Показати схожі тендери

Закупівля лісокультурні послуги Овруцьке надлісництво (філія «Столичний лісовий офіс») від ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-03-012353-a
Id Tender 29b5c445d6a841fba1746bff87ecdf71
План UA-P-2025-02-26-011639-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.03.2025 18:12
Остання зміна 04.04.2025 14:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 562 311 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
75 623.11 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.03.2025 18:11 до 11.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.03.2025 18:11
до 08.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.03.2025 18:11
до 08.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.03.2025 12:40
до 21.03.2025 17:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.03.2025 09:06
до 27.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.03.2025 17:56
до 04.04.2025 14:01
Період уточнень
з 03.03.2025 18:11 до 08.03.2025 00:00
Період оскарження
з 03.03.2025 18:11 до 08.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.03.2025 12:40 до 21.03.2025 17:56
Період кваліфікації
з 11.03.2025 12:40 до 21.03.2025 17:56
Основні параметри
лісокультурні послуги Овруцьке надлісництво (філія «Столичний лісовий офіс»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 562 311 грн.
лісокультурні послуги Овруцьке надлісництво (філія «Столичний лісовий офіс»)
Назва предмета закупівлі
лісокультурні послуги Овруцьке надлісництво (філія «Столичний лісовий офіс»)
Очікувана вартість
7 562 311 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
75623,11
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.03.2025 12:11
Закінчення аукціону
11.03.2025 12:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
лісокультурні послуги Овруцьке надлісництво (філія «Столичний лісовий офіс»)
Код ДК 021:2015
77230000-1 - Послуги, пов’язані з лісівництвом
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Пропозиція:
6 846 375 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧМАНИ"
Пропозиція:
6 770 726.71 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КАМЕНЧУК ВАДИМ СТЕПАНОВИЧ
Пропозиція:
7 440 087.49 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.03.2025 12:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.03.2025 18:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
03.03.2025 18:05
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Черниш Тетяна Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380972624363
Замовник
ЄДРПОУ
44768034
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вул.Руставелі Шота, будинок 9А
Кваліфікація
Лот № 1 лісокультурні послуги Овруцьке надлісництво (філія «Столичний лісовий офіс»)
Період вимог/скарг з 14.03.2025 09:06 по 18.03.2025 17:42
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.03.2025 12:40 по 19.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.03.2025 09:07
Довідка НАЗК
14.03.2025 09:06
Повідомлення про рішення
11.03.2025 12:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.03.2025 18:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.03.2025 18:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пропозиція Учасника підписана Удосконаленим електронним підписом, а умовами Тендерної документації вимагається підписання Тендерної пропозиції Кваліфікованим електронним підписом Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Додаток №6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Накласти Кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, в цілому на тендерну пропозицію та у разі наявності документів поданих у вигляді електронного документу, окремо на кожен такий документ
Створено
12.03.2025 18:19
Надати до
13.03.2025 18:19
Період вимог/скарг з 18.03.2025 17:44 по 24.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.03.2025 17:42 по 26.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
18.03.2025 17:44
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
18.03.2025 17:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.03.2025 18:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.03.2025 18:09
Період вимог/скарг з 21.03.2025 17:56 по 27.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.03.2025 17:44 по 26.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.03.2025 17:56
Довідка НАЗК
21.03.2025 17:56
Повідомлення про рішення
18.03.2025 17:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.03.2025 18:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.03.2025 18:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пропозиція Учасника підписана Удосконаленим електронним підписом, а умовами Тендерної документації вимагається підписання Тендерної пропозиції Кваліфікованим електронним підписом Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Додаток №6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Накласти Кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, в цілому на тендерну пропозицію та у разі наявності документів поданих у вигляді електронного документу, окремо на кожен такий документ
Створено
20.03.2025 15:39
Надати до
21.03.2025 15:39
Угоди
UA-2025-03-03-012353-a-c2
Підписаний і діє
Номер
156-20250404-1-з
8 215 650 грн.
6 846 375 грн.
З ПДВ
Підписано
04.04.2025
Строк дії договору з
04.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
лісокультурні послуги Овруцьке надлісництво (філія «Столичний лісовий офіс»)
Номенклатура
лісокультурні послуги Овруцьке надлісництво (філія «Столичний лісовий офіс»)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44768034

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44279874

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.04.2025 13:44
Підписаний договір
04.04.2025 14:01
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 562 311 грн.
Період подання пропозицій
до 11.03.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380972624363
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 562 311 грн.
Період подання пропозицій
до 11.03.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380972624363
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності