Показати схожі тендери
Закупівля Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) від ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ).
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-04-010080-a
Id Tender d9ce338ca97b4a6f95b2fbf02ec25668
План UA-P-2025-03-04-010301-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 04.03.2025 15:12
Остання зміна 20.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
212 897 128 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 064 485.64 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.03.2025 15:11 до 26.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.03.2025 15:11
до 23.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.03.2025 15:11
до 23.03.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 26.03.2025 12:11
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.04.2025 14:56
до 07.07.2025 00:00
Період уточнень
з 04.03.2025 15:11 до 23.03.2025 00:00
Період оскарження
з 04.03.2025 15:11 до 23.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.03.2025 12:11
Основні параметри
Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
212 897 128 грн.
Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Очікувана вартість
212 897 128 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1064485,64
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 064 000
Аукціон
Cтарт аукціону
26.03.2025 11:42
Закінчення аукціону
26.03.2025 12:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
37000, Україна, Полтавська область, Лубенський район, м. Пирятин , вул. Визволення, 2а
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики від ____№ _____.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ"
Пропозиція:
208 832 544 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР"
Пропозиція:
208 106 940 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "ЕНЕРГОГРУП УКРАЇНА"
Пропозиція:
207 835 514 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.03.2025 11:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.03.2025 09:41
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
30.05.2025 10:43
Згідно пунктом 50 Особливостей закупівель замовник відміняє відкриті торги, у тому числі, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
30.05.2025 10:44
-
20.09.2025 00:00
Виконати зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначених у Висновку Державної аудиторської служби України від 08.09.2025 року, шляхом: -виконання рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз (в частині скасування рішення про відхилення пропозиції ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор»); -розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» та її відхилення (враховуючи функціональні можливості електронної системи закупівель,
09.09.2025 16:49
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Котелевська
Електронна пошта
Телефон
+380532560227
Замовник
ЄДРПОУ
04013991
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
36014
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Кісельова Володимира Капітана, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Період вимог/скарг з 23.04.2025 14:56 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.03.2025 12:11 по 24.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.04.2025 14:56
Довідка НАЗК
23.04.2025 14:56
Повідомлення про рішення
01.04.2025 15:26
Електроний протокол про продовження строку
26.03.2025 12:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 14:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 14:59
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до абзацу першого пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості закупівель), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 41 Особливостей, строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з дотриманням вимог вказаної норми, замовнику, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
01.04.2025 15:25
Дата кінця розгляду
24.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Підпунктами 1.8. та 1.9. пункту 1 Додатку 10 до тендерної документації, а також пунктами 8 та 9 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1. ЗАГАЛЬНІ ДОКУМЕНТИ: 1.8. Підписаний уповноваженою особою Учасника «Пакт про згоду щодо професійної чесності» українською та англійською мовами -- згідно вимог пункту 8 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у відповідності з формою у додатку 8 даної тендерної документації. 1.9. Підписаний уповноваженою особою Учасника «Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів» українською та англійською мовами -- згідно вимог пункту 9 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у відповідності з формою у додатку 9 даної тендерної документації.» «…Тендерна пропозиція повинна складатися з: …8. Підписаного уповноваженим представником учасника Пакту про згоду щодо професійної чесності українською та англійською мовами (Додаток 8). 9. Підписаного уповноваженим представником учасника Пакту щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською та англійською мовами (Додаток 9)…» На виконання вищезазначених вимог тендерної документації Учасник в складі своєї пропозиції надав підписаний уповноваженим представником учасника Пакт про згоду щодо професійної чесності українською та англійською мовами (Додаток 8) та підписаний уповноваженим представником учасника Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською та англійською мовами (Додаток 9), однак подані пакти заповнені не повністю, посаду та ім’я з прізвищем підписанта не перекладено англійською мовою. 2. Підпунктом 1.3. пункту 1 Додатку 10 до тендерної документації та пунктом 3 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1. ЗАГАЛЬНІ ДОКУМЕНТИ: 1.3. Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку – згідно вимог пункту 3 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації.» «…Тендерна пропозиція повинна складатися з: 3. Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку(у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку з наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС)» На виконання вказаної вимоги Учасником надано скан-копію витягу з реєстру платників ПДВ, проте відповідно до вищезазначеної вимоги тендерної документації не надано пояснення. 3. Підпунктом 4.1. пункту 4 Додатку 10 до тендерної документації та частиною 1 Розділу V тендерної документації вимагалось: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 4. ДОКУМЕНТИ ЦІНОВОЇ ЧАСТИНИ: 4.1. Тендерна пропозиція (цінова), оформлена згідно вимог пункту 5 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», частини 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерних пропозицій, їх відхилення та інша інформація» даної тендерної документації та вимог і форми у Додатку 1 даної тендерної документації.» «…Тендерна пропозиція повинна складатися з: 5. Заповненої тендерної пропозиції (цінова), оформленої згідно з Додатком 1 завіреної підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою*.» Згідно частиною 1 Розділу V тендерної документації: «…При цьому, Учасник заповнюючи форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, має зазначити, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ.» Надана Учасником Тендерна пропозиція вих. №24-03-2025-01 від 24 березня 2025 року, всупереч вимогам тендерної документації, не містить окремо зазначеного розміру ПДВ. 4. Підпунктом 2.5. пункту 2 Додатку 10 до тендерної документації, пунктом 10 частини 1 Розділу ІІІ та Додатком 4 до тендерної документації вимагалось: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 2. ДОКУМЕНТИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ ЧАСТИНИ 2.5. Документи про залучення субпідрядників - у разі їх залучення згідно п.10 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей» і частини 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 4 даної тендерної документації;» «…- у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або ліцензій таких субпідрядних організацій (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними).» «Примітка: якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити, що субпідрядні організації залучатися не будуть.» Наданий Учасником у складі своєї тендерної пропозиції лист вих. №24-03-2025-09 від 24 березня 2025 року містить інформацію: «Консорціум «ЕНЕРГОГРУП УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 45159229) повідомляє, що субпідрядні організації до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю залучатися не будуть. Оскільки Учасник не має наміру залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю внаслідок чого учасник не зазначає інформацію щодо субпідрядника (ів) у довідці за формою відповідно до додатку № 4 цієї тендерної документації». Тобто на виконання вимог частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, щодо залучення субпідрядників, Учаснику потрібно було: «у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або ліцензій таких субпідрядних організацій (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними).». У разі залучення Учасник мав надати заповнену довідку, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт, з вказаним відсотком до ціни тендерної пропозиції або ж у разі незалучення до виконання робіт субпідрядної організації учасник повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити, що субпідрядні організації залучатися не будуть взагалі. 5. Підпунктом 2.3. пункту 2 додатку 10 до тендерної документації та пунктом 5.3. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 2. ДОКУМЕНТИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ ЧАСТИНИ 2.3. Документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5.3. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 7 даної тендерної документації;» « 5.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів : 5.3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. 5.3.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). 5.3.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 7 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3.» На виконання вищевказаної вимоги наданий Акт готовності об’єкта до експлуатації (реєстраційний номер в ЄДЕССБ: АС01:2139-0192-9454-1531) не відображається під час пошуку на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва : https://e-construction.gov.ua/search_in_registers?search=%D0%90%D0%A101:2139-0192-9454-1531. Наданий Учасником в складі своєї тендерної пропозиції відгук від Державної установи «Генеральної дирекції Державної кримінально-виконавчої служби України» всупереч вимозі тендерної документації адресований не замовнику даної закупівлі. 6. Підпунктом 2.2. пункту 2 Додатку 10 до тендерної документації, пунктом 5.2. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось та додатком 6 до тендерної документації: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 2. ДОКУМЕНТИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ ЧАСТИНИ 2.2. Документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оформлені згідно вимог пункту 5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 6 даної тендерної документації.» Пунктом 5 Додатку 6 до тендерної документації було встановлено вимогу: «Для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників мають бути надані наступні документи на кожну особу зазначену у Таблиці: 5. Виконавець робіт, головний інженер, вказані в Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають неообхідні знання та досвід повинні мати освіту за спеціальністю будівництво або промислове і цивільне будівництво або будівництво та цивільна інженерія та надати підтверджуючі документи.» На виконання вищевказаної вимоги Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано диплом (АР № 24033018) виконавця робіт Веклича Олександра Олександровича, який містить інформацію про отримання повної вищої освіти за спеціальністю «Міське будівництво та господарство», що суперечить вимозі тендерної документації. Пунктом 6 Додатку 6 до тендерної документації було встановлено вимогу: «Для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників мають бути надані наступні документи на кожну особу зазначену у Таблиці: 6. На інженера з охорони праці та виконавця робіт надати чинні посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з охорони праці, а саме: - знання Законів і державних нормативно-правових актів України з охорони праці, безпеки праці, гігієни праці, виробнича санітарія, електробезпека, пожежна безпека, вибухонебезпека, Закон України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», охорона праці в галузі надання домедичної допомоги потерпілим; - під час роботи з інструментами та пристроями; - під час вантажно-розвантажувальних робіт; - під час виконання робіт на висоті; - під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання; - правил технічної експлуатації електроустановок споживачів; - проходження спеціального навчання (пожежнотехнічного мінімуму)» У тому числі частиною 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено про те, що: «Документи, що входять до складу тендерної пропозиції (завантажуються при поданні) повинні бути скановані і розташовані послідовно один-за-одним, таким чином щоб зміст окремого документу не розривався. Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, надаютьсяу форматі PDF (Portable Document Format), які забезпечують можливість ознайомлення зі змістом такого документу. Скановані документи повинні бути розбірливим та читабельним.» Учасником в складі своєї тендерної пропозиції надано Витяги з протоколів засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення, що відскановані та завантажені в хаотичному порядку, що унеможливлює їхній розгляд з метою підтвердження вимоги встановленої пунктом 6 додатку 6 до тендерної документації. 7. Підпунктом 1.2. пункту 1 Додатку 10 до тендерної документації та пунктом 2 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1. ЗАГАЛЬНІ ДОКУМЕНТИ: 1.2. Статут або інший установчий документ – згідно вимог пункту 2 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації. «…Тендерна пропозиція повинна складатися з: 2. Статуту або іншого установчого документу в останній редакції. У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника. (для юридичних осіб).» У тому числі частиною 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено про те, що: «Документи, що входять до складу тендерної пропозиції (завантажуються при поданні) повинні бути скановані і розташовані послідовно один-за-одним, таким чином щоб зміст окремого документу не розривався. Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, надаютьсяу форматі PDF (Portable Document Format), які забезпечують можливість ознайомлення зі змістом такого документу. Скановані документи повинні бути розбірливим та читабельним.» Однак завантажений у складі своєї пропозиції Статут має обрізані сторінки та не є розбірливим і читабельним, що унеможливлює їхній розгляд з метою підтвердження вимоги встановленої підпунктом 1.2. Додатку 10 до тендерної документації. 8. Підпунктом 2.1. пункту 2 додатку 10 до тендерної документації та пунктом 5.1. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 2. ДОКУМЕНТИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ ЧАСТИНИ 2.1. Документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, оформлені згідно вимог пункту 5.1. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 5 даної тендерної документації. «5.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій : 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що будуть використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 5 та скан-копіями підтвердних документів» Додатком 5 до тендерної документації вимагалось: «…Звертаємо увагу, що в розумінні даної тендерної документації, та враховуючи, що всі матеріали передбачені проектно-кошторисною документацією закуповує власними силами учасник-переможець відкритих торгів, у складі обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник обов’язково підтверджує право власності або право користування складським/нежитловим приміщенням (ангаром) та надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.» На виконання вищевказаної вимоги Учасником надано ДОГОВІР оренди нерухомого майна № 17 від 01 липня 2019 року. За п. 3.1. Строк оренди складає 2 роки 11 місяців з дати передачі об’єкта за Актом прийому-передачі. Також до вищезазначеного договору надано Додаткову угоду №1 від 01.06.2022 до ДОГОВОРУ ОРЕНДИ нерухомого майна №17 від 01.07.2019 в якій п. 1 передбачено: «1. Доповнити розділ 3 Договору оренди нерухомого майна №17 від 01.07.2019р. наступним пунктом: 3.3. Продовжити термін дії Договору з 01 червня 2022р. по 01 травня 2025р.» На момент розгляду тендерної пропозиції учасника, наданий договір, враховуючи положення додаткової угоди, діє з 01 липня 2019 року по 01 травня 2025 року, тобто більше ніж 3 роки. Частина 1 статті 794 Цивільного кодексу України передбачає, що право користування нерухомим майном, яке виникає на підставі договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладеного на строк не менш як три роки, підлягає державній реєстрації відповідно до закону, крім випадку, передбаченого частиною другою статті 793 цього Кодексу, якщо договір, укладений за результатами електронного аукціону, предметом якого є майно державної або комунальної власності. Статтею 220 Цивільного кодексу України визначає правові наслідки недодержання вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору, а саме: у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Нікчемний правочин не створює юридичних наслідків. Враховуючи вищевказане, учасником не надано підтвердження підтверджує права власності або права користування складським/нежитловим приміщенням (ангаром). Учаснику необхідно надати документи у відповідності до вимог тендерної документації.
Створено
21.04.2025 16:34
Надати до
22.04.2025 16:34
Період вимог/скарг з 26.06.2025 11:48 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 15:15 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
26.06.2025 11:48
Повідомлення про рішення
27.05.2025 15:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 14:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 14:59
Період вимог/скарг з 27.06.2025 15:04 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 11:48 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
27.06.2025 15:04
Повідомлення про рішення
26.06.2025 11:48
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 01.07.2025 15:17 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 15:04 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
01.07.2025 15:17
Повідомлення про рішення
27.06.2025 15:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 14:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 14:59
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 16:17 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-22-000021
Дата створення проекту
22.08.2025 16:17
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.08.2025 16:45
Дата публікації висновку про результати
08.09.2025 11:22
Дата завершення усунення порушень
23.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 606-22-58
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.08.2025 № 91-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 22.08.2025 № 91-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13. UA-2025-03-04-010080-a, 04.03.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.08.2025 00:00
Документи рішення
22.08.2025 16:45
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: виконання замовником рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); дотримання замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: рішення Органу оскарження від 18.06.2025 № 9761-р/пк-пз та від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз; тендерні пропозиції учасників Приватного підприємства «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» (далі – ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР») та товариства з обмеженої відповідальністю «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» (далі – ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ»); реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-03-04-010080-a, протоколи уповноваженої особи замовника від 26.06.2025 № 104/К, від 27.06.2025 та від 01.07.2025 № 108/К, відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 28.08.2025 та 02.09.2025 в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Моніторингом питання виконання замовником рішення Органу оскарження встановлено порушення абзацу 2 частини двадцять другої статті 18 Закону в частині невиконання рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз. Так, відповідно до рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз, Замовник зобов’язаний скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор». Відповідно до положень абзацу 2 частини двадцять другої статті 18 Закону якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Вказане свідчить, що останнім днем для виконання Замовником рішення органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз, якщо таке рішення не оскаржено до суду, було 11.08.2025. Однак, відомості електронної системи закупівель свідчать, що рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор», станом на 11.08.2025, замовником не скасовано. За вказаних обставин, замовником не виконано рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз, чим порушено вимоги абзацу 2 частини двадцять другої статті 18 Закону. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 25.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що: «Повідомляємо, що згідно частини 23 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Керуючись вищевказаною нормою Закону, Замовником оскаржено до Київського окружного адміністративного суду рішення №10920-р/пк-пз від 11.07.2025 (інформація про оскарження 12.08.2025 року була оприлюднена замовником в електронній системі закупівель шляхом заповнення відповідних електронних полів)». Отже на дату завершення моніторингу рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз замовником не виконано. В той же час, за результатами моніторингу установлено, що Замовником у пункті 4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев'яносто ) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно з даними електронної системи закупівель кінцевим строком подання тендерних пропозицій учасниками є «26 березня 2025 00:00», тобто, строк дії тендерної пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» закінчився 23 червня 2025 00:00. При цьому, інформація про продовження терміну дії тендерної пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» в електронній системі закупівель станом на дату розгляду (протокол уповноваженої особи від 27.06.2025 № 105/К) відсутня, а отже станом на дату розгляду замовником тендерної пропозиції учасника остання була недійсною. Згідно з абзацом 3 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо виконання замовником рішення Органу оскарження установлено порушення абзацу другого частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» установлено порушення абзацу 3 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ», своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом: -виконання рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз; -розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» та її відхилення; -відміни процедури закупівлі UA-2025-03-04-010080-a та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
05.09.2025 00:00
Дата публікації
08.09.2025 11:22
Документи висновку
08.09.2025 11:22
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-04-010080-a від 08.09.2025 здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом: -виконання рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз (в частині скасування рішення про відхилення пропозиції ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор»); -розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» та її відхилення (враховуючи функціональні можливості електронної системи закупівель, вважати пропозицію ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» відхиленою); -відміни процедури закупівлі UA-2025-03-04-010080-a та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Для підтвердження інформації про усунення порушень надаємо скан-копію Протоколу №139/К/1 та Протоколу №139/К
Дата публікації
10.09.2025 15:01
Документи інформації про усунення порушення
10.09.2025 15:07
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
22.09.2025 11:20
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
22.09.2025 11:20
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 212897128,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-04-010080-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: Відомості електронної системи закупівель свідчать про наявне рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - АМКУ) від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Інженерно-виробничий центр "Вектор". З якої причини замовником не виконане рішення АМКУ від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.08.2025 10:50
Орган перевірки
29.08.2025 00:00
Документи повідомлення
25.08.2025 10:50
-
Відповідь
Відповідь
Повідомляємо, що згідно частини 23 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Керуючись вищевказаною нормою Закону, Замовником оскаржено до Київського окружного адміністративного суду рішення №10920-р/пк-пз від 11.07.2025.
Рішеня
28.08.2025 09:20
Замовник
Документи повідомлення
28.08.2025 09:20
-
28.08.2025 09:24
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 212 897 128,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-04-010080-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) прийняте за результатами розгляду Органом оскарження - 11.07.2025 за № 10920-р/пк-пз. Враховуючи норми абзацу 2 частини двадцять другої статті 18 Закону останнім днем для виконання рішення Органу оскарження від 11.07.2025 за № 10920-р/пк-пз було 11.08.2025. При цьому, відомості електронної системи закупівель свідчать, що 11.08.2025 рішення Органу оскарження від 11.07.2025 № 10920-р/пк-пз не виконано Замовником та не оскаржено до суду. Поясніть вказане. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
01.09.2025 12:23
Орган перевірки
05.09.2025 00:00
Документи повідомлення
01.09.2025 12:24
-
Відповідь
Відповідь
Повідомляємо, що частина 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) регулює саме виконання рішення органу оскарження. Законодавець надає замовнику два варіанти дій: 1) зобов’язання щодо виконання рішення органу оскарження не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження (ч. 22 ст. 18 Закону); 2) право на оскарження рішення органу оскарження до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель (ч. 23 ст. 18 Закону). Отже, згідно частини 23 ст. 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Замовником було прийнято рішення про оскарження рішення Антимонопольного комітету України у строк визначений законодавством. Рішення №10920-р/пк-пз від 11.07.2025 року було оприлюднено в електронній системі закупівель 15.07.2025 року о 17:58. Відповідно до положень ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Враховуючи вищевикладене, перебіг строку на оскарження рішення органу оскарження почався з 16.07.2025 року та закінчувався 14.08.2025 року. Отже, не погоджуючись із рішенням органу оскарження, скориставшись своїм законним правом, керуючись ч. 23 ст. 18 Закону і положеннями ст. 253 Цивільного кодексу України, Замовником, протягом 30 днів з дня оприлюднення рішення в електронній системі закупівель, було оскаржено до Київського окружного адміністративного суду рішення №10920-р/пк-пз від 11.07.2025 (інформація про оскарження 12.08.2025 року була оприлюднена замовником в електронній системі закупівель шляхом заповнення відповідних електронних полів). Додатково повідомляємо, номер справи 320/40606/25 і скориставшись пошуком на сайті https://court.gov.ua/fair/ є можливість побачити, що в графі «Дата надходження» зазначено «12.08.2025».
Рішеня
02.09.2025 09:24
Замовник
Документи повідомлення
02.09.2025 09:37
-
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-26-000024
Дата створення проекту
26.05.2025 10:16
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
26.05.2025 11:15
Дата публікації висновку про результати
13.06.2025 14:14
Дата завершення усунення порушень
19.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.05.2025 № 151 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 48 UA-2025-03-04-010080-a 04.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.05.2025 00:00
Документи рішення
26.05.2025 11:15
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (Облвійськадміністрації) (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію у новій редакції, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14 березня 2025 року № 45/К, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію консорціуму «ЕНЕРГОГРУП Україна», вимогу про усунення невідповідностей до 22 квітня 2025 року, протокол уповноваженої особи від 23 квітня 2025 року № 64/К, протокол уповноваженої особи 30 травня 2025 року № 89/К, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 15 травня 2025 року № 7813-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, надані 30 травня 2025 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 7 розділу VI тендерної документації «Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору – банківська гарантія (рекомендований вид забезпечення згідно Посібника із закупівель за ПВУ). Розмір забезпечення має складати 0,5 % від вартості договору». Водночас, в Додатку 2 до тендерної документації міститься проєкт договору про закупівлю, умови якого встановлюють різний розмір забезпечення виконання договору: підпункт 4.4.22. пункту 4.4 розділу 4 – 0,5% від вартості договору, а пункт 15-1.2 розділу 15-1 – 1% від вартості договору. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі Замовник відмінив торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол уповноваженої особи від 30 травня 2025 року № 89К).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції консорціуму «ЕНЕРГОГРУП Україна» – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
10.06.2025 00:00
Дата публікації
13.06.2025 14:14
Документи висновку
13.06.2025 14:14
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-04-010080-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків (КПКВ)). 4. Надати інформацію, чи здійснювалося (буде здійснюватися) фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
27.05.2025 18:30
Орган перевірки
31.05.2025 00:00
Документи повідомлення
27.05.2025 18:31
-
Відповідь
надання відповіді
Щодо першого питання повідомляємо наступне. Товариством з обмежненою відповідальністю «НЕОІНЖИНІРИНГ» було розроблено проектну документацію на будівництво за робочим проектом: Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області. Коригування. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Щодо другого питання, надаємо посилання на сторінку веб-сайту: https://poda.gov.ua/documents/212441 на якому відповідно до абзацу третього пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», Замовником розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Щодо третього питання повідомляємо наступне. Розмір бюджетного призначення на закупівлю робіт: Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) визначено Розпорядженням Полтавської обласної військової адміністрації від 21.02.2025 № 196 «Про внесення змін до показників обласного бюджету Полтавської області на 2025 рік 1610000000 (код бюджету)». Код бюджету 1610000000. (КПВК 1517368) Щодо четвертого питання, то фінансування даної закупівлі не здійснюється та не буде здійснюватись на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility Для документального підтвердження надаємо: 1. Скан-копія Експертного звіту №240508-06/А від 15 травня 2024р.; 2. Скан-копія Завдання на коригування; 3. Розрахунок очікуваної вартості; 4. Відомість обсягів робіт; 5. Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва; 6. Специфікація обладнання; 7. Скан-копія Розпорядження Полтавської обласної військової адміністрації від 21.02.2025 № 196 «Про внесення змін до показників обласного бюджету Полтавської області на 2025 рік 1610000000 (код бюджету)».
Рішеня
30.05.2025 10:28
Замовник
Торги відмінено
Очікувана вартість
212 897 128 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380532560227
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
212 897 128 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380532560227
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності