Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-28-003005-a
Id Tender 177b4be35e62436fb815b9cd6db83ce7
План UA-P-2024-09-19-017291-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.02.2025 10:58
Остання зміна 26.03.2025 10:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
20 735 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
622.05 грн. (3,0 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.02.2025 10:58 до 10.03.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 28.02.2025 10:58
до 07.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.02.2025 10:58
до 07.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.03.2025 12:00
до 13.03.2025 16:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.03.2025 16:27
до 19.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.03.2025 16:27
до 26.03.2025 10:16
Період уточнень
з 28.02.2025 10:58 до 07.03.2025 00:00
Період оскарження
з 28.02.2025 10:58 до 07.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.03.2025 12:00 до 13.03.2025 16:27
Період кваліфікації
з 10.03.2025 12:00 до 13.03.2025 16:27
Основні параметри
Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання
Детальна інформація щодо процедури закупівлі, у тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, наведені у Тендерній документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
20 735 грн.
Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання
Назва предмета закупівлі
Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання
Примітки
код ДК 021:2015 - 50330000-7 — Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання
Очікувана вартість
20 735 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
622,05
3,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання
Код ДК 021:2015
50334130-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування телефонної комутаційної апаратури
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІ КОМПЛЕКС"
Пропозиція:
20 680 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Солодка Наталія Романівна
Електронна пошта
Телефон
380487381786
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Південне
Адреса
Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання
Період вимог/скарг з 13.03.2025 16:27 по 19.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.03.2025 12:00 по 18.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Результат розгляду тендерної пропозиції: За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЙТІ КОМПЛЕКС» і, враховуючи: - усунення учасником процедури закупівлі невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 12.03.2025; - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ТОВ «АЙТІ КОМПЛЕКС» підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: Підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 44 та 45 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не встановлено. Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ, не встановлено. Розглядається питання щодо визначення учасника процедури закупівлі переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЙТІ КОМПЛЕКС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання за кодом ДК 021:2015 - 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання - визначити переможцем, прийняти рішення про намір укласти договір. Прийняті рішення. Керуючись вимогами пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 13.03.2025 № 93, прийнято рішення: Визначити переможцем учасника ТОВ «АЙТІ КОМПЛЕКС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання за кодом ДК 021:2015 - 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «АЙТІ КОМПЛЕКС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання за кодом ДК 021:2015 - 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання.
Документи кваліфікації
13.03.2025 16:27
Довідка НАЗК
13.03.2025 16:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.03.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 10:58
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 10:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 12.03.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 12.03.2025 № 88) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-02-28-003005-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання за кодом ДК 021:2015 - 50330000-7 Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙТІ КОМПЛЕКС» (ТОВ «АЙТІ КОМПЛЕКС»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно п.п. 2.3.2 п. 2.3 ч. 2 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалося надати: Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) належне виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці: - акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами), які підтверджують його(їх) виконання. або позитивний лист - відгук у довільній формі від контрагента за договором, зазначеним у довідці та/або акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами), які підтверджують його(їх) виконання. Аналогічним договором за предметом закупівлі вважається договір на надання послуг діагностики та/або ремонту телекомунікаційного обладнання з номенклатурою обладнання, що не менш ніж на 2/3 відповідає вимогам п.2 таблиці 1 Технічних вимог (Додатку 1 до цієї тендерної документації). 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо п.п. 2.3.2 п. 2.3 ч. 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «АЙТІ КОМПЛЕКС» у складі його тендерної пропозиції було надано: Документи НА БЛАНКУ учасника процедури закупівлі ТОВ «АЙТІ КОМПЛЕКС», які містять інформацію щодо: - Відгуку від фізичної особи-підприємця Бодюл Ю.І. вих. № 19 від 22.03.2024 р.; - Договору № 2590 від 07.12.2023 р.; - Акту надання послуг № 5240 від 25.12.2023 р. від фізичної особи - підприємця Бодюл Ю.І.. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу п.п. 2.3.2 п. 2.3 ч. 2 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей надати документи за встановленими формами / форматами, а саме: А) СКАНОВАНІ КОПІЇ ОРИГІНАЛІВ АБО ЗАВІРЕНИХ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ КОПІЙ НАСТУПНИХ ДОКУМЕНТІВ, що підтверджують належне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного у довідці: - Відгуку від фізичної особи-підприємця Бодюл Ю.І. вих. № 19 від 22.03.2024 р.; - Договору № 2590 від 07.12.2023 р.; - Акту надання послуг № 5240 від 25.12.2023 р. від фізичної особи - підприємця Бодюл Ю.І.. АБО Б) інші документи, які підтверджують відповідність встановленому кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у вигляді СКАНОВАНИХ КОПІЙ ОРИГІНАЛІВ АБО ЗАВІРЕНИХ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ КОПІЙ документів, що підтверджують належне виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці, за встановленими вимогами п. 2.3 ч. 2 Додатку 3 до ТД. Примітка: Для усунення невідповідностей учасником можуть бути надані інформація та/або документи на заміну завантажених та/або в доповнення/пояснення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та завантажені вище невідповідності. Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Створено
12.03.2025 15:35
Надати до
13.03.2025 15:35
Договір
UA-2025-02-28-003005-a-c1
Підписаний і діє
Номер
39-В-ПВФ-25
24 816 грн.
20 680 грн.
З ПДВ
Підписано
26.03.2025
Строк дії договору з
26.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання
Номенклатура
Послуги з діагностування технічного стану телекомунікаційного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728549

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІ КОМПЛЕКС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІ КОМПЛЕКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44767601

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.03.2025 10:16
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
20 735 грн.
Період подання пропозицій
до 10.03.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381786
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
20 735 грн.
Період подання пропозицій
до 10.03.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381786
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності