Показати схожі тендери

Закупівля закупівля 2-х (двох) легкових спеціалізованих автомобілів за кодом ДК 021:2015: «34110000-1 «Легкові автомобілі» (для виконання службових (спеціальних) завдань особовим складом). від МИКОЛАЇВСЬКИЙ ЗОНАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ПРАВОПОРЯДКУ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-03-006949-a
Id Tender 7b8b4bb6f34a49488fd64a132c13a4f7
План UA-P-2025-03-03-009024-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 03.03.2025 14:15
Остання зміна 31.03.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 620 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 100 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.03.2025 14:14 до 11.03.2025 00:10
Завершено
Період уточнень
з 03.03.2025 14:14
до 08.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.03.2025 14:14
до 08.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.03.2025 00:10
до 12.03.2025 15:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.03.2025 15:06
до 18.03.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 12.03.2025 15:06
-
Період уточнень
з 03.03.2025 14:14 до 08.03.2025 00:00
Період оскарження
з 03.03.2025 14:14 до 08.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.03.2025 00:10 до 12.03.2025 15:06
Період кваліфікації
з 11.03.2025 00:10 до 12.03.2025 15:06
Основні параметри
закупівля 2-х (двох) легкових спеціалізованих автомобілів за кодом ДК 021:2015: «34110000-1 «Легкові автомобілі» (для виконання службових (спеціальних) завдань особовим складом).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
2 620 000 грн.
Предмет закупівлі:закупівля 2-х (двох) легкових спеціалізованих автомобілів за кодом ДК 021:2015: «34110000-1 «Легкові автомобілі» (для виконання службових (спеціальних) завдань особовим складом).
Назва предмета закупівлі
Предмет закупівлі:закупівля 2-х (двох) легкових спеціалізованих автомобілів за кодом ДК 021:2015: «34110000-1 «Легкові автомобілі» (для виконання службових (спеціальних) завдань особовим складом).
Очікувана вартість
2 620 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13100,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Предмет закупівлі:закупівля 2-х (двох) легкових спеціалізованих автомобілів за кодом ДК 021:2015: «34110000-1 «Легкові автомобілі» (для виконання службових (спеціальних) завдань особовим складом).
Код ДК 021:2015
34110000-1 - Легкові автомобілі
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
12.03.2025 00:00
Дата постачання по
30.04.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка та прийнятя товару
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "М МОТОРС"
Пропозиція:
2 390 524 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.03.2025 16:03
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
-
-
Проект договору
Критерії прийнятності
Скасування
31.03.2025 00:00
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 03.03.2024 № 7 (далі – тендерна документація), не відповідає вимогам Закону та Особливостей. Так, 03.03.2025 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель тендерну документацію з додатками. Зокрема, Замовник оприлюднив: - додаток № 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника»; - додаток № 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури)/учасника-переможця відповідно до вимог, визначених пунктом 47 Особливостей»; - додаток № 3 «Технічна специфікація»; - додаток № 4 «Відомості про учасника»; - додаток № 5 «Проєкт договір про закупівлю товарів». Натомість, на порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація не містить окремого додатку до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що 04.03.2025 до тендерної документації вносились зміни. Проте, на порушення вимог пункту 54 Особливостей Замовник разом із змінами до тендерної документації не оприлюднив в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення закондавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
20.03.2025 16:53
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Костенко Костянтин
Електронна пошта
Телефон
380936058937
Замовник
ЄДРПОУ
08220847
Повна назва
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ЗОНАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ПРАВОПОРЯДКУ
Поштовий індекс
54030
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
ВУЛИЦЯ НІКОЛЬСЬКА, будинок 30
Кваліфікація
Лот № 1 Предмет закупівлі:закупівля 2-х (двох) легкових спеціалізованих автомобілів за кодом ДК 021:2015: «34110000-1 «Легкові автомобілі» (для виконання службових (спеціальних) завдань особовим складом).
Період вимог/скарг з 12.03.2025 15:06 по 18.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.03.2025 00:10 по 19.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.03.2025 15:06
Довідка НАЗК
12.03.2025 15:06
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
11.03.2025 00:10
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-17-000121
Дата створення проекту
17.03.2025 16:34
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.03.2025 17:15
Дата публікації висновку про результати
20.03.2025 14:47
Дата завершення усунення порушень
04.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 691-49-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.03.2025 № 22-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.03.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 17.03.2025 № 22-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2025-03-03-006949-a 03.03.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.03.2025 00:00
Документи рішення
17.03.2025 17:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; наявності підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Миколаївського зонального відділу військової служби правопорядку (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 03.03.2024 № 7; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «М МОТОРС» (далі – ТОВ «М МОТОРС»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.03.2025 № 5; повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 03.03.2024 № 7 (далі – тендерна документація), не відповідає вимогам Закону та Особливостей. Так, 03.03.2025 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель тендерну документацію з додатками. Зокрема, Замовник оприлюднив: - додаток № 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника»; - додаток № 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури)/учасника-переможця відповідно до вимог, визначених пунктом 47 Особливостей»; - додаток № 3 «Технічна специфікація»; - додаток № 4 «Відомості про учасника»; - додаток № 5 «Проєкт договір про закупівлю товарів». Натомість, на порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація не містить окремого додатку до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що 04.03.2025 до тендерної документації вносились зміни. Проте, на порушення вимог пункту 54 Особливостей Замовник разом із змінами до тендерної документації не оприлюднив в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення закондавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлене порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлене порушення пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «М МОТОРС» – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановлених порушень шляхом відміни процедури закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
20.03.2025 00:00
Дата публікації
20.03.2025 14:47
Документи висновку
20.03.2025 14:47
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 03.03.2024 № 7 (далі – тендерна документація), не відповідає вимогам Закону та Особливостей. Так, 03.03.2025 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель тендерну документацію з додатками. Зокрема, Замовник оприлюднив: - додаток № 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника»; - додаток № 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури)/учасника-переможця відповідно до вимог, визначених пунктом 47 Особливостей»; - додаток № 3 «Технічна специфікація»; - додаток № 4 «Відомості про учасника»; - додаток № 5 «Проєкт договір про закупівлю товарів». Натомість, на порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація не містить окремого додатку до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що 04.03.2025 до тендерної документації вносились зміни. Проте, на порушення вимог пункту 54 Особливостей Замовник разом із змінами до тендерної документації не оприлюднив в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення закондавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Дата публікації
21.03.2025 11:49
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
31.03.2025 10:00
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
31.03.2025 10:00
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-03-006949-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.03.2025 09:37
Орган перевірки
22.03.2025 00:00
Документи повідомлення
18.03.2025 09:37
-
Відповідь
Обгрунтування
Миколаївським зональним відділом Військової служби правопорядку було здійснено моніторинг цін, який надається в додатку №1 (моніторинг відбувався з сайтів та наданням комерційних пропозицій). Відповідно до штатної потреби Відділ потребує спеціалізовані легкові повнопривідні (4х4) транспортні засоби з додатковим обладнанням, для перевезення особового складу та здійснення спеціальних завдань. Відповідно до штату транспортний засіб повинен належити до експлуатації автомобілів бензинової групи (аналог УАЗ). За основу брали Reno Daster - повнопривідний так як він використовується в діяльності правохороних органів.
Рішеня
18.03.2025 17:00
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 620 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.03.2025 00:10
Замовник:
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ЗОНАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ПРАВОПОРЯДКУ
Контактний телефон:
380936058937
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 620 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.03.2025 00:10
Замовник:
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ЗОНАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ПРАВОПОРЯДКУ
Контактний телефон:
380936058937
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності