Показати схожі тендери

Закупівля 98310000-9 – «Послуги з прання і сухого чищення»(послуги з прання, прасування та сухого чищення постільної білизни та виробів домашнього текстилю) від ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-26-008388-a
Id Tender 46573f5cbc624295b69b376c8f755a40
План UA-P-2025-02-26-007076-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.02.2025 14:45
Остання зміна 11.04.2025 14:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 188 900 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 944.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.02.2025 14:42 до 06.03.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 26.02.2025 14:42
до 03.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.02.2025 14:42
до 03.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.03.2025 15:29
до 03.04.2025 17:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.03.2025 15:31
до 09.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.04.2025 17:47
до 11.04.2025 14:16
Період уточнень
з 26.02.2025 14:42 до 03.03.2025 00:00
Період оскарження
з 26.02.2025 14:42 до 03.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.03.2025 15:29 до 03.04.2025 17:47
Період кваліфікації
з 07.03.2025 15:29 до 03.04.2025 17:47
Основні параметри
98310000-9 – «Послуги з прання і сухого чищення»(послуги з прання, прасування та сухого чищення постільної білизни та виробів домашнього текстилю)
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 188 900 грн.
Послуги з прання, прасування та сухого чищення постільної білизни та виробів домашнього текстилю
Назва предмета закупівлі
Послуги з прання, прасування та сухого чищення постільної білизни та виробів домашнього текстилю
Очікувана вартість
2 188 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10944,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.03.2025 15:06
Закінчення аукціону
07.03.2025 15:29
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 36 900 (кілограми)
Послуги з прання та прасування білизни
Опис предмета закупівлі
Послуги з прання та прасування білизни
Код ДК 021:2015
98311000-6 - Послуги зі збирання білизни для прання
Кількість
36 900
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 550 (кілограми)
Послуги з прання та хімічного чищення ковдр
Опис предмета закупівлі
Послуги з прання та хімічного чищення ковдр
Код ДК 021:2015
98312000-3 - Послуги з чищення текстильних виробів
Кількість
550
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 550 (кілограми)
Послуги з прання і хімічного чищення покривал
Опис предмета закупівлі
Послуги з прання і хімічного чищення покривал
Код ДК 021:2015
98312000-3 - Послуги з чищення текстильних виробів
Кількість
550
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 550 (кілограми)
Послуги з прання і хімічного чищення подушок
Опис предмета закупівлі
Послуги з прання і хімічного чищення подушок
Код ДК 021:2015
98312000-3 - Послуги з чищення текстильних виробів
Кількість
550
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 2 400 (кілограми)
Послуги з прання і хімічного чищення рушників
Опис предмета закупівлі
Послуги з прання і хімічного чищення рушників
Код ДК 021:2015
98312000-3 - Послуги з чищення текстильних виробів
Кількість
2 400
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 550 (штуки)
Послуги з прання і хімічного чищення наматрацників
Опис предмета закупівлі
Послуги з прання і хімічного чищення наматрацників
Код ДК 021:2015
98312000-3 - Послуги з чищення текстильних виробів
Кількість
550
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактично надані Послуги здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання акту наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата за надані Виконавцем Послуги буде проводитись Замовником з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) з Державного бюджету на зазначені цілі Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА
Пропозиція:
2 132 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Палій Руслан Миколайович
Пропозиція:
1 867 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.03.2025 15:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.02.2025 14:45
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Кучер
Електронна пошта
Телефон
+380967587095
Сайт:
https://dnuvs.ukr.education
Замовник
ЄДРПОУ
08571423
Повна назва
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Поштовий індекс
25015
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
місто Кропивницький
Адреса
вулиця Велика Перспективна, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з прання, прасування та сухого чищення постільної білизни та виробів домашнього текстилю
Період вимог/скарг з 13.03.2025 15:31 по 19.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.03.2025 15:29 по 15.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
13.03.2025 15:31
Повідомлення про рішення
07.03.2025 15:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.02.2025 14:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.02.2025 14:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. На виконання вимог Додатку №1 п.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник має надати «На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження підстави володіння та / або користування матеріально технічною базою (автотранспорт для відвантаження/доставки білизни (із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу), об’єкти (окремі приміщення для прийому брудної білизни та зберігання випраних речей), а також обладнання (машини і обладнання для пралень (пральні машини, сушильні машини, машини для прасування)), які використовуються або задіються Учасником у наданні послуг та/або в обігу предмету закупівлі) учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.». На виконання даної вимоги, Учасником надано: -Довідку, складену за Формою 2 вих №10/03-2025 від 05.03.2025 року; -На підтвердження інформації наданої в довідці: Договір оренди № ХБС 01/03/25 від 01.03.2025, укладений між ТОВ «Хімпобутсервіс» (Орендодавець) та ФОП Палій Р.М. (орендар), щодо оренди приміщення пральні для прання медичної білизни за адресою: м. Дніпро, вул. Героїв Крут, 12 та вантажний фургон Автомобіль Citroen C4 JUMPER FG L.3H 4-35 HDI 130 KMПП-6 (EURO-5)VIN VF7YDTMFC12F07588. -Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Citroen c4 JUMPER FG L.3H 4-35 HDI 130 KMПП-6 (EURO-5)VIN VF7YDTMFC12F07588. -Витяг з державного реєстру речових прав. -На підтвердження правом власності обладнання, що зазначено в довідці, учасником надано Видаткову накладну №128 від 30.09.2024 року. Однак надані документи містять невідповідності: Довідка складена за формою 2, містить посилання на договір № ХБС 01/03/22 від 01.03.2025 (що є невідповідністю до договору оренди наданого у складі ТП Учасника, а саме: ДОГОВІР ОРЕНДИ МАЙНА № ХБС 01/03/25 від 03 березня 2025р; згідно п.4.2 вказаного договору, термін дії оренди до 31.12.2025 р, однак п.10.2 відповідного договору передбачає «Строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначенийп.10.1 цього договору та закінчується 31.12.2024 року.», з чого випливає, що термін дії договору закінчився. Разом з тим, згідно інформації, яка зазначена в АКТІ ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ за ДОГОВОРОМ ОРЕНДИ МАЙНА №ХБС 01/03/25 від 01 березня 2025 р, зазначено: « відповідно до п.п 1.1, 1.2, 3.2 Договору оренди №ХБС02/01/22 від 02 січня 2022 року далі за текстом Договір ОРЕНДОДАВЕЦЬ передав, а ОРЕНДАР прийняв наступне майно: Приміщення пральні для прання медичної білизни за медичної білизни за адресою: м. Дніпро, вул. Героїв Крут, 12 та вантажний фургон Автомобіль Citroen C4 JUMPER FG L.3H 4-35 HDI 130 KMПП-6 (EURO-5)VIN VF7YDTMFC12F07588». Замовнику не зрозуміло на які саме документи посилається Учасник, надаючи у складі ТП інформацію про право володіння або підставу для користування відповідним майном! Беручи до уваги зазначені вище, наявні невідповідності в документах які які Учасник сам надав. Вказана накладна №128 від 30.09.2024 року, містить посилання на договір 01/04-2024 від 30.09.2024 р, згідно якого вона була видана, однак сам Договір відсутній у складі ТД. Прошу надати відповідний Договір купівлі –продажу. У зв'язку з чим наявні невідповідності в документах ТП учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. 2. Додатком №3 передбачено «2.7 Доставка чистої білизни має здійснюватися автотранспортом Учасника, що пройшов санітарну обробку» . У складі ТП Учасника відсутні будь які документи чи інформація, які підтверджують санітарну обробку автотранспорту Учасника. У зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. 3. На виконання вимог п 1.1 Додатку №5 «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник подає наступні документи або їх копії (оформлені належним чином): Для фізичних осіб-підприємців: копія паспорту (ID-картки) та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду». Дані документи відсутні у складі ТП Учасника. У зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. 4. На виконання вимог п. 5.1.1 Додатку №3 «5.1.1. Гарантійний лист від товаровиробника, дилера, дистриб'ютора або іншого представника виробника відповідного (их) дезінфікуючого засобу (ів), що може застосовуватись в процесі прання під час надання послуг, про поставку учаснику товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни. Гарантійний лист має бути належним чином оформлений: виданий Учаснику із зазначенням замовника торгів, назви предмета закупівлі та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro (подається Учасником у складі пропозиції)» Учасником надано: Гарантійний лист (вих 754 від 04.03.2025 р). Даний Гарантійний лист оформлений не належним чином, оскільки він виконаний не на фірмовому бланку підприємства-гаранта, а саме ТОВ «БЛАНІДАС», не містить юридичної/поштової адреси підприємства, контактного телефону, за яким можна звернутися для підтвердження інформації, та реквізитів (враховуючи те, що Учасником у складі ТП надано файл «1.4 Довідка припинення видачі сан.гігієнічноі_ експертизи.pdf», що видана безпосередньо ТОВ «БЛАНІДАС» на фірмовому бланку підприємства, який містить логотипи, юридичну і поштову адреси, телефон, реквізити… Замовник має сумнів, щодо достовірності відповідного Гарантійного листа). Відповідно до інформації в Гарантійному листі ТОВ «БЛАНІДАС» є дилером виробника рідких миючих засобів «Diversey» зазначених Учасником у довідці № 1/03-25 від 05.03.2025 , однак жодних підтверджуючих документів у складі ТП не надано. У зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, визначених пунктом 43 Особливостей, тож прошу надати на виконання вимоги, Гарантійний лист оформлений на фірмовому бланку підприємства із зазначенням інформації вказаної вище і документи, що підтверджують дилерські відносини з виробником. 5. На виконання вимог п. 5.1.2 Додатку №3 «5.1.2. Гарантійний лист від товаровиробника, дилера, дистриб'ютора або іншого представника виробника рідких миючих засобів, що будуть використовуватися під час надання послуг з прання про поставку учаснику товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни. Гарантійний лист має бути належним чином оформлений: виданий Учаснику із зазначенням замовника торгів, назви предмета закупівлі та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro (подається Учасником у складі пропозиції)» Учасником надано: Гарантійний лист (вих. 755 від 04.03.2025р) та Гарантійний лист (вих. 759 від 04.03.2025р). Дані Гарантійні листи оформлені не належним чином, оскільки він виконаний не на фірмовому бланку підприємства-гаранта, а саме ТОВ «БЛАНІДАС», не містить юридичної/поштової адреси підприємства, контактного телефону, за яким можна звернутися для підтвердження інформації, та реквізитів (враховуючи те, що Учасником у складі ТП надано файл «1.4 Довідка припинення видачі сан.гігієнічноі_ експертизи.pdf», що видана безпосередньо ТОВ «БЛАНІДАС» на фірмовому бланку підприємства, який містить логотипи, юридичну і поштову адреси, телефон, реквізити… Замовник має сумніви, щодо достовірності відповідного Гарантійного листа). Відповідно до інформації в Гарантійному листі ТОВ «БЛАНІДАС» є дилером виробника рідких миючих засобів «Diversey» зазначених Учасником у довідці № 1/03-25 від 05.03.2025 , однак жодних підтверджуючих документів у складі ТП не надано. У зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, визначених пунктом 43 Особливостей, тож прошу надати на виконання вимоги, Гарантійний лист оформлений на фірмовому бланку підприємства із зазначенням інформації вказаної вище і документи, що підтверджують дилерські відносини з виробником 6. На виконання вимог п.5.1.3 Додатку №5 Учасник у складі ТП має надати: «5.1.3. Копії висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби для миття та чищення, чинних на момент розкриття тендерних пропозиції». Документ відсутній у складі ТП. У зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. 7. На виконання вимог п 5.2. Додатку №3, Учасник у складі ТП має надати: «5.2. В ситуації підготовки до протиепідемічних заходів надати гарантійний лист від товаровиробника, дилера, дистриб'ютора або іншого представника виробника Біоблоку/або еквівалент про поставку учаснику товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, що забезпечить безпечне транспортування білизни. Гарантійний лист має бути належним чином оформлений: виданий Учаснику із зазначенням замовника торгів, назви предмета закупівлі та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro». Учасником надано: - Гарантійний лист(вих. 756 від 04.03.2025). Даний Гарантійний лист оформлений не належним чином, оскільки він виконаний не на фірмовому бланку підприємства-гаранта, а саме ТОВ «БЛАНІДАС», не містить юридичної/поштової адреси підприємства, контактного телефону, за яким можна звернутися для підтвердження інформації, та реквізитів (враховуючи те, що Учасником у складі ТП надано файл «1.4 Довідка припинення видачі сан.гігієнічноі_ експертизи.pdf», що видана безпосередньо ТОВ «БЛАНІДАС» на фірмовому бланку підприємства, який містить логотипи, юридичну і поштову адреси, телефон, реквізити… Замовник має сумніви, щодо достовірності відповідного Гарантійного листа). У зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, визначених пунктом 43 Особливостей, тож прошу надати на виконання вимоги, Гарантійний лист оформлений на фірмовому бланку підприємства із зазначенням інформації вказаної вище. 8 .На виконання вимог п.14 Додатку №5 Учасник у складі ТП повинен надати: «14. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо готовності внесення забезпечення виконання договору про закупівлю». Документ відсутній у складі ТП. У зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Замовник залишає за собою можливість звернутись до підприємства –гаранта для підтвердження достовірності наданої Учасником інформації відповідно до приписів п.42 Особливостей. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
11.03.2025 17:42
Надати до
12.03.2025 17:42
Період вимог/скарг з 03.04.2025 17:47 по 09.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.03.2025 15:31 по 11.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.04.2025 17:47
Довідка НАЗК
03.04.2025 17:47
Повідомлення про рішення
01.04.2025 14:32
Електроний протокол про продовження строку
13.03.2025 15:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.02.2025 14:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.02.2025 14:42
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА. У зв’язку із тим, що до закупівлі було подано Скаргу UA-2025-02-26-008388-a.a2, в наслідок чого процедуру закупівлі було заблоковано на єтапі кваліфікації, в задоволенні якої Скаржнику було відмовлено у зв’язку з відсутністю підстав, є необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі, що є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій, з метою детального розгляду достатньо великого обсягу документів, що надані в складі тендерної пропозиції Учасника. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 10 квітня 2025 року. На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Дата продовження строку розгляду
01.04.2025 14:31
Дата кінця розгляду
11.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. На виконання вимог Додатку №1 п.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник має надати «На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження підстави володіння та / або користування матеріально технічною базою (автотранспорт для відвантаження/доставки білизни (із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу), об’єкти (окремі приміщення для прийому брудної білизни та зберігання випраних речей), а також обладнання (машини і обладнання для пралень (пральні машини, сушильні машини, машини для прасування)), які використовуються або задіються Учасником у наданні послуг та/або в обігу предмету закупівлі) учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.». На виконання даної вимоги, Учасником надано: -Довідку, складену за Формою 2 вих №10 27.02.2025 -На підтвердження інформації наданої в довідці: Договір оренди № 297 від 27.12.2024, укладений між ПАТ «Аграрно-виробниче підприємство «СОДРУЖИСТВО»(Орендодавець) та ФОП ОЛІЙНИК С.Л. (орендар), щодо в надання в тимчасове користування майна-частини приміщення, загальною площею 83,33 м.кв, розташованого за адресою: Дніпропетровська обл., Дніпровський район, сел. Слобожанське, вул. Слобожанська 23А. -Договір оренди вантажного автомобіля MERSEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI №01/01/25 від 02.01.2025 укладений між ФОП ОЛІЙНИК М.А. (Орендодавець) та ФОП ОЛІЙНИК С.Л.(орендар); -Технічний паспорт автомобіля MERSEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI; -На підтвердження права власності обладнання, що зазначено в довідці, учасником надано: -Видаткову накладну № 10/1 від 10 січня 2023 р.; -Видаткову накладну №15 від 24.09.2024 р. -Видаткову накладну №284 від 16 червня 2021 року, згідно Договору №39-20 від 21.10.2020 –Договір відсутній у складі ТП. -Видаткову накладну №58 від 15 серпня 2024 р., згідно Договору № 21/24 від 03.05.2024- Договір відсутній у складі ТП. -Видаткову накладну №32 від 25 лютого 2025 року, згідно Договору №Основний від 24.09.2024 –Договір відсутній у складі ТП. Прошу надати відповідні Договори купівлі –продажу. У зв'язку з чим наявні невідповідності в документах ТП учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. 2 .Додатком №3 передбачено «2.7 Доставка чистої білизни має здійснюватися автотранспортом Учасника, що пройшов санітарну обробку» . У складі ТП Учасника відсутні будь які документи чи інформація, які підтверджують санітарну обробку автотранспорту Учасника. У зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
02.04.2025 15:42
Надати до
03.04.2025 15:42
Договір
UA-2025-02-26-008388-a-b1
Підписаний і діє
Номер
51/04-25
2 132 200 грн.
2 132 200 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.04.2025
Строк дії договору з
11.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
36 900 (кілограми)
Послуги з прання та прасування білизни
Номенклатура
Послуги з прання та прасування білизни
Кількість
36 900
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
550 (кілограми)
Послуги з прання та хімічного чищення ковдр
Номенклатура
Послуги з прання та хімічного чищення ковдр
Кількість
550
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
550 (кілограми)
Послуги з прання і хімічного чищення покривал
Номенклатура
Послуги з прання і хімічного чищення покривал
Кількість
550
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
550 (кілограми)
Послуги з прання і хімічного чищення подушок
Номенклатура
Послуги з прання і хімічного чищення подушок
Кількість
550
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 400 (кілограми)
Послуги з прання і хімічного чищення рушників
Номенклатура
Послуги з прання і хімічного чищення рушників
Кількість
2 400
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
550 (штуки)
Послуги з прання і хімічного чищення наматрацників
Номенклатура
Послуги з прання і хімічного чищення наматрацників
Кількість
550
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Повна назва
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571423

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА
Повна назва
ФОП ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2939106901

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.04.2025 14:16
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 188 900 грн.
Період подання пропозицій
до 06.03.2025 09:00
Замовник:
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Контактний телефон:
+380967587095
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 188 900 грн.
Період подання пропозицій
до 06.03.2025 09:00
Замовник:
ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Контактний телефон:
+380967587095
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності