Показати схожі тендери

Закупівля Перебудування від Київський інститут Національної гвардії України.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-03-01-000551-a
Id Tender e534b2a8a0634029904bfda9535891f8
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.03.2025 20:50
Остання зміна 20.03.2025 13:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
95 779 621 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
478 898.11 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.03.2025 00:00 до 08.03.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 01.03.2025 20:47
до 06.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.03.2025 08:00
до 13.03.2025 15:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.03.2025 15:55
до 18.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.03.2025 15:55
до 20.03.2025 13:52
Період уточнень
з 01.03.2025 20:47 до 06.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.03.2025 08:00 до 13.03.2025 15:55
Період кваліфікації
з 08.03.2025 08:00 до 13.03.2025 15:55
Основні параметри
Перебудування
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 10
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
95 779 621 грн.
Перебудування
Назва предмета закупівлі
Перебудування
Очікувана вартість
95 779 621 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
478898,11
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
957 796.21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція *** за адресою: ***
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.04.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються виходячи з об’ємів виконаних Робіт, їх вартості на підставі представлених Підрядником до 20 (Двадцятого) числа кожного місяця актів виконаних робіт КБ-2в та довідки КБ-3 у строк протягом 30 (Тридцяти) робочих днів з моменту прийняття фактично виконаних Робіт Замовником. Акти виконаних робіт повинні надаватися Підрядником з усіма виконавчими та підтверджуючими відповідно умов Договору документами.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ"
Пропозиція:
93 024 498.48 грн.
Відповіді на критерії
Документи закупівлі
01.03.2025 20:50
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ярослав Сябрук
Електронна пошта
Телефон
+380637094513
Замовник
ЄДРПОУ
44633214
Повна назва
Київський інститут Національної гвардії України
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Перебудування
Період вимог/скарг з 13.03.2025 15:55 по 18.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.03.2025 08:00 по 15.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.03.2025 15:55
Повідомлення про рішення
Договір
UA-2025-03-01-000551-a-b1
Підписаний і діє
Номер
91/25-КЕС
93 024 498.48 грн.
77 520 415.4 грн.
З ПДВ
Підписано
18.03.2025
Строк дії договору з
18.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Реконструкція *** за адресою: ***
Номенклатура
Реконструкція *** за адресою: ***
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 квітня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Київський інститут Національної гвардії України
Повна назва
Київський інститут Національної гвардії України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44633214

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41363172

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.03.2025 13:52
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-02-000009
Дата створення проекту
02.04.2025 09:44
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.04.2025 11:15
Дата публікації висновку про результати
21.04.2025 16:14
Дата завершення усунення порушень
06.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 057-69-34
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 01.04.2025 № 101 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 27 UA-2025-03-01-000551-a 01.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.04.2025 00:00
Документи рішення
02.04.2025 11:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Реконструкція *** за адресою: *** (ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, Номенклатурна позиція: 45454000-4 Перебудування), затверджене рішенням уповноваженої особи від 28 лютого 2025 року № 35 (далі – Оголошення) Київського інституту Національної гвардії України (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СК БЛАГОСТРОЙ» (далі – ТОВ «СК БЛАГОСТРОЙ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13 березня 2025 року № 35/1, повідомлення про намір укласти договір від 13 березня 2025 року, договір від 18 березня 2025 року № 91/25-КЕС (далі – Договір) на загальну суму 93 024 498,48 грн з ПДВ, додаткову угоду від 11 квітня 2025 року № 1 до Договору, пояснення Замовника надані 08.04.2025 та 15.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. 1.1. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 11 Оголошення Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Згідно з пунктом 11.1 Оголошення розмір забезпечення пропозиції - 1 (один) відсоток від суми очікуваної вартості: 957 796,21 грн (дев’ятсот п’ятдесят сім тисяч сімсот дев’яносто шість грн. 21 коп). Відповідно до абзацу третього частини першої статті 25 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до інформації, що міститься з електронній системі закупівель, Замовником визначено вид предмета закупівлі UA-2025-03-01-000551-a – «Послуги» та згідно пункту 4 Оголошення «Кількість товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Реконструкція *** за адресою: *** – 1 послуга. Водночас, згідно з пунктом 2 Оголошення: «Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі: Реконструкція *** за адресою: *** (ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, Номенклатурна позиція: 45454000-4 Перебудування). Також у Додатку 3 Оголошення зазначено: «Інформація про технічні, якісні характеристики (технічне завдання): Реконструкція *** за адресою: ***» та пунктом першим проєкту договору (Додаток 4 до Оголошення) – предметом закупівлі є «Роботи». У межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Держаудитслужба 10 квітня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника про надання пояснень щодо визначення Замовником виду предмета закупівлі. На зазначений запит Замовником 15 квітня 2025 року надані наступні пояснення: «…Зазначена помилка була здійснена внаслідок надмірного навантаження на уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель. На момент формування та оприлюднення інформації в електронній системі закупівель ця особа одночасно забезпечувала виконання великого обсягу функціональних обов'язків, зокрема: підготовку документації, консультаційний супровід, контроль за дотриманням строків проведення процедур, формування звітів. У зв’язку з цим була допущена формальна неточність у частині визначення виду предмета закупівлі….» Враховуючи наведені пояснення та предмет закупівлі «Перебудування» (код ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи), Замовник повинен був визначити розмір забезпечення пропозиції пропозиції у грошовому виразі, який не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі. Отже, на порушення пункту 6 статті 14 Закону та абзацу третього частини першої статті 25 Закону Замовник встановив в Оголошенні вимогу про розмір забезпечення пропозиції - 1 (один) відсоток від суми очікуваної вартості. 1.2. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей встановлено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Водночас, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю, на які розповсюджуються вимоги пункту 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, віднесені договори із закупівлі робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматіу строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 20 березня 2025 року оприлюднено Договір, предметом якого є будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція *** за адресою: ***» (код ДК згідно ЄЗС 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, Номенклатурна позиція: 45454000-4 Перебудування), у форматі PDF. Під час моніторингу закупівлі Замовником усунуто порушення вимог пункту 10 статті 10 Закону шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель 08 квітня 2025 року Договору та всіх додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275 встановлено порушення пункту 6 статті 14 Закону та абзацу третього частини першої статті 25 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, розгляду пропозиції ТОВ «СК БЛАГОСТРОЙ», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушення не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
18.04.2025 00:00
Дата публікації
21.04.2025 16:14
Документи висновку
21.04.2025 16:14
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
28.02.2025 начальником *** Штукою Володимиром Сергійовичем та начальником *** Сябруком Ярославом Миколайовичем було організовано спрощену закупівлю робіт по об’єкту: реконструкція будівлі *** за адресою: *** (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-01-000551-a). У подальшому, відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 01 квітня 2025 року № 101 розпочато моніторинг процедури закупівлі на електронному майданчику Zakupivli.Pro (ID моніторингу: UA-M-2025-04-02-000009). За результатами моніторингу вищезазначеної закупівлі, Державною аудиторською службою України було встановлено порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: не оприлюднено договір та додатки до нього у машинозчитувальному форматі та невірно визначений розмір забезпечення тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, керуючись вимогами ст. 45, 48 Дисциплінарного статуту збройних сил України, затвердженого Законом України від 24.03.1999 № 551-XIV «Про Дисциплінарний статут Збройних Сил України» НАКАЗУЮ: 1. За неналежне виконання своїх функціональних обов’язків, що призвело до порушення під час організації закупівлі, яке полягає у невірно визначеному розмірі забезпечення тендерної пропозиції, накласти на начальника *** Штуку Володимира Сергійовича стягнення у вигляді зауваження. 2. За неналежне виконання своїх функціональних обов’язків, що призвело до порушення під час організації закупівлі, яке полягає у не оприлюдненні договору та додатків до нього у машинозчитувальному форматі, накласти на начальника *** Сябрука Ярослава Миколайовича стягнення у вигляді зауваження. 3. З метою вжиття заходів щодо недопущення у майбутньому порушень законодавства у сфері публічних закупівель, начальникові *** та начальникові *** пройти навчання (підвищення кваліфікації) щодо здійснення публічних закупівель. 4. Начальникові *** розмістити витяг з даного наказу в електронній системі закупівель у форматі PDF. 5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника ***. 6. Заступникові начальника *** довести наказ до особового складу Київського інституту Національної гвардії України в частині, що його стосується.
Дата публікації
29.04.2025 18:32
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Перебудування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-01-000551-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів: 1. Надати інформацію та відповідні документи (експертні звіти, локальні кошториси, договірну ціну з розрахунками, пояснювальну записку тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)? 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем закупівлі умов пункту 12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Реконструкція *** за адресою: *** (ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, Номенклатурна позиція: 45454000-4 Перебудування)» в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.04.2025 12:55
Орган перевірки
10.04.2025 00:00
Документи повідомлення
04.04.2025 12:56
-
Відповідь
Пояснення стосовно проведення моніторингу процедури закупівлі «Пребудування» (ІD: UA-2025-03-01-000551-а)
Пункт № 1. Віднодно до запитуваної інформації, надаємо наступну документацію: 1. Експертний звіт, реєстраційний номер в ЄДЕССБ EX01:2859-9349-4721-4601; 2. Локальні кошториси; 3. Розрахунки під договірну ціну; 4. Пояснювальна записка. Пункт №2 Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у форматі відкритих даних», Замовником буде додатково додано запитувану інформацію в машинозчитувальному форматі WORD та ХLS. Пункт № 3 Замовник надає підтверджуючі документи стосовно запитуваної інформації відповідно закупівля умов пункту 12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі « Реконструкція ****за адресою: *(ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, Номенклатура позиція: 4545000-4 Перебудування)» в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Рішеня
08.04.2025 19:27
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Перебудування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-01-000551-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів щодо визначення Замовником виду предмета закупівлі – «Послуги», враховуючи пункти 21 та 27 частини першої статті 1 Закону, класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи та пункт 1 договору підряду від 18.03.2025 № 91/25-КЕС. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.04.2025 17:16
Орган перевірки
16.04.2025 00:00
Документи повідомлення
10.04.2025 17:17
-
Відповідь
Щодо виду предмета закупівлі
Під час здійснення Державною аудиторською службою України моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-01-000551-a було виявлено технічну помилку, що полягала у неправильному визначенні виду предмета закупівлі як “Послуги” замість “Роботи”. Зазначена помилка була здійснена внаслідок надмірного навантаження на уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель. На момент формування та оприлюднення інформації в електронній системі закупівель ця особа одночасно забезпечувала виконання великого обсягу функціональних обов'язків, зокрема: підготовку документації, консультаційний супровід, контроль за дотриманням строків проведення процедур, формування звітів. У зв’язку з цим була допущена формальна неточність у частині визначення виду предмета закупівлі. Замовник не мав наміру вводити в оману учасників процедури закупівлі або порушувати вимоги законодавства, зокрема, п. 21 та п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) та порушення порядку визначення предмета закупівлі. Водночас слід зазначити, що така технічна помилка не вплинула на сутність закупівлі, умови виконання договору чи вибір постачальника, а також не спричинила неправомірного використання бюджетних коштів. Закупівля проводилася у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зокрема з урахуванням положень статті 5 Закону, щодо основних принципів здійснення закупівель та недискримінація учасників, частини 9 статті 11 Закону щодо функцій уповноваженої особи та затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708 щодо визначення предмету закупівлі. З метою запобігання подібним помилкам у майбутньому уповноваженою особою буде посилено контроль та додатково пройдено навчання щодо здійснення закупівель. Додаток: Сканкопія "Заявка на проведення спрощеної закупівлі з використанням електронної системи закупівель" в 1 прим, на 98 арк.
Рішеня
15.04.2025 20:49
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
95 779 621 грн.
Період подання пропозицій
до 08.03.2025 08:00
Замовник:
Київський інститут Національної гвардії України
Контактний телефон:
+380637094513
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
95 779 621 грн.
Період подання пропозицій
до 08.03.2025 08:00
Замовник:
Київський інститут Національної гвардії України
Контактний телефон:
+380637094513
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності