Показати схожі тендери

Закупівля Морозильні камери, морозильні скрині, шафи холодильні від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-04-000941-a
Id Tender 67efa80074d14b1c8620731fbbcde38f
План UA-P-2025-03-04-000922-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 04.03.2025 09:15
Остання зміна 03.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
451 331.46 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 513.31 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.03.2025 09:15 до 17.03.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 04.03.2025 09:15
до 14.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.03.2025 09:15
до 14.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.03.2025 13:56
до 28.03.2025 10:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.03.2025 10:08
до 03.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.03.2025 10:08
-
Період уточнень
з 04.03.2025 09:15 до 14.03.2025 00:00
Період оскарження
з 04.03.2025 09:15 до 14.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.03.2025 13:56 до 28.03.2025 10:08
Період кваліфікації
з 21.03.2025 13:56 до 28.03.2025 10:08
Основні параметри
Морозильні камери, морозильні скрині, шафи холодильні
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
451 331.46 грн.
Морозильні камери, морозильні скрині, шафи холодильні
Назва предмета закупівлі
Морозильні камери, морозильні скрині, шафи холодильні
Очікувана вартість
451 331.46 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4513,31
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 2 (штуки)
Морозильна камера
Опис предмета закупівлі
Морозильна камера
Код ДК 021:2015
42513100-6 - Морозильне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
Морозильна скриня з прямим склом
Опис предмета закупівлі
Морозильна скриня з прямим склом
Код ДК 021:2015
42513100-6 - Морозильне обладнання
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 10 (штуки)
Морозильна скриня
Опис предмета закупівлі
Морозильна скриня
Код ДК 021:2015
42513100-6 - Морозильне обладнання
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 3 (штуки)
Шафа холодильна
Опис предмета закупівлі
Шафа холодильна
Код ДК 021:2015
42513200-7 - Холодильне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата по факту поставки всього Товару протягом 30 календарних днів.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
ІНКОТЕРМС-2020, DDP склад призначення для резидентів, DAP- склад призначення для нерезидентів. Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення (при умовах поставки DDP/DAP) включені в ціну товару). Строк поставки Товару: протягом 90 календарних днів з дати підписання Договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН КУЛ"
Пропозиція:
451 331.46 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.03.2025 10:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Петренко
Електронна пошта
Телефон
380636448846
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Морозильні камери, морозильні скрині, шафи холодильні
Період вимог/скарг з 28.03.2025 10:08 по 03.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.03.2025 13:56 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами й доповненнями) (далі - Особливості). 21.03.2025 в електронній системі закупівель Prozorro відбулось розкриття тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) у Закупівлі. Очікувана вартість Закупівлі: 451 331,46 грн без ПДВ. Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель (далі – електронна система) автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених Замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки тендерна пропозиція Учасника визначена електронною системою найбільш економічно вигідною. Учасник запропонував ціну, яка становить: 451 331,46 грн без ПДВ. Відповідно до вимог пункту 2.1 Розділу ІІ Додатку 2 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 2.1 2.1.1. заповнену та підписану Технічну специфікацію, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї ТД. На виконання даної вимоги Учасником надано Технічну специфікацію б/н, яка не відповідає вимогам Додатку 1 до ТД, а саме: в пп.4.9 п.4 «Шафа холодильна» не зазначено параметр «Зовнішні розміри (ш*г*в мм)». Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
28.03.2025 10:08
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
21.03.2025 14:08
Електроний протокол про продовження строку
21.03.2025 13:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 09:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 09:15
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
21.03.2025 14:01
Дата кінця розгляду
19.04.2025 00:00
Торги не відбулися
Очікувана вартість
451 331.46 грн.
Період подання пропозицій
до 17.03.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380636448846
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
451 331.46 грн.
Період подання пропозицій
до 17.03.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380636448846
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності