Показати схожі тендери

Закупівля Роботи по об"єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-8 до ТК-12 по вул. 3-я Слобідська в м. Миколаєві (3 черга)» від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-27-004460-a
Id Tender 8fa3acdf561d489e82659b18fb49c185
План UA-P-2025-02-27-001989-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.02.2025 11:23
Остання зміна 01.05.2025 13:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
47 050 448 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
235 252.24 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.02.2025 11:22 до 18.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.02.2025 11:22
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.02.2025 11:22
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.03.2025 16:35
до 21.04.2025 09:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.03.2025 14:51
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.04.2025 09:28
до 01.05.2025 13:42
Період уточнень
з 27.02.2025 11:22 до 15.03.2025 00:00
Період оскарження
з 27.02.2025 11:22 до 15.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.03.2025 16:35 до 21.04.2025 09:28
Період кваліфікації
з 18.03.2025 16:35 до 21.04.2025 09:28
Основні параметри
Роботи по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-8 до ТК-12 по вул. 3-я Слобідська в м. Миколаєві (3 черга)»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
47 050 448 грн.
Роботи по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-8 до ТК-12 по вул. 3-я Слобідська в м. Миколаєві (3 черга)»
Назва предмета закупівлі
Роботи по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-8 до ТК-12 по вул. 3-я Слобідська в м. Миколаєві (3 черга)»
Очікувана вартість
47 050 448 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
235252,24
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.03.2025 15:54
Закінчення аукціону
18.03.2025 16:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-8 до ТК-12 по вул. 3-я Слобідська в м. Миколаєві (3 черга)»
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
00000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Вул. ***********
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 10,0 %
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 90,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Прогрес-92
Пропозиція:
43 919 336.18 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВП БМК"
Пропозиція:
40 999 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА"
Пропозиція:
41 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ЕФФЕКТ"
Пропозиція:
42 345 401.74 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"
Пропозиція:
39 987 896.66 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.03.2025 15:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.03.2025 14:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ісайкін Микола Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380666491606
Сайт:
http://www.ntec.mk.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30083966
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Поштовий індекс
00000
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
Вул. ***********
Кваліфікація
Лот № 1 Роботи по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-8 до ТК-12 по вул. 3-я Слобідська в м. Миколаєві (3 черга)»
Період вимог/скарг з 28.03.2025 14:51 по 03.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.03.2025 16:35 по 16.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації, а саме: у Додатку 2 (Технічна специфікація) до тендерної документації у розділі Загальні вимоги, Учасники повинні дотримуватись виконання робіт згідно до проекту 066-23-3 та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
28.03.2025 14:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.03.2025 08:28
Електроний протокол про продовження строку
18.03.2025 16:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 11:22
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 11:22
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 (п’яти) робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 (двадцяти) робочих днів. У разі продовження строку, Замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі складністю предмету закупівлі, необхідністю додаткового аналізу та перевірки великого обсягу документів Учасника, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
24.03.2025 08:28
Дата кінця розгляду
16.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 07.04.2025 08:49 по 13.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.03.2025 14:51 по 26.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Документи кваліфікації
07.04.2025 08:49
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.04.2025 08:00
Електроний протокол про продовження строку
28.03.2025 14:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 11:22
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 11:22
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена наступною найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону.
Дата продовження строку розгляду
03.04.2025 08:00
Дата кінця розгляду
26.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 09.04.2025 10:39 по 15.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.04.2025 08:49 по 15.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Документи кваліфікації
09.04.2025 10:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.04.2025 08:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 11:22
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 11:22
Період вимог/скарг з 21.04.2025 09:28 по 27.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 10:39 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
21.04.2025 09:28
Довідка НАЗК
21.04.2025 09:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.04.2025 07:51
Електроний протокол про продовження строку
09.04.2025 10:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 11:22
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 11:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. Відповідно до Додатку 1 (Кваліфікаційні вимоги) до тендерної документації, у пункті 1.1, підпункті 1.1.2 передбачено вимогу щодо надання Учасником завірених копій трудових договорів (угод) для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників, залучених на умовах сумісництва або за цивільно-правовими договорами. Учасником надано договір підряду №030325/1 від 03.03.2025, укладений з працівником ЄПУР Віталієм Дмитровичем. Водночас, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (згідно з формою Таблиці 1), протоколі засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці №10-03-25 від 10.03.2025 та посвідченні зварника №ОД-1/4.7-24 прізвище працівника зазначено як ЕПУР Віталій Дмитрович. З метою усунення невідповідності та запобігання можливим розбіжностям, Учаснику необхідно надати у разі помилки у договорі підряду – додаткову угоду до договору або оновлений договір підряду, у якому прізвище працівника буде зазначено відповідно до паспортних даних, у разі коректності прізвища у договорі підряду – оновлені кваліфікаційні документи, зокрема: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (згідно з формою Таблиці 1); протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці №10-03-25 від 10.03.2025; посвідчення зварника №ОД-1/4.7-24, із зазначенням прізвища відповідно до договору підряду та паспортних даних. 2. Відповідно до Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги» до тендерної документації, пункту 1.1, підпункту 1.1.2, встановлено вимогу щодо надання Учасником завірених копій трудових договорів (угод) для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників, залучених на умовах сумісництва або на підставі цивільно-правових договорів. Учасником надано договір підряду №030325/2 від 03.03.2025, укладений з працівником Сімьоновим А.В. Однак у розділі 8 «Місцезнаходження, реквізити та підписи сторін» цього договору з боку підрядника зазначено паспортні дані та ідентифікаційний код, які повністю збігаються з тими, що наведені у договорі підряду №030325/1 від 03.03.2025, укладеному з працівником Єпуром В.Д. З метою усунення виявленої невідповідності та запобігання можливим розбіжностям або неоднозначному тлумаченню, Учаснику необхідно внести відповідні зміни до одного з вказаних договорів, а саме — уточнити реквізити працівника Сімьонова А.В. або Єпура В.Д., виправивши їх відповідно до їхніх дійсних паспортних даних та ідентифікаційних кодів. 3. У Додатку 1 (Кваліфікаційні вимоги) до тендерної документації, відповідно до пункту 1.1 підпункту 1.1.2, а саме маркера 3), передбачено обов’язок Учасника надати копії свідоцтв та/або відповідних посвідчень на працівників (за винятком монтажників), які залучатимуться до виконання робіт, перелічених у Таблиці 1. Разом із тендерною пропозицією Учасником не було надано відповідного свідоцтва або посвідчення на виконроба — Кубіка В. С., який, згідно з наданими документами, буде безпосередньо залучений до виконання вищевказаних робіт. У зв’язку з виявленою невідповідністю, з метою приведення тендерної пропозиції у відповідність до умов тендерної документації, Учаснику необхідно у встановлений строк надати копію відповідного посвідчення або свідоцтва на виконроба Кубіка В. С., згідно з вимогами, визначеними у Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
10.04.2025 16:38
Надати до
11.04.2025 16:38
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Для завершення оцінки пропозиції та прийняття рішення щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
15.04.2025 07:50
Дата кінця розгляду
08.05.2025 00:00
Договір
UA-2025-02-27-004460-a-a1
Підписаний і діє
Номер
289
42 245 396.98 грн.
35 204 497.48 грн.
З ПДВ
Підписано
30.04.2025
Строк дії договору з
30.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Роботи по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-8 до ТК-12 по вул. 3-я Слобідська в м. Миколаєві (3 черга)»
Номенклатура
Роботи по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-8 до ТК-12 по вул. 3-я Слобідська в м. Миколаєві (3 черга)»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30083966

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ЕФФЕКТ"
Повна назва
ПП "ЕФФЕКТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33803233

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.05.2025 13:41
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-05-000098
Дата створення проекту
05.05.2025 14:27
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.05.2025 15:51
Дата публікації висновку про результати
26.05.2025 17:58
Дата завершення усунення порушень
10.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 065-88-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 № 50-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 05.05.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 05.05.2025 № 50-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 3 UA-2025-02-27-004460-a 27.02.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.05.2025 00:00
Документи рішення
05.05.2025 15:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Приватного акціонерного товариства «Миколаївська теплоелектроцентраль» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 27.02.2025 № 30 зі змінами, оприлюдненими в електронній системі закупівель від 13.03.2025 (далі – Тендерна документація); звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», товариства з обмеженою відповідальністю «НВП БМК», товариства з обмеженою відповідальністю «МУНІЦИПАЛЬНА БУДІЕЛЬНА ГРУПА» та приватного підприємства «ЕФФЕКТ»; протоколи уповноваженої особи від 28.03.2025 № 53, від 07.04.2025 № 58, від 09.04.2025 № 62 та від 21.04.2025 № 77; повідомлення про намір укласти договір; договір від 30.04.2025 № 289 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 05.05.2025 № 1 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене 05.05.2025 в електронній системі закупівель; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Замовник 01.05.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю та додатки до нього, в тому числі Додаток № 5 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси». Разом з цим, зазначена інформація про ціни на матеріальні ресурси оприлюднена у форматі PDF, який не має властивостей машинозчитувального формату. Таким чином, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель додатки до договору, в тому числі інформацію про ціни на матеріальні ресурси не у машинозчитувальному форматі. Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей. Частиною першою статті 41 Закону також визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. При цьому, відповідно до пункту 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, Замовник на порушення вимог пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону, статті 323 Господарського кодексу України та пункту 84 Загальних умов, уклав Договір про закупівлю, в якому відсутній план фінансування з зазначенням найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону, статті 323 Господарського кодексу України та пункту 84 Загальних умов. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», товариства з обмеженою відповідальністю «НВП БМК», товариства з обмеженою відповідальністю «МУНІЦИПАЛЬНА БУДІЕЛЬНА ГРУПА» та приватного підприємства «ЕФФЕКТ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розміщення в електронній системі закупівель додатків до договору від 30.04.2025 № 289, в тому числі інформації про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі та приведення умов договору від 30.04.2025 № 289 у відповідність до вимог пункту 84 Загальних умов шляхом внесення змін. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
26.05.2025 00:00
Дата публікації
26.05.2025 17:58
Документи висновку
26.05.2025 17:58
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовник на виконання висновку Державної аудіторської служби України за результатом проведенного моніторінгу за UA-M-2025-05-05-000098 оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію щодо усунення виявлених порушень шляхом розміщення в електронній системі закупівель додатків до договору від 30.04.2025 № 289, в тому числі інформації про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі та відповідно до вимог пункту 84 Загальних умов та шляхом публікації Додаткової угоди №2 до договору від 30.04.2025 № 289 із додатком №7 до договору «План фінансування будівництва», (додається). З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, № UA-M-2025-05-05-000098 від 05.05.2025 , Замовник зобов’язується вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть. На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону необхідно оприлюднити інформацію та документи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку (Додаток № 2 до догвору №289 від 30.04.2025, договір №289 від 30.04.2025 та додатки до нього у машинозчитувальному форматі) . На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону необхідно оприлюднити інформацію та документи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку (Додаток № 2 до догвору №289 від 30.04.2025, договір №289 від 30.04.2025 та додатки до нього у машинозчитувальному форматі).
Дата публікації
30.05.2025 16:26
Документи інформації про усунення порушення
30.05.2025 16:26
-
30.05.2025 16:26
-
30.05.2025 16:26
-
30.05.2025 16:26
-
30.05.2025 16:26
-
30.05.2025 16:26
-
30.05.2025 16:26
-
30.05.2025 16:26
-
30.05.2025 16:26
-
02.06.2025 08:53
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
03.06.2025 15:54
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
03.06.2025 15:54
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-8 до ТК-12 по вул. 3-я Слобідська в м. Миколаєві (3 черга) за кодом CPV за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-27-004460-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.05.2025 17:43
Орган перевірки
09.05.2025 00:00
Документи повідомлення
05.05.2025 17:44
-
Відповідь
Роботи по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-8 до ТК-12 по вул. 3-я Слобідська в м. Миколаєві (3 черга)»
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю. 1. Інформація та документи на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 1.1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та попередній аналіз ринку. Розрахунок очікуваної вартості сформовано згідно до проєктної документації PD01:2835-1062-9518-7018 (066-23-3). Разом з тим, з метою забезпечення обґрунтованості та прозорості закупівельної процедури, Замовником було здійснено попередній аналіз ринку та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема, відповідно до наказу Міністерства економіки України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика). Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з розділом III пунктом 1 Методики, а саме – за методом порівняння ринкових цін. У рамках зазначеного методу Замовником було направлено письмові запити до потенційних постачальників (підрядників) з метою отримання актуальних цінових пропозицій щодо предмета закупівлі. У відповідь на зазначені запити надійшли комерційні пропозиції від наступних контрагентів: 1. ТОВ «КОМПАНІЯ ІНВЕСТБУД» – комерційна пропозиція від 21.01.2025 №3 на загальну суму 61 079 424,74 грн (з урахуванням ПДВ); 2. ПП «ІНТЕРБУД-МОНТАЖ МК» – комерційна пропозиція від 22.01.2025 №02/2025 на загальну суму 61 261 751,38 грн (з урахуванням ПДВ); 3. ТОВ «ПРОГРЕС-92» – комерційна пропозиція від 21.01.2025 №17 на загальну суму 60 775 547,00 грн (з урахуванням ПДВ); 4. ПП «СТРОЙ АРТ ПІВДЕНЬ» – комерційна пропозиція від 22.01.2025 №01-25 на загальну суму 61 352 914,70 грн (з урахуванням ПДВ); 5. ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА» – комерційна пропозиція на загальну суму 59 160 000,00 грн (з урахуванням ПДВ). Додатково для можливості здійснення економії та актуалізації цін при реалізації даного проєкту, було здійснено моніторинг цін на основні матеріали та товари з відкритих джерел інтернет ресурсів. За результатом проведеного моніторингу виявилась можливість зниження ціни проєкту до 47 050 448,00 грн. Таким чином, кінцеву очікувану вартість предмету закупівлі Замовником встановлено 47 050 448,00 грн. з ПДВ. При цьому початкова розрахункова сума відповідно до зведеного кошторисного розрахунку проєкта становила 62 795 778,00грн. з ПДВ. Враховуючи надані комерційні пропозиції, а також положення проєктної документації PD01:2835-1062-9518-7018 (066-23-3), зокрема зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, який є її невід’ємною частиною, Замовником було здійснено формування очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі зазначеного проєкту та з урахуванням здійсненого моніторингу цін на основні матеріали і товари. Комерційні пропозиції, розрахунок очікуваної вартості закупівлі, зведений кошторисний розрахунок (додаються). 1.2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначалось відповідно до затвердженої заявки №107 від 06.02.2025, технічного завдання, протоколу засідання технічної ради №1с від 15.12.2022 та актами пошкодження труб теплових мереж (додаються). 1.3. Обґрунтування необхідності закупівлі. ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» заплановано у 2025 році виконання робіт по об’єкту «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-8 до ТК-12 по вул. 3-я Слобідська в м. Миколаєві (3 черга)». За останні роки виявлено значну кількість дефектів теплових мереж. Значна частина теплових мереж фізично зношена та знаходиться в ветхому стані та потребує заміни або реконструкції. Крім того, причиною виникнення дефектів є завершення нормативного строку експлуатації та значний фізичний знос трубопроводів та ізоляції з аглобітозолу, яка втратила пружністні характеристики та більше не виконує свої функції. В результаті має місце руйнування теплової ізоляції та стрімке стоншення стінок труб через значне корозійне зношування, а також розриви зварних стиків в результаті затвердіння аглобітозолу, який не реагує на температурні видовження разом зі сталевими трубами. Однією з найбільш складних ділянок тепломагістралей Товариства відповідно до виконання ремонтних робіт є ділянка по вул. 3-тя Слобідська в межах ТК-10 до ТК-12 (від ТК-10 розташованої під проїжджою частиною навпроти будинку №127 по вул. 3 Слобідська до перехрестя з вул. Пограничною). Теплопроводи на вказаній ділянці збудовані в 1976 році по технології безканального прокладання з використанням в якості теплової ізоляції аглобітозолу (асфальтокерамзитбетон), який за своїм складом нагадує асфальтобетонну суміш. В разі виникнення дефектів на роботу ремонтної бригади витрачається втричі більше людино-годин, ніж при ремонтних роботах на інших ділянках, де трубопроводи прокладені канально в ізоляції з мінеральної вати. Причини цього значні витрати ресурсів на підготовчі роботи з розриття та демонтажу ізоляції з аглобітозолу, який за своєю структурою схожий на затверділу асфальтобетонну суміш, що місцями налипла на трубопровід, а також відновлення ізоляції після закінчення ремонту трубопроводу. Крім того, що на усунення дефектів витрачається дуже багато часу та ресурсів, за період виконання підготовчих робіт втрачається великий обсяг теплоносія та відбувається недовідпуск теплової енергії споживачам. Технологія укладання труб в ізоляцію з аглобітозолу значно застаріла. Постачання готового матеріалу в регіоні наразі неможливе. Виготовлення суміші по місцю не гарантує 100% дотримання якості ізоляції згідно з нормами та стандартами. У зв’язку з цим теплові втрати через стінку трубопроводу збільшуються порівняно із проектними. Також через моральну застарілість проектної технології теплоізолювання виникає необхідність її заміни з використанням сучасних матеріалів та конструкцій, які забезпечать зниження тепловтрат та скорочення споживання ПЕР на виробництво теплової енергії. 3 черга передбачає реконструкцію тепломагістралі від ТК10 до ТК12 (від ТК-10 розташованої під проїжджою частиною навпроти будинку №127 по вул. 3 Слобідська до перехрестя з вул. Пограничною) протяжністю 283,0 м. Прокладання проектованих теплових мереж передбачене підземне 2-трубне, безканальне. Виконання заходу значно зменшить теплові втрати, скоротить питомі витрати палива, знизить електроспоживання насосної групи, підвищить терміни експлуатації будівельних конструкцій та надійність роботи системи централізованого теплопостачання центральної частини міста Миколаєва. Без реконструкції цієї ділянки, що є частиною основної тепломагістралі №2, забезпечення надійності теплопостачання об’єктів теплоспоживання, безпосередньо приєднаних до цієї ділянки, а також інших, яким забезпечується гідравлічний режим завдяки тепломагістралі №2, під час ОЗП 2024-2025 неможливо гарантувати. Враховуючи вищенаведене, з метою збільшення надійності теплопостачання в житлові будинки та об’єкти соціально-культурного призначення, а також значні обсяги коштів, необхідних для проведення відновлювальних робіт, ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» прийнято рішення про необхідність включення до інвестиційної програми в розділ транспортування теплової енергії захід з повної заміни існуючих теплопроводів, а також реконструкція існуючих вузлів теплопроводів в існуючих теплових камерах (встановлення відсічної арматури на відгалуженнях, спускників повітря та дренажних кранів) на попередньо ізольовані в межах ТК10 до ТК12 по вул. 3-тя Слобідська: загальна довжина 283 метрів у двотрубному обчисленні, діаметр трубопроводів 720 мм. Проєкт розроблено у 2023 році та отримано позитивний експертний звіт №0260-4299-23/УЕГ/А від 22.12.2023. Технологія прокладання – безканальна з використанням попередньо ізольованих трубних секцій у пінополіуретановій ізоляції. Зазначена тепломагістраль знаходиться на балансі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на правах власності. Технічні рішення з заміни трубопроводів тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК10 до ТК12 (від ТК-10 розташованої під проїжджою частиною навпроти будинку №127 по вул. 3 Слобідська до перехрестя з вул. Пограничною в м. Миколаєві) з використанням попередньо ізольованих пінополіуретаном сталевих труб, що захищені оболонкою з поліетилену, з реконструкцією існуючих вузлів теплопроводів в існуючих теплових камерах (герметизація ввідних отворів для запобігання підтоплення теплових камер внаслідок потрапляння витоків), забезпечить безперебійне, безаварійне теплопостачання абонентів ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ», що дозволить зменшити непродуктивні витоки теплоносія та значно знизити експлуатаційні затрати на утримання даної тепломагістралі (у тому числі на аварійно-відновлювальні роботи) за рахунок підвищення надійності її роботи, скорочення теплових втрат в теплотрасах, зниження споживання електроенергії на транспортування теплової енергії, підвищення термінів експлуатації будівельних конструкцій теплової камери. 2. Інформація щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до Статуту ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» є юридичною особою приватного права. Метою діяльності ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» є одержання прибутку на основі здійснення виробничої, комерційної, посередницької та іншої діяльності, в порядку та за умов, визначених чинним законодавством України і цим Статутом. ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» здійснює закупівлі за власні кошти отримані від господарчої діяльності (оскільки не є бюджетною установою) та немає бюджетних коштів. Відповідно до ст. 22. Господарського кодексу України держава здійснює управління державним сектором економіки відповідно до засад внутрішньої і зовнішньої політики. Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Повноваження суб'єктів управління у державному секторі економіки - Кабінету Міністрів України, міністерств, інших органів влади та організацій щодо суб'єктів господарювання визначаються законом. Зазначені суб’єкти управління у державному секторі економіки можуть приймати рішення, необхідні для підготовки до реалізації та здійснення державно-приватного партнерства (концесії), які є обов’язковими до виконання підприємствами, установами, організаціями, що перебувають у сфері їх управління. Держава реалізує право державної власності у державному секторі економіки через систему організаційно-господарських повноважень відповідних органів управління щодо суб'єктів господарювання, що належать до цього сектора і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління. Правовий статус окремого суб'єкта господарювання у державному секторі економіки визначається уповноваженими органами управління відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів. Відносини органів управління з названими суб'єктами господарювання у випадках, передбачених законом, можуть здійснюватися на договірних засадах. Держава застосовує до суб'єктів господарювання у державному секторі економіки усі засоби державного регулювання господарської діяльності, передбачені цим Кодексом, враховуючи особливості правового статусу даних суб'єктів. Відповідно до Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» головний розпорядник бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечує: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно з Бюджетним кодексом України: - головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень; - розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету; - одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Відповідно до ст.22 Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно: 1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників; 2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників; 3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. Враховуючі вищезазначене ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» не являється розпорядником бюджетних коштів. На підставі вищевикладеного, ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» не підпадає під дію Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки). В свою чергу, ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ», згідно витягу з наказу Міністерства енергетики України від 16.12.2022 №4-ДСК віднесено до об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури. Постановою НКРЕКП №349 від 26.03.2022 встановлено, що під час дії воєнного стану в Україні та до останнього дня місяця, наступного за місяцем припинення або скасування воєнного стану: на веб-сайтах ліцензіатів та/або учасників оптового енергетичного ринку повинен бути закритий доступ до інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури, зокрема щодо: - місцезнаходження, стану та режимів роботи енергетичного обладнання виробників електричної та теплової енергії, системи передачі та розподілу електричної енергії, газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховищ, транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення; - величини коефіцієнтів завантаження трансформаторних підстанцій основної мережі, для трансформаторних підстанцій - кількість трансформаторів, їх тип та номінальна потужність, для ліній електропередачі - рівень напруги, протяжність лінії, нумерація опор, переріз провідників тощо, для газосховищ - інформація про буферний об’єм газу, вільної потужності закачування, газотранспортної, газорозподільної системи, системи транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення - діаметр, протяжність трубопроводу, інформація щодо споруд на них (ГРС, ГРП, ЦТП тощо); - іншої наявної на вебсайтах інформації про енергетичне обладнання виробників електричної та теплової енергії, системи передачі та розподілу електричної енергії, газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховищ, системи транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, системи централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення, включаючи всю наявну проектну документацію щодо таких мереж та трубопроводів; - обсягів видобутку, споживання, зберігання, відвантаження ресурсів, в тому числі вугілля та вуглеводнів; - відомостей про місця запланованих ремонтних і відновлювальних робіт та процесу проведення таких робіт у реальному часі; - кількості та якості поставленого, наявного обладнання та технічної спроможності підприємства; - іншої інформації, в тому числі чутливої інформації щодо захисту критичної інфраструктури, яка може ідентифікувати об’єкти критичної інфраструктури або створювати уявлення про потенціал об’єкта в енергосистемі України. Виходячи з вище зазначеного, ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» не здійснюється опублікування обґрунтування технічних та якісних характеристик вищезазначеного предмета закупівлі на власному веб-сайті.
Рішеня
08.05.2025 14:32
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-8 до ТК-12 по вул. 3-я Слобідська в м. Миколаєві (3 черга) за кодом CPV за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-27-004460-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Повторно пропонуємо надати проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), в тому числі локальні кошториси, відомості ресурсів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.05.2025 17:29
Орган перевірки
21.05.2025 00:00
Документи повідомлення
15.05.2025 17:30
-
Відповідь
Роботи по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-8 до ТК-12 по вул. 3-я Слобідська в м. Миколаєві (3 черга)»
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації №PD01:2835-1062-9518-7018 (066-23-3), а також результатів додаткового моніторингу ринкових цін на основні будівельні матеріали, вироби та товари. Також звертаємо увагу, що зазначені розрахунки виконано відповідно до технічних рішень, закладених у проектній документації, з урахуванням вимог тендерної документації, наданої Замовником під час організації процедури закупівлі. Додаємо наступні документи: 1. Робочий проєкт ТОМ 1 2. Робочий проєкт ТОМ 2 3. Робочий проєкт ТОМ 3 4. Робочий проєкт ТОМ 4 5. Робочий проєкт ТОМ 5 6. ОВНС
Рішеня
16.05.2025 15:47
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-8 до ТК-12 по вул. 3-я Слобідська в м. Миколаєві (3 черга) за кодом CPV за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-27-004460-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Згідно з підсумковою відомістю ресурсів, оприлюдненою у складі тендерної документації, при виконанні робіт будуть використовуватися такі будівельні матеріали, вироби і комплекти, зокрема: ацетилен газоподібний технічний (0,76741 м3); болти будівельні з гайками та шайбами (0,73393235 т); двотаври N 30 з гарячекатаного прокату (13,58963 т); дошка для підтримання откосів 500х40 (21,375 м3); електроди, діаметр 6 мм, марка Э42А (0,6794815 т); кисень технічний газоподібний (33,80598 м3); товстолистовий прокат із вуглецевої сталі звичайної якості гарячекатаний з обрізними кромками, товщина 9-12 мм, сталь марки Ст3сп (2,39817 т); цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,6х50 (0,1756675 т); щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М1000 і більше (260,30 м3). Разом з цим, у кошторисній документації 066-23-3-К (Том 4) міститься інформація про вищезазначені будівельні матеріали, вироби і комплекти в такій кількості, а саме: ацетилен газоподібний технічний (1,6632 м3); болти будівельні з гайками та шайбами (1,57373135 т); двотаври N 30 з гарячекатаного прокату (1,7325 т); дошка для підтримання откосів 500х40 (230,736 м3); електроди, діаметр 6 мм, марка Э42А (1,472625 т); кисень технічний газоподібний (38,87277 м3); товстолистовий прокат із вуглецевої сталі звичайної якості гарячекатаний з обрізними кромками, товщина 9-12 мм, сталь марки Ст3сп (1,7325 т); цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,6х50 (2,8418635 т); щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М1000 і більше (277,44 м3). Пропонуємо пояснити, чому кількість будівельних матеріалів зазначених у підсумковій відомості ресурсів, наданій в складі тендерної документації, не відповідає кількості будівельних матеріалів, зазначених в кошторисній документації 066-23-3-К за робочим проектом «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ» на ділянці від ТК-8 до ТК-12 по вул. 3-я Слобідська в м. Миколаєві (ІІІ черга)»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.05.2025 17:46
Орган перевірки
24.05.2025 00:00
Документи повідомлення
20.05.2025 17:47
-
Відповідь
Роботи по об'єкту: «Реконструкція тепломагістралі ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» на ділянці від ТК-8 до ТК-12 по вул. 3-я Слобідська в м. Миколаєві (3 черга)
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2025-02-27-004460-a, органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2025-05-05-000098 від 05.05.2025. 20.05.2025, 17:46 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі . Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.». З метою приведення обсягів робіт та матеріалів для виконання кріплення стінок котловану (траншеї) за розділом 2 локального кошторису 02-01-01 у відповідність до оптимальних обсягів ТОМу 3 проектно-кошторисної документації та економії вартості реалізації проекту ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» листом від 10.02.2025 № 04-11/1/360 звернулось до проектувальника (розробника проекту за об’єктом, який здійснює авторський нагляд, ТОВ «АВТОГРАФ-ПРОЕКТ» з проханням виконати перерахунок обсягів та вартості робіт за кошторисом з урахуванням гранично допустимих за нормативними документами обсягів супутніх будівельно-монтажних робіт. Проектувальником було проаналізовано супутні роботи з реконструкції ділянки тепломагістралі. В результаті перераховано обсяги будівельно-монтажних робіт й матеріалів для кріплення стінок котловану (траншеї) за робочим кресленням 066-23-3 ТМ.АБ, арк.5, ТОМ 3 (додається) та мінімально допустимих для безпечного виконання робіт згідно з ДСТУ-Н Б В.2.1-28:2013 та інших нормативних документів. Після цього внесені зміни до відповідного робочого креслення, яке додано до Тендерної документації у складі ТОМ 3 (додається у файлі «ТОМ 3_30_із змінами до робочого креслення»). З урахуванням змін до робочого креслення перерахунки обсягів робіт та ресурсів внесені до розділу 2 локального кошторису №02-01-01 «Земляні роботи». Про виконані розрахунки та характер змін до кошторису Проектувальником повідомлено Замовника листом від 11.02.2025 № 01-25. Обидва листи з додатками до них додаємо на електронний закупівельний майданчик до відповіді замовника на пояснення файлами «Лист до проектанта ТОВ АВТОГРАФ від 10.02.2025.pdf» або «Лист від проектанта ТОВ АВТОГРАФ від 11.02.2025 №01-25.pdf». Обсяги змін до локального кошторису №02-01-01 відповідно до документів, що додаються до відповіді, надаємо в таблиці №1 у протоколі надання роз'яснень на запит моніторнгу №125 від 23.05.2025р. Відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01 (на Земляні роботи) є розшифруванням витрат на роботи за Локальним кошторисом №02-01-01, тому до неї були внесені зміни, які відповідають перерахованим обсягам робіт з кріплення стінок котловану (траншеї), відповідні таблиці №2 та №3 до перерахунку та після перерахунку надаються у Протоколі надання роз'яснень на запит моніторнгу №125 від 23.05.2025 ( надалі - Протокол). Позиція «Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М1000 і більше» (див. ТОМ 4, Локальний кошторис №07-01-01, стор. 93-96 та Відомість ресурсів до локального кошторису №07-01-01, стор. 97-100), яка використовується для робіт з відновлення благоустрою не коригувалась. У Підсумковій відомості ресурсів, що додавалась до Тендерної документації, надано підсумкову (загальну) кількість цього матеріалу для виконання робіт з Улаштування основ товщиною 14 см (140 мм) iз щебеню фракцiї 20-40 мм, що визначено проектом (див. ТОМ 3, 066-23-3-ТМ, арк.11, стор.15). Прямої норми на влаштування таких основ товщиною 14 см (140 мм) у нормативній документації немає. Тому зазначений обсяг робіт, згідно з КНУ. Настанова з визначення вартості будівництва, розрахований в інвесторському кошторисі до проекту (Локальний кошторис №07-01-01, ТОМ 4, стор. 93-96) двома розцінками КР18-23-1 та КР18-23-4, відповідна таблиця №4 надається у Протоколі № 125 від 23.05.2025. Надану таблицю №4 слід читати наступним чином: згідно із Збірником 18 «БЛАГОУСТРІЙ» РЕКНр до норми КР18-23-1 на улаштування основ із щебеню товщиною 15 см застосовують норму КР18-23-4 на зменшення шару на 1 см для приведення його у відповідність до проектного рішення, тобто до 14 см (або 140 мм). Згідно з Відомістю ресурсів до локального кошторису №07-01-01 (ТОМ 4, стор.93-96) до цього обсягу робіт за проектом це виглядає відповідно до таблиці № 5 Протоколу № 125 від23.05.2025. Підсумкова кількість щебеню для виконання зазначеного виду робіт: 277,44 - 17,136 = 260,30 м3. Цей обсяг і було зазначено у Підсумковій відомості ресурсів (див. файл «КД_ПВР_3 Слобідська 3 черга_до проекту.xls», пункт 188), що додавалась до Тендерної документації. З вищезазначеного видно, що змін до цієї позиції не було. Перерахунки за всіма позиціями виконані кваліфікованим проектувальником, який є автором проекту та проводить авторський нагляд за його реалізацією, тобто має всі підстави, визначені чинним законодавством України, для виконання проектних розрахунків за даним об’єктом. На підтвердження наданих Замовником пояснень додаємо наступні документи:1. Лист до проектанта ТОВ «АВТОГРАФ» від 10.02.2025 2. Лист від проектанта ТОВ «АВТОГРАФ» від 11.02.2025 №01-25 3. Додатки до Листа від проектанта ТОВ «АВТОГРАФ» від 11.02.2025 №01-25 4. Доповнення до відповіді на №04-11-1-360 від 10.02.2025 Тепломагістраль 3-я Слобідська 5. ТОМ 3 6. ТОМ 3 30 із змінами до робочого креслення. 7. ТОМ 4 8. Протокол надання роз'яснень на запит моніторінгу №125.
Рішеня
23.05.2025 15:27
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
47 050 448 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 00:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Контактний телефон:
380666491606
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
47 050 448 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 00:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Контактний телефон:
380666491606
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності