Показати схожі тендери

Закупівля Ц_25П-102 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі будівлі складу С-1 ЦВтаРНГО) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-04-008195-a
Id Tender e9cace916b65455e918839b90ca7af20
План UA-P-2025-03-04-009664-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.03.2025 13:59
Остання зміна 26.05.2025 15:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
90 000 грн. (2 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.03.2025 13:58 до 12.03.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 04.03.2025 13:58
до 09.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.03.2025 13:58
до 09.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.03.2025 15:51
до 17.04.2025 15:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.03.2025 09:55
до 23.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.04.2025 15:49
до 26.05.2025 15:19
Період уточнень
з 04.03.2025 13:58 до 09.03.2025 00:00
Період оскарження
з 04.03.2025 13:58 до 09.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.03.2025 15:51 до 17.04.2025 15:49
Період кваліфікації
з 13.03.2025 15:51 до 17.04.2025 15:49
Основні параметри
Ц_25П-102 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі будівлі складу С-1 ЦВтаРНГО)
Початок надання послуг: впродовж десяти календарних днів з дати передачі будівельного майданчика Виконавцю. Закінчення надання послуг: впродовж 120 календарних днів з дати передачі будівельного майданчика Виконавцю*, але не пізніше 30.06.2025р.** *Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 500 000 грн.
45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі будівлі складу С-1 ЦВтаРНГО)
Назва предмета закупівлі
45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі будівлі складу С-1 ЦВтаРНГО)
Очікувана вартість
4 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
90000,0
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.03.2025 15:16
Закінчення аукціону
13.03.2025 15:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт покрівлі будівлі складу С-1 ЦВтаРНГО
Код ДК 021:2015
45261910-6 - Ремонт дахів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36034, Україна, Полтавська область, м. Полтава, біля с. Супрунівка
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги Замовник здійснює протягом 30 календарних днів на підставі підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в, Додаток 36 до «Настанови з визначення вартості будівництва» (пункт 6.1)), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3, Додаток 37 до «Настанови з визначення вартості будівництва» (пункт 6.1)), які складаються Виконавцем по мірі готовності окремих послуг та надаються Замовнику на підпис. Замовник підписує акти та Довідку у разі відсутності зауважень, протягом 7 робочих днів з моменту їх надання Виконавцем. Остаточний розрахунок здійснюється після підписання Акту приймання наданих послуг на підставі Актів приймання виконанихбудівельних робіт - форма КБ-2в, Додаток 36 до «Настанови з визначення вартості будівництва» (пункт 6.1)), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3, Додаток 37 до «Настанови з визначення вартості будівництва» (пункт 6.1)) протягом 30 календарних днів. Замовник має право затримати остаточні розрахунки за послуги, надані з недоробками і дефектами, виявленими при підписанні Акту приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати - форма № КБ-3 до їх усунення.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ"
Пропозиція:
3 951 453 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ТЕПЛО-ЕНЕРГО ПРОЕКТ"
Пропозиція:
3 650 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСК АРТЕЛЬ"
Пропозиція:
4 000 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"
Пропозиція:
3 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.03.2025 15:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.03.2025 10:39
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Леся Нос
Електронна пошта
Телефон
+380532515489
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі будівлі складу С-1 ЦВтаРНГО)
Період вимог/скарг з 24.03.2025 09:55 по 30.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.03.2025 15:51 по 11.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
24.03.2025 09:55
Повідомлення про рішення
18.03.2025 13:34
Електроний протокол про продовження строку
13.03.2025 15:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 13:58
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 13:58
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ №135 від 18.03.2025 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" (Код ЄДРПОУ 41267243) процедури закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами, надалі - Закон, Особливості) по предмету: Ц_25П-102 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі будівлі складу С-1 ЦВтаРНГО), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-04-008195-a та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених п. 41 Особливостей. РОЗГЛЯДАВ: Інформацію, розміщену в електронній системі закупівель (my.zakupivli.pro), згідно якої у процедурі закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, по предмету: Ц_25П-102 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі будівлі складу С-1 ЦВтаРНГО) розпочалася кваліфікація тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" (Код ЄДРПОУ 41267243) з ціною пропозиції 3 250 000грн. з ПДВ. Службову записку відповідального закупника (ВЗРтаП ЦЗЛЦ АТ «Укргазвидобування») №306.1/3294-С від 18.03.2025 згідно якої у зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. Пунктом 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. При цьому, згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" (Код ЄДРПОУ 41267243) до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до п. 41 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа /КЕП/ Віталій МАРТИНОВ
Дата продовження строку розгляду
18.03.2025 13:34
Дата кінця розгляду
11.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 17.04.2025 15:49 по 23.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 09:55 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.04.2025 15:50
Довідка НАЗК
17.04.2025 15:49
Повідомлення про рішення
27.03.2025 08:13
Електроний протокол про продовження строку
24.03.2025 09:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 13:58
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 13:58
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ №155 від 27.03.2025 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ТЕПЛО-ЕНЕРГО ПРОЕКТ" (Код ЄДРПОУ 37167460) процедури закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами, надалі - Закон, Особливості) по предмету: Ц_25П-102 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі будівлі складу С-1 ЦВтаРНГО), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-04-008195-a та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених п. 41 Особливостей. РОЗГЛЯДАВ: Інформацію, розміщену в електронній системі закупівель (my.zakupivli.pro), згідно якої у процедурі закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, по предмету: Ц_25П-102 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт покрівлі будівлі складу С-1 ЦВтаРНГО) розпочалася кваліфікація тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ТЕПЛО-ЕНЕРГО ПРОЕКТ" (Код ЄДРПОУ 37167460) з ціною пропозиції 3 650 000,00 грн. з ПДВ. Службову записку відповідального закупника (ВЗРтаП ЦЗЛЦ АТ «Укргазвидобування») №306.1/3726-С від 25.03.2025 згідно якої, у зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ТЕПЛО-ЕНЕРГО ПРОЕКТ" (Код ЄДРПОУ 37167460). Пунктом 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. При цьому, згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ТЕПЛО-ЕНЕРГО ПРОЕКТ" (Код ЄДРПОУ 37167460) до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до п. 41 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа /КЕП/ Віталій МАРТИНОВ
Дата продовження строку розгляду
27.03.2025 08:13
Дата кінця розгляду
22.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ТЕПЛО-ЕНЕРГО ПРОЕКТ" (код ЄДРПОУ 37167460) Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасником НЕ надано документи в повному обсязі та не виконано мінімальні вимоги критерію. – Не надано довідку за підписом керівника або уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника згідно Таблиці №2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» – інженер з ОП та ПБ – не менше 1 одиниці. – виконроб – не менше 1 одиниці. – покрівельник – не менше 3 одиниць. – Не надано скановані оригінали та/або скановані копії документів, та/або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю та Цивільного кодексу України) між працівниками, зазначеними в довідці, наданій відповідно до пп. 2. п.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель», та учасником (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). – Не надано скановані копії посвідчень та витяги з протоколів засідання комісії з перевірки знань правил безпечного виконання робіт на висоті та протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань технології робіт, що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з безпечного виконання робіт на висоті. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога п.п.2 п.1 ч.1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку за підписом керівника або уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника згідно Таблиці №2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» – інженер з ОП та ПБ – не менше 1 одиниці. – виконроб – не менше 1 одиниці. (допускається поєднання спеціалізацій інженера з ОП та ПБ, та виконроба в одній особі) – покрівельник – не менше 3 одиниць. Працівники учасника, що зазначені у довідці та безпосередньо задіяні до виконання покрівельних робіт на об’єкті мають пройти навчання і перевірку знань з охорони праці під час робіт на висоті. 2. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці (пп. 2 п.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель») Учасник надає наступні документи: - скановані оригінали та/або скановані копії документів, та/або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю та Цивільного кодексу України) між працівниками, зазначеними в довідці, наданій відповідно до пп. 2. п.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель», та учасником (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). 3. На підтвердження інформації про кваліфікацію працівників, що зазначені у довідці надати: скановані копії посвідчень та витяги з протоколів засідання комісії з перевірки знань правил безпечного виконання робіт на висоті та протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань технології робіт, що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з безпечного виконання робіт на висоті. Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: Учасником НЕ надано документи в повному обсязі та не виконано мінімальні вимоги критерію. – Не надано довідку/лист у довільній формі на фірмовому бланку Учасника за підписом керівника Учасника/посадової особи або представника Учасника із зазначенням інформації про наявність МТБ, а саме: підйомний кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю не менше 5тн. – не менше 1 одиниці, що будуть використані для виконання обов’язків по договору. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога п.п.3 п.1 ч.1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку/лист, на фірмовому бланку Учасника, у довільній формі за підписом керівника Учасника/посадової особи або представника Учасника із зазначенням інформації про наявність МТБ, а саме: підйомний кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю не менше 5тн. – не менше 1 одиниці, що будуть використані для виконання обов’язків по договору. Пункт 3: 1.Виявлені невідповідності: Учасником завантажено Опитувальник юридичної особи (далі - Опитувальник), який не відповідає формі додатку № 5 тендерної документації. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога Додаток №5 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити Опитувальник заповнений у відповідності Додатку 5 до тендерної документації. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Створено
15.04.2025 15:37
Надати до
16.04.2025 15:37
Договір
UA-2025-03-04-008195-a-a1
Підписаний і діє
Номер
944/ПГВ-25
3 650 000 грн.
3 041 666.66 грн.
З ПДВ
Підписано
26.05.2025
Строк дії договору з
26.05.2025
по
30.06.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт покрівлі будівлі складу С-1 ЦВтаРНГО
Номенклатура
Поточний ремонт покрівлі будівлі складу С-1 ЦВтаРНГО
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ТЕПЛО-ЕНЕРГО ПРОЕКТ"
Повна назва
ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ТЕПЛО-ЕНЕРГО ПРОЕКТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37167460

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
26.05.2025 15:19
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.03.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.03.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності