Показати схожі тендери
Закупівля «Реконструкція будівлі лікарні Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. Борканюка, 2, Тячівського району Закарпатської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування КНП «Нижньо-Апшанська лікарня» в рамках проєкту №HUSKROUA/23/RI/2.1/020 «Здоров"я без кордонів: покращення доступу до якісних медичних послуг у Мойсеї та Солотвині», Програми Interreg NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027) Project № HUSKROUA/23/RI/2.1/020 Health without borders: Improving access to quality medical services in Moisei and Solotvyno. від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИЖНЬО-АПШАНСЬКА ЛІКАРНЯ" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-26-010203-a
Id Tender 584e6e270efc48368bfda4e828506b57
План UA-P-2025-02-26-010668-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 26.02.2025 15:51
Остання зміна 20.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
31 997 649 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
159 988.25 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.02.2025 15:46 до 01.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.02.2025 15:46
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.02.2025 15:46
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.05.2025 14:45
до 14.05.2025 14:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2025 14:10
до 20.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 14.05.2025 14:13
-
Період уточнень
з 26.02.2025 15:46 до 28.04.2025 00:00
Період оскарження
з 26.02.2025 15:46 до 28.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2025 14:45 до 14.05.2025 14:13
Період кваліфікації
з 01.05.2025 14:45 до 14.05.2025 14:13
Основні параметри
«Реконструкція будівлі лікарні Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. Борканюка, 2, Тячівського району Закарпатської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування КНП «Нижньо-Апшанська лікарня» в рамках проєкту №HUSKROUA/23/RI/2.1/020 «Здоров'я без кордонів: покращення доступу до якісних медичних послуг у Мойсеї та Солотвині», Програми Interreg NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027) Project № HUSKROUA/23/RI/2.1/020 Health without borders: Improving access to quality medical services in Moisei and Solotvyno.
Закупівля за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ на підставі міжнародного договору – Рамкова угода між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікована із заявою Законом України від 03.09.2008 №360-VI; Угоди про фінансування програми (Interreg VI-A) NEXT Угорщина - Словаччина - Румунія - Україна, ратифікованою Законом України № 3717-IX від 09.05.2024 року; Реєстраційною карткою проєкту зареєстрованою Секретаріатом Кабінету Міністрів України за № 5851 від 13 лютого 2025 року.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
31 997 649 грн.
«Реконструкція будівлі лікарні Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. Борканюка, 2, Тячівського району Закарпатської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування КНП «Нижньо-Апшанська лікарня» в рамках проєкту №HUSKROUA/23/RI/2.1/020 «Здоров'я без кордонів: покращення доступу до якісних медичних послуг у Мойсеї та Солотвині», Програми Interreg NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027) Project № HUSKROUA/23/RI/2.1/020 Health without borders: Improving access to quality medical services in Moisei and Solotvyno.
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція будівлі лікарні Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. Борканюка, 2, Тячівського району Закарпатської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування КНП «Нижньо-Апшанська лікарня» в рамках проєкту №HUSKROUA/23/RI/2.1/020 «Здоров'я без кордонів: покращення доступу до якісних медичних послуг у Мойсеї та Солотвині», Програми Interreg NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027) Project № HUSKROUA/23/RI/2.1/020 Health without borders: Improving access to quality medical services in Moisei and Solotvyno.
Очікувана вартість
31 997 649 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
159988,25
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
80 000
Аукціон
Cтарт аукціону
01.05.2025 14:16
Закінчення аукціону
01.05.2025 14:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція будівлі лікарні Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. Борканюка, 2, Тячівського району Закарпатської області»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
90575, Україна, Закарпатська область, смт. Солотвино, Борканюка, 2
Дата постачання по
14.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3) підписаних уповноваженими представниками сторін тільки за умови наявності на рахунках Замовника відповідних Грантових коштів та фінансування. Оплата Робіт здійснюється в межах фактично отриманого Замовником фінансування Грантодавця, наявного фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА „ІНТЕРПІДРЯД“"
Пропозиція:
30 998 602 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНІНВЕСТБУД"
Пропозиція:
31 808 869 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС"
Пропозиція:
30 839 613.75 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.05.2025 14:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.04.2025 16:02
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
documentType.tender.billOfQuantity
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віктор Цюбик
Електронна пошта
Телефон
+380681292456
Замовник
ЄДРПОУ
25438281
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИЖНЬО-АПШАНСЬКА ЛІКАРНЯ" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
90571
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Тячівський р-н, с. Нижня Апша
Адреса
вул. Дібрівська, буд. 165 А
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція будівлі лікарні Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. Борканюка, 2, Тячівського району Закарпатської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування КНП «Нижньо-Апшанська лікарня» в рамках проєкту №HUSKROUA/23/RI/2.1/020 «Здоров'я без кордонів: покращення доступу до якісних медичних послуг у Мойсеї та Солотвині», Програми Interreg NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027) Project № HUSKROUA/23/RI/2.1/020 Health without borders: Improving access to quality medical services in Moisei and Solotvyno.
Період вимог/скарг з 14.05.2025 14:10 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 14:45 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
14.05.2025 14:10
Повідомлення про рішення
07.05.2025 16:37
Електроний протокол про продовження строку
01.05.2025 14:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
26.02.2025 15:46
Дата архівування
25.04.2025 16:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
26.02.2025 15:46
Дата архівування
25.04.2025 16:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 16 травня 2025 року.
Дата продовження строку розгляду
07.05.2025 16:36
Дата кінця розгляду
30.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 14.05.2025 14:12 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 14:10 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
14.05.2025 14:12
Повідомлення про рішення
14.05.2025 14:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
26.02.2025 15:46
Дата архівування
25.04.2025 16:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
26.02.2025 15:46
Дата архівування
25.04.2025 16:00
Період вимог/скарг з 14.05.2025 14:13 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 14:12 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
14.05.2025 14:13
Повідомлення про рішення
14.05.2025 14:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
26.02.2025 15:46
Дата архівування
25.04.2025 16:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.04.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
26.02.2025 15:46
Дата архівування
25.04.2025 16:00
Торги не відбулися
Очікувана вартість
31 997 649 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИЖНЬО-АПШАНСЬКА ЛІКАРНЯ" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380681292456
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
31 997 649 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИЖНЬО-АПШАНСЬКА ЛІКАРНЯ" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380681292456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності