Показати схожі тендери

Закупівля Дорожні знаки та таблички до дорожніх знаків (Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання) від КП "Київтранспарксервіс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-27-003088-a
Id Tender b2e8bd42bad04852b7ade17cdfc2ce43
План UA-P-2025-02-12-004906-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.02.2025 10:38
Остання зміна 16.04.2025 11:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.02.2025 10:38 до 07.03.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 27.02.2025 10:38
до 04.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.02.2025 10:38
до 04.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.03.2025 13:45
до 09.04.2025 11:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.03.2025 18:14
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.04.2025 11:25
до 16.04.2025 11:28
Період уточнень
з 27.02.2025 10:38 до 04.03.2025 00:00
Період оскарження
з 27.02.2025 10:38 до 04.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.03.2025 13:45 до 09.04.2025 11:25
Період кваліфікації
з 10.03.2025 13:45 до 09.04.2025 11:25
Основні параметри
Дорожні знаки та таблички до дорожніх знаків (Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
Поставка Товару здійснюється (поставляється) поетапно, окремими партіями, відповідно до потреб Замовника
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 200 000 грн.
Дорожні знаки та таблички до дорожніх знаків (Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
Назва предмета закупівлі
Дорожні знаки та таблички до дорожніх знаків (Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
Примітки
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені в додатку 1.1. до тендерної документації.
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.03.2025 13:22
Закінчення аукціону
10.03.2025 13:45
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 530 (штуки)
дорожні знаки, комплект кріплень
Опис предмета закупівлі
дорожні знаки, комплект кріплень
Код ДК 021:2015
34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Кількість
530
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Копилівська, буд. 67, корп.10
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 460 (штуки)
таблички до дорожніх знаків, комплект кріплень
Опис предмета закупівлі
таблички до дорожніх знаків, комплект кріплень
Код ДК 021:2015
34990000-3 - Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Кількість
460
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Копилівська, буд. 67, корп.10
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар, шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ДОРСИСТЕМС
Пропозиція:
909 360 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦСАЙН"
Пропозиція:
1 150 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.03.2025 13:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.02.2025 10:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зелена Олена Василівна
Електронна пошта
Телефон
380679985664
Сайт:
https://ktps.kyiv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
35210739
Повна назва
КП "Київтранспарксервіс"
Поштовий індекс
04073
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
м. Київ, вул. Копилівська, буд. 67, корп.10
Кваліфікація
Лот № 1 Дорожні знаки та таблички до дорожніх знаків (Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
Період вимог/скарг з 25.03.2025 18:14 по 31.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.03.2025 13:45 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм.
Документи кваліфікації
25.03.2025 18:14
Повідомлення про рішення
25.03.2025 18:13
Пропозиція, що перемогла
14.03.2025 10:53
Електроний протокол про продовження строку
10.03.2025 13:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 10:38
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 10:38
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником ТОВ "ДОРСИСТЕМС". Згідно з абзацом 2 пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність більш ретельної перевірки та детального аналізу документів наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
14.03.2025 10:52
Дата кінця розгляду
08.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Виявлені невідповідності: Гарантійний лист наданий учасником не відповідає вимогам пункту 10 Додатку 1.1. до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 10 Додатку 1.1. до тендерної документації Технічна специфікація до предмета закупівлі. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Гарантійний лист відповідно до вимог визначених п. 10. Додатку 1.1. до тендерної документації. 2. Виявлені невідповідності: Учасником надано сертифікат Європейської технічної оцінки ЕТА, (з перекладом українською мовою) не у відповідності з п 7. Розділу 1 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, розділ 1 тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати переклад сертифіката Європейської технічної оцінки ЕТА у відповідності до вимог.
Створено
21.03.2025 16:43
Надати до
22.03.2025 16:43
Період вимог/скарг з 09.04.2025 11:25 по 15.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.03.2025 18:14 по 23.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Документи кваліфікації
09.04.2025 11:26
Довідка НАЗК
09.04.2025 11:25
Повідомлення про рішення
09.04.2025 11:25
Пропозиція, що перемогла
31.03.2025 11:55
Електроний протокол про продовження строку
25.03.2025 18:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 10:38
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 10:38
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану ТОВ "СПЕЦСАЙН". У зв’язку із тим, що є необхідність більш ретельної перевірки та детального аналізу документів наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
31.03.2025 11:55
Дата кінця розгляду
23.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Виявлені невідповідності: Відсутній Витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або Витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 6 Додаток 1 до ТД. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що вимагалися пунктом 6 Додаток 1 до ТД. тендерної документації 2. Виявлені невідповідності: Учасником надано документи не у відповідності до вимог тендерної документації . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абзац.2 п.12, Додаток 1.1. до тендерної документації Технічна специфікація до предмета закупівлі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати довідки у відповідності до вимог тендерної документації, а саме гарантійний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора/дилера плівки, що містить підтвердження офіційних відносин виробника/дистриб’ютора/дилера плівки з учасником закупівлі та гарантію постачання світлоповертальної плівки у кількості, необхідній для належного виконання умов договору, укладеного за результатом даної закупівлі. Гарантійний лист повинен бути адресований уповноваженій особі КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВТРАНСПАРКСЕРВІС», містити посилання на дану закупівлю та бути датованим не раніше дати оголошення даної закупівлі. 3.Виявлені невідповідності: Відсутній оригінал сертифікату Європейської технічної оцінки ЕТА. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абзац.3 п.12, Додаток 1.1. до тендерної документації Технічна специфікація до предмета закупівлі Інформація пр необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати документи у відповідності до вимог. 4. Виявлені невідповідності: Учасником надано скан-копію перекладу сертифікату Європейської технічної оцінки ЕТА з порушенням вимог, а саме відтиск печатки нотаріуса не придатний до читання. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1. розділу 3 тендерної документації про те, що документи учасника мають бути відкриті для загального доступу та не містити паролів, бути чіткими та розбірливими для читання. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати документи у відповідності до вимог.
Створено
07.04.2025 14:50
Надати до
08.04.2025 14:50
Договір
UA-2025-02-27-003088-a-b1
Підписаний і діє
Номер
39/25Т
1 150 800 грн.
959 000 грн.
З ПДВ
Підписано
15.04.2025
Строк дії договору з
15.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
530 (штуки)
дорожні знаки, комплект кріплень
Номенклатура
дорожні знаки, комплект кріплень
Кількість
530
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
460 (штуки)
таблички до дорожніх знаків, комплект кріплень
Номенклатура
таблички до дорожніх знаків, комплект кріплень
Кількість
460
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
КП "Київтранспарксервіс"
Повна назва
КП "Київтранспарксервіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35210739

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦСАЙН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦСАЙН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44329972

Інформація про підписанта

IBAN
163226690000026004301234228
ПІБ підписанта
Зелена Олена Василівна
Посада підписанта
Уповноважена особа з проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг
Діє на підставі
Довіреності № 140 від 03 січня 2025 року
Номер телефону
380679985664
Електронна пошта

Інформація про підписанта

IBAN
UA 203003350000000026000824176
ПІБ підписанта
Плєхоткін Олексій Юрійович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
380504627344
Електронна пошта
Шаблон договору
Документи договору
16.04.2025 11:28
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.03.2025 14:00
Замовник:
КП "Київтранспарксервіс"
Контактний телефон:
380679985664
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.03.2025 14:00
Замовник:
КП "Київтранспарксервіс"
Контактний телефон:
380679985664
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності