Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021-2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з повірки пульсоксиметрів, моніторів пацієнта, кардіодефібриляторів, електрокардіографів, апаратів рентгенівських) від Київмедспецтранс.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-28-010411-a
Id Tender e9acd0f3ed814061ad8b3f899d6ac5de
План UA-P-2025-02-18-016928-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.02.2025 21:39
Остання зміна 24.03.2025 16:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
551 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 755 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.02.2025 21:35 до 10.03.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 28.02.2025 21:35
до 07.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.02.2025 21:35
до 07.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.03.2025 15:00
до 17.03.2025 21:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.03.2025 21:51
до 23.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.03.2025 21:51
до 24.03.2025 16:49
Період уточнень
з 28.02.2025 21:35 до 07.03.2025 00:00
Період оскарження
з 28.02.2025 21:35 до 07.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.03.2025 15:00 до 17.03.2025 21:51
Період кваліфікації
з 10.03.2025 15:00 до 17.03.2025 21:51
Основні параметри
ДК 021-2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з повірки пульсоксиметрів, моніторів пацієнта, кардіодефібриляторів, електрокардіографів, апаратів рентгенівських)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
551 000 грн.
ДК 021-2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з повірки пульсоксиметрів, моніторів пацієнта, кардіодефібриляторів, електрокардіографів, апаратів рентгенівських)
Назва предмета закупівлі
ДК 021-2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з повірки пульсоксиметрів, моніторів пацієнта, кардіодефібриляторів, електрокардіографів, апаратів рентгенівських)
Примітки
Послуги надаються в пересувній повірочній лабораторії за місцем знаходження Замовника.
Очікувана вартість
551 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2755,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
5 510
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з повірки пульсоксиметрів, моніторів пацієнта, кардіодефібриляторів, електрокардіографів, апаратів рентгенівських
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Куренівська, 16-в
Дата постачання по
11.12.2025 21:40
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ""
Пропозиція:
285 312 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.02.2025 21:39
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гордієнко Максим Петрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Chen Olga
Електронна пошта
Телефон
+380442070403
Факс
+380442070403
Замовник
ЄДРПОУ
01993807
Назва (англійською мовою)
Kyyivmedspetstrans
Повна назва
Київмедспецтранс
Повна назва (англійською мовою)
Kyyivmedspetstrans
Поштовий індекс
04073
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Куренівська, 16-в
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021-2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань (послуги з повірки пульсоксиметрів, моніторів пацієнта, кардіодефібриляторів, електрокардіографів, апаратів рентгенівських)
Період вимог/скарг з 17.03.2025 21:51 по 23.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.03.2025 15:00 по 18.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.03.2025 21:51
Довідка НАЗК
17.03.2025 21:51
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
10.03.2025 15:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 21:35
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 21:35
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою було розглянуто тендерну пропозицію ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" (далі - Учасник) на відповідність умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, в результаті чого було встановлено наступне. 1. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження, зокрема, документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям. Способи документального підтвердження відповідності таким критеріям визначені у розділі 1 Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до п. 1 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати: 1.1. Інформаційна довідка, складена в довільній формі, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом 2024 р. 1.2. Аналогічний договір (аналогічні договори), зазначений в довідці, складеній відповідно до пункту 1.1. Учасником на виконання вимог підпунктів 1.1 та 1.2 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації в складі його тендерної пропозиції було надано, зокрема, Довідку, відповідно до якої «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ЮГ» підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів»: 1) № 06.12.2024-1 від 06.12.2024 р., укладеного між Учасником та КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР» ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ на суму 7 152,00 грн та 2) №393/ПЛ від 02.04.2024 р., укладеного між Учасником та ФОП Абанська О.З. на суму 9723,00 грн. Окрім того, Учасником в складі тендерної пропозиції надано, зокрема: 1) Договір № 06.12.2024-1 від 06.12.2024 р., укладений між Учасником та ФОП Албанська О.З. на суму 9 723,00 грн та 2) Договір №393/ПЛ від 02.04.2024 р., укладений між Учасником та КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР» ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ на суму 7 152,00 грн. Тобто, номери договорів, зазначені в довідці, та фактичні номери аналогічних договорів не співпадають. А також найменування контрагента в довідці «ФОП Абанська О.З.» та найменування контрагента згідно договору «ФОП Албанська О.З.» також не співпадають. Отже, уповноваженою особою встановлено невідповідність у наданих Учасником документах вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому, відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення встановленої невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом 2024 р., у якій номери договорів та найменування контрагентів привести у відповідність до фактичних (згідно наданих договорів).
Створено
13.03.2025 18:51
Надати до
14.03.2025 18:51
Договір
UA-2025-02-28-010411-a-b1
Підписаний і діє
Номер
84к
285 312 грн.
237 760 грн.
З ПДВ
Підписано
24.03.2025
Строк дії договору з
24.03.2025
по
30.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
послуги з повірки пульсоксиметрів, моніторів пацієнта, кардіодефібриляторів, електрокардіографів, апаратів рентгенівських
Номенклатура
послуги з повірки пульсоксиметрів, моніторів пацієнта, кардіодефібриляторів, електрокардіографів, апаратів рентгенівських
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 11 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Київмедспецтранс
Повна назва
Київмедспецтранс
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01993807

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ""
Повна назва
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38012384

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.03.2025 16:49
Повідомлення про договір
24.03.2025 16:46
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
551 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.03.2025 15:00
Замовник:
Київмедспецтранс
Контактний телефон:
+380442070403
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
551 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.03.2025 15:00
Замовник:
Київмедспецтранс
Контактний телефон:
+380442070403
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності