Показати схожі тендери

Закупівля Аварійний (поточний) ремонт приміщення філії Запорізької дитячої художньої школи за адресою: пр. Соборний, буд. 153 у м. Запоріжжя (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи) від Департамент культури і туризму Запорізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-28-004192-a
Id Tender 4589efc5c29a44d695334cf55eb8c359
План UA-P-2025-02-28-005004-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 28.02.2025 11:52
Остання зміна 25.03.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 206 124.56 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 030.63 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.02.2025 11:45 до 09.03.2025 11:50
Завершено
Період уточнень
з 28.02.2025 11:45
до 06.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.02.2025 11:45
до 06.03.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.03.2025 12:10
-
Період уточнень
з 28.02.2025 11:45 до 06.03.2025 00:00
Період оскарження
з 28.02.2025 11:45 до 06.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.03.2025 12:10
Основні параметри
Аварійний (поточний) ремонт приміщення філії Запорізької дитячої художньої школи за адресою: пр. Соборний, буд. 153 у м. Запоріжжя (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 206 124.56 грн.
Аварійний (поточний) ремонт приміщення філії Запорізької дитячої художньої школи за адресою: пр. Соборний, буд. 153 у м. Запоріжжя (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Аварійний (поточний) ремонт приміщення філії Запорізької дитячої художньої школи за адресою: пр. Соборний, буд. 153 у м. Запоріжжя (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 206 124.56 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6030,63
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
36 183.74
Аукціон
Cтарт аукціону
10.03.2025 11:41
Закінчення аукціону
10.03.2025 12:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Аварійний (поточний) ремонт приміщення філії Запорізької дитячої художньої школи за адресою: пр. Соборний, буд. 153 у м. Запоріжжя (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.153
Дата постачання по
15.04.2025 11:50
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РОНД"
Пропозиція:
1 016 675 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ДЬЯЧЕНКО ДМИТРО ГЕННАДІЙОВИЧ
Пропозиція:
1 206 124.56 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "МОВАК"
Пропозиція:
1 081 677.43 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.03.2025 11:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.03.2025 10:11
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
-
28.02.2025 11:45
-
28.02.2025 11:45
-
28.02.2025 11:45
-
28.02.2025 11:45
-
28.02.2025 11:45
-
28.02.2025 11:45
-
28.02.2025 11:45
-
28.02.2025 11:45
-
Скасування
25.03.2025 00:00
Відповідно до п.п. 2 п. 50 Постанови №1178 (неможливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень) замовник відміняє відкриті торги. Під час проведення закупівлі було помилково завантажено невідповідну тендерну документацію, а саме Додаток 4 (технічне завдання), без включення до переліку робіт-стяжки підлоги, яка є невід’ємною частиною послуги, що є предметом даної закупівлі. Не включення до переліку робіт-стяжки підлоги призведе до надання виконавцем/підрядником не повного обсягу робіт запланованих Замовником даною послугою.
14.03.2025 11:37
Повідомлення про рішення
14.03.2025 11:34
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мороз Альона Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380617077001
Факс
+380612795275
Замовник
ЄДРПОУ
37573471
Повна назва
Департамент культури і туризму Запорізької міської ради
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Місто Запоріжжя
Адреса
Вознесенівський р-н, вул.Незалежної України, буд. 68а
Кваліфікація
Лот № 1 Аварійний (поточний) ремонт приміщення філії Запорізької дитячої художньої школи за адресою: пр. Соборний, буд. 153 у м. Запоріжжя (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.03.2025 12:10 по 18.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.03.2025 12:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 11:45
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 11:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОНД» наданий Договір про надання послуг з оброблення відходів № 22/01/25 від 22.01.2025 р. (4.Договір про відходи.pdf) укладений з ТОВ «ЕКОПОСТ», з тексту якого вбачається, що предметом Договору є надання послуг: Послуги з оброблення відходів, що не є небезпечними за кодом 021:2015-90510000-5-Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. 2. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОНД» відсутні скани з оригіналів документів щодо підтвердження права власності на обладнання. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання: - скан-копії з оригіналу договору на захоронення відходів (4510.2.9.09 відходи змішані будівництва та знесення будівель і споруд (відходи будівельних матеріалів). Документ повинен бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 р. та укладений з суб’єктом господарювання, який має відповідні законні підстави здійснення діяльності з поводження з відходами( згідно вимог Додатку 4 до ТД); -скан-копій з оригіналів видаткових накладних на обладнання, копії яких ТОВ «РОНД» надав у складі своєї пропозиції(згідно вимог Додатку 2 до ТД).
Створено
12.03.2025 15:56
Надати до
13.03.2025 15:56
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 206 124.56 грн.
Період подання пропозицій
до 09.03.2025 11:50
Замовник:
Департамент культури і туризму Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617077001
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 206 124.56 грн.
Період подання пропозицій
до 09.03.2025 11:50
Замовник:
Департамент культури і туризму Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617077001
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності