Показати схожі тендери

Закупівля Частотомір- аналізатор від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1124.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-02-26-010638-a
Id Tender 111fa8b6e8334431927f8b33396ba552
План UA-P-2025-02-25-016515-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.02.2025 16:02
Остання зміна 30.04.2025 14:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
453 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 265 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.03.2025 00:00 до 07.03.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 26.02.2025 16:02
до 04.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.03.2025 10:00
до 12.03.2025 10:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.03.2025 10:22
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.03.2025 10:22
до 30.04.2025 14:48
Період уточнень
з 26.02.2025 16:02 до 04.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.03.2025 10:00 до 12.03.2025 10:22
Період кваліфікації
з 07.03.2025 10:00 до 12.03.2025 10:22
Основні параметри
Частотомір- аналізатор
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 10
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
453 000 грн.
Частотомір-аналізатор CNT-90 з опцією 14В або аналог
Назва предмета закупівлі
Частотомір-аналізатор CNT-90 з опцією 14В або аналог
Очікувана вартість
453 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2265,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Частотомір-аналізатор
Код ДК 021:2015
38300000-8 - Вимірювальні прилади
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Творча 11
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕТАЛОН-ПРИЛАД"
Пропозиція:
452 196 грн.
Документи закупівлі
28.02.2025 11:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Спанчак Олена Вячеславівна
Електронна пошта
Телефон
380939491968
Замовник
ЄДРПОУ
08532943
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1124
Поштовий індекс
79059
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Творча 11
Кваліфікація
Лот № 1 Частотомір-аналізатор CNT-90 з опцією 14В або аналог
Період вимог/скарг з 12.03.2025 10:22 по 15.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.03.2025 10:00 по 15.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем процедури спрощена закупівля № 27144311 ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ЕТАЛОН-ПРИЛАД»». 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у порядку, передбаченим статтями 10 та 33 Закону.
Документи кваліфікації
12.03.2025 10:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Просимо Вас усунути наступні невідповідності, щодо вимог тендерної документації, та надати необхідну інформацію про товар: 1. Копію листа (документ та/або інформаційний лист/довідка тощо) від виробника (PENDULUM) або офіційного представництва, або офіційного дистриб’ютора запропонованого товару, який засвідчує те, що постачальник є офіційним партнером компанії на території України (згідно п.8 абзацу 4 тендерної документації замовника «Інформації, яка включається до оголошення про закупівлю»). 2. Актуальний контракт з постачальником та/або інформаційний лист (відповідно до наданої учасником тендерної пропозиції «Контракт з виробником з урахуванням комерційної таємниці»)*. *у наданій документації зазначено термін дії контракту до 31 грудня 2019 року (п.13. Термін дії контракту.)
Створено
10.03.2025 12:22
Надати до
11.03.2025 12:22
Договір
UA-2025-02-26-010638-a-b1
Підписаний і діє
Номер
6
452 196 грн.
452 196 грн.
З ПДВ
Підписано
20.03.2025
Строк дії договору з
20.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Частотомір-аналізатор
Номенклатура
Частотомір-аналізатор
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1124
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1124
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08532943

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕТАЛОН-ПРИЛАД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕТАЛОН-ПРИЛАД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40711560

Інформація про підписанта

IBAN
UA508201720343140001000002921
ПІБ підписанта
Басенко Роман Георгійович
Посада підписанта
Командир частини
Діє на підставі
положення про військове (корабельне) господарство Збройних Сил України, затвердженого наказом Міністерства Оборони України від 16.07.1997 №300
Номер телефону
380939491968
Електронна пошта

Інформація про підписанта

IBAN
UA773516070000000026007073654
ПІБ підписанта
СЛУТУ ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
СТАТУТ
Номер телефону
380674234176
Електронна пошта
Шаблон договору
Документи договору
30.04.2025 14:48
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000077
Дата створення проекту
21.04.2025 15:24
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 17:39
Дата публікації висновку про результати
09.05.2025 16:19
Дата завершення усунення порушень
24.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.04.2025 №117 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.04.2025 №117. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-02-26-010638-a, 26.02.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 17:39
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 09 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; наявність підстав щодо застосування спрощеної закупівлі; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1275); розгляду поданих пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А1124 (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-02-25-016515-a); оголошення про проведення Замовником спрощеної закупівлі та внесені зміни до нього; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 12.03.2025 №35; пропозицію ТОВ «Науково-виробничого підприємства «ЕТАЛОН-ПРИЛАД» (далі – ТОВ «НВП «ЕТАЛОН-ПРИЛАД»), опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у ТОВ «НВП «ЕТАЛОН-ПРИЛАД» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 20.03.2025 №6; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини першої статті 30 Закону України від 17.07.2020 №808-IX «Про оборонні закупівлі» (далі – Закон №808-IX) особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цієї статтею. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 затверджено особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану. У підпункті 2 пункту 8 Особливостей №1275 визначено, що державні замовники можуть здійснювати оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. грн (крім закупівель товарів і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Моніторингом встановлено, що закупівлю за ID: UA-2025-02-26-010638-a Замовником проведено як спрощену закупівлю відповідно до Закону. Відповідно до частини п’ятнадцятої статті 14 Закону замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів та що договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 цього Закону. Одночасно, за нормами пункту 10 частини першої статті 10 замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з нормами пункту 3 Порядку розміщення інформації про закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893, далі – Порядок №1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому, згідно з пунктом 3 Порядку №1082 після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи, оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 12.03.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та укладено з ТОВ «НВП «ЕТАЛОН-ПРИЛАД» договір №6, який датований 20.03.2025. Однак, вищевказаний догові від 20.03.2025 №6 в електронній системі закупівель оприлюднено лише 30.04.2025, тобто з перевищенням термін(строку), визначеного у пункті 10 частини першої статті 10 Закону. Замовником у наданому під час моніторингу поясненні зазначено, зокрема, що договір не було оприлюднено в електронній системі закупівель у встановлений Законом строк через неправильне розуміння вимог нового працівника, відповідального за публікацію документів та через відсутність практичного досвіду та належного інструктажу, у зв’язку з чим помилково визначено граничний строк публікації договору як 90 робочих днів замість передбачених 20 робочих днів. Таким чином, Замовником договір про закупівлю від 20.03.2025 №6 оприлюднено в електронній системі закупівель з порушенням вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пункту 8 Особливостей №1275.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пункту 8 Особливостей №1275. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; наявності підстав щодо застосування спрощеної закупівлі; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливості №1275; розгляду поданої пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому виявленого порушення при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
09.05.2025 00:00
Дата публікації
09.05.2025 16:19
Документи висновку
09.05.2025 16:19
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до наказу командира військової частини А1124, а також на вимогу Західного офісу Держаудитслужби від 09.05.2025 року, було проведено ряд спеціальних заходів, щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Посадову особу, яка виконує позаштатні посадові обов’язки уповноваженої особі із публічних закупівель, за неналежне виконання службових обов’язків під час проведення закупівлі UA-2025-02-26-010638-a - притягнули до відповідальності. 2. З уповноваженою особою у сфері публічних закупівель проведено роз’яснювальна робота, щодо якісного виконання позаштатних службових обов’язків, неухильного дотримання чинного законодавства, в першу чергу Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення, розміщення, оприлюднення інформації про закупівлі, проведення електронних торгів із закупівлі товарів, робіт та послуг. 3. Додатково подана заявка, щодо участі у заходах з економічних навчань (курсів підвищення кваліфікації) у сфері публічних закупівель відповідними особами на 2026 рік.
Дата публікації
14.05.2025 12:31
Документи інформації про усунення порушення
14.05.2025 12:31
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-26-010638-a, яка проводиться Військовою частиною А1124 (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 затверджено особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі – Особливості №1275). За нормою пункту 8 Особливостей №1275 державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. грн, зокрема, у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Моніторингом встановлено, що закупівлю за ID: UA-2025-02-26-010638-a Замовником проведено як спрощену закупівлю. Відповідно до частини 15 статті 14 Закону замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Під час моніторингу встановлено, що в електронній системі Замовником 12.03.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ЕТАЛОН-ПРИЛАД». Однак, станом на 29.04.2025 в електронній системі не оприлюднено договір з ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ЕТАЛОН-ПРИЛАД» за результатами проведеної спрощеної закупівлі UA-2025-02-26-010638-a, не оприлюднено. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 2. Надати інформацію чи за результатами проведеної закупівлі UA-2025-02-26-010638-a укладався договір з ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ЕТАЛОН-ПРИЛАД», а у разі укладання пояснити причини його не оприлюднення. Відповідно до Додатку 2 «ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» форма цінової пропозиції оформлюється та подається учасником з початковою пропозицією ціни у складі документації та у разі, якщо за результатами оцінки, розгляду пропозиції Замовник визначив переможцем надається з остаточною ціновою пропозицією разом з примірниками договорів». Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію (з наданням документального підтвердження), яким чином переможцем спрощеної закупівлі виконано вимоги Додатку 2, зокрема, надання остаточної цінової пропозиції разом з примірником договору. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.04.2025 11:49
Орган перевірки
03.05.2025 00:00
Документи повідомлення
29.04.2025 11:50
-
Відповідь
Інформація,щодо надання пояснень моніторингу UA-M-2025-04-21-000077
1. Згідно Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», Міністерством фінансів України затверджена лімітна довідка про бюджетні асигнування на 2025 рік для військової частини А1124. На основі лімітної довідки було створено кошторис на 2025 рік, затверджений командиром військової частини А1124 і зареєстрований в органах ДКСУ. На підставі розроблених документів, у військовій частині було здійснено розподіл бюджетних коштів по напрямках, розроблено Річний план закупівель на 2025 рік, затверджений командиром військової частини. Річний план закупівель на 2025 рік військової частини А1124 було опубліковано через електронний майданчик. Технічні та якісні характеристики, а також визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено на основі наданого уповноваженій особі Замовника, документу Техніко – економічного обґрунтування доцільності закупівлі вимірювальної техніки (частотомір – аналізатор CNT-90 з опцією 14В або аналогів (з обов’язковим сертифікатом калібрування в органах Державної метрологічної служби України)). Скран-копія відповідних документів надаю. 2. За результатами проведеної закупівлі UA-2025-02-25-013524-a було укладено договір з ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ЕТАЛОН-ПРИЛАД». Договір №6 від 20 березня 2025 року. Повідомляю, що договір №6 від 20 березня 2025 року, не було оприлюднено в електронній системі закупівель PROZORRO у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» строк, через неправильне розуміння вимог нового працівника, відповідального за публікацію документів. Оскільки функції оприлюднення закупівельної документації нещодавно були передані мені, Спанчак Олені Вячеславівні, через відсутність практичного досвіду та належного інструктажу, я помилково визначила граничний строк публікації договору як 90 (дев’яносто) робочих днів замість передбачених 20 (двадцяти) робочих днів. Це призвело до затримки з оприлюдненням, що не мало умисного характеру. Після виявлення порушення, договір було негайно оприлюднено, а також мною вивчено вимоги законодавства та внутрішні інструкції, щодо строків публікації. Прошу прийняти це пояснення та врахувати, як обставину, що не мала умисного характеру. 3. 12 березня 2025 року Замовником було визначено переможця процедури закупівлі – ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ЕТАЛОН-ПРИЛАД», і оприлюднено через електронний майданчик намір про укладання з ним договору. На основі цього переможець надав остаточну цінову пропозицію у вигляді листа вих.№0252/п-03 від 12.03.2025 року, який був підставою для формування підпункту 3.1. пункту ІІІ Договору №6 від 20 березня 2025 року між Замовником та Постачальником. Скран-копія відповідних документів надаю.
Рішеня
01.05.2025 12:21
Замовник
Запит
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-26-010638-a, яка проведена Військовою частиною А1124 (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Під час моніторингу встановлено, що предметом досліджуваної закупівлі є товар - Частотомір-аналізатор. Відповідно до пункту 32 підрозділу 2 розділу ХХ Перехідні положення Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України, зокрема, продукції оборонного призначення, визначеної такою згідно з пунктом 9 статті 1 Закону України «Про державне оборонне замовлення» від 03.03.1999 №464-XIV (далі - Закон №464-XIV), що класифікується за такими групами, товарними позиціями та підкатегоріями УКТ ЗЕД. Так, Закон №464-XIV визначає загальні правові засади планування і формування державного оборонного замовлення та регулює особливості відносин, пов'язаних з визначенням та здійсненням процедур закупівлі продукції, виконанням робіт та наданням послуг оборонного призначення (продукція, роботи і послуги). Відповідно до пункту 9 статті 1 цього Закону визначено терміни, продукція оборонного призначення - озброєння, військова та спеціальна техніка, військова зброя і боєприпаси, спеціальні комплектувальні вироби для їх виготовлення та експлуатації, матеріали та обладнання, спеціально призначені для їх розроблення, виготовлення або використання, спеціальні технічні засоби, технічні засоби розвідки, які прямо чи опосередковано використовуються розвідувальними органами України для здійснення та забезпечення розвідувальної діяльності або для організації чи забезпечення її здійснення. Слід зазначити, що відповідно до пункту 3 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Водночас, аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що при оголошенні закупівлі очікувану вартість в електронних полях у розділі «Інформація про процедуру» вказано поле «очікувана вартість» – 453 000,00 UAH з ПДВ та в електронних полях у розділі «реєстр пропозицій» в графі «пропозиція» учасником також зазначено з ПДВ (452 196,00 UAH з ПДВ). Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати обгрунтування щодо зазначення в електронних полях очікуваної вартості закупівлі з урахуванням ПДВ, а також щодо подання учасником пропозиції з ПДВ. Моніторингом встановлено, що в оголошені про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-02-26-010638-a вказано строк поставки товару до 30.06.2025. Водночас, у пункті 5 Інформації, яка включається до оголошення про закупівлю про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначено умови поставки товарів, зокрема строк, протягом якого необхідно отримати товари - до 13.06.2025 року, а в укладеному договорі від 20.03.2025 №6 (пункті 5.2) зазначено термін поставки – до 31.07.2025 року. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 2. Пояснити причини невідповідностей строків поставки товару, вказаних в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, Інформації, яка включається до оголошення про закупівлю про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, та укладеному Договорі №6 від 20.03.2025. 3. Надати інформацію який саме вважати дійсним строк поставки товару за досліджуваною процедурою закупівлі. Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 затверджено особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі – Особливості №1275). За нормою пункту 8 Особливостей №1275 державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень зокрема, у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Моніторингом встановлено, що закупівлю за ID: UA-2025-02-26-010638-a Замовником проведено як спрощену закупівлю. Відповідно до частини 2 статті 41 Закону переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 4. Надати інформацію (з наданням документального підтвердження), яким чином переможцем спрощеної закупівлі під час укладання договору виконано вимоги частини другої статті 41 Закону. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
01.05.2025 15:40
Орган перевірки
07.05.2025 00:00
Документи повідомлення
01.05.2025 15:41
-
Відповідь
Відповідь про надання пояснень на запит від 01.05.2025 року
1. Відповідно до пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 02 березня 2022 року №178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану» (далі - Постанова № 178), предметом закупівлі UA-P-2025-02-25-016515-a є товар «Частотомір -аналізатор», який не передбачений переліком операції з постачання товарів, які обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою. На основі цього під час розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, інформацією слугувало отримані комерційні пропозиції, ціна за одиницю товару в яких вказувалася з урахуванням ПВД. Зважаючи на вищезазначене, при оголошенні закупівлі в електронних полях очікувану вартість було вказано з урахуванням ПДВ. Учасник пропозиції вказував ціну за одиницю з урахуванням ПВД, тому що він є платником ПДВ (під час подання пропозиції учасник надав відповідну завірену копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість). 2. У процесі розробки та підготовки документів, які були розміщені в електронному майданчику під час оголошення процедури закупівлі, в пункті 5 Інформації, яка включається до оголошення про закупівлю про технічні, якісні та інші характеристики терміни поставки товару – до 13.06.2025 року, та при заповненні електронних полів – строк поставки до 30.06.2025 року було визначено приблизні з урахуванням того фактору, що товар буде поставлятися у час дії воєнного стану. В процесі переговорної роботи Замовника і Постачальника та уточнення нюансів договору, термін поставки предмету закупівлі було визначено – до 31.07.2025 року, у зв’язку з тим що даний прилад має бути з обов’язковий сертифікатом калібрування в органах Державної метрологічної служби України. Цей процес також займає певний час. Зважаючи на вищезазначене, дійсний строк поставки товару вважати таким, який вказаний у договорі №6 від 20.03.2025 року – 31.07.2025 року. 3. Вимоги частини другої статті 41 Закону переможцем спрощеної закупівлі під час укладання договору виконані шляхом надання таких документів до комерційної пропозиції: 1. Відповідно до пункту 2 розділу 2 Статуту, наданого у категорії «Документи до комерційної пропозиції» - файл з назвою «Завірений статут» у форматі pdf. У зв’язку з запитом Держаудитслужби України від 01.05 2025 року, Постачальником було додатково надіслано лист про роз’яснення, щодо підтвердження документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності. 2. У категорії «Документи до комерційної пропозиції» - файл з назвою «Лист щодо повноважень посадових осіб» у форматі pdf. Скан -копію «Лист щодо повноважень посадових осіб» – додаю. Копію «Завірений статут» у форматі pdf – додаю. Скан-копія «Лист про роз’яснення» – додаю.
Рішеня
05.05.2025 11:09
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
453 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.03.2025 10:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1124
Контактний телефон:
380939491968
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
453 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.03.2025 10:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1124
Контактний телефон:
380939491968
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності