Показати схожі тендери
Закупівля Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 "Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні від Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-26-006510-a
Id Tender 6f58faa76ce349f1acc904d10d50f493
План UA-P-2025-02-26-007512-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 26.02.2025 13:54
Остання зміна 13.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 983 190 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
49 915.95 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.02.2025 13:19 до 14.04.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 26.02.2025 13:19
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.02.2025 13:19
до 11.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.04.2025 09:00
до 05.05.2025 18:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.05.2025 18:12
до 11.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 05.05.2025 18:12
-
Період уточнень
з 26.02.2025 13:19 до 11.04.2025 00:00
Період оскарження
з 26.02.2025 13:19 до 11.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.04.2025 09:00 до 05.05.2025 18:12
Період кваліфікації
з 14.04.2025 09:00 до 05.05.2025 18:12
Основні параметри
Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 "Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
9 983 190 грн.
Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 "Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні
Назва предмета закупівлі
Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 "Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні
Очікувана вартість
9 983 190 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
49915,95
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 "Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
66332, Україна, Одеська область, Подільський р-н, с. Нестоїта , вул. Перехресна, 1
Дата постачання по
26.02.2026 13:24
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СК-ПОДІЛЛЯ"
Пропозиція:
9 918 218.57 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.04.2025 17:00
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Скасування
13.06.2025 00:00
На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Так, 19.05.2025 року Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Одеській області видано наказ № 97 про початок проведення моніторингу процедури закупівлі (за номером ID: UA-2025-02-26-006510-a). У висновку про результати моніторингу закупівлі від 30 травня 2025 року органом державного фінансового контролю виявлено порушення, які неможливо усунути чи виправити. Враховуючи вище зазначене, закупівля: «код ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 "Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні)» - UA-2025-02-26-006510-a – підлягає відміні. Тому, згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-02-26-006510-a, у разі, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
02.06.2025 14:53
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оранчук Аліса Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380508695906
Сайт:
https://kuyalnyksr.od.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04379835
Повна назва
Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області
Поштовий індекс
66350
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
с Куяльник
Адреса
вул. Куяльницька, 26, А, Подільський р-н
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 "Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні
Період вимог/скарг з 05.05.2025 18:12 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 09:00 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 18:12
Довідка НАЗК
05.05.2025 18:12
Повідомлення про рішення
18.04.2025 15:59
Електроний протокол про продовження строку
14.04.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.02.2025 13:19
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.02.2025 13:19
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Протокольне рішення (протокол) № 40 уповноваженої особи КУЯЛЬНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ с. Куяльник «18» квітня 2025 року ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СК-ПОДІЛЛЯ" (43108790) у закупівлі «код ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 "Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні)» - UA-2025-02-26-006510-a. 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СК-ПОДІЛЛЯ" (43108790) у вигляді прийнятого протокольного рішення щодо закупівлі: «код ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 "Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні)» - UA-2025-02-26-006510-a. РОЗГЛЯД ПОРЯДКУ ДЕННОГО: КУЯЛЬНИЦЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ проводиться закупівля: «код ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 "Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні)». Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СК-ПОДІЛЛЯ" (43108790). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду другого питання порядку денного: У зв’язку з необхідністю проведення додаткового аналізу та перевірки документів, наданих учасником, а також для з’ясування окремих аспектів, що потребують уточнення, Замовнику необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СК-ПОДІЛЛЯ" (43108790) до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШЕНО: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СК-ПОДІЛЛЯ" (43108790), до 20 робочих днів щодо закупівлі: «код ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 "Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні)». 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону щодо закупівлі: «код ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 "Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні)». Уповноважена особа Аліса ОРАНЧУК
Дата продовження строку розгляду
18.04.2025 15:57
Дата кінця розгляду
13.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Згідно пункту 1.3.1 Розділу 1. «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»» Додатку №1 до тендерної документації передбачено: «1.3.1. Учасник повинен підтвердити наявність наступного обладнання та устаткування, яке необхідне для виконання робіт (надання послуг), а саме: - спеціалізований вантажний автокран (кран на автомобільному ходу) – не менше 1 од.; - вантажний транспортний засіб (самоскид та/або машина вантажна бортова) - не менше 2 од.; - екскаватор або екскаватор – навантажувач - не менше 1 од.; - навантажувач - не менше 1 од.; - бульдозер - не менше 1 од.; - зварювальний апарат або інвертор - не менше 1 од.; - компресор пересувний - не менше 1 од.; - молоток відбійний - не менше 1 од.;.» Учасником в складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (вих. №78 від 28.03.2025) файл «6 довідка мтб.pdf» та згідно вказаної інформації встановлено, що Учасником підтверджено наявність: спеціалізованого вантажного автокрана, екскаватора, пересувного компресора, зварювального апарата (інвертора), відбійного молотка. Однак, НЕ підтверджено наявність: вантажних транспортних засобів (самоскидів та/або вантажних бортових машин) у кількості не менше 2 одиниць; навантажувача; бульдозера та відповідні копії документів, що підтверджують право власності на таке обладнання. 2) Згідно пункту 2.2 Розділу 2. «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»» Додатку №1 до тендерної документації передбачено: «2.2. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт Учасник повинен зазначити інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме які будуть залучені до виконання робіт. Учасник повинен підтвердити залучення до виконання робіт наступних ключових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть виконувати роботи, а саме: Інженерно – технічні працівник: - головний інженер або інша особа, яка виконує його функції - не менше 1 особи; - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції - не менше 1 особи; Робітники: - працівники робітничих професій - не менше 5 осіб» Учасником в складі пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. №79 від 28.03.2025) файл «7 довідка працівники.pdf» та згідно вказаної інформації встановлено, що Учасником не підтверджено наявність: Робітники: працівники робітничих професій - не менше 5 осіб та відповідне підтвердження наявності трудових/цивільно - правових відносин із такими працівниками. 3) Згідно пункту 2.3 Розділу 2. «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»» Додатку №1 до тендерної документації передбачено: «2.3. Для документального підтвердження наявності трудових/цивільно - правових відносин із працівниками або залучення у субпідрядної організації, учасник у складі тендерної пропозиції подає відповідне документальне підтвердження (накази, витяги з трудових крижок, договори, тощо).» Учасником в складі пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. №79 від 28.03.2025) файл «7 довідка працівники.pdf». Але в складі пропозиції Учасника відсутнє відповідне документальне підтвердження трудових/цивільно - правових відносин із працівником – Пуй Олег Миколайович (виконавець робіт). ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Пункт 1.3.1. Розділу 1. Додатку №1 до тендерної документації. 2. Пункт 2.2. Розділу 2. Додатку №1 до тендерної документації. 3. Пункт 2.3. Розділу 2. Додатку №1 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати документи, які вимагалися п. 1.3.1. Розділу 1 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку №1 до тендерної документації. 2) Надати документи, які вимагалися п. 2.2. Розділу 2 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №1 до тендерної документації. 3) Надати документи, які вимагалися п. 2.3. Розділу 2 «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №1 до тендерної документації.
Створено
01.05.2025 15:55
Надати до
02.05.2025 15:55
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-19-000011
Дата створення проекту
19.05.2025 11:57
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.05.2025 12:12
Дата публікації висновку про результати
30.05.2025 12:22
Дата завершення усунення порушень
14.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 722-38-64
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 533-17-31
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.05.2025 Одеса № 97 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 01.05.2025 № 003100-18/5406-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 19.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 19.05.2025 № 97 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 4 UA-2025-02-26-006510-a 26.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.05.2025 00:00
Документи рішення
19.05.2025 12:12
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.02.2025 № 17 зі змінами, затвердженими протокольними рішеннями уповноваженої особи від 14.03.2025 № 27, від 28.03.2025 № 33, від 02.04.2025 № 35, від 08.04.2025 № 37, переліки змін до тендерної документації, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 05.03.2025 та 09.03.2025, роз’яснення щодо тендерної документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 06.03.2025 та 10.03.2025, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі приватного підприємства «СК-ПОДІЛЛЯ» (далі – ПП «СК-ПОДІЛЛЯ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» виявлених Замовником невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 05.05.2025 № 42, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.05.2025, пояснення, надані Замовником 26.05.2025 та 28.05.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником торгів встановлено до учасників процедури закупівлі, кваліфікаційні критерії, зокрема щодо наявності фінансової спроможності. Спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» визначається у Додатку № 1 до тендерної документації. У підпункті 4.1 пункту 4 розділу I Додатка № 1 до тендерної документації замовником визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка виконана згідно з Формою № 5, що наведено у Додатку № 8 до тендерної документації. Підпунктом 4.2 пункту 4 розділу I Додатка № 1 до тендерної документації визначено, що у довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності часник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 20 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі за останній завершений звітний період (минулий рік), який встановлений для складання та подання фінансової звітності суб'єктами господарювання, відносно дати подання тендерної пропозиції. У підпункті 4.3 пункту 4 розділу I Додатка № 1 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, учасник надає наступні документи: фінансову звітність, що надавалась до Уповноваженого органу, складена згідно чинного законодавства (Звіт про фінансові результати, декларація, тощо). Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою та/або квитанцією № 2 тощо) про прийняття відповідними органами, до яких вона мала бути подана. Учасником процедури закупівлі ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» на підтвердження фінансової спроможності у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність фінансової спроможності від 28.03.2025 № 80, в якій міститься інформація щодо обсягу річного доходу за останні три роки. Також зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції надано податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за 9 місяців 2024 року, що не підтверджує інформацію, яка зазначена у довідці про наявність фінансової спроможності від 28.03.2025 № 80, щодо обсягу річного доходу та не відповідає вимогам підпунктів 4.2 та 4.3 пункту 4 розділу I Додатка № 1 до тендерної документації. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.05.2025 щодо вищевказаної невідповідності Замовник 28.05.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту встановленої невідповідності, оскільки відповідно до вимог тендерної документації учасником необхідно підтвердити інформацію щодо фінансової спроможності, яка зазначена у довідці, шляхом надання відповідної фінансової звітності. Відповідно до пункту 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатках № 1 та 3 до тендерної документації. У пункті 2 розділу V Додатка № 1 до тендерної документації зазначено, що ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 № 281, та має бути сформована у програмному комплексі ABK5 останньої версії і надається у складі пропозиції. Відповідно до пункту 3 розділу V Додатка № 1 до тендерної документації учасники повинні розрахувати цінову пропозицію (договірну ціну) виходячи із обсягів робіт та матеріальних ресурсів, які вказані замовником у Додатку № 3 та № 3.1 до тендерної документації. У пункті 4 розділу V Додатка № 1 до тендерної документації зазначено, що договірна ціна у складі тендерної пропозиції надається з її складовими, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва, а саме: договірна ціна; локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів; розрахунки в електронному вигляді у форматі imd. У Додатку № 3.1 до тендерної документації міститься Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на Будівельно-монтажні роботи «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 «Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні», у якому міститься перелік робіт, який складається із 195 пунктів. Учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на Будівельно-монтажні роботи «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 «Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні», в якому відсутні пункти: з 17 по 29 (файл: 23 Кошторис (4).pdf), що не відповідає вимогам пунктів 3, 4 розділу V Додатка № 1 та Додатка № 3.1 до тендерної документації. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.05.2025 щодо вищевказаної невідповідності Замовник 28.05.2025 надав пояснення, в якому зазначено, що наданий Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 у файлі «20.imd» містить пункти з 17 по 29. Зазначене пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності, оскільки відповідно до пункту 4 розділу V Додатка № 1 до тендерної документації локальний кошторис надається не тільки у форматі imd. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» (протокольне рішення уповноваженої особи Замовника 05.05.2025 № 42, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.05.2025), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначені невідповідності. Також під час проведення моніторингу встановлено. Пунктом 58 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-02 на Водопостачання (Додаток № 3.1 до тендерної документації) передбачено улаштування колодязів круглих водопровідних із збірного залізобетону в сухих ґрунтах у кількості 4,444 м куб. Проте учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на Водопостачання, в якому у пункті 58 визначено обсяги (кількість) робіт стосовно улаштування колодязів круглих водопровідних із збірного залізобетону в сухих ґрунтах у кількості 5,72 м куб (файл «22 Кошторис (3).pdf» та програмний файл «20.imd»), що не відповідає вимогам пунктів 3, 4 розділу V Додатка № 1 та Додатка № 3.1 до тендерної документації. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.05.2025 щодо вищевказаної невідповідності Замовник 28.05.2025 надав пояснення, яке не спростовує факту встановленої невідповідності, оскільки Замовником в тендерній документації встановлені вимоги, що учасники повинні розрахувати цінову пропозицію (договірну ціну) виходячи із обсягів робіт та матеріальних ресурсів, які вказані замовником у Додатку № 3 та № 3.1 до тендерної документації. Крім того, у Підсумковій відомості ресурсів (Додаток № 3.1 до тендерної документації) Замовником визначено перелік матеріалів та виробів, необхідних для виконання робіт. У пункті 183 «Бруски обрізні з хвойних порід, довжина 4-6, 5 м, ширина 5-150 мм, товщина 40-75 мм, ІІІ сорт» розділу ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» Підсумкової відомості ресурсів (Додаток № 3.1 до тендерної документації) Замовником визначено кількість (обсяг) вказаних матеріалів у кількості 0,02722 м куб., проте у наданій у складі тендерної пропозиції учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» в Підсумковій відомості ресурсів (файл «20 Кошторис (1)» та програмний файл «20.imd») у зазначеній позиції вказано 0,0272997 м куб. (пункт 211). Крім того, у пункті 566 «Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60 мм» Підсумкової відомості ресурсів (Додаток № 3.1 до тендерної документації) Замовником визначено кількість (обсяг) вказаних матеріалів у кількості 0,0005325 т, проте у наданій у складі тендерної пропозиції учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» в Підсумковій відомості ресурсів (файл «20 Кошторис (1)» та програмний файл «20.imd») у зазначеній позиції вказано 0,0006346 т (пункт 66). У пункті 609 «Щити опалубки, ширина 300-750 мм, товщина 40 мм» розділу ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» Підсумкової відомості ресурсів (Додаток № 3.1 до тендерної документації) Замовником визначено кількість (обсяг) вказаних матеріалів у кількості 3,09078 м кв., проте у наданій у складі тендерної пропозиції учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» в Підсумковій відомості ресурсів у зазначеній позиції вказано 3,2429 м кв (пункт 292). У пункті 188 розділу ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» Підсумкової відомості ресурсів (Додаток № 3.1 до тендерної документації) Замовником визначено «Вироби гумові технічні морозостійкі» у кількості 0,0462 кг, проте в наданій у складі тендерної пропозиції учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» Підсумковій відомості ресурсів вказана позиція відсутня. Також у Підсумковій відомості ресурсів, наданої учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» у складі тендерної пропозиції, містяться матеріали та вироби, а саме: пункт 113 «Поковки з квадратних заготовок оцинковані, маса 2,825 кг» у кількості 0,358 т, пункт 382 «Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М50» в обсязі 0,0001 м куб., пункт 384 «Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М100» в обсязі 0,0732 м куб., пункт 385 «Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М100» в обсязі 0,01075 м куб., які не передбачені Замовником у Підсумковій відомості ресурсів (Додаток № 3.1 до тендерної документації). Таким чином, учасником ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» не підтверджено відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги пунктів 3, 4 розділу V Додатка № 1 та Додатка № 3.1 до тендерної документації. Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, передбачених підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.05.2025 00:00
Дата публікації
30.05.2025 12:22
Документи висновку
30.05.2025 12:22
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
19 травня 2025 року Державною аудиторською службою України, Південним офісом Держаудитслужби, Управлінням Південного офісу у Одеській області, виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель під час проведення закупівлі за процедурою «Відкриті торги з особливостями» за предметом: «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 "Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі — UA-2025-02-26-006510-a. За результатами виявлених ознак порушення було видано наказ №97 від 19.05.2025 про початок моніторингу процедури закупівлі. 22.05.2025 Замовнику направлено запит на надання пояснень (інформації та документів), на який Замовником було надано відповідь 26.05.2025. Так, згідно з Висновком про результати моніторингу закупівлі № UA-2025-02-26-006510-a, оприлюдненим 30 травня 2025 року, органом державного фінансового контролю встановлено порушення з боку Замовника. За результатами моніторингу орган державного фінансового контролю зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, передбачених підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання зазначеного зобов’язання, Замовником прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі «Відкриті торги з особливостями» за предметом: «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 "Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі — UA-2025-02-26-006510-a. Дане рішення підтверджується протокольним рішенням № 53 від 02.06.2025 року про відміну торгів.
Дата публікації
04.06.2025 16:47
Документи інформації про усунення порушення
04.06.2025 16:50
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
.
Результат
Усунуто
Дата публікації
12.06.2025 17:28
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
12.06.2025 17:28
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
22.05.2025 16:21
Орган перевірки
28.05.2025 00:00
Документи повідомлення
22.05.2025 16:22
-
Відповідь
Відповідь на запит моніторингу закупівлі послуг: «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 "Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні (за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-26-006510-a)
1. Щодо питання «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?» Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 "Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» визначені відповідно чинних будівельних норм, зокрема Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", інші будівельні нормативи. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі підтверджені розробленою проєктною документацією з урахуванням її коригування. Розмір очікуваної вартості визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме згідно підпункту 3 пункту 4 розділу III у якому вказано, що Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації Визначення розміру очікуваної вартості здійснювалося із показників Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва, що затверджений рішенням №191/1 від «10» вересня 2024 року, та підтверджено експертним висновком (позитивним) № 845-ЕК-24 від 16 серпня 2024, (відповідні документи містяться за посиланням — https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-26-006510-a). Додається: - Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкту будівництва, що затверджений рішенням №191/1 від «10» вересня 2024 року; - Експертний висновок (позитивний) № 845-ЕК-24 від 16 серпня 2024, - рішення №191/1 від «10» вересня 2024 року. 2. Щодо питання «Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?» Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі забезпечено на веб-сайті Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області - https://kuyalnyksr.od.gov.ua/?p=78886. Звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1, чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі», як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положенням абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не може бути предметом моніторингу.
Рішеня
26.05.2025 13:47
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі приватного підприємства «СК-ПОДІЛЛЯ» (далі – ПП «СК-ПОДІЛЛЯ») вимогам підпунктів 4.2 та 4.3 пункту 4 розділу I Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції надано податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за 9 місяців 2024 року, що не підтверджує інформацію, яка зазначена у довідці про наявність фінансової спроможності від 28.03.2025 № 80 щодо обсягу річного доходу. 2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» вимогам пунктів 3, 4 розділу V Додатка 1 та Додатка 3.1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на Будівельно-монтажні роботи «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 «Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні», в якому відсутні пункти: з 17 по 29 (файл: 23 Кошторис (4).pdf). 3. Пунктом 58 Додатка 3.1 до тендерної документації Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-02 на Водопостачання передбачено улаштування колодязів круглих водопровідних із збірного залізобетону в сухих ґрунтах у кількості 4,444 м куб. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «СК-ПОДІЛЛЯ» вимогам пунктів 3, 4 розділу V Додатка 1 та Додатка 3.1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на Водопостачання, в якому у пункті 58 визначено обсяги (кількість) робіт стосовно улаштування колодязів круглих водопровідних із збірного залізобетону в сухих ґрунтах у кількості 5,72 м куб (файл 22 Кошторис (3).pdf та програмний файл 20.imd). 4. Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі у строк, передбачений абзацом 4 пункту 49 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами). У разі продовження строку для укладання договору про закупівлю до 60 днів, просимо надати відповідне обґрунтування. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.05.2025 16:25
Орган перевірки
30.05.2025 00:00
Документи повідомлення
26.05.2025 16:26
-
Відповідь
Відповідь на запит моніторингу закупівлі послуг: «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 "Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні (за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-26-006510-a)
1. Згідно підпункту 4.1 пункту 4 розділу I Додатка 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка виконана згідно Форми №5, що наведено у Додатку №8 до тендерної документації. ПП «СК-Поділля» у складі тендерної пропозиції було надано Довідку № 80 від 28.03.2025 року про наявність фінансової спроможності, яка виконана згідно Форми №5, що наведено у Додатку №8 до тендерної документації. Учасником вказано річний оборот/дохід (виручка) за кожний з останніх трьох років: «Минулий рік» - 6006946,96 грн.; «Рік -2» - 397092,31; «Рік-3» - -. Згідно підпункту 4.2 пункту 4 розділу I Додатка 1 до тендерної документації, у довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 20 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі за останній завершений звітний період (минулий рік), який встановлений для складання та подання фінансової звітності суб'єктами господарювання, відносно дати подання тендерної пропозиції. ПП «СК-Поділля» у довідці № 80 від 28.03.2025 року, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Учасник підтверджено обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 20 % (6006946,96 грн.) від суми очікуваної вартості предмета закупівлі (9983190,00 грн.) за останній завершений звітний період (минулий рік), який встановлений для складання та подання фінансової звітності суб'єктами господарювання, відносно дати подання тендерної пропозиції. Розмір фінансової спроможності Учасник складає 60,1 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Як вбачається із вищенаведеного, Переможцем виконано вимоги підпунктів 4.1 та 4.2 пункту 4 розділу I Додатка 1 до тендерної документації Окрім того, згідно підпункту 4.3 пункту 4 розділу I Додатка 1 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи - фінансова звітність*, що надавалась до Уповноваженого органу, складена згідно чинного законодавства (Звіт про фінансові результати, декларація, тощо**) * Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою та/або квитанцією №2 тощо) про прийняття відповідними органами, до яких вона мала бути подана. ** У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. ПП «СК-Поділля» у складі тендерної пропозиції було надано податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за 9 місяців 2024 року у якій вказано, що сума доходу за податковий (звітній) період (9 місяців) становить 2789375,24 грн., що є більше ніж 20 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Тобто, ПП «СК-Поділля» надавши податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за 9 місяців 2024 року підтвердив інформацію, щодо відповідності його, як учасника процедури закупівлі, кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Хочемо наголосити, що умовами підпункту 4.3 пункту 4 розділу I Додатка 1 до тендерної документації, не встановлено вимог до фінансової звітності учасників процдеруи закупівлі, а саме до періоду за який має бути надано така фінансова звітність. Надавши у складі тендерної пропозиції податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за 9 місяців 2024 року, ПП «СК-Поділля» підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». 2. Згідно пункту 2 розділу V Додатка 1 до тендерної документації, Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, та має бути сформована у програмному комплексі ABK5 останньої версії і надається у складі пропозиції. Пунктом 4 розділу V Додатка 1 та Додатка 3.1 до тендерної документації передбачено, що Договірна ціна у складі тендерної пропозиції надається з її складовими, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва, а саме: - договірна ціна; - локальний кошторис; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунки в електронному вигляді у форматі .imd У складі тендерної пропозиції надано файл «20.imd» у якому міститься Договірна ціна з її складовими, у тому числі Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на Будівельно-монтажні роботи «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 «Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні». Наданий Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 у файлі «20.imd» містить пункти з 17 по 29. Враховуючи наявність у складі тендерної пропозиції інформації про обсяги робіт та матеріальних ресурсів, які вказані у пунктах 17 – 29 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01, вважаємо, що ПП «СК-Поділля» виконав вимоги тендерної документації, а саме надав ціну пропозицію (договірну ціну), яка розрахована у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, та має бути сформована у програмному комплексі ABK5 останньої версії. 3. Згідно пункту 2 розділу V Додатка 1 до тендерної документації, Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, та має бути сформована у програмному комплексі ABK5 останньої версії і надається у складі пропозиції. Пунктом 4 розділу V Додатка 1 та Додатка 3.1 до тендерної документації передбачено, що Договірна ціна у складі тендерної пропозиції надається з її складовими, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва, а саме: - договірна ціна; - локальний кошторис; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунки в електронному вигляді у форматі .imd ПП «СК-Поділля» у складі тендерної пропозиції надано файл (20 Кошторис (1), 21 Кошторис (2), 22 Кошторис (3), 23 Кошторис (4), 24 Кошторис (5) та 20.imd) у яких міститься Договірна ціна з її складовими, у тому числі Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на Будівельно-монтажні роботи «Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 «Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні». У вказаних файлах у повному обсязі враховано обсяги робіт, які мають бути виконані під час реконструкція нежитлової будівлі задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади. У будь якому випадку роботи мають виконуватися у межах та у відповідності до розробленої та затвердженої проектної документації. Отже, ПП «СК-Поділля» у наданих розрахунків враховано усі обсяги робіт, які мають бути виконані під час реконструкція нежитлової будівлі задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади. 4. Прокольним рішенням (протокол) уповноваженої особи Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області № 45 від «19» травня 2025 року було прийнято рішення про продовжити строк для укладення договору з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "СК-ПОДІЛЛЯ" (43108790), згідно абзацу 4 пункту 49 Особливостей, до 60 днів по процедурі закупівлі «код ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Реконструкція нежитлової будівлі за адресою: вул. Перехресна, 1, с. Нестоїта, задля створення центру для функціонування місцевої пожежної команди Куяльницької сільської територіальної громади в рамках проекту BSB00026 "Співпраця задля розбудови потенціалу стійкості громад до лісових пожеж та раннього попередження в Чорноморському басейні)» - UA-2025-02-26-006510-a. Відповідний протокол буде оприлюднено під час оприлюднення інформації про укладання договору. Додаток: 1) Рішенням уповноваженої особи № 45 від «19» травня 2025 року
Рішеня
28.05.2025 18:01
Замовник
Документи повідомлення
28.05.2025 18:06
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
9 983 190 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 09:00
Замовник:
Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області
Контактний телефон:
+380508695906
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
9 983 190 грн.
Період подання пропозицій
до 14.04.2025 09:00
Замовник:
Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області
Контактний телефон:
+380508695906
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності