Показати схожі тендери

Закупівля Квадрокоптери FPV від Ходорівська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-04-012428-a
Id Tender 19469ead38494b8d98278692a0df798e
План UA-P-2025-03-04-013283-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.03.2025 16:18
Остання зміна 25.03.2025 08:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.03.2025 16:10 до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.03.2025 16:10
до 12.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.03.2025 16:10
до 12.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.03.2025 00:00
до 17.03.2025 13:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.03.2025 13:09
до 23.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.03.2025 13:09
до 25.03.2025 08:51
Період уточнень
з 04.03.2025 16:10 до 12.03.2025 00:00
Період оскарження
з 04.03.2025 16:10 до 12.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.03.2025 00:00 до 17.03.2025 13:09
Період кваліфікації
з 15.03.2025 00:00 до 17.03.2025 13:09
Основні параметри
Квадрокоптери FPV
Код номенклатурної позиції: 34711200-6 Безпілотні літальні апарати
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 500 000 грн.
Квадрокоптери FPV
Назва предмета закупівлі
Квадрокоптери FPV
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Квадрокоптери FPV
Код ДК 021:2015
34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Кількість
95
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81750, Україна, Львівська область, Ходорів, вул.Грушевського,38
Дата постачання по
15.04.2025 16:14
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС"
Пропозиція:
1 496 250 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.03.2025 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
10.03.2025 15:42
-
10.03.2025 11:56
-
10.03.2025 11:39
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гіжецька Іванна Олексіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380978207010
Факс
+380323953331
Замовник
ЄДРПОУ
26269449
Повна назва
Ходорівська міська рада
Поштовий індекс
81750
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Ходорів
Адреса
вул. Грушевського,38
Кваліфікація
Лот № 1 Квадрокоптери FPV
Період вимог/скарг з 17.03.2025 13:09 по 23.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.03.2025 00:00 по 22.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.03.2025 13:09
Довідка НАЗК
17.03.2025 13:09
Повідомлення про рішення
17.03.2025 12:57
Пропозиція, що перемогла
15.03.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-04-012428-a-a1
Підписаний і діє
Номер
32
1 496 250 грн.
1 496 250 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.03.2025
Строк дії договору з
25.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
95 (штуки)
Квадрокоптери FPV
Номенклатура
Квадрокоптери FPV
Кількість
95
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
15 750
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 15 квітня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ходорівська міська рада
Повна назва
Ходорівська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26269449

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛТОРС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45532377

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.03.2025 08:51
Повідомлення про договір
Додатки до договору
25.03.2025 08:46
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-18-000032
Дата створення проекту
18.03.2025 12:26
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.03.2025 16:42
Дата публікації висновку про результати
08.04.2025 14:14
Дата завершення усунення порушень
23.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.03.2025 №65 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.03.2025 №65. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-04-012428-a, 04.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.03.2025 00:00
Документи рішення
18.03.2025 16:42
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 08 квітня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ходорівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-04-013283-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 17.03.2025; тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛТОРС»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «ВЕЛТОРС» як переможцем процедури закупівлі документи; договір від 25.03.2025 №32; надані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710 (далі – Постанова №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ Державній аудиторській службі доручено забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Відповідно до інформації електронного ресурсу «Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів» за посиланням https://www.treasury.gov.ua/ Замовник є розпорядником бюджетних коштів. Також, відповідно до інформації в електронній системі закупівель джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі є кошти місцевого бюджету. На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета досліджуваної процедури закупівлі Замовником у наданому під час моніторингу поясненні вказано, що інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості не розміщувалась на власному веб-сайті через відсутність технічної можливості. Таким чином, на порушення пункту 4-1 Постанови №710 Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому, у частині п’ятій статті 8 Закону визначено, що замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час моніторингу 25.03.2025 Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено до Замовника запит щодо надання відповідних пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, зокрема щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. При цьому у запиті зазначено, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Водночас, на вищевказаний запит Замовником надано (оприлюднено в електронній системі закупівель) відповідь лише 03.04.2025 (на 7 робочий день після оприлюднення запиту) з порушенням строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону. Крім цього, у наданому поясненні Замовником зазначено, що очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі рішення сесії щодо виділення коштів на зазначені потреби, відповідно до запитів від військових частин, а також що середня ціна товару визначена на підставі моніторингу цін в мережі інтернет, технічні характеристики товару є стандартними, що встановлюються до зазначеного виду товару, потреба в закупівлі якого є у Замовника. Проте, жодного документального підтвердження щодо наведеної у поясненні інформації (про яку зазначено вище) Замовником до моніторингу не надано, чим порушено норми частини п’ятої статті 8 Закону. Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 замовник оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Нормами пункту 26 Особливостей №1178 визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей, а відповідно до пункту 4 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про очікувану вартість закупівлі. Водночас, згідно з нормами пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Проведеним моніторингом встановлено, що в заповнених Замовником електронних полях при розміщенні інформації про оголошення досліджуваної процедури закупівлі у полі «Очікувана вартість» розділу «Інформація про процедуру» вказано «1 500 000,00 UAH з ПДВ». У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, зокрема, що інформація про наявність ПДВ зазначена в оголошенні, так як учасники, що будуть приймати участь, можуть перебувати на різній системі оподаткування та що замовником підписано договір з учасником, без ПДВ. Водночас, віповідно до пункту 32 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України товарів, кінцевим отримувачем яких відповідно до сертифіката кінцевого споживача або згідно з умовами договору визначено правоохоронні органи, Міністерство оборони України, Збройні Сили України та інші військові формування, добровольчі формування територіальних громад, утворені відповідно до законів України, інші суб’єкти, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації проти України, підприємства, які є виконавцями (співвиконавцями) державних контрактів (договорів) з оборонних закупівель, зокрема: безпілотних літальних апаратів без озброєння та їх частин, що класифікуються у товарних позиціях 8806, 8807 згідно з УКТ ЗЕД. З врахуванням вищенаведеного, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів за досліджуваною процедурою закупівлі в електронних полях вказано недостовірну інформацію про очікувану вартість предмета закупівлі, чим порушено норми пункту 4 частини другої статті 21 Закону, пункту 26 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також, за нормами пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. При цьому, за вимогами пункту 28 Особливостей №1178 визначено, що такі переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Водночас, моніторингом встановлено, що тендерна документація за досліджуваною процедурою закупівлі не містить переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліку документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремих додатків. Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 21 Закону, пункту 26 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, а також пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення норм пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Крім того, Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та документів та не надання документів у випадках, передбачених законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4 частини другої статті 21 Закону, пункту 26 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, а також пункту 4-1 Постанови №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі; пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, норм частини п’ятої статті 8 Закону – при наданні інформації та документів, передбачених законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
08.04.2025 00:00
Дата публікації
08.04.2025 14:14
Документи висновку
08.04.2025 14:14
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Повідомляємо, що замовником проаналізовано інформацію, викладену у результатах моніторингу на процедуру відкритих торгів, та на підставі отриманої інформації з уповноваженою особою, проведено роз'яснювальну роботу, щодо недопущення зазначених порушень у майбутньому. Також, повідомляємо, що в разі наявності бюджетних призначень, уповноважена особа пройде навчання (курси) з підвищення кваліфікації в газулі публічних закупівель, протягом 2025 року.
Дата публікації
10.04.2025 17:26
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-03-04-012428-a, яка проводилася Ходорівською міською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Згідно з інформацією в електронній системі закупівель Замовником при оголошенні закупівлі очікувану вартість в електронних полях у розділі «Інформація про процедуру» вказано «очікувана вартість» – 1 500 000,00 UAH з ПДВ. Відповідно до підпункту 5 пункту 32 Розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України безпілотних літальних апаратів без озброєння та їх частин, що класифікуються у товарних позиціях 8806, 8807 згідно з УКТ ЗЕД. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 4. Надати обгрунтування щодо зазначення в електронних полях очікуваної вартості закупівлі з урахуванням ПДВ. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.03.2025 15:07
Орган перевірки
29.03.2025 00:00
Документи повідомлення
25.03.2025 15:08
-
Відповідь
Відповідь
1. Інформуємо, що очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі рішення сесії щодо виділення коштів на зазначені потреби, відповідно до запитів від військових частин. Середня ціна товару визначена на підставі моніторингу цін в мережі інтернет. Технічні характеристики товару є стандартними, що встановлюються до зазначеного виду товару, потреба в закупівлі якого є у замовника. 2. Інформація щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості не розміщувалась на власному веб-сайті, через відсутність технічної можливості. 3. Учасником-переможцем, під час підписання договору, надано копію актуального витягу з ЄДР, та рішення замовника, щодо укладання договору. Зазначені документи долучені до відповіді на моніторинг. Угоду підписано директором підприємства. 4. Інформуємо, що інформація про наявність ПДВ, зазначена в оголошенні, так як учасники, що будуть приймати участь, можуть перебувати на різній системі оподаткування. Разом з тим, повідомляємо, що в порядку податкового кодексу України, замовником підписано договір з учасником, без ПДВ.
Рішеня
03.04.2025 16:18
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.03.2025 00:00
Замовник:
Ходорівська міська рада
Контактний телефон:
+380978207010
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.03.2025 00:00
Замовник:
Ходорівська міська рада
Контактний телефон:
+380978207010
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності