Показати схожі тендери
Закупівля Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга з обробки даних, пов’язаних з базами даних, які використовуються та створені внаслідок роботи з програмним забезпеченням «Електронне самоврядування 3.0», що складається з модулів «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія», «Загальний облік звернень громадян», «Керівник. КЕП», «Облік об’єктів торгівлі та сфери послуг» та «Система управління судовими справами» від Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради.
Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-02-27-012681-a
Id Tender a680a491644946e3a592821b05056e8b
План UA-P-2025-02-27-014897-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.02.2025 17:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
245 916 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга з обробки даних, пов’язаних з базами даних, які використовуються та створені внаслідок роботи з програмним забезпеченням «Електронне самоврядування 3.0», що складається з модулів «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія», «Загальний облік звернень громадян», «Керівник. КЕП», «Облік об’єктів торгівлі та сфери послуг» та «Система управління судовими справами»
послуги
Підстава для використання процедури
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обгрунтування використання процедури
Існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності на встановлене програмне забезпечення, відповідно до Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір від 23.03.2021 № 103330, на підставі ст.ст. 421, 431 та 432 Цивільного Кодексу України, ст. 176 Кримінального Кодексу України, Закону України «Про авторське право і суміжні права»
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга з обробки даних, пов’язаних з базами даних, які використовуються та створені внаслідок роботи з програмним забезпеченням «Електронне самоврядування 3.0», що складається з модулів «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія», «Загальний облік звернень громадян», «Керівник. КЕП», «Облік об’єктів торгівлі та сфери послуг» та «Система управління судовими справами»
Код ДК 021:2015
72313000-2 - Послуги з накопичення даних
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Дата постачання з
01.01.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
27.02.2025 16:59
Оголошення про проведення закупівлі
27.02.2025 16:58
-
27.02.2025 16:58
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валентина Магро
Електронна пошта
Телефон
+380962971440
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-informacijnih-tehnologij-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
40429588
Повна назва
Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Кваліфікація
Договір
UA-2025-02-27-012681-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№ 270225
245 916 грн.
245 916 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.02.2025
Строк дії договору з
01.01.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга з обробки даних, пов’язаних з базами даних, які використовуються та створені внаслідок роботи з програмним забезпеченням «Електронне самоврядування 3.0», що складається з модулів «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія», «Загальний облік звернень громадян», «Керівник. КЕП», «Облік об’єктів торгівлі та сфери послуг» та «Система управління судовими справами»
Номенклатура
Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга з обробки даних, пов’язаних з базами даних, які використовуються та створені внаслідок роботи з програмним забезпеченням «Електронне самоврядування 3.0», що складається з модулів «Розпорядча діяльність», «Загальна канцелярія», «Загальний облік звернень громадян», «Керівник. КЕП», «Облік об’єктів торгівлі та сфери послуг» та «Система управління судовими справами»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
245 916
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Повна назва
Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40429588

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІАЦ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІАЦ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24609680

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
245 916 грн.
Замовник:
Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380962971440
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
245 916 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380962971440
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності