Показати схожі тендери

Закупівля Автомобіль Mitsubishi L200 2,4 MT Invite від Військова частина А1937.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-03-03-011980-a
Id Tender 270fff2b61ac47b8978795c3d72f4fdb
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.03.2025 17:17
Остання зміна 24.03.2025 14:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
30 276 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
302 760 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.03.2025 00:00 до 12.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.03.2025 17:15
до 07.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.03.2025 00:00
до 14.03.2025 10:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.03.2025 10:33
до 19.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.03.2025 10:33
до 24.03.2025 14:37
Період уточнень
з 03.03.2025 17:15 до 07.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.03.2025 00:00 до 14.03.2025 10:33
Період кваліфікації
з 12.03.2025 00:00 до 14.03.2025 10:33
Основні параметри
Автомобіль Mitsubishi L200 2,4 MT Invite
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 10
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
30 276 000 грн.
Автомобіль Mitsubishi L200 2,4 MT Invite
Назва предмета закупівлі
Автомобіль Mitsubishi L200 2,4 MT Invite
Очікувана вартість
30 276 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
302760,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автомобіль Mitsubishi L200 2,4 MT Invite
Код ДК 021:2015
34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
13.04.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС ХАРКІВ"
Пропозиція:
30 272 400 грн.
Документи закупівлі
03.03.2025 17:17
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тарас Ілиняк
Електронна пошта
Телефон
+380974287472
Замовник
ЄДРПОУ
24308636
Повна назва
Військова частина А1937
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Автомобіль Mitsubishi L200 2,4 MT Invite
Період вимог/скарг з 14.03.2025 10:33 по 19.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.03.2025 00:00 по 20.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Договір
UA-2025-03-03-011980-a-b1
Завершився
Номер
86
30 272 400 грн.
25 227 000 грн.
З ПДВ
Підписано
21.03.2025
Строк дії договору з
21.03.2025
по
20.12.2025
Сума оплати за договором
30 272 400
Сума оплати за договором без ПДВ
25 227 000
Номенклатура
18 (штуки)
Автомобіль Mitsubishi L200 2,4 MT Invite
Номенклатура
Автомобіль Mitsubishi L200 2,4 MT Invite
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 13 квітня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А1937
Повна назва
Військова частина А1937
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24308636

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС ХАРКІВ"
Повна назва
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС ХАРКІВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42409689

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.03.2025 14:36
Підписаний договір
24.03.2025 14:37
-
07.04.2025 17:48
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-07-000016
Дата створення проекту
07.04.2025 12:58
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
07.04.2025 15:23
Дата публікації висновку про результати
14.04.2025 17:17
Дата завершення усунення порушень
18.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.04.2025 Одеса № 72 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 07.04.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 07.04.2025 № 72 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 6 UA-2025-03-03-011980-a 03.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.04.2025 00:00
Документи рішення
07.04.2025 15:23
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу спрощеної закупівлі: 14 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами) (далі – Особливості № 1275), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу спрощеної закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини А1937 (далі – Замовник), оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Автомобіль Mitsubishi L200 2,4 MT Invite (ДК 021:2015: 34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби), затверджене рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.03.2025 № 60, оприлюднене в електронній системі закупівель 03.03.2025 о 17:15 годині, пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛЛІ ПЛЮС ХАРКІВ», протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 12.03.2025 № 97, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.03.2025, договір від 21.03.2025 № 86, звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений в електронній системі закупівель 07.04.2025, пояснення та документи Замовника, отримані 10.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1275, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу спрощеної закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
14.04.2025 00:00
Дата публікації
14.04.2025 17:17
Документи висновку
14.04.2025 17:17
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
07.04.2025 17:20
Орган перевірки
11.04.2025 00:00
Документи повідомлення
07.04.2025 17:22
-
Відповідь
Відповідь на запит UA-M-2025-04-07-000016
Відповідь на запит UA-M-2025-04-07-000016 знхаодиться у прікріпленому файлі.
Рішеня
10.04.2025 12:57
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 276 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.03.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А1937
Контактний телефон:
+380974287472
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 276 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.03.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А1937
Контактний телефон:
+380974287472
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності