», від 11.03.2025 №01-13-П-09 (позиції Довідки МТБ № 29-34). Під час детального аналізу Довідки про МТБ виявлено наступні порушення вимог підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД: - в Довідці про МТБ в колонці «Примітки» зазначена інформація щодо строку (терміну) дії договору з Фізичною особою-підприємцем Бєліком Ігорем Володимировичем від 03.01.2025 №03/01/25 (позиції Довідки МТБ № 1-28), відрізняється від інформації щодо строку (терміну) дії договору, зазначеному безпосередньо у Договорі; - в Довідці про МТБ в колонці «Примітки» не зазначено код ЄДРПОУ Відокремленого структурного підрозділу «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод» приватного акціонерного товариства «Українське Дунайське пароплавство», з яким укладено договір №01-13-П-09 від 11.03.2025 щодо використання виробничої бази, потужностей та обладнання (позиції Довідки МТБ № 29-34). 3) щодо вимог підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 12.03.2025 №12/03-25 (далі – Довідка про працівників). В наданій учасником Довідці про працівників присутня інформація щодо спеціалістів – зварювальників (позиції №3 та 4), з зазначенням наявних в них відповідних свідоцтв від ДП «КТ Регістр судноплавства України», проте відсутня інформація щодо дійсності цих свідоцтв на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, що порушує вимоги підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД. 4) щодо вимог підпункту 2.3.1. пункту 2.3. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 12.03.2025 вих. №13/03-25. В наданій Довідці відсутня інформація щодо контактного телефону замовників аналогічних послуг, що порушує вимоги підпункту 2.3.1. пункту 2.3. частини 2 Додатку 3 до ТД . 5) щодо вимог пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано завірені учасником процедури закупівлі сканкопії «Свідоцтва про Відповідність підприємства» № СВП-22-3-123-23 від 26.10.2023 та «Свідоцтва про Визнання» №СВ-22-3-118-23 від 26.10.2023, а також Лист-гарантію щодо продовження строків дії документів від 12.03.2025 вих.№21/03-25. Під час аналізу документів учасника, встановлено наступні порушення вимог пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД: відсутні дозвільні документи (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) діючі на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, видані уповноваженим органом ДП «КТ Регістр судноплавства України», або іншим відповідним уповноваженим органом (зокрема, класифікаційним товариством, що є членом МАКТ (Міжнародна асоціація класифікаційних товариств)), а саме: «Свідоцтво/а про Відповідність підприємства» з обов’язковою наявністю кодів послуг, які надаються підприємством: № 22009000, № 22014002, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг; «Свідоцтво/а про Визнання» з обов’язковою наявністю кодів та найменуваннями послуг, які надаються підприємством: № 22003000, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг.». Крім того, в наданому «Свідоцтві про Відповідність підприємства» № СВП-22-3-123-23 від 26.10.2023 присутня наступна невідповідність: на титульній сторінці Свідоцтва в посиланні на Акт №22-3-142-24 зазначена дата 08.01.2024, а на сторінці «Відмітки про підтвердження свідоцтва» зазначено дату Акту 08.01.2025. Також, учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» надано «Свідоцтво про Визнання» №СВ-22-3-118-23 від 26.10.2023 не в повному обсязі, а саме відсутня друга сторінка Свідоцтва, де зазначаються відмітки про підтвердження Свідоцтва. При цьому, замовником 25.03.2025 було розміщено «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», але учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» не було виправлено до 26.03.2025 - 10:11 виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС»: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ); - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ); - тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (згідно з абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги - відхилити тендерну пропозицію учасника. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 31.03.2025 № 119, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» на підставі того, що: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ); - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ); - тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (згідно з абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Повна інформація щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі викладена у протоколі Уповноваженої особи від 31.03.2025 № 119, який оприлюднено окремим файлом.
Документи кваліфікації
31.03.2025 16:31
Повідомлення про рішення
19.03.2025 13:19
Електроний протокол про продовження строку
17.03.2025 13:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2025 11:22
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2025 11:22
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовження строку розгляду тендерної пропозиції: Дата визначення електронною системою закупівель найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону: 17.03.2025 року. Кінцевий строк розгляду тендерних пропозицій (5 роб. днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції): 24.03.2025 року. Підстава для продовження строку розгляду тендерної пропозиції: п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 - аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС», яка за результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною (для більш детального та ретельного розгляду та перевірки тендерної пропозиції учасника, у зв’язку із специфікою предмета закупівлі та великим обсягом наданих документів/інформації у складі тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, з метою недопущень порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель). Кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції після продовження строку її розгляду: 14.04.2025 року. Рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» затверджено Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі від 19.03.2025 № 102.
Дата продовження строку розгляду
19.03.2025 13:19
Дата кінця розгляду
15.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 25.03.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 25.03.2025 № 107) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-05-004648-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» (ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно пункту 1.1. частини 1 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження учасником процедури закупівлі технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, вимагалося надати: «1.1. Технічні вимоги з «Попередньою ремонтною відомістю* снн «Одессос» (ремонт в обсязі чергового огляду)», підписані з боку учасника процедури закупівлі.». 8.2. згідно підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати: «2.1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати в колонці «Примітки»: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору.». 8.3. згідно підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати: «2.2.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання ремонту плавзасобу, що є предметом закупівлі, за встановленим зразком, із зазначенням інформації про наявних в учасника процедури закупівлі: - спеціаліста/ів з корпусної частини; - спеціаліста/ів механічної частини; - спеціаліста/ів електричної частини; - спеціаліста/ів – зварювальника/ів із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України»; - фахівця/ів з неруйнівного ультразвукового контролю (вимірювання товщин металу) із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України». 8.4. згідно підпункту 2.3.1. пункту 2.3. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалося надати: «2.3.1. Довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про надання учасником процедури закупівлі аналогічних предмету закупівлі послуг, яка повинна містити наступну інформацію: - найменування, адреса, код ЄДРПОУ/РНОКПП та контактний телефон замовника аналогічних послуг; - предмет договору з детальним переліком послуг, що були надані за аналогічним договором; - строк надання послуг за аналогічним договором (місяць та рік початку і завершення надання послуг).». 8.5. згідно пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі дозвільних документів, необхідних для надання послуг, вимагалося надати: «4.12. Дозвільні документи* (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) на право надання послуг, пов’язаних з ремонтуванням суден та передбачених попередньою ремонтною відомістю снн «Одессос», видані уповноваженим органом ДП «КТ Регістр судноплавства України», або іншим відповідним уповноваженим органом (зокрема, класифікаційним товариством, що є членом МАКТ (Міжнародна асоціація класифікаційних товариств)), у порядку та у відповідності до чинного законодавства, діючих на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, а саме: - «Свідоцтво/а про Відповідність підприємства» з обов’язковою наявністю кодів послуг, які надаються підприємством: № 22009000, № 22014000, № 22014001, № 22014002, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг; - «Свідоцтво/а про Визнання» з обов’язковою наявністю кодів та найменуваннями послуг, які надаються підприємством: № 22001000, № 22003000, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо пункту 1.1. частини 1 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі його тендерної пропозиції було надано Довідку про згоду з технічними вимогами закупівлі від 12.03.2025р. вих. №10/03-25, до складу якої входили підписані з боку учасника «Технічні вимоги» з «Попередньою ремонтною відомістю снн «Одессос» (ремонт в обсязі чергового огляду)». Проте, підписані з боку учасника процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» «Технічні вимоги» за своєю редакцією відрізняються від «Технічних вимог» замовника (Додаток 1 до ТД (Технічна специфікація)), у тому числі в частині що стосується дозвільних документів від Державного підприємства «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України», а також вилучена інформація про субпідрядника (субпідрядників/співвиконавців). 9.2. щодо підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 12.03.2025 №11/03-25 (далі – Довідка про МТБ), а також Договір оренди обладнання укладений з Фізичною особою-підприємцем Бєліком Ігорем Володимировичем від 03.01.2025 №03/01/25 (позиції Довідки МТБ № 1-28) та Договір щодо використання виробничої бази, потужностей та обладнання, укладений з Відокремленим структурним підрозділом «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод» приватного акціонерного товариства «Українське Дунайське пароплавство» від 11.03.2025 №01-13-П-09 (позиції Довідки МТБ № 29-34). Під час детального аналізу Довідки про МТБ замовником виявлено наступні невідповідності: 9.2.1. в Довідці про МТБ в колонці «Примітки» зазначена інформація щодо строку (терміну) дії договору з Фізичною особою-підприємцем Бєліком Ігорем Володимировичем від 03.01.2025 №03/01/25 (позиції Довідки МТБ № 1-28), відрізняється від інформації щодо строку (терміну) дії договору, зазначеному безпосередньо у Договорі; 9.2.2. в Довідці про МТБ в колонці «Примітки» не зазначено код ЄДРПОУ Відокремленого структурного підрозділу «Кілійський суднобудівельно-судноремонтний завод» приватного акціонерного товариства «Українське Дунайське пароплавство», з яким укладено договір №01-13-П-09 від 11.03.2025 щодо використання виробничої бази, потужностей та обладнання (позиції Довідки МТБ № 29-34). 9.3. щодо підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 12.03.2025 №12/03-25 (далі – Довідка про працівників). В наданій учасником Довідці про працівників присутня інформація щодо спеціалістів – зварювальників (позиції №3 та 4), з зазначенням наявних в них відповідних свідоцтв від ДП «КТ Регістр судноплавства України», проте відсутня інформація щодо дійсності цих свідоцтв на кінцеву дату подання тендерної пропозиції. 9.4. щодо підпункту 2.3.1. пункту 2.3. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 12.03.2025 вих. №13/03-25. В наданій Довідці відсутня інформація щодо контактного телефону замовників аналогічних послуг. 9.5. щодо пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано завірені учасником процедури закупівлі копії «Свідоцтво про Відповідність підприємства» № СВП-22-3-123-23 від 26.10.2023 та «Свідоцтво про Визнання» №СВ-22-3-118-23 від 26.10.2023, а також Лист-гарантію щодо продовження строків дії документів від 12.03.2025 вих.№21/03-25. Аналізуючи надані учасником документи, замовником встановлено наступні невідповідності: відсутні дозвільні документи (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) діючі на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, видані уповноваженим органом ДП «КТ Регістр судноплавства України», або іншим відповідним уповноваженим органом (зокрема, класифікаційним товариством, що є членом МАКТ (Міжнародна асоціація класифікаційних товариств)), а саме: «Свідоцтво/а про Відповідність підприємства» з обов’язковою наявністю кодів послуг, які надаються підприємством: № 22009000, № 22014002, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг; «Свідоцтво/а про Визнання» з обов’язковою наявністю кодів та найменуваннями послуг, які надаються підприємством: № 22003000, або аналогічне/і свідоцтво/а з аналогічними (відповідними) кодами послуг.». Крім того, в наданому «Свідоцтві про Відповідність підприємства» № СВП-22-3-123-23 від 26.10.2023 присутня наступна невідповідність: на титульній сторінці Свідоцтва в посиланні на Акт №22-3-142-24 зазначена дата 08.01.2024, а на сторінці «Відмітки про підтвердження свідоцтва» зазначено дату Акту 08.01.2025. Також, учасником процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» надано «Свідоцтво про Визнання» №СВ-22-3-118-23 від 26.10.2023 не в повному обсязі, а саме відсутня друга сторінка Свідоцтва, де зазначаються відмітки про підтвердження Свідоцтва. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу пункту 1.1., частини 1 Додатку 3 до ТД, підпунктів 2.1.1. пункту 2.1., 2.2.1. пункту 2.2., 2.3.1. пункту 2.3. частини 2 Додатку 3 до ТД; пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД, учаснику процедури закупівлі ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС» пропонується надати інформацію та/або документи на заміну завантажених, та/або в доповнення таких, виконання яких усуне виявлені замовником та зазначені невідповідності (розбіжності) у пунктах 9.1.-9.5. цього повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Створено
25.03.2025 10:11
Надати до
26.03.2025 10:11
Період вимог/скарг з 04.04.2025 14:59 по 10.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.03.2025 16:31 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ «ІСРЗ» і, враховуючи: - усунення учасником процедури закупівлі невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 01.04.2025; - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ПрАТ «ІСРЗ» підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: Підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 44 та 45 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не встановлено. Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ не встановлено. Розглядається питання щодо визначення учасника процедури закупівлі переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ «ІСРЗ» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги - визначити переможцем, прийняти рішення про намір укласти договір. Прийняті рішення. Керуючись вимогами пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 04.04.2025 № 124, прийнято рішення: Визначити переможцем учасника ПрАТ «ІСРЗ» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ПрАТ «ІСРЗ» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги.
Документи кваліфікації
04.04.2025 14:59
Довідка НАЗК
04.04.2025 14:59
Повідомлення про рішення
31.03.2025 16:31
Витяг з ЄДР
31.03.2025 16:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2025 11:22
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2025 11:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 01.04.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 01.04.2025 № 121) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-05-004648-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Приватне акціонерне товариство «ІСРЗ» (ПрАТ «ІСРЗ»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) для вимагалося надати: «4.1. Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (для юридичних осіб)». 8.2. згідно підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати: «2.1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, інформацію про наявність доку та/або сліпу), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати в колонці «Примітки»: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору.». 8.3. згідно підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати: «2.2.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання ремонту плавзасобу, що є предметом закупівлі, за встановленим зразком, із зазначенням інформації про наявних в учасника процедури закупівлі: - спеціаліста/ів з корпусної частини; - спеціаліста/ів механічної частини; - спеціаліста/ів електричної частини; - спеціаліста/ів – зварювальника/ів із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України»; - фахівця/ів з неруйнівного ультразвукового контролю (вимірювання товщин металу) із зазначенням інформації про наявність діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ПрАТ «ІСРЗ», для підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, у складі його тендерної пропозиції було надано завірені учасником скановані копії Протоколу засідання Наглядової ради ПрАТ «ІСРЗ» від 10.03.2020 року №1 та Наказ Голови правління ПрАТ «ІСРЗ» від 10.03.2020 №45/1 в яких зазначено, що виконання обов’язків Голови правління здійснюється Дудніковим Михайло Юрійовичем до 10.03.2025 року, а в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, керівником підприємства зазначено Фуртатова Юрія Вячеславовича. При цьому, учасником ПрАТ «ІСРЗ» подано в електронній системі закупівель тендерну пропозицію та документи у складі тендерної пропозиції 13.10.2025 року, які підписані з накладенням на кожний документ електронного підпису (КЕП) Дудніковим Михайло Юрійовичем. Зважаючи на вищевикладене, учасником процедури закупівлі ПрАТ «ІСРЗ», не підтверджено повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів, а саме Дудніковим Михайло Юрійовичем, тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 9.2. щодо підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ПрАТ «ІСРЗ» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 12.03.2025 №85000/01-150 (далі – Довідка про МТБ). Під час детального аналізу Довідки про МТБ замовником виявлено наступні невідповідності: 9.2.1. В позиціях №8 та 9 Довідки про МТБ, учасник не вказав інформацію щодо місцезнаходження, суб’єкта господарювання, з яким укладено договір оренди, а також строк (термін) дії такого договору. 9.2.2. В позиціях №10-11, 36-38 Довідки про МТБ, учасник не вказав інформацію щодо код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено договір, а також строк (термін) дії такого договору. 9.2.3. Додаткову інформацію щодо залученого обладнання, яка вимагається замовником згідно абзацу 2 підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 ТД по позиціям, зазначеним у пунктах 9.2.1. та 9.2.2. (№8-11, 36-38 Довідки про МТБ), учасником замість колонки «Примітки» вказано у колонці «Власне/залучене». 9.3. щодо підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ПрАТ «ІСРЗ» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 12.03.2025 №85000/01-151 (далі – Довідка про працівників). В наданій учасником Довідці про працівників присутня інформація щодо фахівців з неруйнівного контролю (вимірювання товщин металу) (позиції №8 та 9). Згідно вимог підпункту 2.2.1. пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД, учасник в Довідці повинен був зазначити щодо вищезазначених фахівців інформацію про наявність в них діючих на кінцеву дату подання тендерної пропозиції свідоцтва/сертифікату/тощо ДП «КТ Регістр судноплавства України». Але, учасником в колонці «Інформація про кваліфікацію працівників» Довідки про працівників вказано про наявність у фахівців з неруйнівного ультразвукового контролю (вимірювання товщин металу) (позиції №8 та 9) сертифікатів від Центру сертифікації при УТ НКТД а не від ДП «КТ Регістр судноплавства України». 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи на заміну завантажених, та/або в доповнення таких (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю), виконання яких усуне виявлені замовником та зазначені невідповідності (розбіжності) у пунктах 9.1. цього повідомлення. 10.2. підпунктів 2.1.1. пункту 2.1., 2.2.1. пункту 2.2., частини 2 Додатку 3 до ТД, учаснику процедури закупівлі ПрАТ «ІСРЗ» пропонується надати інформацію та/або документи на заміну завантажених, та/або в доповнення таких, виконання яких усуне виявлені замовником та зазначені невідповідності (розбіжності) у пунктах 9.2.-9.3. цього повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Створено
01.04.2025 13:36
Надати до
02.04.2025 13:36
Договір
UA-2025-03-05-004648-a-b1
Підписаний і діє
Номер
54-В-ПВФ-25
14 256 000 грн.
11 880 000 грн.
З ПДВ
Підписано
17.04.2025
Строк дії договору з
17.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос"
Номенклатура
Послуги з ремонту плавзасобу снн "Одессос"
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728549

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПрАТ "ІСРЗ"
Повна назва
ПрАТ "ІСРЗ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32333962

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.04.2025 16:16
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.03.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381710
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.03.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381710
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності