Показати схожі тендери

Закупівля Роботи з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-250/300-240 енергоблоку ст.№3 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4 від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-03-010629-a
Id Tender a238a8f92a2a46689b0e7745ed7388b8
План UA-P-2025-03-03-012693-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.03.2025 16:13
Остання зміна 10.04.2025 09:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
47 217 773 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
472 177.73 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.03.2025 16:12 до 18.03.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 03.03.2025 16:12
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.03.2025 16:12
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.03.2025 10:00
до 25.03.2025 13:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.03.2025 13:50
до 31.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.03.2025 13:50
до 10.04.2025 09:26
Період уточнень
з 03.03.2025 16:12 до 15.03.2025 00:00
Період оскарження
з 03.03.2025 16:12 до 15.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.03.2025 10:00 до 25.03.2025 13:50
Період кваліфікації
з 18.03.2025 10:00 до 25.03.2025 13:50
Основні параметри
Роботи з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-250/300-240 енергоблоку ст.№3 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
47 217 773 грн.
Роботи з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-250/300-240 енергоблоку ст.№3 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4
Назва предмета закупівлі
Роботи з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-250/300-240 енергоблоку ст.№3 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4
Очікувана вартість
47 217 773 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
472177,73
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-250/300-240 енергоблоку ст.№3 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4
Код ДК 021:2015
45315000-8 - Встановлення електричних систем опалення та іншого побутового електричного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.10.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4.1. Розрахунки за Договором здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів Підряднику у наступному порядку: 4.1.1. 80% від ціни виконаних робіт – протягом 40 (сорок) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками обох Сторін відповідних Актів приймання виконаних робіт за формою КБ-2в (далі – Акт форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних робіт та витрати за формою КБ-3 (далі – Довідка форма КБ-3); 4.1.2. 20% від ціни виконаних робіт – протягом 40 (сорок) робочих днів з дати реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) належним чином складеної Підрядником податкової накладної (ПН)/розрахунку коригування до податкової накладної (РК) на суму відповідного Акта форма КБ-2в та Довідки форма КБ-3, а також направлення Підрядником такої зареєстрованої ПН/РК, оформленої належним чином в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», на адресу електронної пошти відповідального представника Замовника за опрацювання отриманих ПН/РК (реєстрацію в ЄРПН отриманих РК на зменшення), вказану в Договорі. Якщо Підрядник не є платником ПДВ – передбачений даним підпунктом Договору строк відраховується від дати підписання уповноваженими представниками обох Сторін відповідного Акта форма КБ-2в та Довідки форма КБ-3.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММАШЕНЕРГО"
Пропозиція:
47 208 805.33 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.03.2025 16:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кононенко Лариса Олексіївна
Електронна пошта
Телефон
380442076792
Замовник
ЄДРПОУ
40538421
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 Роботи з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-250/300-240 енергоблоку ст.№3 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4
Період вимог/скарг з 25.03.2025 13:50 по 31.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.03.2025 10:00 по 26.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММАШЕНЕРГО" переможцем закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договори про закупівлю згідно з Законом з переможцем. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідну інформацію, необхідну для виконання вимог Закону.
Документи кваліфікації
25.03.2025 13:50
Довідка НАЗК
25.03.2025 13:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.03.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-03-010629-a-b1
Підписаний і діє
Номер
547/КТЕЦ-25
47 208 805.33 грн.
39 340 671.11 грн.
З ПДВ
Підписано
09.04.2025
Строк дії договору з
09.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Роботи з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-250/300-240 енергоблоку ст.№3 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4
Номенклатура
Роботи з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-250/300-240 енергоблоку ст.№3 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 14 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40538421

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММАШЕНЕРГО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММАШЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42783417

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.04.2025 09:26
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-03-000035
Дата створення проекту
03.04.2025 12:48
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
03.04.2025 14:33
Дата публікації висновку про результати
23.04.2025 17:36
Дата завершення усунення порушень
29.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.04.2025 № 136 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-03-03-010629-a 03.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.04.2025 00:00
Документи рішення
03.04.2025 14:33
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.03.2025 №409ВС (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.03.2025, тендерну пропозицію ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО» від 25.03.2025 №560ВС та повідомлення про намір укласти договір від 25.03.2025, договір про виконання робіт від 09.04.2025 №547/КТЕЦ-25, пояснення та документи надані Замовником від 10.04.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника - ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО» з остаточною ціновою пропозицією 47 208 805,33 гривень з ПДВ та укладено договір про виконання робіт від 09.04.2025 №547/КТЕЦ-25.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
23.04.2025 00:00
Дата публікації
23.04.2025 17:36
Документи висновку
23.04.2025 17:36
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є роботи з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-250/300-240 енергоблоку ст.№3 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4 (за кодом ДК 021:2015 -  45315000-8 — Встановлення електричних систем опалення та іншого побутового електричного обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-03-010629-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.04.2025 09:46
Орган перевірки
11.04.2025 00:00
Документи повідомлення
07.04.2025 09:46
-
Відповідь
Пояснення на запити від 07.04.2025 о 09.46 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2025-04-03-000035
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) на запит Державної аудиторської служби України (ДАСУ) за предметом закупівлі Роботи з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-250/300-240 енергоблоку ст.№3 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4, ДК 021:2015 45315000-8 Встановлення електричних систем опалення та іншого побутового електричного обладнання (Закупівля), оголошення за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-03-03-010629-a, надає пояснення. Питання Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення ТЕЦ-5 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» віднесено до об’єктів критичної інфраструктури м. Києва, діяльність яких спрямована на забезпечення мешканців міста теплом та електричною енергією, а також для підтримання режимів роботи Київського енерговузла та енергосистеми України загалом. Підприємство КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» перебуває у підпорядкуванні центральних державних органів влади (Міністерства енергетики України), його діяльність супроводжується та контролюється Департаментом житлово-комунальної інфраструктури (ДЖКІ) КМДА, а також є Ліцензіатом, діяльність якого регулюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України (НКРЕКП). Роботи з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-250/300-240 енергоблоку ст.№3 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 виконуються згідно з Графіком проведення ремонту основного обладнання теплових електроцентралей у 2025 році, затвердженим наказом Міністерства енергетики України від 08.01.2025 №10 «Про підготовку обладнання електростанцій і теплових мереж до надійної та ефективної роботи у 2025 році та в осінньо-зимовий період 2025/2026 року», та наказом КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 01.01.2025 №1 «Про завдання щодо забезпечення надійної та економічної роботи СП у 2025 році». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника (на ТЕЦ-5 встановлено енергетичне обладнання підвищеної небезпеки, яке має специфічний характер) з дотриманням вимог нормативних документів ГКД 34.20.507-2003 «Технічна експлуатація електричних станцій і мереж. Правила» (в редакції наказу Міненерговугілля України від 21.06.2019 №271), ГКД 34.20.661-2003 Правила організації технічного обслуговування та ремонту обладнання, будівель і споруд електростанцій та мереж (у редакції наказу Міненерговугілля України від 15.03.2019 №124) та фактичного технічного стану основного та допоміжного енергетичного обладнання ТЕЦ-5. Обсяги робіт з відновлення ресурсу працездатності турбіни Т-250/300-240 енергоблоку ст.№3 з допоміжним обладнанням ТЕЦ-5 сформовані з урахуванням вимог заводів-виробників обладнання, нормативно-технічної документації та наведені в Додатку 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ». При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами), яка встановлює порядок визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон), Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості) та іншими нормативними актами, розробленими для реалізації Закону, Особливостей. Під час формування очікуваної вартості предмета закупівлі у вартості робіт враховано прямі та загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на сплату податків, встановлені чинним законодавством, у разі необхідності – інші витрати (кошти на покриття витрат на відрядження працівників, перевезення обладнання та ін.), а вартість матеріально-технічних ресурсів у складі прямих витрат, необхідних для виконання робіт, прийнята за відповідними обґрунтованими цінами на відповідні ресурси, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та обсягів постачання. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, складеної у програмі АВК (автоматичний випуск кошторисів) відповідно до дефектного акта (додається). Кошторисна документація визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 - зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта (додається), згідно з яким загальна кошторисна вартість становить 47 217 773,00 грн, у тому числі: будівельні роботи – 37 926 202,00 грн; інші витрати – 9 291 571,00 грн. Питання Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення Замовник інформує Державну аудиторську службу України, що КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» не належить до переліку суб’єктів господарювання, на яких розповсюджуються норми постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», оскільки при здійснені закупівлі не використовує кошти державного бюджету та не належить до підприємств державного сектора економіки. Замовник як підприємство, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, розміщує відповідну інформацію на інтернет-порталі «Київаудит» (посилання на сторінку – http://kyivaudit.gov.ua) на виконання вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» (зі змінами) (скріншот з сайту додається). Питання Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення Джерело фінансування закупівлі - власні кошти Замовника від господарської діяльності, обсяг яких визначено в тарифному джерелі на 2025 рік згідно зі схваленим 18.03.2025 проектом постанови НКРЕКП (відповідно до регламенту: прийняття постанови – 08.04.2025, оприлюднення на офіційному веб-сайті НКРЕКП - протягом п'яти робочих днів з дня її прийняття).
Рішеня
10.04.2025 13:52
Замовник
Документи повідомлення
10.04.2025 13:52
-
10.04.2025 13:52
-
10.04.2025 13:52
-
10.04.2025 13:53
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
47 217 773 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380442076792
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
47 217 773 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380442076792
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності