Показати схожі тендери

Закупівля щебінь із природного каменю фракції 40-70 від Комунальне підприємство "Полігон ТПВ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-28-004933-a
Id Tender 325601bf036e4e1582536b0fd6af42b1
План UA-P-2025-02-28-006178-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.02.2025 12:27
Остання зміна 09.04.2025 14:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
988 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 880 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.02.2025 12:26 до 08.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.02.2025 12:26
до 05.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.02.2025 12:26
до 05.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.03.2025 12:44
до 02.04.2025 15:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.03.2025 15:57
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.04.2025 15:56
до 09.04.2025 14:43
Період уточнень
з 28.02.2025 12:26 до 05.03.2025 00:00
Період оскарження
з 28.02.2025 12:26 до 05.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.03.2025 12:44 до 02.04.2025 15:56
Період кваліфікації
з 10.03.2025 12:44 до 02.04.2025 15:56
Основні параметри
щебінь із природного каменю фракції 40-70
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
988 000 грн.
щебінь із природного каменю фракції 40-70
Назва предмета закупівлі
щебінь із природного каменю фракції 40-70
Очікувана вартість
988 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9880,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.03.2025 12:09
Закінчення аукціону
10.03.2025 12:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
щебінь із природного каменю фракції 40-70
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
1 500
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДОРЛЕНД"
Пропозиція:
778 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Гідротранссервіс
Пропозиція:
768 119 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЛУЧКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ "
Пропозиція:
758 740 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД-БУД-БІЗНЕС"
Пропозиція:
778 490 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.03.2025 12:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.02.2025 12:27
Оголошення про проведення закупівлі
28.02.2025 12:26
Тендерна документація
28.02.2025 12:26
Тендерна документація
Тендерна документація
28.02.2025 12:26
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
28.02.2025 12:26
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Прегон Олександр Мирославович
Електронна пошта
Телефон
380342507388
Замовник
ЄДРПОУ
33645903
Назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise «Polihon TPV»
Повна назва
Комунальне підприємство "Полігон ТПВ"
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise «Polihon TPV»
Поштовий індекс
76019
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
Військових Ветеранів, 10А
Кваліфікація
Лот № 1 щебінь із природного каменю фракції 40-70
Період вимог/скарг з 11.03.2025 15:57 по 17.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.03.2025 12:44 по 18.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.03.2025 15:57
Довідка НАЗК
11.03.2025 15:57
Повідомлення про рішення
10.03.2025 12:45
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.04.2025 15:56 по 08.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.04.2025 11:52 по 09.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.04.2025 15:56
Довідка НАЗК
02.04.2025 15:56
Повідомлення про рішення
01.04.2025 11:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 12:26
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 12:26
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час перевірки КЕП на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify та на підставі Протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису від 01.04.2025 було встановлено, що тендерна пропозиція ФОП ЛУЧКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), що не відповідає вимогам п.1 Розділу 3 Тендерної документації та пп.4.5., п.4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, Додатку №1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного Учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тому розміщую повідомлення з вимогою про усунення ФОП ЛУЧКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ невідповідностей, шляхом накладенння Кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пп.4.5, п.4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, Додатку №1 до тендерної документації в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення.
Створено
01.04.2025 14:33
Надати до
02.04.2025 14:33
Угоди
UA-2025-02-28-004933-a-b2
Підписаний і діє
Номер
09/04
758 700 грн.
632 250 грн.
З ПДВ
Підписано
09.04.2025
Строк дії договору з
09.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 500 (тонни)
щебінь із природного каменю фракції 40-70
Номенклатура
щебінь із природного каменю фракції 40-70
Кількість
1 500
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Полігон ТПВ"
Повна назва
Комунальне підприємство "Полігон ТПВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33645903

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЛУЧКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ "
Повна назва
ФОП "ЛУЧКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2276402490

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
09.04.2025 14:43
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-15-000022
Дата створення проекту
15.04.2025 10:45
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
15.04.2025 11:36
Дата публікації висновку про результати
01.05.2025 11:16
Дата завершення усунення порушень
07.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
07.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.04.2025 №33-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 15.04.2025 № 33-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-02-28-004933-a 28.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.04.2025 00:00
Документи рішення
15.04.2025 11:36
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 01 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України, розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЛУЧКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Полігон ТПВ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.02.2025 № б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЛУЧКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ», скаргу до процедури UA-2025-02-28-004933-a.b1, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4648-р/пк-пз від 25.03.2025, вимогу про усунення невідповідностей до 02.04.2025, протокол уповноваженої особи від 02.04.2025 №б/н, повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2025 року, договір на закупівлю товару від 09.04.2025 № 09/04, пояснення Замовника від 18.04.2025 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України, розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЛУЧКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
01.05.2025 00:00
Дата публікації
01.05.2025 11:16
Документи висновку
01.05.2025 11:16
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «щебінь із природного каменю фракції 40-70» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-28-004933-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.04.2025 15:26
Орган перевірки
22.04.2025 00:00
Документи повідомлення
16.04.2025 15:27
-
Відповідь
Відповідь Замовника на запит про надання пояснення
На Ваш запит про надання пояснень від 16.04.2025 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі щебінь із природного каменю фракції 40-70 мм» (ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-28-004933-a), Комунальне підприємство «Полігон ТПВ» повідомляє, що здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на підставі прогнозованої потреби Товару для підтримання під’їзної дороги до полігону в належному стані, умов використання та виробничої необхідності. Кількість необхідного товару доведена до відома службовою запискою начальника полігону. Згідно Додатку 2 до тендерної документації Товар повинен відповідати вимогам та показникам якості, які встановлені законодавством України та відповідають діючим стандартам ДСТУ, щебінь не може бути із гравійного (річкового), колотого річкового, вапнякового каменю та доломіту, а повинен бути із природного каменю гірських порід, без вмісту сторонніх домішок та шкідливих компонентів. Враховуючи, що закупівля здійснюється за власні кошти підприємства (підтверджується річним планом) та враховуючи необхідну кількість Товару було розраховано середню ціну на ринку та визначену очікувану вартість закупівлі за допомогою комерційних пропозицій потенційних постачальників, яким були направлені відповідні запити електронною поштою. Службова записка, протокол визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі, запити та комерційні пропозиції постачальників додаються
Рішеня
18.04.2025 10:58
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
988 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.03.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Полігон ТПВ"
Контактний телефон:
380342507388
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
988 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.03.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Полігон ТПВ"
Контактний телефон:
380342507388
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності