Показати схожі тендери

Закупівля Вага електронна лабораторна від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-05-000418-a
Id Tender b9a6e14cdcdc4a579c8cb2e9b0c0c2d4
План UA-P-2025-03-05-000403-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 05.03.2025 08:50
Остання зміна 09.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
59 833.33 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
598.33 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.03.2025 08:49 до 17.03.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 05.03.2025 08:49
до 14.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.03.2025 08:49
до 14.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.03.2025 13:42
до 03.04.2025 13:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.03.2025 09:59
до 09.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 03.04.2025 13:11
-
Період уточнень
з 05.03.2025 08:49 до 14.03.2025 00:00
Період оскарження
з 05.03.2025 08:49 до 14.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.03.2025 13:42 до 03.04.2025 13:11
Період кваліфікації
з 18.03.2025 13:42 до 03.04.2025 13:11
Основні параметри
Вага електронна лабораторна
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
59 833.33 грн.
Вага електронна лабораторна
Назва предмета закупівлі
Вага електронна лабораторна
Очікувана вартість
59 833.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
598,33
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.03.2025 13:19
Закінчення аукціону
18.03.2025 13:42
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Вага електронна лабораторна аналітична
Опис предмета закупівлі
Вага електронна лабораторна аналітична
Код ДК 021:2015
38311100-9 - Електронні аналітичні ваги
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Вага електронна лабораторна
Опис предмета закупівлі
Вага електронна лабораторна
Код ДК 021:2015
38311100-9 - Електронні аналітичні ваги
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строки оплати Товару (партії Товару): 30 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) (у випадку, якщо Постачальником Товару є резидентом України) або акту (-ів) приймання-передачі Товару (у випадку, якщо Постачальником Товару є нерезидент України).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
DDP склад призначення для резидентів, DAP- склад призначення для нерезидентів. Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення (при умовах поставки DDP/DAP) включені в ціну товару. Строк поставки Товару: протягом 30 календарних днів з моменту підписання договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАНІЯ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ"
Пропозиція:
59 166.66 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВП "Техноваги"
Пропозиція:
57 250 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.03.2025 13:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Петренко
Електронна пошта
Телефон
380636448846
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Вага електронна лабораторна
Період вимог/скарг з 28.03.2025 09:59 по 03.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.03.2025 13:42 по 16.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до вимог пункту 2.1 Розділу ІІ Додатку 2 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації 2.1.1. Заповнену та підписану Технічну специфікацію, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї ТД. 2.1.2. Копію паспорту та/або інструкції (настанови) з експлуатації, гарантійний лист з зазначенням контактів сервісних центрів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, а саме підпунктів: 1.1 – 1.15 та 2.1 – 2.11 Таблиці 1 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації. Учасник при заповненні таблиці 1 Розділу 2 Технічної специфікації № 314/2 від 14.03.2025 року вказав наступну інформацію: 1.1 Мінімальна вага зважування: 220 г; 2.1 Мінімальна вага зважування: 600 г; 1.5 Матеріал виготовлення платформи: нержавіюча сталь; 1.11. Скляний вітрозахисний ковпак (можливість доступу з трьох сторін): наявність; 1.7 Тип калібрування: внутрішнє, автоматичне. Тоді, як в Настанові щодо експлуатування (файл «Настанова ХА 2025.pdf») яку Учасник надав на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, а саме підпунктів: 1.1 – 1.15 та 2.1 – 2.11 Таблиці 1 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації (вимога пп.2.1.2 п.2.1 Розділу ІІ Додатку 2 до ТД), вказано інші параметри, а по деяким параметрам відсутня інформація, а саме: 1.1 Мінімальна вага зважування: 0,01г ; 2.1 Мінімальна вага зважування: 0,02г 1.5 Відсутня інформація про матеріал виготовлення платформи. 1.11 Відсутня інформація, що вітрозахисний ковпак виготовлений зі скла. 1.7 Тип калібрування: внутрішнє (щодо автоматичного - інформація відсутня). Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
28.03.2025 09:59
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
18.03.2025 13:46
Електроний протокол про продовження строку
18.03.2025 13:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2025 08:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2025 08:49
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
18.03.2025 13:43
Дата кінця розгляду
16.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 03.04.2025 13:11 по 09.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.03.2025 09:59 по 26.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами й доповненнями) (далі - Особливості). 18.03.2025 в електронній системі закупівель Prozorro відбулось розкриття тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) у Закупівлі. Очікувана вартість Закупівлі: 59 833,33 грн без ПДВ. Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель (далі – електронна система) автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених Замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки тендерна пропозиція Учасника визначена електронною системою наступною найбільш економічно вигідною. Учасник запропонував ціну, яка становить: 59 166,66 грн без ПДВ. Відповідно до вимог пункту 2.1 Розділу ІІ Додатку 2 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації 2.1.1. Заповнену та підписану Технічну специфікацію, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї ТД. 2.1.2. Копію паспорту та/або інструкції (настанови) з експлуатації, гарантійний лист з зазначенням контактів сервісних центрів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, а саме підпунктів: 1.1 – 1.15 та 2.1 – 2.11 Таблиці 1 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації. Учасник при заповненні таблиці 1 Розділу 2 Технічної специфікації №110302/25 від 11 березня 2025 року вказав наступну інформацію: 1.1 Мінімальна вага зважування: 220 г; 1.5 Матеріал виготовлення платформи: нержавіюча сталь; 1.6 Діаметр платформи: 90 мм; 1.12 Наявно, RS232 (вимагалось RS232С); 1.15 Гарантійний термін: 12 місяців з дати поставки товару; 2.1 Мінімальна вага зважування: 600 г; 2.5 Діаметр платформи: 115 мм; 2.8 Наявно, RS232 (вимагалось RS232С); 2.11 Гарантійний термін: 12 місяців з дати поставки товару; Тоді, як в Паспорті (файл «Паспорт ваги лабораторні MTL.pdf») який Учасник надав на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, а саме підпунктів: 1.1 – 1.15 та 2.1 – 2.11 Таблиці 1 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації (вимога пп.2.1.2 п.2.1 Розділу ІІ Додатку 2 до ТД), вказано інші параметри, а по деяким параметрам відсутня інформація, а саме: 1.1 Мінімальна вага зважування: 0,1г ; 1.5 Матеріал виготовлення платформи: нержавіюча сталь - дана інформація в паспорті відсутня; 1.6 Діаметр платформи: інформація в паспорті відсутня; 1.12 Наявно, RS232 - інформація в паспорті відсутня; 1.15 Гарантійний термін: 24 місяці - в паспорті та гарантійному листі зазначено 12 місяців з дати поставки товару; 2.1 Мінімальна вага зважування: 0,2г; 2.5 Діаметр платформи: інформація в паспорті відсутня; 2.8 Наявно, RS232 - інформація в паспорті відсутня; 2.11 Гарантійний термін: 24 місяці - в паспорті та гарантійному листі зазначено 12 місяців з дати поставки товару. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
03.04.2025 13:11
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
28.03.2025 13:41
Електроний протокол про продовження строку
28.03.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2025 08:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.03.2025 08:49
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
28.03.2025 13:22
Дата кінця розгляду
26.04.2025 00:00
Торги не відбулися
Очікувана вартість
59 833.33 грн.
Період подання пропозицій
до 17.03.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380636448846
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
59 833.33 грн.
Період подання пропозицій
до 17.03.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380636448846
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності