Показати схожі тендери
Закупівля Лісозаготівельні послуги Корсунь-Шевченківське надлісництва (Черкаська область) (філія «Центральний лісовий офіс») в об’ємі 59 405 м3: Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5515 м3; Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 9430 м3; Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 12865 м3; Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 8840 м3; Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 11295 м3; Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 11460 м3 від ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-04-000125-a
Id Tender d34952ce735f4c59b0e25f4c28e2c769
План UA-P-2025-03-03-013340-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.03.2025 08:35
Остання зміна 17.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 773 272.3 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 206.15 грн. (0,04 %)
Вартість подання пропозиції:
18 360 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.03.2025 08:34 до 12.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.03.2025 08:34
до 09.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.03.2025 08:34
до 09.03.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 12.03.2025 16:21
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.03.2025 13:02
до 08.05.2025 00:00
Період уточнень
з 04.03.2025 08:34 до 09.03.2025 00:00
Період оскарження
з 04.03.2025 08:34 до 09.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.03.2025 16:21
Основні параметри
Лісозаготівельні послуги Корсунь-Шевченківське надлісництва (Черкаська область) (філія «Центральний лісовий офіс») в об’ємі 59 405 м3: Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5515 м3; Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 9430 м3; Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 12865 м3; Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 8840 м3; Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 11295 м3; Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 11460 м3
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 641 230.4 грн.
Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5515 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5515 м3
Очікувана вартість
1 641 230.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8206,15
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.03.2025 14:35
Закінчення аукціону
12.03.2025 15:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5515 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
5 515
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Пропозиція:
1 355 155 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Риков Сергій Олександрович
Пропозиція:
1 355 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КОЛОСЕНКО МИКОЛА ПАВЛОВИЧ"
Пропозиція:
1 604 160 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Загорулько Юрій Володимирович
Пропозиція:
1 364 962 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "-ВООЛ-"
Пропозиція:
1 602 550 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.03.2025 14:35
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
2 778 186.6 грн.
Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 9430 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 9430 м3
Очікувана вартість
2 778 186.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13890,93
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.03.2025 15:14
Закінчення аукціону
12.03.2025 15:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 9430 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
9 430
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Пропозиція:
2 579 540 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Загорулько Юрій Володимирович
Пропозиція:
2 404 650 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "-ВООЛ-"
Пропозиція:
2 774 050 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.03.2025 15:14
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
5 006 228.45 грн.
Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 12865 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 12865 м3
Очікувана вартість
5 006 228.45 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25031,14
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.03.2025 15:58
Закінчення аукціону
12.03.2025 16:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 12865 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
12 865
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Пропозиція:
4 650 080 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "-ВООЛ-"
Пропозиція:
4 878 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.03.2025 15:58
Лот № 4 Статус - скасовано лот закупівлі
3 314 626.3 грн.
Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 8840 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 8840 м3
Очікувана вартість
3 314 626.3 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16573,13
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.03.2025 11:27
Закінчення аукціону
12.03.2025 12:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 8840 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
8 840
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Пропозиція:
3 080 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Риков Сергій Олександрович
Пропозиція:
3 080 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КОЛОСЕНКО МИКОЛА ПАВЛОВИЧ"
Пропозиція:
3 264 345 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "-ВООЛ-"
Пропозиція:
3 303 950 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.03.2025 11:27
Лот № 5 Статус - завершено лот закупівлі
4 327 356.75 грн.
Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 11295 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 11295 м3
Очікувана вартість
4 327 356.75 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21636,78
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.03.2025 11:58
Закінчення аукціону
12.03.2025 12:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 11295 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
11 295
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Пропозиція:
4 075 630 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "-ВООЛ-"
Пропозиція:
4 263 450 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.03.2025 11:58
Лот № 6 Статус - завершено лот закупівлі
4 705 643.8 грн.
Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 11460 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 11460 м3
Очікувана вартість
4 705 643.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23528,22
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.03.2025 12:14
Закінчення аукціону
12.03.2025 12:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 11460 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
11 460
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Пропозиція:
4 348 310 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Загорулько Юрій Володимирович
Пропозиція:
4 349 070 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "-ВООЛ-"
Пропозиція:
4 692 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.03.2025 12:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.03.2025 16:12
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Критерії оцінки
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
documentType.tender.billOfQuantity
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Скасування
17.06.2025 00:00
Згідно з підпунктом 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. У замовника наразі відсутня потреба за предметом закупівлі Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 8840 м3. Подальша потреба відпадає у зв'язку із затягуванням часу проведення процедури закупівлі через оскарження її в АМКУ. Відкриті торги по закупівлі розпочато 04.03.2025. З урахуванням всіх можливих ризиків проведення закупівлі, за результатами проведення процедури договори на Лісозаготівельні послуги планували укласти до кінця березня 2025 року. Згідно умов закупівлі надання послуг включає: - технологічну підготовку лісосіки (приземлення небезпечних дерев, вирубування підліску по всій площі ділянки, його сортування та рівномірне складання у вали, підготовка намічених верхніх лісоскладів, підготовка трелювальних волоків); - звалювання дерев; - обрізування, обрубування гілок та сучків; - розмітку дерев та/або довгомірних лісоматеріалів на сортименти; - розкряжування дерев та/або довгомірних лісоматеріалів; - трелювання сортиментів та/або довгомірних лісоматеріалів на верхні склади; - складання дров довжиною ? 1,0 м в стоси; - очищення місць рубки (збирання, сортування та складання порубкових решток у купи); - пониження пнів; - надаючи вказані послуги забезпечувати максимальне збереження підросту господарсько-цінних порід насіннєвого походження, уникати пошкодження дерев, які не відведені у рубку. Враховуючи вище умови та специфіку технологічних операцій процесу заготівлі, особливості розробки конкретної ділянки і виду рубки та об’єм, що заданий в тендерній документації стосовно закупівлі розрахований на певний період виконання робіт до 30.06.2025. Враховуючи строки в публічних закупівлях та специфіку технологічного процесу лісозаготівель (отримання лісорубних квитків, складання та передача лісосіки до розробки, складання технологічної картки) на надання послуг в об’ємі 8840 м3 залишається строк не більше 24 днів, що є недостатнім для якісного виконання робіт з урахуванням всіх вимог описаних в тендерній документації. Таким чином враховуючи вищевикладене доцільно скасувати дану закупівлю за Лотом 4 Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 8840 м3. (код ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги») унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-04-000125-a на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей.
06.06.2025 16:11
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Центральний офіс
Електронна пошта
Телефон
380000000000
Замовник
ЄДРПОУ
44768034
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вул.Руставелі Шота, будинок 9А
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5515 м3
Період вимог/скарг з 14.03.2025 13:02 по 20.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.03.2025 16:21 по 20.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.03.2025 13:02
Довідка НАЗК
14.03.2025 13:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.03.2025 16:22
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 9430 м3
Період вимог/скарг з 17.03.2025 08:24 по 23.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.03.2025 16:21 по 20.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.03.2025 08:24
Довідка НАЗК
17.03.2025 08:23
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.03.2025 16:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 08:34
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 08:34
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Протоколом уповноваженої особи від 14.03.2025 року № 284 було вирішено надати можливість усунення таких невідповідностей, а саме: 1.Надати копію(ї) акту(ів) наданих послуг/робіт, що підтверджують факт надання послуг/робіт про виконання аналогічного договору у повному обсязі 2.Надати копію посвідчення та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23 на Секрет О.Г. 3.Надати відгук щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції з кваліфікованим електронним підпис або удосконаленим електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». (для перевірки на https://czo.gov.ua/verify )
Створено
14.03.2025 13:06
Надати до
15.03.2025 13:06
Лот № 3 Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 12865 м3
Період вимог/скарг з 14.03.2025 13:08 по 20.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.03.2025 16:21 по 20.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.03.2025 13:08
Довідка НАЗК
14.03.2025 13:08
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.03.2025 16:22
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 24.03.2025 15:42 по 30.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 15:39 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи згідно Додатка 13 , а саме відсутні тендерна пропозицію за формою, що наведена у Додатку 9 до тендерної документації та калькуляція вартості послуг за формою, що наведена у Додатку 10 до тендерної документації
Документи кваліфікації
24.03.2025 15:41
Повідомлення про рішення
24.03.2025 15:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 08:34
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 08:34
Період вимог/скарг з 02.04.2025 16:01 по 08.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 15:42 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.04.2025 16:02
Довідка НАЗК
02.04.2025 16:01
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.03.2025 15:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 08:34
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 08:34
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Протоколом уповноваженої особи від 01.04.2025 року № 339 було вирішено надати можливість усунення таких невідповідностей, а саме: 1.Надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 1-е півріччя 2024 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України або Державної служби статистики України або лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» 1-е півріччя 2024 року
Створено
01.04.2025 08:30
Надати до
02.04.2025 08:30
Лот № 4 Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 8840 м3
Період вимог/скарг з 14.03.2025 13:08 по 20.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.03.2025 16:21 по 20.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.03.2025 13:09
Довідка НАЗК
14.03.2025 13:08
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.03.2025 16:23
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 24.03.2025 15:38 по 30.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 15:32 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи згідно Додатка 13 , а саме відсутні тендерна пропозицію за формою, що наведена у Додатку 9 до тендерної документації та калькуляція вартості послуг за формою, що наведена у Додатку 10 до тендерної документації
Документи кваліфікації
24.03.2025 15:34
Повідомлення про рішення
24.03.2025 15:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 08:34
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 08:34
Період вимог/скарг з 01.04.2025 14:35 по 07.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 15:38 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
На вимогу абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Зазначений перелік оформляється як окремий додаток до тендерної документації. Згідно з положеннями абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. В Додатку 8 до тендерної документації, замовник зазначив перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Зокрема, він передбачає надання учасником інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені відповідно з вимогами пункту з пунктом 6 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатка 7 до тендерної документації для підтвердження запропонованого предмета закупівлі вимогам технічного завдання за предметом закупівлі лісозаготівельні послуги Корсунь-Шевченквське надлісництво, Черкаська область область (філія «Центральний лісовий офіс») за Лотом 4 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 8840 м3. Учасник процедури закупівлі ФОП Риков Сергій Олександрович (найменування учасника) у складі своєї тендерної пропозиції не надав підтвердження запропонованого предмета закупівлі вимогам технічного завдання за Лотом 4 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 8840 м3, а саме: -відсутня копія(ї) акту(ів) наданих послуг/робіт, що підтверджують факт надання послуг/робіт про виконання аналогічного договору у повному обсязі (пункт 1.2.1. Додатку 8); - відсутня довідка у довільній формі про можливість надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог встановленим замовником стосовно стосовно кожного лоту закупівлі і зазначених в Розділі ІІ та ІІІ Додатку 1-6 до тендерної документації. Довідка надаються за кожною частиною предмета закупівлі (лотом) щодо якої подається тендерна пропозиція (пункт 2.1 Додатку 8); - копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи, трелювання (пункт 2.2 Додатку 8); - згідно довідки про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки длянадання послуг залучені дві одиниці трактора згідно договору оренди, але на одного відсутнє підтвердження приналежності (пункти 1.1.3.3, 1.1.3.4. Додатку 8) - згідно наданої довідки про працівників, які працюють на підприємстві і відповідно будуть залучені до виконання послуг Учасник повинен був надати на всіх працівників: 1) об’єднану звітність ПДФО та ЄСВ Додаток 1 (ДФ) «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за останній звітній період. Якщо працівник прийнятий на роботу після звітного періоду надання звітності до ПДФО та ЄСВ, надати копію повідомлення про прийняття на роботу до ДПС та Квитанцію 2 про отримання (пункт 1.3.2.1.Додатку 8); 2) для підтвердження кваліфікації лісорубів (вальників лісу) учасником надаються копії документів про присвоєння відповідного розряду (пункт 1.3.2.2. Додатку 8); 3) для підтвердження кваліфікації трактористів надаються копії посвідчень тракториста-машиніста (пункт 1.3.2.3 Додатку 8 ); 4) копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту з обов’язковим підписом працівника про отримання спеціального одягу. (пункт 1.3.2.4. Додатку 8); 5) копії чинних медичних довідок про проходження медичного огляду ( пункт 1.3.2.5. Додаток 8); 6) копії журналів інструктажів з питань охорони праці (вступного, первинного). (пункт 1.3.2.6 Додатку 8); 7) копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23. У випадку, якщо навчання та перевірка знань проводились безпосередньо на підприємстві, учасник додатково надає копії наказу щодо створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці та копії відповідних документів (протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або витягів (виписок) з протоколів або посвідчень), що підтверджують право призначених членів комісії проводити навчання та перевірку знань відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці. (пункт 1.3.2.7 Додатку 8); З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Отже, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Риков Сергій Олександрович (найменування учасника) на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
01.04.2025 14:34
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
24.03.2025 15:38
Витяг з ЄДР
24.03.2025 15:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 08:34
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 08:34
Період вимог/скарг з 11.04.2025 16:19 по 17.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.04.2025 14:35 по 09.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
11.04.2025 16:13
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
01.04.2025 14:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 08:34
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 08:34
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Протоколом уповноваженої особи від 08.04.2025 року № 356 було вирішено надати можливість усунення таких невідповідностей, а саме: 1.Надати чинний договір оренди транспортного засобу (трактору) або документ що підтверджує факт продовження дії договору ; 2.Для підтвердження кваліфікації лісорубів (вальників лісу) надати копії документів про присвоєння відповідного розряду; 3.Для підтвердження кваліфікації трактористів надати копії посвідчень тракториста-машиніста.
Створено
08.04.2025 14:27
Надати до
09.04.2025 14:27
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 16:19 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.04.2025 16:20
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.05.2025 10:11 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 08:58 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:39
Довідка НАЗК
02.05.2025 10:11
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.05.2025 08:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 08:34
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.03.2025 08:34
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Протоколом уповноваженої особи від 01.05.2025 року № 433 було вирішено надати можливість усунення таких невідповідностей, а саме: Надати копії журналів інструктажів з питань охорони праці (вступного, первинного) відповідно до пункту 1.3.2.6. Додатку 8 Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» та пункту 1.3.2.6. Додатку 7 тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА»
Створено
01.05.2025 09:38
Надати до
02.05.2025 09:38
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 14:46 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 14:47
Витяг з ЄДР
Лот № 5 Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 11295 м3
Період вимог/скарг з 14.03.2025 13:09 по 20.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.03.2025 16:21 по 20.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.03.2025 13:10
Довідка НАЗК
14.03.2025 13:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.03.2025 16:23
Витяг з ЄДР
Лот № 6 Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 11460 м3
Період вимог/скарг з 14.03.2025 13:11 по 20.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.03.2025 16:21 по 20.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.03.2025 13:11
Довідка НАЗК
14.03.2025 13:11
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.03.2025 16:23
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-03-04-000125-a-b1
Підписаний і діє
Номер
157-20250327-11
1 626 186 грн.
1 355 155 грн.
З ПДВ
Підписано
27.03.2025
Строк дії договору з
27.03.2025
по
30.06.2025
Номенклатура
5 515 (метри кубічні)
Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5515 м3
Номенклатура
Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 5515 м3
Кількість
5 515
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44768034

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44279874

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.03.2025 16:46
-
UA-2025-03-04-000125-a-b4
Підписаний і діє
Номер
157-20250327-8
4 890 756 грн.
4 075 630 грн.
З ПДВ
Підписано
27.03.2025
Строк дії договору з
27.03.2025
по
30.06.2025
Номенклатура
11 295 (метри кубічні)
Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 11295 м3
Номенклатура
Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 11295 м3
Кількість
11 295
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44768034

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44279874

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.03.2025 16:39
-
UA-2025-03-04-000125-a-a5
Підписаний і діє
Номер
157-20250327-10
5 217 972 грн.
4 348 310 грн.
З ПДВ
Підписано
27.03.2025
Строк дії договору з
27.03.2025
по
30.06.2025
Номенклатура
11 460 (метри кубічні)
Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 11460 м3
Номенклатура
Лот 6 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 11460 м3
Кількість
11 460
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44768034

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44279874

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.03.2025 16:43
-
UA-2025-03-04-000125-a-b6
Підписаний і діє
Номер
157-20250328-3
2 404 650 грн.
2 404 650 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.03.2025
Строк дії договору з
28.03.2025
по
30.06.2025
Номенклатура
9 430 (метри кубічні)
Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 9430 м3
Номенклатура
Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 9430 м3
Кількість
9 430
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44768034

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Загорулько Юрій Володимирович
Повна назва
ФОП Загорулько Юрій Володимирович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2710911830

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.03.2025 15:52
-
UA-2025-03-04-000125-a-b7
Підписаний і діє
Номер
157-20250411-1т
5 854 560 грн.
4 878 800 грн.
З ПДВ
Підписано
11.04.2025
Строк дії договору з
11.04.2025
по
30.06.2025
Номенклатура
12 865 (метри кубічні)
Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 12865 м3
Номенклатура
Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Корсунь-Шевченківське надлісництво) 12865 м3
Кількість
12 865
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44768034

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "-ВООЛ-"
Повна назва
ПП "-ВООЛ-"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33909279

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 773 272.3 грн.
Період подання пропозицій
до 12.03.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380000000000
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 773 272.3 грн.
Період подання пропозицій
до 12.03.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380000000000
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності