Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту суден від ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-28-007580-a
Id Tender 532da7c246d74093b4f9a7e0b1d24984
План UA-P-2025-02-21-001342-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.02.2025 14:42
Остання зміна 15.05.2025 11:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
690 685.7 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 453.43 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.02.2025 14:41 до 10.03.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 28.02.2025 14:41
до 07.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.02.2025 14:41
до 07.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.03.2025 14:24
до 29.04.2025 09:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.04.2025 12:24
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.04.2025 09:01
до 15.05.2025 11:15
Період уточнень
з 28.02.2025 14:41 до 07.03.2025 00:00
Період оскарження
з 28.02.2025 14:41 до 07.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.03.2025 14:24 до 29.04.2025 09:01
Період кваліфікації
з 11.03.2025 14:24 до 29.04.2025 09:01
Основні параметри
Послуги з ремонту суден
Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту суден). Детальна інформація про закупівлю в Тендерній документації за предметом закупівлі.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
690 685.7 грн.
Послуги з ремонту суден
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту суден
Примітки
Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту суден). Детальна інформація про закупівлю в Тендерній документації за предметом закупівлі.
Очікувана вартість
690 685.7 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3453,43
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.03.2025 14:01
Закінчення аукціону
11.03.2025 14:24
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (комплект)
Послуги із заміни скла на м/б "Гайдамака"
Опис предмета закупівлі
Послуги із заміни скла на м/б "Гайдамака"
Код ДК 021:2015
50241100-7 - Послуги з ремонту суден
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (комплект)
Послуги із заміни скла на л/к "Володимир Шарабура"
Опис предмета закупівлі
Послуги із заміни скла на л/к "Володимир Шарабура"
Код ДК 021:2015
50241100-7 - Послуги з ремонту суден
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (комплект)
Послуги із заміни скла на л/к "Капитан Белуха"
Опис предмета закупівлі
Послуги із заміни скла на л/к "Капитан Белуха"
Код ДК 021:2015
50241100-7 - Послуги з ремонту суден
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Детально про умови оплати викладено в Додатку 2 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС"
Пропозиція:
629 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ"
Пропозиція:
630 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.03.2025 14:01
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.02.2025 14:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дяденко Альона Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380512500936
Сайт:
http://www.delta-pilot.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38728507
Повна назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
54001
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту суден
Період вимог/скарг з 09.04.2025 12:24 по 15.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.03.2025 14:24 по 09.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ: Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС», подану до участі у закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту суден) на підставі умов абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Документи кваліфікації
09.04.2025 12:24
Повідомлення про рішення
18.03.2025 10:08
Електроний протокол про продовження строку
11.03.2025 14:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 14:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 14:41
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» та з врахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із необхідністю додаткового розгляду документів тендерної пропозиції учасника закупівлі.
Дата продовження строку розгляду
18.03.2025 10:08
Дата кінця розгляду
09.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту суден). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-02-28-007580-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС" виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю послуг: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту суден) від 28 лютого 2025 року (далі - Тендерна документація від 28.02.2025). 4.1. Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 28.02.2025 на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надати довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: найменування та адресу замовника аналогічних послуг, вид послуг (найменування послуг), що надавалися за аналогічним договором*, (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати не менше 1-го сканованого відгуку від замовника аналогічних послуг, зазначеного в наданій учасником довідці про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (договорів). *Під аналогічним договором розуміється договір, за умовами якого здійснено виготовлення скла з подальшим його встановленням та/або заміною для суднових ілюмінаторів та/або суднової рубки та/або суднових надбудов тощо. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС" надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № 01/03-25 від 07 березня 2025 року (далі - Довідка), Лист відгук від 31.01.2023 №35/01/07/120-23 від державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі - Відгук), Виконавчу ремонтну відомість з ремонту т/х «Лоцман-1» до Договору №124-Р від 14.06.2022 року. Надана Довідка містить інформацію про вид послуг (найменування послуг), що надавались за аналогічним договором, зокрема, зазначено про заміну скла Рубки (1 од) b=5мм розмір 500х800, що також підтверджується інформацією у Виконавчій ремонтній відомості з ремонту т/х «Лоцман-1» до Договору №124-Р від 14.06.2022 року. Проте, на виконання умов Тендерної документації від 28.02.2025 наданий Відгук по змісту не містить підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору за умовами якого здійснено виготовлення скла з подальшим його встановленням та/або заміною для суднових ілюмінаторів та/або суднової рубки та/або суднових надбудов тощо, про наявність якого учасником зазначено в Довідці. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надати відгуку від замовника аналогічних послуг, зазначеного в наданій учасником довідці про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (договорів) у відповідності до вимог Тендерної документації від 28.02.2025 з врахуванням п.4.1. цього Повідомлення. *Під аналогічним договором розуміється договір, за умовами якого здійснено виготовлення скла з подальшим його встановленням та/або заміною для суднових ілюмінаторів та/або суднової рубки та/або суднових надбудов тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
24.03.2025 09:55
Надати до
25.03.2025 09:55
Період вимог/скарг з 29.04.2025 09:01 по 05.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 12:24 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ: Визначити переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту суден) учасника ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ", ідентифікаційний код юридичної особи 43463223 та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Документи кваліфікації
29.04.2025 09:01
Довідка НАЗК
29.04.2025 09:01
Повідомлення про рішення
15.04.2025 14:42
Електроний протокол про продовження строку
09.04.2025 12:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 14:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 14:41
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» та з врахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із необхідністю додаткового розгляду документів тендерної пропозиції учасника закупівлі.
Дата продовження строку розгляду
15.04.2025 14:42
Дата кінця розгляду
08.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту суден). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-02-28-007580-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ" виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю послуг: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з ремонту суден) від 28 лютого 2025 року (далі - Тендерна документація від 28.02.2025). 4.1. Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 28.02.2025 на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надати довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: найменування та адресу замовника аналогічних послуг, вид послуг (найменування послуг), що надавалися за аналогічним договором*, (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати не менше 1-го сканованого відгуку від замовника аналогічних послуг, зазначеного в наданій учасником довідці про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (договорів). *Під аналогічним договором розуміється договір, за умовами якого здійснено виготовлення скла з подальшим його встановленням та/або заміною для суднових ілюмінаторів та/або суднової рубки та/або суднових надбудов тощо. У складі тендерної пропозиції ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ" надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № 01/07-03 від 07.03.2025 р. (далі - Довідка), яка містить інформацію про вид послуг (найменування послуг), що надавались за аналогічним договором, зокрема, зазначено про ремонт корпусної частини (що також включає виготовлення, встановлення, заміну скла, для суднових ілюмінаторів, суднової рубки, суднових надбудов). Проте, на виконання умов Тендерної документації від 28.02.2025 наданий Відгук від 16.08.2021 №1900/29-01-02/Вих від філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» по змісту не містить підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору за умовами якого здійснено виготовлення скла з подальшим його встановленням та/або заміною для суднових ілюмінаторів та/або суднової рубки та/або суднових надбудов тощо, про наявність якого учасником зазначено в Довідці. 4.2. Згідно умов п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 28.02.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП) шляхом: - заповнення електронних полів, визначених адміністратором (в розумінні наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі”) і реалізованих в електронній системі закупівель; - завантаження документів, що вимагаються замовником в Додатку 3 до цієї Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ). … Учасник накладає на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (з врахуванням змін) (далі – електронний підпис). Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.». Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 28.02.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП)…». Замовником при перевірці електронного підпису учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ" подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель із накладенням учасником удосконаленого електронного підпису уповноваженої особи учасника Івлєвої Оксани Валентинівни, зокрема, згідно сформованого ПРОТОКОЛУ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, встановлено наступне: « … Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено … Тип підпису: Удосконалений...». Таким чином учасник підписав тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом, що не відповідає вище зазначеним умовам Тендерної документації від 28.02.2025, так як умовами закупівлі вимагається подання тендерної пропозиції учасником із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надати відгуку від замовника аналогічних послуг, зазначеного в наданій учасником довідці про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (договорів) у відповідності до вимог Тендерної документації від 28.02.2025 з врахуванням п.4.1. цього Повідомлення. *Під аналогічним договором розуміється договір, за умовами якого здійснено виготовлення скла з подальшим його встановленням та/або заміною для суднових ілюмінаторів та/або суднової рубки та/або суднових надбудов тощо. 5.2. Учасник ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ" для усунення виявлених невідповідностей повинен виконати вимоги п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 28.02.2025 та Додатку 3 до Тендерної документації від 28.02.2025 - накладення учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на подану ним тендерну пропозицію. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
24.04.2025 14:14
Надати до
25.04.2025 14:14
Договір
UA-2025-02-28-007580-a-b1
Підписаний і діє
Номер
65-В-ФДЛ-25
756 000 грн.
630 000 грн.
З ПДВ
Підписано
14.05.2025
Строк дії договору з
14.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Послуги із заміни скла на м/б "Гайдамака"
Номенклатура
Послуги із заміни скла на м/б "Гайдамака"
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Послуги із заміни скла на л/к "Володимир Шарабура"
Номенклатура
Послуги із заміни скла на л/к "Володимир Шарабура"
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Послуги із заміни скла на л/к "Капитан Белуха"
Номенклатура
Послуги із заміни скла на л/к "Капитан Белуха"
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728507

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ"
Повна назва
ТОВ "СП"ТЕХФЛОТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43463223

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.05.2025 11:15
-
Підписаний договір
15.05.2025 11:15
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
690 685.7 грн.
Період подання пропозицій
до 10.03.2025 14:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380512500936
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
690 685.7 грн.
Період подання пропозицій
до 10.03.2025 14:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380512500936
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності