Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації харчування учнів в КЗ «Одеський навчально-реабілітаційний центр «Формадо» за кодом ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-28-010046-a
Id Tender 9adda54bd3bd4ac19156b70c8b5cba7c
План UA-P-2025-02-28-005715-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 28.02.2025 18:03
Остання зміна 02.04.2025 13:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
750 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.02.2025 18:02 до 08.03.2025 17:04
Завершено
Період уточнень
з 28.02.2025 18:02
до 05.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.02.2025 18:02
до 05.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.03.2025 17:04
до 14.03.2025 16:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.03.2025 16:38
до 20.03.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 14.03.2025 16:38
-
Період уточнень
з 28.02.2025 18:02 до 05.03.2025 00:00
Період оскарження
з 28.02.2025 18:02 до 05.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.03.2025 17:04 до 14.03.2025 16:38
Період кваліфікації
з 08.03.2025 17:04 до 14.03.2025 16:38
Основні параметри
Послуги з організації харчування учнів в КЗ «Одеський навчально-реабілітаційний центр «Формадо» за кодом ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
750 000 грн.
Послуги з організації харчування учнів в КЗ «Одеський навчально-реабілітаційний центр «Формадо» за кодом ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги»
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів в КЗ «Одеський навчально-реабілітаційний центр «Формадо» за кодом ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги»
Очікувана вартість
750 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кейтерингові послуги
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
5 400
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
65016, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Одеської громади, 23
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
Пропозиція:
749 952 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артем Чечель
Електронна пошта
Телефон
+380965447392
Замовник
ЄДРПОУ
40600473
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
65107
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Одеса
Адреса
ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації харчування учнів в КЗ «Одеський навчально-реабілітаційний центр «Формадо» за кодом ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги»
Період вимог/скарг з 14.03.2025 16:38 по 20.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.03.2025 17:04 по 15.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 18:02
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 18:02
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник, повідомляємо про виявлені невідповідності у інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагається тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 1.1. Додатку № 1 до Тендерної документації вимагається надання копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих приміщень, які було зазначено у таблиці "Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази". Проте, учасником, у складі тендерної пропозиції, не надано договір оренди щодо приміщення розташованого, відповідно до даних наведених у таблиці, за адресою: м. Одеса, вул. Промислова, 37-Ю. 2. Відповідно до пункту 1.1. Додатку № 1 до Тендерної документації вимагається надання документу, який підтверджує проходження санітарної обробки автотранспортного засобу з визначенням дат проходження обробки. Проте, учасником не надано документу із зазначеною інформацію, окрім додаткових угод із оновленням інформації у додатку до договору про проведення санітарної обробки, в яких визначено перелік транспортних засобів та періодичність їх обробки, однак не зафіксовано підтвердження факту і дат проходження такої процедури. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З огляду на вищезазначене, просимо усунути виявлені невідповідності.
Створено
12.03.2025 18:16
Надати до
13.03.2025 18:16
Торги не відбулися
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.03.2025 17:04
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380965447392
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.03.2025 17:04
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380965447392
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності