Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015:90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з управління побутовими відходами) від Головне управління Національної поліції в Житомирській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-03-012409-a
Id Tender 50dd3fe3d4d64b7a9e9122bc06e11c31
План UA-P-2025-03-03-016041-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.03.2025 18:15
Остання зміна 10.06.2025 11:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
250 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.03.2025 18:14 до 11.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.03.2025 18:14
до 08.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.03.2025 18:14
до 08.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.03.2025 14:21
до 27.05.2025 16:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.03.2025 17:05
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.05.2025 16:05
до 10.06.2025 11:24
Період уточнень
з 03.03.2025 18:14 до 08.03.2025 00:00
Період оскарження
з 03.03.2025 18:14 до 08.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.03.2025 14:21 до 27.05.2025 16:05
Період кваліфікації
з 11.03.2025 14:21 до 27.05.2025 16:05
Основні параметри
ДК 021:2015:90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з управління побутовими відходами)
Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Житомирській області. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40108625. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Назва предмета закупівлі:ДК 021:2015:90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з управління побутовими відходами) . Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 250 000.00 грн. Код економічної класифікації видатків бюджету: 2275. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Орієнтовний початок проведення: березень 2025 року. Джерело фінансування: кошти загального фонду державного бюджету України.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
250 000 грн.
ДК 021:2015:90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015:90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
250 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.03.2025 13:58
Закінчення аукціону
11.03.2025 14:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015:90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з управління побутовими відходами)
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
975
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, в межах м. Житомир
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП ВЖРЕП №4
Пропозиція:
152 380 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ҐРІН БІН УКРАЇНА"
Пропозиція:
152 382.75 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.03.2025 13:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.03.2025 18:15
Оголошення про проведення закупівлі
03.03.2025 18:14
Критерії прийнятності
03.03.2025 18:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
03.03.2025 18:14
Критерії прийнятності
03.03.2025 18:14
Критерії прийнятності
03.03.2025 18:14
Критерії прийнятності
03.03.2025 18:14
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Новрузова
Електронна пошта
Телефон
+380686757506
Замовник
ЄДРПОУ
40108625
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Житомирській області
Поштовий індекс
10008
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул. Старий бульвар, 5/37
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015:90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Період вимог/скарг з 17.03.2025 17:05 по 23.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.03.2025 14:21 по 19.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
17.03.2025 17:05
Повідомлення про рішення
11.03.2025 14:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.03.2025 18:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.03.2025 18:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності: ДОДАТОК 1 (до тендерної документації) визначено Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: Пункт 1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 1.1.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (Листи відгуки мають бути виключно позитивними). Аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. Аналогічний договір має надаватися з додатками, специфікацією, додатковою угодою, тощо до аналогічного договору, що зазначені, як невід’ємні частини договору. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. - У складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надав Довідку з інформацією про виконання договору (договорів), та копії договорів зазначених в довідці, однак виявлено невідповідності, а саме: У додатку 1 (до тендерної документації) чітко прописано, які договори є аналогічними, однак класифікатор ( ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) відсутній у поданих договорах, крім того у Договорі № 147 - не чітко зазначено номер та дата укладення Договору, надано копію зазначеного договору не в повному обсязі, на підтвердження виконання договорів -, акти виконаних робіт, що стосується обох договорів - надано не в повному обсязі. Пункт 4. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників»: пп.4.2. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру або відповідну Постанову НКРЕКП; пп.4.14. Лист - гарантія, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; — постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; — Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. - постанови Кабінету Міністрів України « Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що входять з Російської Федерації» від 30.12.2015 № 1147. У складі тендерної пропозиції учасника – відсутні. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - копію договорів, Аналогічні договори мають надаватися з додатками, специфікацією, до аналогічного договору, що зазначені, як невід’ємні частини договору, – з інформацією приведеною у відповідність; - довідку довільної форми, що інформація подана учасником є Достовірною, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру або відповідну Постанову НКРЕКП; - Лист - гарантія, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; — постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; — Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь / Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; - постанови Кабінету Міністрів України « Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що входять з Російської Федерації» від 30.12.2015 № 1147.
Створено
14.03.2025 18:34
Надати до
15.03.2025 18:34
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.03.2025 17:05 по 25.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.03.2025 17:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.03.2025 18:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.03.2025 18:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності: ДОДАТОК 1 (до тендерної документації) визначено Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: Пункт 1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 1.1.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (Листи відгуки мають бути виключно позитивними). Аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. Аналогічний договір має надаватися з додатками, специфікацією, додатковою угодою, тощо до аналогічного договору, що зазначені, як невід’ємні частини договору. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. - У складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надав Довідку з інформацією про виконання договору, та копію договору зазначеного в довідці, однак виявлено і невідповідності, а саме: У додатку 1 (до тендерної документації), прописано у пп.1.1.3. надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, мається на увазі, копії актів виконаних робіт. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Створено
19.03.2025 17:03
Надати до
20.03.2025 17:03
Період вимог/скарг з 17.04.2025 15:04 по 17.04.2025 15:27
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 09:59 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.04.2025 15:05
Довідка НАЗК
17.04.2025 15:04
Повідомлення про рішення
17.04.2025 15:02
-
17.04.2025 09:59
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 07.05.2025 17:42 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 15:27 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Документи кваліфікації
07.05.2025 17:42
Повідомлення про рішення
07.05.2025 17:39
-
07.05.2025 17:39
-
07.05.2025 17:39
-
25.04.2025 16:46
Електроний протокол про продовження строку
17.04.2025 15:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.03.2025 18:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.03.2025 18:14
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 15.05.2025 року, для отримання підтвердження інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі. У зв’язку з виниклою необхідністю, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
25.04.2025 16:45
Дата кінця розгляду
16.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 27.05.2025 16:05 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 17:42 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.05.2025 16:05
Довідка НАЗК
27.05.2025 16:05
Повідомлення про рішення
27.05.2025 16:04
-
07.05.2025 17:42
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-03-03-012409-a-b2
Підписаний і діє
Номер
448
152 382.75 грн.
126 985.62 грн.
З ПДВ
Підписано
09.06.2025
Строк дії договору з
09.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
975 (метри кубічні)
ДК 021:2015:90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з управління побутовими відходами)
Номенклатура
ДК 021:2015:90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з управління побутовими відходами)
Кількість
975
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Національної поліції в Житомирській області
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Житомирській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108625

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ҐРІН БІН УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "ҐРІН БІН УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42280155

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.06.2025 11:24
-
10.06.2025 11:22
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.03.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Житомирській області
Контактний телефон:
+380686757506
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.03.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Житомирській області
Контактний телефон:
+380686757506
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності