Показати схожі тендери

Закупівля Аварійний поточний ремонт приточно-витяжної вентиляційної системи з кондиціюванням Запорізька гімназія №94 Запорізької міської ради, розташованої за адресою: м.Запоріжжя, вул. Яценко 3-A від Департамент спорту, сім"ї та молоді Запорізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-27-002739-a
Id Tender 2535a54106714812b5bee02a7d2d6774
План UA-P-2025-02-26-003791-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.02.2025 11:08
Остання зміна 02.04.2025 10:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.02.2025 10:25 до 12.03.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 27.02.2025 10:25
до 09.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.02.2025 10:25
до 09.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.03.2025 12:15
до 21.03.2025 14:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.03.2025 12:03
до 27.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.03.2025 14:17
до 02.04.2025 10:30
Період уточнень
з 27.02.2025 10:25 до 09.03.2025 00:00
Період оскарження
з 27.02.2025 10:25 до 09.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.03.2025 12:15 до 21.03.2025 14:17
Період кваліфікації
з 13.03.2025 12:15 до 21.03.2025 14:17
Основні параметри
Аварійний поточний ремонт приточно-витяжної вентиляційної системи з кондиціюванням Запорізька гімназія №94 Запорізької міської ради, розташованої за адресою: м.Запоріжжя, вул. Яценко 3-A
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 000 000 грн.
Аварійний поточний ремонт приточно-витяжної вентиляційної системи з кондиціюванням Запорізька гімназія №94 Запорізької міської ради, розташованої за адресою: м.Запоріжжя, вул. Яценко 3-A
Назва предмета закупівлі
Аварійний поточний ремонт приточно-витяжної вентиляційної системи з кондиціюванням Запорізька гімназія №94 Запорізької міської ради, розташованої за адресою: м.Запоріжжя, вул. Яценко 3-A
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
20 000
Аукціон
Cтарт аукціону
13.03.2025 11:46
Закінчення аукціону
13.03.2025 12:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Аварійний поточний ремонт приточно-витяжної вентиляційної системи з кондиціюванням Запорізька гімназія №94 Запорізької міської ради, розташованої за адресою: м.Запоріжжя, вул. Яценко 3-A
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
00000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Яценко 3-A
Дата постачання по
31.12.2025 10:30
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РОНД"
Пропозиція:
898 398 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ДЬЯЧЕНКО ДМИТРО ГЕННАДІЙОВИЧ
Пропозиція:
998 401.22 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МК "ГРАНД"
Пропозиція:
727 524.22 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.03.2025 11:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.03.2025 12:19
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артем'єв Костянтин Валерійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380612862226
Замовник
ЄДРПОУ
40571081
Повна назва
Департамент спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради
Поштовий індекс
69037
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м Запоріжжя
Адреса
пр Соборний, 214
Кваліфікація
Лот № 1 Аварійний поточний ремонт приточно-витяжної вентиляційної системи з кондиціюванням Запорізька гімназія №94 Запорізької міської ради, розташованої за адресою: м.Запоріжжя, вул. Яценко 3-A
Період вимог/скарг з 19.03.2025 12:03 по 25.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.03.2025 12:15 по 21.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "МК "ГРАНД", яка була визнана найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією, були виявлені невідповідності в інформації та документах. Згідно вимог ч.16 ст.29 Закону, для усунення невідповідностей Учасник був повинен надати відповідну інформацію (Дата публікації - 18.03.2025 09:46, Кінцева дата та час усунення невідповідностей - 19.03.2025 09:46). Але учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у повному обсязі, а саме: 1. Розрахунки надані в форматі xls у формі електронного документу та не підписані КЕП: -9135_ ДЦ_ ЛК1_02-01-02. xls -9135_ ДЦ_ ЗВВЛК_02-01-02. Xls -9135_ ДЦ_ ЗВЛК_02-01-01. Xls -u_9135_ДЦ_ДЦ_4. Xls -9135_ ДЦ_ ДФ_02-01-02. Xls -u_9135_ДЦ_ДЦ_2. Xls -9135_ ДЦ_ ДФ_02-01-02. Xls -9135_ ДЦ_ ЛК1_02-01-01. Xls -9135_ДЦ_ПВР. Xls -u_9135_ДЦ_ДЦ_3. Xls Не підписання електронних документів КЕП є невиконанням учасником ТОВ «МК «ГРАНД» вимог встановлених п. 1 Розділу III «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», а саме: Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». 2. У складі тендерної пропозиції учасника надано документ 18 березня 2025 15:25 «Договір №27 02 25 про надання послуг з оброблення відходів від 27.02.2025р РЕД.pdf». Відповідно до п. 1.1. даного договору «Предметом договору є надання послуг: Послуги з оброблення відходів, що не є небезпечними за кодом ДК 021:2015-90510000-5- Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям». На офіційному сайті ТОВ «ЕКОПОСТ» міститься дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 8896/24, в якому відсутня діяльність із захоронення відходів https://ecopost.zp.ua/license.html . Згідно вимог п.4 Додатку 6 до тендерної документації учасник повинен надати: 4. Скан-копію з оригіналу договору на захоронення відходів (4510.2.9.09 відходи змішані будівництва та знесення будівель і споруд (відходи будівельних матеріалів)). Документ повинен бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 р. укладений з суб’єктом господарювання, який має відповідні законні підстави здійснення діяльності з поводження з відходами. З зазначеного вбачається, що учасник ТОВ «МК «ГРАНД» не виконав вимогу встановлену умовами п.4 Додатку 6 до тендерної документації.
Документи кваліфікації
19.03.2025 12:02
Повідомлення про рішення
19.03.2025 12:01
Пропозиція, що перемогла
13.03.2025 12:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 10:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 10:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасника надано документ «12. Виписка з Єдиного держ. реєстру» (в якому, у т.ч. зазначено: Номер, дата та час формування виписки: 229486147236, 17.06.2024 07:54:54). Згідно вимог п.12 Додатку 6 до тендерної документації учасник повинен надати: 12. Витяг/виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (обов’язково має містити дані про реєстраційні дії), сформований не раніше поточного року). Надати документ згідно вимог п.12 Додатку 6 до тендерної документації. 2. У складі тендерної пропозиції учасника надано документ «4. Договір №27 02 25 про надання послуг з оброблення відходів від 27.02.2025р.». Згідно вимог п.4 Додатку 6 до тендерної документації учасник повинен надати: 4. Скан-копію з оригіналу договору на захоронення відходів (4510.2.9.09 відходи змішані будівництва та знесення будівель і споруд (відходи будівельних матеріалів)). Документ повинен бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 р. укладений з суб’єктом господарювання, який має відповідні законні підстави здійснення діяльності з поводження з відходами. Надати документ згідно вимог п.4 Додатку 6 до тендерної документації. 3. Тендерна пропозиція учасника не підписана із застосуванням кваліфікованого електронного підпису КЕП як того вимагалось у тендерної документації Замовника (ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій.). Підписати документи тендерної пропозиції Учасника із застосуванням кваліфікованого електронного підпису КЕП як це вимагається у тендерної документації замовника. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання: - оновлений Витяг/виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (обов’язково має містити дані про реєстраційні дії), сформований не раніше поточного року); - скан-копію з оригіналу договору на захоронення відходів (4510.2.9.09 відходи змішані будівництва та знесення будівель і споруд (відходи будівельних матеріалів)). Документ повинен бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 р. укладений з суб’єктом господарювання, який має відповідні законні підстави здійснення діяльності з поводження з відходами. - підписати документи тендерної пропозиції Учасника із застосуванням кваліфікованого електронного підпису КЕП як це вимагається у тендерної документації замовника
Створено
18.03.2025 09:46
Надати до
19.03.2025 09:46
Період вимог/скарг з 21.03.2025 13:54 по 27.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.03.2025 12:03 по 27.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "РОНД", яка була визнана наступною за найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією, були виявлені невідповідності в інформації та документах. Згідно вимог ч.16 ст.29 Закону, для усунення невідповідностей Учасник був повинен надати відповідну інформацію (Дата публікації - 20.03.2025 13:49, Кінцева дата та час усунення невідповідностей - 21.03.2025 13:49). Але учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у повному обсязі, а саме: У складі тендерної пропозиції учасника надано документ «3 Договір про відходи». Відповідно до п. 1.1. даного договору «Предметом договору є надання послуг: Послуги з оброблення відходів, що не є небезпечними за кодом ДК 021:2015-90510000-5- Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям». На офіційному сайті ТОВ «ЕКОПОСТ» міститься дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 8896/24, в якому відсутня діяльність із захоронення відходів https://ecopost.zp.ua/license.html . Згідно вимог п.4 Додатку 6 до тендерної документації учасник повинен надати: 4. Скан-копію з оригіналу договору на захоронення відходів (4510.2.9.09 відходи змішані будівництва та знесення будівель і споруд (відходи будівельних матеріалів)). Документ повинен бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 р. укладений з суб’єктом господарювання, який має відповідні законні підстави здійснення діяльності з поводження з відходами. З зазначеного вбачається, що учасник ТОВ "РОНД" не виконав вимогу встановлену умовами п.4 Додатку 6 до тендерної документації.
Документи кваліфікації
21.03.2025 13:53
Повідомлення про рішення
21.03.2025 13:52
Пропозиція, що перемогла
19.03.2025 12:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 10:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.02.2025 10:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасника надано документ «9 Виписка з ЄДР.pdf» (в якому, у т.ч. зазначено: Номер, дата та час формування виписки: 6289547400, 05.02.2024 18:25:49). Згідно вимог п.12 Додатку 6 до тендерної документації учасник повинен надати: 12. Витяг/виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (обов’язково має містити дані про реєстраційні дії), сформований не раніше поточного року). Надати документ згідно вимог п.12 Додатку 6 до тендерної документації. 2. У складі тендерної пропозиції учасника надано документ «3 Договір про відходи». Згідно вимог п.4 Додатку 6 до тендерної документації учасник повинен надати: 4. Скан-копію з оригіналу договору на захоронення відходів (4510.2.9.09 відходи змішані будівництва та знесення будівель і споруд (відходи будівельних матеріалів)). Документ повинен бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 р. укладений з суб’єктом господарювання, який має відповідні законні підстави здійснення діяльності з поводження з відходами. Надати документ згідно вимог п.4 Додатку 6 до тендерної документації. 3. У складі тендерної пропозиції учасника надано документ «8 Копія статуту», вимогами п.11 Додатку 6 до тендерної документації передбачено надання учасником: «Діючий Статут (у останній редакції) або інший установчий документ (для юридичних осіб), у разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи». Надати документ згідно вимог п.11 Додатку 6 до тендерної документації (оригінал скану статуту або опис з кодом доступу до адміністративної послуги про реєстрацію).
Створено
20.03.2025 13:49
Надати до
21.03.2025 13:49
Період вимог/скарг з 21.03.2025 14:17 по 27.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.03.2025 13:54 по 29.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.03.2025 14:17
Довідка НАЗК
21.03.2025 14:16
Повідомлення про рішення
21.03.2025 14:13
Пропозиція, що перемогла
21.03.2025 13:54
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-27-002739-a-b1
Підписаний і діє
Номер
05-44/067
998 401.22 грн.
998 401.22 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.04.2025
Строк дії договору з
01.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Аварійний поточний ремонт приточно-витяжної вентиляційної системи з кондиціюванням Запорізька гімназія №94 Запорізької міської ради, розташованої за адресою: м.Запоріжжя, вул. Яценко 3-A
Номенклатура
Аварійний поточний ремонт приточно-витяжної вентиляційної системи з кондиціюванням Запорізька гімназія №94 Запорізької міської ради, розташованої за адресою: м.Запоріжжя, вул. Яценко 3-A
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради
Повна назва
Департамент спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40571081

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ДЬЯЧЕНКО ДМИТРО ГЕННАДІЙОВИЧ
Повна назва
ФОП ДЬЯЧЕНКО ДМИТРО ГЕННАДІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3655506111

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.04.2025 10:29
Повідомлення про договір
02.04.2025 10:26
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-28-000005
Дата створення проекту
28.03.2025 10:40
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
07.04.2025 18:29
Дата публікації висновку про результати
16.04.2025 18:20
Дата завершення усунення порушень
22.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 234-11-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 808-55-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 07.04.2025 № 35-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 07.04.2025 № 35-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 4. UA-2025-02-27-002739-a, яку проводить Департамент спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.04.2025 00:00
Документи рішення
07.04.2025 18:29
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «15» квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради (далі – замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, яка затверджена рішенням уповноваженої особи замовника (протокол від 05.03.2025), зі змінами (далі – ТД), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МК «ГРАНД» (далі – ТОВ «МК «ГРАНД»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РОНД» (далі – ТОВ «РОНД»), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Дьяченко Дмитра Геннадійовича (далі – ФОП Дьяченко Д.Г.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.03.2025 (далі – протокол № 1), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2025 (далі – протокол № 2), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2025, вимога про усунення невідповідностей щодо «МК «ГРАНД», вимога про усунення невідповідностей щодо ТОВ «РОНД», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.03.2025, договір підряду від 01.04.2025 № 05-44/067 та відповідь Замовника від 15.04.2025 на запит від 10.04.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відсутні.
Дата висновку
15.04.2025 00:00
Дата публікації
16.04.2025 18:20
Документи висновку
16.04.2025 18:20
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи. Аварійний поточний ремонт приточно-витяжної вентиляційної системи з кондиціюванням Запорізька гімназія №94 Запорізької міської ради, розташованої за адресою: м. Запоріжжя, вул. Яценко 3-A (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-27-002739-a), яка проведена Департаментом спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання. 1. У протоколі уповноваженої особи замовника від 19.03.2025 зазначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «МК ГРАНД» (далі – учасник) у зв’язку з тим, що розрахунки надані в форматі xls у формі електронного документу та не підписані КЕП, а також те, що наданий договір від 27.02.2025 № 27/02/25 «Про надання послуг з оброблення відходів» (далі - договір) не відповідає вимогам пункту 4 Додатку № 6 до тендерної документації (далі - ТД), яка затверджена уповноваженою особою замовника. Проте, проаналізувавши тендерну пропозицію, яку надав учасник було встановлено, що вона відповідає вимогам ТД та діючому законодавству України, а саме: - замовником у ТД встановлено, що тендерна пропозиція учасника має бути підписана із застосуванням кваліфікованого електронного підпису КЕП (крім учасників нерезидентів). Відповідно до вимоги про усунення невідповідностей, замовником щодо учасника встановлювалася наступна вимога, що «тендерна пропозиція учасника не підписана із застосуванням кваліфікованого електронного підпису КЕП як того вимагалось у тендерної документації замовника (ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій.). Підписати документи тендерної пропозиції Учасника із застосуванням кваліфікованого електронного підпису КЕП як це вимагається у тендерної документації замовника. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо підписати документи тендерної пропозиції Учасника із застосуванням кваліфікованого електронного підпису КЕП як це вимагається у тендерної документації замовника». 18.03.2025 в 15-38 хв. учасником на виконання вищезазначеної вимоги в електрону систему закупівель було завантажено файл кваліфікованого електронного підпису щодо підписання наданої їм тендерної пропозиції; - замовником у пункті 4 Додатку № 6 до ТД встановлено, що учасник повинен надати скан-копію з оригіналу договору на захоронення відходів (4510.2.9.09 відходи змішані будівництва та знесення будівель і споруд (відходи будівельних матеріалів). Документ повинен бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 р. укладений з суб’єктом господарювання, який має відповідні законні підстави здійснення діяльності з поводження з відходами. У складі тендерної пропозиції учасником було надано: договір строком дії до 31.12.2025, який укладений між учасником та ТОВ «ЕКОПОСТ»; додаткову угоду № 1 від 10.03.2025 до договору, якою було змінено пункт 1.1. предмета договору на «Послуги з оброблення відходів, що не є небезпечними за кодом 4510.2.9.09 відходи змішані будівництва та знесення будівель і споруд (відходи будівельних матеріалів), надалі – Послуги». Ціна договору складає за кодом 4510.2.9.09 відходи змішані будівництва та знесення будівель і споруд (Додаток № 1 «Протокол угоди про договірну ціну» до договору). Згідно дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів № 8896/24, ТОВ «ЕКОПОСТ» надано дозвіл здійснювати операції з оброблення відходів, які включають об’єкти оброблення та утилізації відходів (дозвіл міститься на офіційному сайті ТОВ «ЕКОПОСТ»). Відповідно до видів діяльності за КВЕД, ТОВ «ЕКОПОСТ» має один із видів діяльності 38.21 «оброблення та видалення безпечних відходів». Цей клас включає видалення та оброблення твердих або нетвердих безпечних відходів перед їх утилізацією: експлуатацію полігонів для захоронення безпечних відходів; видалення безпечних відходів шляхом спалювання або іншими методами, з одержуванням електроенергії або пари, компосту, замінників палива, біогазу та інших побічних продуктів для подальшого використання, або без їх одержування; оброблення органічних відходів для їх подальшої утилізації. Згідно Додатків № 1 «Протокол угоди про договірну ціну», № 2 «Правила приймання Відходів, що встановлені на полігоні м. Запоріжжя» до договору, розділу 2 «Умови та порядок виконання договору», розділу 3 «Вартість послуг та порядок розрахунків» договору та виду діяльності КВЕД 38.21«оброблення та видалення безпечних відходів», ТОВ «ЕКОПОСТ» виконує функцію з управління (експлуатації) полігону захоронення відходів. ТОВ «ЕКОПОСТ» має дозвіл на здійснення операцій з оброблення та захоронення відходів, що відповідає умовам частини 1 статті 40 Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 року № 2320-IX (далі – Закон № 2320-IX), якою визначено, що захоронення відходів здійснюється на полігонах, що відповідають вимогам законодавства та технологічне обладнання яких забезпечує захист ґрунтових вод, вилучення та знешкодження біогазу та фільтрату, контроль викидів в атмосферне повітря, забруднення ґрунтів і підземних вод. Суб’єкт господарювання, що здійснює управління полігоном, повинен мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, а в разі захоронення небезпечних відходів - ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Пунктами 13 та 27 статті 1 Закону № 2320-IX визначається, що саме є захороненням відходів та полігоном. Захоронення відходів – це розміщення відходів на поверхні чи під поверхнею (підземне) землі у спосіб, що не становить загрози здоров’ю людей та навколишньому природному середовищу і не передбачає подальше оброблення відходів. Полігон - місце захоронення відходів, призначене для їх розміщення на поверхні чи під поверхнею (підземне) землі, включаючи: внутрішні місця для видалення відходів, на яких утворювач відходів - суб’єкт господарювання здійснює видалення власних відходів на місці утворення; постійні місця, на яких відходи розміщуються понад один рік. 2. У протоколі уповноваженої особи замовника від 21.03.2025 зазначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОНДО» у зв’язку з тим, що наданий договір від 22.01.2025 № 22/01/25 «Про надання послуг з оброблення відходів» (далі - договір), який укладений між ТОВ «РОНДО» та ТОВ «ЕКОПОСТ», не відповідає вимогам пункт 4 Додатку № 6 до тендерної документації, яка затверджена уповноваженою особою замовника. Проте, проаналізувавши тендерну пропозицію, яку надав учасник ТОВ «РОНДО» було встановлено, що вона також відповідає вимогам ТД та діючому законодавству України (обґрунтування щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «РОНДО» вимогам ТД та законодавству України, викладено у пункт 1 вказаного запиту). На підставі вищевикладеного, прошу надати інформацію (пояснення) щодо правомірності прийнятого рішення замовником відносно відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «МК ГРАНД» та ТОВ «РОНДО» (протоколи уповноваженої особи замовника від 19.03.2025 та 21.03.2025). Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.04.2025 10:25
Орган перевірки
16.04.2025 00:00
Документи повідомлення
10.04.2025 10:26
-
Відповідь
Про надання відповіді у формі пояснень на запит
Замовником у пункті 4 Додатку № 6 до ТД встановлено, що учасник повинен надати скан-копію з оригіналу договору на захоронення відходів (4510.2.9.09 відходи змішані будівництва та знесення будівель і споруд (відходи будівельних матеріалів)). Документ повинен бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 р. укладений з суб’єктом господарювання, який має відповідні законні підстави здійснення діяльності з поводження з відходами. Ключовим показником в наданій вимогі про усунення невідповідностей зазначено саме «укладений з суб’єктом господарювання, який має відповідні законні підстави здійснення діяльності з поводження з відходами». Відходи акумулюються за адресою м. Запоріжжя, вул. Яценко 3-A, відповідно їх утилізація також відбувається на території міста Запоріжжя. ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" є суб’єктом господарювання та реалізує послуги на регіональному ринку у Запорізькій області, є постачальником з вивезення та захоронення твердих побутових відходів. Рішенням Виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.10.2019 №468 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії з визначення переможця конкурсу з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя», введено в дію результати конкурсу між суб’єктами господарювання на вивіз та утилізацію побутових відходів. Так, переможцем конкурсу на визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території міста Запоріжжя, юридичною особою, яка здійснюватиме збирання та перевезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами на території міста Запоріжжя, визначено ТОВ "Вельтум-Запоріжжя". Правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов`язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров`я людини на території України визначено Законом України "Про відходи" від 05 березня 1998 року № 187/98-ВР (далі - Закон № 187/98-ВР). Відповідно до частин 3, 11 статті 35-1 Закону № 187/98-ВР виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Згідно з пунктами 3-5 Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 року № 1070, послуги з поводження з побутовими відходами надаються суб`єктом господарювання, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах в установленому законодавством порядку виконавцем послуг з вивезення побутових відходів. Договір про надання послуг укладається між споживачем та виконавцем послуг з вивезення побутових відходів відповідно до Типового договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами, що додається. Відповідно до частини 2 ст. 35-1 Закону № 187/98-ВР власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів укладають договори з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів, здійснюють оплату послуг з поводження з побутовими відходами та забезпечують роздільне збирання побутових відходів. Таким чином власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів мають укладати договори з ТОВ "Вельтум-Запоріжжя", як виконавцем послуг з вивезення побутових відходів. Як приклад, переможець торгів ФОП ДЬЯЧЕНКО ДМИТРО ГЕННАДІЙОВИЧ надав договір від 10.02.2025 №202507858, укладений з ТОВ "Вельтум-Запоріжжя", учасники ТОВ «МК ГРАНД» та ТОВ «РОНДО» надали договори, укладені з ТОВ «ЕКОПОСТ». Рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 24 травня 2021 року, постанова Шостого апеляційного адміністративного суду від 07 жовтня 2021 року та постанова Верховного суду України від 18 квітня 2023 року по справі № 640/3604/21 також підтверджують правову позицію Замовника. Таким чином, Замовником правомірно відхилено тендерні пропозиції ТОВ «МК ГРАНД» та ТОВ «РОНДО». Стосовно не накладання кваліфікованого електронного підпису на окремі документи тендерної пропозиції учасника ТОВ «МК ГРАНД», зазначаємо, що це недотримання вимог п.1 розділу ІІІ «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації.
Рішеня
15.04.2025 10:42
Замовник
Документи повідомлення
15.04.2025 10:43
-
15.04.2025 10:45
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.03.2025 17:00
Замовник:
Департамент спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380612862226
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.03.2025 17:00
Замовник:
Департамент спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380612862226
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності