Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з оцінки комунального майна від Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-04-004053-a
Id Tender 28daaadacc4d4b7282e324844443d964
План UA-P-2025-03-04-003011-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.03.2025 11:13
Остання зміна 02.04.2025 09:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
484 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 848 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.03.2025 11:11 до 13.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.03.2025 11:11
до 10.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.03.2025 11:11
до 10.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.03.2025 14:49
до 27.03.2025 09:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.03.2025 11:05
до 02.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.03.2025 09:32
до 02.04.2025 09:42
Період уточнень
з 04.03.2025 11:11 до 10.03.2025 00:00
Період оскарження
з 04.03.2025 11:11 до 10.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.03.2025 14:49 до 27.03.2025 09:32
Період кваліфікації
з 13.03.2025 14:49 до 27.03.2025 09:32
Основні параметри
Послуга з оцінки комунального майна
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
484 800 грн.
Послуга з оцінки комунального майна
Назва предмета закупівлі
Послуга з оцінки комунального майна
Очікувана вартість
484 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4848,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.03.2025 14:20
Закінчення аукціону
13.03.2025 14:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з оцінки комунального майна
Код ДК 021:2015
71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 58
Дата постачання по
20.05.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БАГРОВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ"
Пропозиція:
482 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКСПЕРТНА ГРУПА"
Пропозиція:
279 990 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ НЕЗАЛЕЖНИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ"
Пропозиція:
240 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.03.2025 14:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.03.2025 11:13
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Вовчук
Електронна пошта
Телефон
+380660243640
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-administrativnih-poslug-ta-dozvilnih-procedur-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
40392181
Повна назва
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з оцінки комунального майна
Період вимог/скарг з 17.03.2025 11:05 по 23.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.03.2025 14:49 по 21.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
17.03.2025 11:05
Повідомлення про рішення
13.03.2025 14:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 11:11
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 11:11
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник розміщує повідомлення через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей. Згідно з умовами тендерної документації встановлені такі вимоги: 1. Пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації за формою згідно з Додатком №4 Згідно із Додатком №4 до тендерної документації зокрема у складі тендерної документації учасник повинен надати довідку фото об’єктів про відвідування та огляд об’єкта за зразком. Вищезазначена Довідка фото об’єктів про відвідування та огляд об’єкта за зразком не надано. Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку фото об’єктів про відвідування та огляд об’єкта за зразком.
Створено
14.03.2025 10:59
Надати до
15.03.2025 10:59
Період вимог/скарг з 21.03.2025 09:02 по 27.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.03.2025 11:05 по 25.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
21.03.2025 09:02
Повідомлення про рішення
21.03.2025 09:01
-
17.03.2025 11:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 11:11
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 11:11
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
17.03.2025 11:05
Надати до
19.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник розміщує повідомлення через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей. Згідно з умовами тендерної документації встановлені такі вимоги: 1. Пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації за формою згідно з Додатком №4 Згідно із Додатком №4 до тендерної документації зокрема у складі тендерної документації учасник повинен надати довідку фото об’єктів про відвідування та огляд об’єкта за зразком. Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку фото об’єктів про відвідування та огляд об’єкта за зразком. 2. Пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція учасника за формою згідно з Додатком № 1 Тендерна пропозиція Учасника «Додаток № 1 не відповідає формі Тендерної пропозиції визначеній у Додатку № 1 до Документації, а саме: загальну вартість тендерної пропозиції необхідно зазначити відповідно до статусу платника податку Учасника. Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Тендерна пропозиція Учасника «Додаток № 1 за формою встановленою тендерною документацією. 3. Пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851-IV в редакції від 31.12.2023 року та ««Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»» № 2155-VIII в редакції від 31.12.2023 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги", передбачено, зокрема, два види електронного підпису: - Удосконалений (п.44 ч.І ст.1) - Кваліфікований (п.23 ч.І ст.1). Під час перевірки КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено наступне: тип підпису – удосконалений (УЕП) Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Тендерна пропозиція учасника засвідченою Кваліфікованим електронним підписом (КЕП) 4. Пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Специфікація щодо предмету закупівлі повністю заповнена, в тому числі і в частині найменувань та ціни за формою згідно з Додатком №2 Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Специфікація щодо предмету закупівлі повністю заповнена, в тому числі і в частині найменувань та ціни за формою згідно з Додатком №2
Створено
19.03.2025 10:07
Надати до
20.03.2025 10:07
Період вимог/скарг з 27.03.2025 09:32 по 02.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.03.2025 09:02 по 29.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.03.2025 09:33
Довідка НАЗК
27.03.2025 09:32
Повідомлення про рішення
27.03.2025 09:30
-
21.03.2025 09:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 11:11
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 11:11
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник розміщує повідомлення через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей. Вимоги: 1. Пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації за формою згідно з Додатком №4 Згідно із Додатком №4 до тендерної документації зокрема у складі тендерної документації учасник повинен надати Довідку фото об’єктів про відвідування та огляд об’єкта за зразком. 2. Пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: 4) у разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець (далі – уповноважена особа) – копією паспорта (сторінка 1 – 6 (за наявності інформації на вказаних сторінках будь якої інформації / фото) та місце проживання), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонньою копією паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, та копією Додатку 13 до Постанови КМУ від 2 березня 2016 р. № 207, чи Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, або копією іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. З урахування вищевикладеного тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам зазначеним у тендерній документації. Виявлені невідповідності: 1. Довідка про відвідування та огляд об’єкта за зразком, який вимагається тендерною документацією Замовника, з фотографіями об’єктів.» подані учасником фотографії об’єктів не відповідають дійсності тобто, не вірно ідентифіковано об’єкти зокрема: вул. Набережна Перемоги, 60, S= 18,0 кв.м. Гараж №4 вул. Набережна Перемоги, 60, S= 18,0 кв.м. Гараж №1 вул. Набережна Перемоги, 80, S= 18,0 кв.м. Гараж №1 вул. Набережна Перемоги, 80, S= 18,0 кв.м. Гараж №2 вул. Набережна Перемоги, 60, S= 18,0 кв.м. Гараж №3 вул. Набережна Перемоги, 98, S= 18,0 кв.м. Гараж вул. Набережна Перемоги, 98, S= 18,0 кв.м. Гараж 2. Відсутня копією Додатку 13 до Постанови КМУ від 2 березня 2016 р. № 207, чи Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, або копією іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. 3. Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку про відвідування та огляд об’єкта за зразком, який вимагається тендерною документацією Замовника, з вірною ідентифікацією об’єктів. 2. Копією Додатку 13 до Постанови КМУ від 2 березня 2016 р. № 207, чи Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, або копією іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. .
Створено
21.03.2025 09:10
Надати до
22.03.2025 09:10
Договір
UA-2025-03-04-004053-a-a1
Підписаний і діє
Номер
12/04/25
482 000 грн.
482 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.04.2025
Строк дії договору з
02.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з оцінки комунального майна
Номенклатура
Послуга з оцінки комунального майна
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 20 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Повна назва
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40392181

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "БАГРОВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ"
Повна назва
ФОП "БАГРОВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2972201832

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.04.2025 09:41
Підписаний договір
02.04.2025 09:42
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-08-000023
Дата створення проекту
08.04.2025 12:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.04.2025 13:30
Дата публікації висновку про результати
01.05.2025 14:42
Дата завершення усунення порушень
16.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 790-12-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
07.04.2025 № 69 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.04.2025 № 69 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг №з/п/Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу/унікальний номер/дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу/назва замовника/Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 10 UA-2025-03-04-004053-a 04.03.2025 Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.04.2025 00:00
Документи рішення
08.04.2025 13:30
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-03-04-003011-a, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.03.2025 №17/1, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ПП «Український незалежний центр оцінки», ТОВ «Всеукраїнська експертна група», ФОП «Багров Дмитро Олегович», вимоги про усунення невідповідностей (повідомлення), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.03.2025 №18, від 21.03.2025 №19, від 27.03.2025 №21, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.03.2025, договір про закупівлю від 02.04.2025 №12/04/2025, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель від 10.04.2025, від 18.04.2025 на запити Східного офісу Держаудитслужби, від 09.04.2025, від 17.04.2025. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно із Додатком 3 Тендерної документації одним із критеріїв для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону №922 є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: «2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 2.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору). Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. 2.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 2.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці». Учасник ФОП Багров Дмитро Олегович у складі тендерної пропозиції надав «Інформацію щодо досвіду суб’єкта оціночної діяльності та (або) оцінювачів, які будуть залучені до виконання робіт з оцінки майна (експертної грошової оцінки земельної ділянки) та підписання звіту про оцінку майна (експертну грошову оцінку земельної ділянки)», у якій у графі «Документ, що підтверджує досвід» зазначено «Договір, акт» (без номеру та дати документів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник ФОП Багров Дмитро Олегович у складі тендерної пропозиції надав копію договору від 24.07.2024 №44, предметом якого є надання послуг за кодом ДК 021:2015:79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (послуги по виконанню незалежної оцінки нерухомого майна та рецензування звітів для розрахунку орендної плати приміщення площею 156,4 м), що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, так як предметом закупівлі є послуги з оцінки комунального майна за кодом ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 17.04.2025 Замовник пояснив, що аналогічний за предметом закупівлі договір визначався ним «виходячи із специфіки предмета закупівлі, тобто здійснення оцінки майна, а не за кодом». Проте, згідно з пунктом 3 розділу І наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону №922 послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Отже, пояснення Замовника не спростовує суті порушення, оскільки умовами тендерної документації визначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати аналогічний за предметом закупівлі договір, а предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Крім того, роботи по договору, який Учасник ФОП Багров Дмитро Олегович надав у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління), не відповідають роботам, які є предметом закупівлі (Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва). Пунктом 43 Особливостей визначено якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, в порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник в електронній системі закупівель не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення ФОП Багров Дмитро Олегович невідповідностей, в частині надання аналогічного за предметом закупівлі договору. У пункті 6 розділу 3 Тендерної документації зазначено, що Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку №4 до Документації, невідповідність запропонованої Учасником пропозиції встановленим вимогам Додатку 4 тендерної документації розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. У Додатку №4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» Замовником визначено обсяг надання послуг у кількості «101 послуга» та надано перелік у кількості 101 об’єкт із зазначенням адреси та площі об’єкта. Проте, Учасник ФОП Багров Дмитро Олегович, в документах тендерної пропозиції надав «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація», в якій зазначено, що обсяг надання послуг лише 1 послуга, що на 100 послуг менше, ніж визначено вимогами технічної специфікації (Додаток №4 до тендерної документації). Крім того, Учасником ФОП Багров Дмитро Олегович у складі тендерної пропозиції надано кошторис вартості послуг, у якому зазначено надання лише 1 послуги по ціні за одиницю 482 000,00 грн (без ПДВ), загальною вартістю 482 000,00 грн (без ПДВ). Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ФОП Багров Дмитро Олегович не відповідає вимогам технічної специфікації Замовника в частині визначення кількості наданих послуг. Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Проте, Замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника ФОП Багров Дмитро Олегович, яка не відповідає технічній специфікації Замовника, чим порушив вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору тендерній документації, своєчасності укладання договору та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором закупівлі від 02.04.2025 №12/04/25 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.04.2025 00:00
Дата публікації
01.05.2025 14:42
Документи висновку
01.05.2025 14:42
-
Оскарження в суді
До Дніпропетровського окружного адміністративного суду подано Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновкупро результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-04-004053-a
Дата публікації
12.05.2025 09:10
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
09.04.2025 12:32
Орган перевірки
15.04.2025 00:00
Документи повідомлення
09.04.2025 12:33
-
Відповідь
На запит про надання пояснень щодо питань, які виникли під час моніторингу закупівлі послуги з оцінки комунального майна код 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (UA-2025-03-04-004053-a) (далі - Закупівля), який проводиться відповідно до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.04.2025 № 69
На запит про надання пояснень щодо питань, які виникли під час моніторингу закупівлі послуги з оцінки комунального майна код 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (UA-2025-03-04-004053-a) (далі - Закупівля), який проводиться відповідно до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.04.2025 № 69, пояснюємо наступне. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено. Рішенням Дніпровської міської ради від 24.11.2021 № 20/12 «Про затвердження Програми розвитку відносин володіння, користування, розпорядження та обліку комунального майна, що належить до Дніпровської територіальної громади, на 2022-2026 роки» (зі змінами від 22.02.2023 № 14/34) передбачено завдання, заходи та планове фінансове забезпечення виконання Програми розвитку відносин володіння, користування, розпорядження та обліку комунального майна, що належить до Дніпровської територіальної громади, на 2022-2026 роки, зокрема на Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради покладено завдання щодо здійснення дій щодо реєстрації права власності на об’єкти нерухомого майна, що належать до комунальної власності, та передбачено відповідні заходи, а саме послуги з інвентаризації, оцінки комунального майна, проведення експертизи, виготовлення технічних паспортів, фінансування на 2025 рік передбачено у розмірі 4 000 000,00 грн. (копія Рішення додається). Відповідно до кошторису Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради на 2025 рік на оплату послуг (крім комунальних) за КЕКВ 2240 передбачено 1 700 000,00 грн. (копія додається). Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Наявна потреба у плануванні та подальшому проведенні Закупівлі, а також технічні характеристики до предмета закупівлі визначені у службовій записці начальника управління з питань комунальної власності Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради, з метою виконання функцій та завдань покладених на відділ з питань приватизації нерухомого майна Управління. Крім того, під час визначення технічних характеристик предмету закупівлі враховані загальні вимоги до проведення незалежної оцінки майна викладені у пункті 50 Постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Національного стандарту N 1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав» від 10.09.2003 № 1440 (зі змінами). Розрахунок очікувана вартість предмету Закупівлі здійснений відповідно до розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), а саме методом порівняння ринкових цін, інформація про ціну отримана способом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій надавачам відповідних послуг. (копії письмових запитів про надання комерційних пропозицій та комерційні пропозиції додаються). На виконання пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (UA-2025-03-04-004053-a) розміщено на офіційній сторінці департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради на сайті Дніпровської міської ради (https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-administrativnih-poslug-ta-dozvilnih-procedur-dniprovskoi-miskoi-radi).
Рішеня
10.04.2025 15:08
Замовник
Документи повідомлення
10.04.2025 15:08
-
10.04.2025 15:09
-
Запит
Про надання пояснення
Запитання у файлі
Рішеня
17.04.2025 16:49
Орган перевірки
23.04.2025 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
На запит про надання пояснень щодо питань, які виникли під час моніторингу закупівлі послуги з оцінки комунального майна код 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (UA-2025-03-04-004053-a)
На запит про надання пояснень щодо питань, які виникли під час моніторингу закупівлі послуги з оцінки комунального майна код 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (UA-2025-03-04-004053-a) (далі - Закупівля), який проводиться відповідно до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.04.2025 № 69, пояснюємо наступне. Щодо питання чому Замовник не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей ФОП Багрову Дмитру Олеговичу, як того вимагає пункту 43 Особливостей? В Законі України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відсутнє визначення терміну «аналогічний договір». Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини 4 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Отже, Замовником на підтвердження кваліфікації Учасника у тендерній документації встановлено критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) саме виходячи із специфіки предмета закупівлі, тобто здійснення оцінки майна, а не за кодом 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Вимога щодо надання аналогічного договору за кодом 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва за ДК 021:2025 Єдиного закупівельного словника у тендерній документації Замовника відсутня. Таким чином, документи надані Фізичною особою-підприємцем Багровим Дмитром Олеговичем на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору є такими, що відповідають вимогам тендерної документації Замовника та не потребують виправлення відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Рішеня
18.04.2025 09:54
Замовник
Документи повідомлення
18.04.2025 12:58
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
484 800 грн.
Період подання пропозицій
до 13.03.2025 00:00
Замовник:
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380660243640
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
484 800 грн.
Період подання пропозицій
до 13.03.2025 00:00
Замовник:
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380660243640
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності