Показати схожі тендери

Закупівля Лабораторні реактиви від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-28-001176-a
Id Tender 4e45c9e738754ca491f57b035d904d32
План UA-P-2025-02-27-009578-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.02.2025 09:40
Остання зміна 01.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 100 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 280 грн. (0,06 %)
Вартість подання пропозиції:
2 448 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.02.2025 09:39 до 10.03.2025 09:29
Завершено
Період уточнень
з 28.02.2025 09:39
до 07.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.02.2025 09:39
до 07.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.03.2025 12:53
до 26.03.2025 11:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.03.2025 10:11
до 01.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.03.2025 11:06
до 01.04.2025 00:00
Період уточнень
з 28.02.2025 09:39 до 07.03.2025 00:00
Період оскарження
з 28.02.2025 09:39 до 07.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.03.2025 12:53 до 26.03.2025 11:06
Період кваліфікації
з 11.03.2025 12:53 до 26.03.2025 11:06
Основні параметри
Лабораторні реактиви
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
450 000 грн.
Реагенти та супутні матеріали
Назва предмета закупівлі
Реагенти та супутні матеріали
Очікувана вартість
450 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.03.2025 11:42
Закінчення аукціону
11.03.2025 12:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реагенти та супутні матеріали для флуоресцентного аналізатора для імуноаналізу AFR-100;
Код ДК 021:2015
33690000-3 - Лікарські засоби різні
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02094, Україна, Київ, Краківська 13
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
05.03.2025 09:29
Технічні специфікації
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРИ МЕД"
Пропозиція:
400 680.23 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП СТОРОЖЕНКО ЯРОСЛАВ ІГОРОВИЧ
Пропозиція:
304 491 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.03.2025 11:42
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
500 000 грн.
Розхідні матеріали до аналізатору
Назва предмета закупівлі
Розхідні матеріали до аналізатору
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.03.2025 12:24
Закінчення аукціону
11.03.2025 12:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розхідні матеріали до аналізатору електролітів EasyLyte Na/K/Cl та аналізатору газів крові EasyBloodGas (виробник Медіка Корпорейшн, США
Код ДК 021:2015
33690000-3 - Лікарські засоби різні
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02094, Україна, Київ, Краківська 13
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
28.02.2025 09:39
Технічні специфікації
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЮВІС"
Пропозиція:
499 476 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕРИ МЕД"
Пропозиція:
440 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП СТОРОЖЕНКО ЯРОСЛАВ ІГОРОВИЧ
Пропозиція:
446 040 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.03.2025 12:24
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
894 000 грн.
Реагенти для біохімічного аналізатору
Назва предмета закупівлі
Реагенти для біохімічного аналізатору
Очікувана вартість
894 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4470,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реагенти для біохімічного аналізатору BS-240 та імунохемілюмінісцентного аналізатораCL-900і
Код ДК 021:2015
33690000-3 - Лікарські засоби різні
Кількість
67
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02094, Україна, Київ, Краківська 13
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
28.02.2025 09:39
Технічні специфікації
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
Пропозиція:
864 425.91 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - неуспішний лот закупівлі
256 000 грн.
Реагенти до гематологічного аналізатора SYSMEX XP-300
Назва предмета закупівлі
Реагенти до гематологічного аналізатора SYSMEX XP-300
Очікувана вартість
256 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1280,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реагенти до гематологічного аналізатора SYSMEX XP-300
Код ДК 021:2015
33690000-3 - Лікарські засоби різні
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02094, Україна, Київ, Краківська 13
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
05.03.2025 09:29
Технічні специфікації
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Міняйло Сергій Петрович
Пропозиція:
254 803.95 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.03.2025 09:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вероніка Дворник
Електронна пошта
Телефон
+380951322963
Замовник
ЄДРПОУ
25637595
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
02094
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА будинок 13
Кваліфікація
Лот № 1 Реагенти та супутні матеріали
Період вимог/скарг з 14.03.2025 09:46 по 17.03.2025 13:33
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.03.2025 12:53 по 19.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.03.2025 09:47
Довідка НАЗК
14.03.2025 09:46
Повідомлення про рішення
11.03.2025 12:53
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 19.03.2025 11:05 по 25.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.03.2025 13:33 по 25.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Документи кваліфікації
19.03.2025 11:05
Повідомлення про рішення
17.03.2025 13:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 09:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 09:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник ФОП СТОРОЖЕНКО ЯРОСЛАВ ІГОРОВИЧ прийнято рішення дискваліфікувати, з причини, що тендерна пропозиція переможця не відповідає медико-технічним вимогам тендерної документації замовника, а саме відповідно до розділу тендерної документації "Загальні вимоги до Учасників" пункту 6: "З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає ця документація, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: - На підтвердження учасник повинен надати гарантійний лист (сканований з оригіналу) від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, з необхідними термінами придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати в себе: назву учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі". Переможець не надав гарантійний лист від виробника або представництва, таким чином переможця дискваліфіковано як такий, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Створено
17.03.2025 13:50
Надати до
18.03.2025 13:50
Період вимог/скарг з 21.03.2025 10:14 по 27.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.03.2025 11:05 по 27.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Документи кваліфікації
21.03.2025 10:14
Повідомлення про рішення
19.03.2025 11:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 09:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 09:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник повинен надати гарантійний лист (сканований з оригіналу) від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, з необхідними термінами придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати в себе: назву учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі". Переможець не надав гарантійний лист від виробника або представництва, таким чином переможця дискваліфіковано як такий, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Створено
19.03.2025 11:08
Надати до
20.03.2025 11:08
Лот № 2 Розхідні матеріали до аналізатору
Період вимог/скарг з 14.03.2025 09:37 по 17.03.2025 13:55
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.03.2025 12:53 по 19.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.03.2025 09:37
Довідка НАЗК
14.03.2025 09:37
Повідомлення про рішення
11.03.2025 12:53
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 19.03.2025 11:31 по 25.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.03.2025 13:55 по 25.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Документи кваліфікації
19.03.2025 11:31
Повідомлення про рішення
17.03.2025 13:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 09:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 09:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На підтвердження учасник повинен надати гарантійний лист (сканований з оригіналу) від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, з необхідними термінами придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати в себе: назву учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі". Переможець не надав гарантійний лист від виробника або представництва, таким чином переможця дискваліфіковано як такий, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Створено
17.03.2025 13:56
Надати до
18.03.2025 13:56
Період вимог/скарг з 21.03.2025 09:40 по 27.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.03.2025 11:31 по 27.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Документи кваліфікації
21.03.2025 09:40
Повідомлення про рішення
19.03.2025 11:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 09:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 09:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник повинен надати гарантійний лист, (сканований з оригіналу) від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, з необхідними термінами придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати в себе: назву учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі". Переможець не надав гарантійний лист від виробника або представництва, таким чином переможця дискваліфіковано як такий, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Створено
19.03.2025 11:33
Надати до
20.03.2025 11:33
Період вимог/скарг з 21.03.2025 10:36 по 27.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.03.2025 09:40 по 29.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.03.2025 10:36
Довідка НАЗК
21.03.2025 10:36
Повідомлення про рішення
21.03.2025 09:40
Витяг з ЄДР
Лот № 3 Реагенти для біохімічного аналізатору
Період вимог/скарг з 12.03.2025 10:11 по 18.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.03.2025 12:53 по 19.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.03.2025 10:11
Довідка НАЗК
12.03.2025 10:11
Повідомлення про рішення
12.03.2025 10:10
-
11.03.2025 12:54
Витяг з ЄДР
Лот № 4 Реагенти до гематологічного аналізатора SYSMEX XP-300
Період вимог/скарг з 12.03.2025 10:22 по 18.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.03.2025 12:53 по 19.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.03.2025 10:22
Довідка НАЗК
12.03.2025 10:22
Повідомлення про рішення
11.03.2025 12:54
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 26.03.2025 11:06 по 01.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.03.2025 10:55 по 03.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
26.03.2025 11:06
Повідомлення про рішення
26.03.2025 10:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 09:39
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.02.2025 09:39
Угоди
UA-2025-02-28-001176-a-a1
Підписаний і діє
Номер
61
864 425.91 грн.
807 874.68 грн.
З ПДВ
Підписано
19.03.2025
Строк дії договору з
19.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
67 (штуки)
Реагенти для біохімічного аналізатору BS-240 та імунохемілюмінісцентного аналізатораCL-900і
Номенклатура
Реагенти для біохімічного аналізатору BS-240 та імунохемілюмінісцентного аналізатораCL-900і
Кількість
67
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25637595

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42820893

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.03.2025 12:46
-
19.03.2025 12:45
-
UA-2025-02-28-001176-a-a5
Підписаний і діє
Номер
989/25
499 476 грн.
466 800 грн.
З ПДВ
Підписано
28.03.2025
Строк дії договору з
28.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
17 (штуки)
Розхідні матеріали до аналізатору електролітів EasyLyte Na/K/Cl та аналізатору газів крові EasyBloodGas (виробник Медіка Корпорейшн, США
Номенклатура
Розхідні матеріали до аналізатору електролітів EasyLyte Na/K/Cl та аналізатору газів крові EasyBloodGas (виробник Медіка Корпорейшн, США
Кількість
17
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25637595

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЮВІС"
Повна назва
ТОВ "ЮВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31351527

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.03.2025 09:27
-
28.03.2025 09:26
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-13-000048
Дата створення проекту
13.05.2025 14:19
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.05.2025 14:46
Дата публікації висновку про результати
28.05.2025 16:27
Дата завершення усунення порушень
12.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 722-38-64
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2025 Одеса № 95 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.05.2025 № 95 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 10 UA-2025-02-28-001176-a 28.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.05.2025 00:00
Документи рішення
13.05.2025 14:46
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможців процедури закупівлі, внесення змін до умов договорів відповідно до вимог законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.02.2025, реєстр отриманих пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі за Лотом № 1: товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕРИ МЕД» (далі – ТОВ «ПАРТНЕРИ МЕД») та фізичної особи – підприємця Стороженко Ярослава Ігоровича (далі – ФОП Стороженко Я.І.); за Лотом № 2: ТОВ «ПАРТНЕРИ МЕД», ФОП Стороженко Я.І. та товариства з обмеженою відповідальністю «ЮВІС»; за лотом № 3: товариства з обмеженою відповідальністю «ХЛР»; за лотом № 4: фізичної особи – підприємця Міняйла Сергія Петровича, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «ПАРТНЕРИ МЕД» та ФОП Стороженко Я.І., у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «ПАРТНЕРИ МЕД» та ФОП Стороженко Я.І. невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 12.03.2025, від 14.03.2025, від 19.03.2025, від 21.03.2025, від 26.03.2025, повідомлення про намір укласти договори, оприлюднені в електронній системі закупівель 21.03.2025 (Лот № 2) та 12.03.2025 (Лот № 3), договір про закупівлю товарів від 28.03.2025 № 989/25 (далі – Договір № 989/25) (Лот № 2) та договір про закупівлю товарів від 19.03.2025 № 61 (далі – Договір № 61 (Лот № 3), повідомлення про внесення змін до Договору № 989/25, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.04.2025, додаткова угода від 31.03.2025 № 1 до Договору № 989/25, повідомлення про внесення змін до Договору № 61, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.05.2025, додаткова угода від 05.05.2025 № 1 до Договору № 61, пояснення та документи, надані Замовником 21.05.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме – в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 20.05.2025 з питання щодо внесення змін до тендерної документації Замовником 21.05.2025 надано протокол внесення змін до тендерної документації, в якому зазначено про внесення змін до тендерної документації в частині поділу Лоту № 1 на два різних у зв’язку з тим, що реагенти відносяться до різних аналізаторів. Проте Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель зміни до тендерної документації про проведення відкритих торгів у новій редакції, а також не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможців процедури закупівлі, внесення змін до умов договорів відповідно до вимог законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.05.2025 00:00
Дата публікації
28.05.2025 16:27
Документи висновку
28.05.2025 16:27
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Відповідно до інформації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель, Замовником 05.03.2025 оприлюднено тендерну документацію в частині вимог щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до Лоту № 1. Які зміни були внесені у тендерну документацію, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 28.02.2025? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.05.2025 17:27
Орган перевірки
24.05.2025 00:00
Документи повідомлення
20.05.2025 17:27
-
Відповідь
Обгрунтування
Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Джерелом фінансування закупівлі є кошти отримані КНП "Київська міська клінічна лікарня №2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від Національної служби здоров'я України по договорам про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу і була запланована та проведена закупівля послуг. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КНП " Київська міська клінічна лікарня №2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) являється саме одержувачем бюджетних коштів. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КНП " Київська міська клінічна лікарня №2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КНП "" Київська міська клінічна лікарня №2" не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Рішеня
21.05.2025 14:08
Замовник
Документи повідомлення
21.05.2025 14:08
-
21.05.2025 14:08
-
21.05.2025 14:08
-
21.05.2025 14:08
-
21.05.2025 14:56
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.03.2025 09:29
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380951322963
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.03.2025 09:29
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380951322963
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності