Показати схожі тендери

Закупівля Основні неорганічні хімічні речовини від Чернівціводоканал.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-27-011798-a
Id Tender ab85d2bada404ba59e6495116a7b5431
План UA-P-2025-02-27-012503-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.02.2025 16:23
Остання зміна 30.05.2025 11:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 350 333 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
91 751.67 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.02.2025 16:16 до 07.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.02.2025 16:16
до 04.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.02.2025 16:16
до 04.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.03.2025 15:01
до 05.05.2025 12:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.03.2025 15:07
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.05.2025 12:38
до 30.05.2025 11:01
Період уточнень
з 27.02.2025 16:16 до 04.03.2025 00:00
Період оскарження
з 27.02.2025 16:16 до 04.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.03.2025 15:01 до 05.05.2025 12:38
Період кваліфікації
з 07.03.2025 15:01 до 05.05.2025 12:38
Основні параметри
Основні неорганічні хімічні речовини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
18 350 333 грн.
Основні неорганічні хімічні речовини
Назва предмета закупівлі
Основні неорганічні хімічні речовини
Очікувана вартість
18 350 333 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
91751,67
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
550 509.99
Аукціон
Cтарт аукціону
07.03.2025 14:38
Закінчення аукціону
07.03.2025 15:01
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 400 (тонни)
Коагулянт для очищення води на основі алюмінію - гідроксихлорид алюмінію
Опис предмета закупівлі
Коагулянт для очищення води на основі алюмінію - гідроксихлорид алюмінію
Код ДК 021:2015
24312123-2 - Поліхлорид алюмінію
Кількість
400
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 50 (тонни)
Гіпохлорит натрію марки "А"
Опис предмета закупівлі
Гіпохлорит натрію марки "А"
Код ДК 021:2015
24312220-2 - Гіпохлорит натрію
Кількість
50
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 65 (тонни)
Хлор рідкий в контейнерах
Опис предмета закупівлі
Хлор рідкий в контейнерах
Код ДК 021:2015
24311900-6 - Хлор
Кількість
65
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 4 (тонни)
Хлор рідкий в балонах
Опис предмета закупівлі
Хлор рідкий в балонах
Код ДК 021:2015
24311900-6 - Хлор
Кількість
4
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За хімічну продукцію, яка є предметом цього Договору, Покупець зобов'язується провести оплату протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з дати поставки хімічної продукції (партії хімічної продукції).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
27.02.2025 16:16
Критерії прийнятності
27.02.2025 16:16
Технічні специфікації
27.02.2025 16:16
Проект договору
27.02.2025 16:16
Критерії оцінки
27.02.2025 16:16
Критерії оцінки
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ"
Пропозиція:
15 303 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ"
Пропозиція:
15 304 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.03.2025 14:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.02.2025 16:23
Оголошення про проведення закупівлі
27.02.2025 16:16
Критерії прийнятності
27.02.2025 16:16
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
27.02.2025 16:16
Проект договору
27.02.2025 16:16
Критерії оцінки
27.02.2025 16:16
Критерії оцінки
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олеся Дудник
Електронна пошта
Телефон
+380372547559
Сайт:
https://vodokanal.cv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03361780
Повна назва
Чернівціводоканал
Поштовий індекс
58023
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м. Чернівці
Адреса
вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Основні неорганічні хімічні речовини
Період вимог/скарг з 11.03.2025 15:07 по 17.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.03.2025 15:01 по 15.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.03.2025 15:08
Довідка НАЗК
11.03.2025 15:07
Повідомлення про рішення
07.03.2025 15:01
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 04.04.2025 15:54 по 10.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.04.2025 11:25 по 11.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.04.2025 15:54
Довідка НАЗК
04.04.2025 15:54
Повідомлення про рішення
03.04.2025 11:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 16:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей, статті 26 Закону та враховуючи рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.03.2025 року №4759-р/пк-пз є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) Згідно з розділом V. «Перелік документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Гарантію за формою, з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації та при цьому учасникам заборонено відступати від форми гарантії. У складі тендерної документації ТОВ «Гідрохім» міститься файл «Guarantee 114426_GL-26_40_.zip» – БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ від 05.03.2025 №114426/GL-26/40, видана АТ «АЛЬТБАНК», у якій зазначено, зокрема: "3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі — вимога)", що не відповідає формі банківської гарантії встановленій у Додатку 1 тендерної документації, в частині: "За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії". Надати протягом 24 годин наступне: Привести у відповідність та виконати в повній мірі розділ V. «Перелік документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації згідно тендерної пропозиції Учасника до Закупівлі.
Створено
03.04.2025 12:53
Надати до
04.04.2025 12:53
Період вимог/скарг з 05.05.2025 12:38 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 16:22 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:55
Довідка НАЗК
05.05.2025 12:38
Повідомлення про рішення
30.04.2025 16:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 16:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 16:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.04.2025 року №6201-р/пк-пз та повторно розглянувши тендерну пропозицію відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) У наданих ТОВ «Гідрохім» у складі тендерної пропозиції документах містяться розбіжності в частині матеріалу корпусу, зокрема «X5CrNi18-10», що зазначено в наданому сертифікаті про офіційне затвердження типу від 30.12.2024 № UA-TA-2437.24 (стр. 51 файлу «Хлор рідкий.pdf»), в документах, викладених іншою, ніж українська, мовою, відповідно до яких «X5CrNi18-10 SR», а також в деклараціях, в яких зокрема, зазначено «X5CrNi8-10 SR» (файл «Паспорт на контейнер 3.pdf», файл «Паспорт на контейнер 2.pdf», файл «Паспорт на контейнер 8.pdf», файл «Паспорт на контейнер 7.pdf») та в частині зазначення умовного проходу. Надати протягом 24 годин наступне: Привести у відповідність документи в частині розбіжностей матеріалу корпусу із сертифікатом ро офіційне затвердження типу від 30.12.2024 № UA-TA-2437.24 та документах викладених іншою, ніж українська, мовою, відповідно до яких «X5CrNi18-10 SR», а також в деклараціях, в яких зокрема, зазначено «X5CrNi8-10 SR» та в частині зазначення умовного проходу згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації Закупівлі.
Створено
30.04.2025 16:43
Надати до
01.05.2025 16:43
Угоди
UA-2025-02-27-011798-a-c3
Підписаний і діє
Номер
549/01/1
15 303 999 грн.
12 753 332.5 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
400 (тонни)
Коагулянт для очищення води на основі алюмінію - гідроксихлорид алюмінію
Номенклатура
Коагулянт для очищення води на основі алюмінію - гідроксихлорид алюмінію
Кількість
400
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
20 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (тонни)
Гіпохлорит натрію марки "А"
Номенклатура
Гіпохлорит натрію марки "А"
Кількість
50
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
20 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
65 (тонни)
Хлор рідкий в контейнерах
Номенклатура
Хлор рідкий в контейнерах
Кількість
65
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
53 333.33
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (тонни)
Хлор рідкий в балонах
Номенклатура
Хлор рідкий в балонах
Кількість
4
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
71 666.46
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Чернівціводоканал
Повна назва
Чернівціводоканал
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03361780

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44322406

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.05.2025 11:01
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-28-000014
Дата створення проекту
28.04.2025 12:16
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
28.04.2025 12:32
Дата публікації висновку про результати
08.05.2025 11:54
Дата завершення усунення порушень
14.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
20.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 693-73-06
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.04.2025 № 48-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 28 квітня 2025 року № 48-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 2. UA-2025-02-27-011798-a від 27.02.2025 – дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.04.2025 00:00
Документи рішення
28.04.2025 12:32
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178 в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) із змінами, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ або Орган оскарження), своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Чернівціводоканал» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-02-27-012503-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.02.2025 № 80 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.03.2025; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ГІДРОХІМ» (далі – ТОВ «ГІДРОХІМ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «ГІДРОХІМ» до 04.04.2025 та до 01.05.2025; рішення уповноваженої особи від 11.03.2025 № 96, від 04.04.2025 № 141, від 05.05.2025 № 189; рішення Комісії АМКУ від 26.03.2025 № 4759-р/пк-пз, від 18.04.2025 № 6201-р/пк-пз; повідомлення Органу оскарження від 03.04.2025, від 30.04.2025 про усунення Замовником порушень, зазначених у скаргах; інформація, розміщена 03.04.2025 та 30.04.2025 про скасування рішень уповноваженої особи від 11.03.2025 № 96, від 04.04.2025 № 141 відповідно; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 05.05.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГІДРОХІМ», виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
08.05.2025 00:00
Дата публікації
08.05.2025 11:54
Документи висновку
08.05.2025 11:54
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-27-011798-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.05.2025 11:52
Орган перевірки
08.05.2025 00:00
Документи повідомлення
02.05.2025 11:52
-
Відповідь
Відповідь на питання
Під час проведення публічних закупівель КП «Чернівціводоканал» як замовник діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика № 275), а саме очікувана вартість закупівлі визначалась методом порівняння ринкових цін за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації; Відповідно до комерційних пропозицій отриманих від ТОВ «Гідрохім», ТОВ «Хімреагент» та ТОВ «Марілайф», Методики № 275 було визначено очікувану вартість закупівлі, а також, умови оплати та поставки основних неорганічних хімічних речовин. Комерційні пропозиції додаються. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до моніторингу фактичного використання КП «Чернівціводоканал» хімічної продукції для очищення та знезараження води попередніх років, результати якого викладені у службовій записці головного технолога підприємства Олексія Зубко (додається).
Рішеня
05.05.2025 12:22
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 350 333 грн.
Період подання пропозицій
до 07.03.2025 00:00
Замовник:
Чернівціводоканал
Контактний телефон:
+380372547559
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 350 333 грн.
Період подання пропозицій
до 07.03.2025 00:00
Замовник:
Чернівціводоканал
Контактний телефон:
+380372547559
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності