Показати схожі тендери

Закупівля Навчання з курсів: Digital-маркетинг - 80522000-9; Art-direction - 80522000-9; UX/UI Design - 80522000-9 від Національний Банк України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-26-010457-a
Id Tender bde26cb052474e4eaddd914f788f625b
План UA-P-2025-01-06-001657-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.02.2025 15:56
Остання зміна 10.04.2025 10:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
127 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
650 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.02.2025 15:55 до 17.03.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 26.02.2025 15:55
до 14.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.02.2025 15:55
до 14.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.03.2025 15:41
до 28.03.2025 10:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.03.2025 18:52
до 03.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.03.2025 10:18
до 10.04.2025 10:21
Період уточнень
з 26.02.2025 15:55 до 14.03.2025 00:00
Період оскарження
з 26.02.2025 15:55 до 14.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.03.2025 15:41 до 28.03.2025 10:18
Період кваліфікації
з 18.03.2025 15:41 до 28.03.2025 10:18
Основні параметри
Навчання з курсів: Digital-маркетинг - 80522000-9; Art-direction - 80522000-9; UX/UI Design - 80522000-9
Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі пропозиції вказано у Додатку 1 документації. з технічних питань: Цятковська Олександра, старший фахівець управління розвитку корпоративної культури та лідерства Департаменту персоналу Національного банку України телефон: (044) 230-16-06, (067) 739-55-63 електронна адреса: [email protected] з організаційних питань: Соляннік Наталія, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель Національного банку України телефон: (050) 043-25-53 електронна адреса: [email protected] Місце надання послуг: дистанційне навчання та/або дистанційне навчання (онлайн формат) та/або очне навчання на базі Контрагента в м. Київ. Строк надання послуг: Контрагент бере на себе зобов’язання надати послуги у повному обсязі у строк до 12.12.2025 року. Умови розрахунків: Національний банк не пізніше ніж за 5 (п’ять) робочих днів до початку надання послуг з навчання за курсом/відповідним курсом здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі 100 % від загальної вартості навчання за курсом/відповідним курсом.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
127 200 грн.
Навчання з курсів: Digital-маркетинг - 80522000-9; Art-direction - 80522000-9; UX/UI Design - 80522000-9
Назва предмета закупівлі
Навчання з курсів: Digital-маркетинг - 80522000-9; Art-direction - 80522000-9; UX/UI Design - 80522000-9
Очікувана вартість
127 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
650,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.03.2025 15:18
Закінчення аукціону
18.03.2025 15:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Навчання з курсів: Digital-маркетинг - 80522000-9; Art-direction - 80522000-9; UX/UI Design - 80522000-9
Код ДК 021:2015
80522000-9 - Навчальні семінари
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
12.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови розрахунків: Національний банк не пізніше ніж за 5 (п’ять) робочих днів до початку надання послуг з навчання за курсом/відповідним курсом здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі 100 % від загальної вартості навчання за курсом/відповідним курсом.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІТСТОЛИЦЯ"
Пропозиція:
83 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Київська Академія Медіа Мистецтв
Пропозиція:
93 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.03.2025 15:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ніна Лис
Електронна пошта
Телефон
+380442540108, +380676526976
Сайт:
http://bank.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00032106
Повна назва
Національний Банк України
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Інститутська, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Навчання з курсів: Digital-маркетинг - 80522000-9; Art-direction - 80522000-9; UX/UI Design - 80522000-9
Період вимог/скарг з 25.03.2025 18:52 по 31.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.03.2025 15:41 по 26.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
25.03.2025 18:52
Повідомлення про рішення
18.03.2025 15:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.02.2025 15:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.02.2025 15:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником процедури закупівлі “Навчання з курсів: Digital-маркетинг - 80522000-9; Art-direction - 80522000-9; UX/UI Design - 80522000-9”, код ДК 021:2015: 80520000-5 “Навчальні засоби” (UA-2025-02-26-010457-a) ТОВ “ІТСТОЛИЦЯ” (код за ЄДРПОУ 38648977) у складі тендерної пропозиції: 1) надано документ “Довідка про наявність” в якому зазначено, що фізичного навчального центру або офісу у місті Києві підприємство не має, оскільки всі заняття організовуються дистанційно з використанням сучасних цифрових інструментів, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: не зазначено наявність в учасника процедури закупівлі навчального центру/класу, який розташований у межах міста Києва (зазначити його адресу), що має сучасне та зручне навчальне обладнання, технічні засоби навчання та програмне забезпечення, що не відповідає підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” тендерної документації; 2) надано документ “Довідка про кваліфікацію викладача” в якому не конкретизовано який викладач за якими курсами для яких організацій викладав, а також не зазначено назви проектів. Також зазначено лише по одній організації для яких проведено навчання, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: назви проектів та організацій (в множині), що не відповідає підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” тендерної документації; 3) надано документ “Тендерна пропозиція” який складений і заповнений не за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: в таблиці з цінами зазначено “Тривалість навчання, місяці/год”, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: вимагалось зазначити “Тривалість навчання, днів/год”, що не відповідає підпункту пункту 1 Додатку 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1) Не відповідність вимогам підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” тендерної документації, а саме: учасник у складі тендерної пропозиції має надати - “Довідка у довільній формі, про наявність в учасника програмного забезпечення (сервісів) для проведення навчання в онлайн-форматі та про наявність в учасника процедури закупівлі навчального центру/класу, який розташований у межах міста Києва (зазначити його адресу), що має сучасне та зручне навчальне обладнання, технічні засоби навчання та програмне забезпечення”. 2) Не відповідність вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” тендерної документації, а саме: учасник у складі тендерної пропозиції має надати - “Довідка у довільній формі, з інформацією про викладача(ів), який(кі) залучатиметься(уться) до викладання із зазначенням: - його(їх) досвіду з викладання вказаних та/або аналогічних тем та/або курсів; - його(їх) практичного досвіду роботи (зазначити назви проектів та організацій)”. 3) Не відповідність вимогам пункту 1 Додатку 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” тендерної документації, а саме: учасник у складі тендерної пропозиції має надати - “Документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації ”. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Довідка у довільній формі, про наявність в учасника програмного забезпечення (сервісів) для проведення навчання в онлайн-форматі та про наявність в учасника процедури закупівлі навчального центру/класу, який розташований у межах міста Києва (зазначити його адресу), що має сучасне та зручне навчальне обладнання, технічні засоби навчання та програмне забезпечення. 2) Довідка у довільній формі, з інформацією про викладача(ів), який(кі) залучатиметься(уться) до викладання із зазначенням: - його(їх) досвіду з викладання вказаних та/або аналогічних тем та/або курсів; - його(їх) практичного досвіду роботи (зазначити назви проектів та організацій). 3) Документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації.
Створено
20.03.2025 18:56
Надати до
21.03.2025 18:56
Період вимог/скарг з 28.03.2025 10:18 по 03.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.03.2025 18:52 по 02.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.03.2025 10:18
Довідка НАЗК
28.03.2025 10:18
Повідомлення про рішення
25.03.2025 18:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.02.2025 15:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.02.2025 15:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ “Київська Академія Медіа Мистецтв” (ЄДРПОУ 45411122) по закупівлі “Навчання з курсів: Digital-маркетинг - 80522000-9; Art-direction - 80522000-9; UX/UI Design - 80522000-9”: 1. Не надано Гарантійний лист/довідка/письмове підтвердження Учасника закупівлі за наведеною у Тендерній документації формою, що викладач(і)/інструктор(и)/тренер(и) який(і) залучається(ються) Учасником не є: громадянином(нами) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за виключенням громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, які проживають на території України (або на території іншої держави окрім Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран) на законних підставах), що не відповідає вимогам підпункту 7.3 пункту “Інша інформація та документи, що встановлені відповідно до законодавства” Додатку 1 “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 7.3 пункту “Інша інформація та документи, що встановлені відповідно до законодавства” Додатку 1 “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації: Гарантійний лист/довідка/письмове підтвердження Учасника закупівлі за наведеною у Тендерній документації формою, що викладач(і)/інструктор(и)/тренер(и) який(і) залучається(ються) Учасником не є: громадянином(нами) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за виключенням громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, які проживають на території України (або на території іншої держави окрім Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран) на законних підставах). У разі надання Учасником закупівлі інформації що залучений(ні) викладач(і)/інструктор(и)/тренер(и) громадянин(ни) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, не має(ють) документу(ів) що підтверджує(ють) його(їх) проживання на території України (або на території іншої держави окрім Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран) на законних підставах - пропозиція Учасника підлягатиме відхиленню. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Гарантійний лист/довідка/письмове підтвердження Учасника закупівлі за наведеною у Тендерній документації формою, що викладач(і)/інструктор(и)/тренер(и) який(і) залучається(ються) Учасником не є: громадянином(нами) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за виключенням громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, які проживають на території України (або на території іншої держави окрім Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран) на законних підставах).
Створено
26.03.2025 16:33
Надати до
27.03.2025 16:33
Договір
UA-2025-02-26-010457-a-b1
Підписаний і діє
Номер
108975
93 600 грн.
93 600 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.04.2025
Строк дії договору з
09.04.2025
по
31.01.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Навчання з курсів: Digital-маркетинг - 80522000-9; Art-direction - 80522000-9; UX/UI Design - 80522000-9
Номенклатура
Навчання з курсів: Digital-маркетинг - 80522000-9; Art-direction - 80522000-9; UX/UI Design - 80522000-9
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 12 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національний Банк України
Повна назва
Національний Банк України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00032106

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Київська Академія Медіа Мистецтв
Повна назва
ТОВ Київська Академія Медіа Мистецтв
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45411122

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
10.04.2025 10:21
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
127 200 грн.
Період подання пропозицій
до 17.03.2025 11:00
Замовник:
Національний Банк України
Контактний телефон:
+380442540108, +380676526976
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
127 200 грн.
Період подання пропозицій
до 17.03.2025 11:00
Замовник:
Національний Банк України
Контактний телефон:
+380442540108, +380676526976
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності