Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт даху та вимощення будівлі 1/417, місто Бердичів Житомирської області» код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація від Військова частина А3091.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-03-04-003468-a
Id Tender 852708f34e6d45ea8a65cf5f3afb7778
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.03.2025 10:53
Остання зміна 01.04.2025 16:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 215 750 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 078.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.03.2025 12:00 до 19.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.03.2025 10:51
до 10.03.2025 11:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.03.2025 15:44
до 25.03.2025 11:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.03.2025 10:01
до 28.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.03.2025 11:43
до 01.04.2025 16:24
Період уточнень
з 04.03.2025 10:51 до 10.03.2025 11:00
Період кваліфікації
з 19.03.2025 15:44 до 25.03.2025 11:43
Період кваліфікації
з 19.03.2025 15:44 до 25.03.2025 11:43
Основні параметри
«Капітальний ремонт даху та вимощення будівлі 1/417, місто Бердичів Житомирської області» код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 10
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 215 750 грн.
«Капітальний ремонт даху та вимощення будівлі 1/417, місто Бердичів Житомирської області» код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт даху та вимощення будівлі 1/417, місто Бердичів Житомирської області» код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
4 215 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21078,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.03.2025 15:15
Закінчення аукціону
19.03.2025 15:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт даху та вимощення будівлі 1/417, місто Бердичів Житомирської області»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
08.10.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично та якісно виконані за Договором роботи проводяться Замовником упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання обома Сторонами відповідних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма КБ-3).
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АртХаус
Пропозиція:
4 000 163.94 грн.
Учасник:
ТОВ "ЖК - Гарант"
Пропозиція:
4 212 805.74 грн.
Учасник:
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
Пропозиція:
3 923 022 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.03.2025 15:15
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Конончук
Електронна пошта
Телефон
+380676009391
Замовник
ЄДРПОУ
24981238
Повна назва
Військова частина А3091
Поштовий індекс
13302
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Бердичів
Адреса
-
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт даху та вимощення будівлі 1/417, місто Бердичів Житомирської області» код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація
Період вимог/скарг з 22.03.2025 10:01 по 26.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.03.2025 15:44 по 27.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
22.03.2025 10:00
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику! Під час розгляду Вашої пропозиції щодо закупівлі «Капітальний ремонт даху та вимощення будівлі 1/417, місто Бердичів Житомирської області» код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація ( ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-04-003468-a) замовником було виявлено ряд невідповідностей в інформації та документах подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), а саме: 1. Відповідно до вимог пункту 1.1.1. пункту 1.1. Додатку 1 до Оголошення учасникам потрібно було підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний в повному обсязі договір, предметом закупівлі якого є виконання робіт з нового будівництва об'єкта та/або реконструкції та/або капітального ремонту, у склад якого (яких) входять покрівельні роботи та роботи з влаштування вимощення. При цьому учасники можуть підтвердити виконання таких робіт не одним договором, а сукупністю декількох договорів, предметом яких є виконання окремих видів робіт, які є предметом закупівлі. Відповідно до вимог підпункту 1.1.2. пункту 1.1. Додатку 1 Оголошення для документального підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник у складі пропозиції повинен надати: - договір(-ри) з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору (якщо такі зазначені у договорі), усіх сторінок додаткових угод до цього договору з відповідними додатками (окрім розрахунків до договірної ціни), якщо такі додаткові угоди укладались, або посилання на номер закупівлі (ідентифікатор тендеру) в електронній системі закупівель, де такий документ є у відкритому доступі, з обов’язковою наявністю додатків (якщо такі зазначені у договорі), додаткових угод; - документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів), наданого(их) відповідно до вимог п. 1.1.2. , а саме копії Акта(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), копії Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачених аналогічним(-и) договором(-ами). Учасником у складі пропозиції було надано договір №2 про закупівлю робіт від 23.01.2023 року (1. Скан-копія аналогічного договору+акти PDF), що включає в себе покрівельні роботи та договiр № 1137-22 будівельного підряду від 06.10.2022 (3. Скан-копія аналогічного договору+акти PDF) що включає в себе роботи з влаштування вимощення. Так, аналогічний договір №2 про закупівлю робіт від 23.01.2023 року (Скан-копія аналогічного договору+акти PDF) було укладено на загальну суму 4 179 889 (чотири мільйони сто сімдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять) грн. 20 коп. разом з додатковими угодами до договору №1, 2, 3, 4, 5, 6. Відповідно до додаткової угоди №6 від 23.05.2023 року договiрна цiна (цiна договору) складає 4 010 112 (чотири мільйони десять тисяч сто дванадцять) грн. 00 коп. Згідно актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) роботи було виконано підрядником ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» на загальну суму 3 849 934 (три мільйони вісімсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять чотири) грн. 80 коп.. Тобто, учасником не було підтверджено повне виконання аналогічного договору, у склад якого входять покрівельні роботи, оскільки сума договору (згідно додаткової угоди №6) становить 4 010 112 (чотири мільйони десять тисяч сто дванадцять) грн. 00 коп., а робіт виконано на суму 3 849 934 (три мільйони вісімсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять чотири) грн. 80 коп.. (згідно документів, що підтверджують виконання робіт). Учасник у складі пропозиції надав Лист –пояснення (2. Лист –пояснення договір PDF) аргументувавши це тим, що роботи було виконано в повному обсязі, проте були деякі уточнення обсягів, тому сума по актам виконаних робіт склала 3 849 934,80 грн. Але наявність даного листа не являється документальним підтвердженням факту повного виконання договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі - Особливості) надати документи , що підтверджують досвід виконання аналогічного договору, а саме на покрівельні роботи, шляхом завантаження уточнених або нових документів в електронній системі закупівель. 2. Відповідно до підпункту 15.5. пункту 15 «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Пропозиція учасника спрощеної закупівлі та всі документи, які передбачені вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогами до предмета закупівлі, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами оголошення та вимогами до предмета закупівлі), які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. На підтвердження інформації наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасником у складі пропозиції відповідно до підпункту 1.2.2. пункту 1.2. Додатку 1 до Оголошення надано копію диплому МВ №603436 кошторисника Огорильцевська Світлана Вікторівна (інженер з проектно-кошторисної роботи) російською мовою. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений пунктом 8 Особливостей копію диплому кошторисника (магістр та/або спеціаліст та/або бакалавр та/або молодший спеціаліст у галузі будівництва) (на працівника передбаченого в підпункті 2.1. пункту 2 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) з автентичним перекладом на українську мову шляхом завантаження через електронну систему закупівель. 3. Відповідно до підпункту 1.2.2. пункту 1.2. Додатку 1 Оголошення на підтвердження інформації наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник має надати: скановані копії документів (протоколів, витягів з протоколів), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах, на керівника підприємства, виконавця робіт, покрівельника, головного інженера, інженера з охорони праці, електрогазозварника, які зазначені в Довідці (пп. 1.2.1 п. 1.2), відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затвердженого наказом від 26.01.2005 № 15 Державним комітетом України з нагляду за охороною праці. На підтвердження інформації наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасником у складі пропозиції було надано посвідчення на певних працівників, які мають прострочений термін перевірки знань, а також відсутні відповідні протоколи засідання комісії. Зокрема: Посвідчення на виконроба Хруса Олега Миколайовича видане ТОВ «КЦ «ПРАКТИКА» за програмою навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, Реєстраційний № 7 від 11.03.2024 р. – відсутній протокол засідання комісії від 15.03.2024 р. № 10-Г, Посвідчення № 079-07-24 видане ТОВ «КЦ «ПРАКТИКА» 15.03.2024р. про допущення до роботи в електроустановках напругою до 1000В – відсутній протокол засідання комісії. Посвідчення на головного інженера Гекалюка Миколу Миколайовича видане ТОВ «КЦ «ПРАКТИКА» 02.02.2024р. № 037-05-20245 – прострочена дата перевірки знань (02.02.2025 р.) та відсутній протокол засідання комісії. Посвідчення на інженера з охорони праці Тишкевич Світлану Деонізівну видане ТОВ «КЦ «ПРАКТИКА» № 142-3-2024 та № 142-2-2024 – відсутній протокол засідання комісії. Посвідчення на виконроба Зубрицького Олександра Володимировича видане ТОВ «КЦ «ПРАКТИКА» № 292-07-2023 – прострочена дата перевірки знань (09.11.2024 р.). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений пунктом 8 Особливостей відсутні підтвердні документи (протоколи засідання комісії, дійсні посвідчення), відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затвердженого наказом від 26.01.2005 № 15 Державним комітетом України з нагляду за охороною праці
Створено
20.03.2025 23:30
Надати до
21.03.2025 23:30
Період вимог/скарг з 25.03.2025 11:43 по 28.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.03.2025 10:01 по 29.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
25.03.2025 11:43
Повідомлення про рішення
Договір
UA-2025-03-04-003468-a-a1
Підписаний і діє
Номер
69
4 000 163.94 грн.
3 333 469.95 грн.
З ПДВ
Підписано
01.04.2025
Строк дії договору з
01.04.2025
по
01.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт даху та вимощення будівлі 1/417, місто Бердичів Житомирської області»
Номенклатура
«Капітальний ремонт даху та вимощення будівлі 1/417, місто Бердичів Житомирської області»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
4 000 163.94
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 8 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А3091
Повна назва
Військова частина А3091
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24981238

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ АртХаус
Повна назва
ТОВ АртХаус
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34394610

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.04.2025 16:24
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 215 750 грн.
Період подання пропозицій
до 19.03.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А3091
Контактний телефон:
+380676009391
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 215 750 грн.
Період подання пропозицій
до 19.03.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А3091
Контактний телефон:
+380676009391
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності