Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з доробки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику» (ДК 021:2015 72265000-0 Послуги з конфігурування програмного забезпечення) від ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-26-003758-a
Id Tender 64902a6fb05c4d49a6a2ca39d7eff524
План UA-P-2025-02-26-002758-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 26.02.2025 11:08
Остання зміна 17.03.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 077 900 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 389.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.02.2025 11:10 до 06.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.02.2025 11:10
до 03.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.02.2025 11:10
до 03.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.03.2025 14:13
до 11.03.2025 10:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.03.2025 11:39
до 17.03.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 11.03.2025 10:26
-
Період уточнень
з 26.02.2025 11:10 до 03.03.2025 00:00
Період оскарження
з 26.02.2025 11:10 до 03.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.03.2025 14:13 до 11.03.2025 10:26
Період кваліфікації
з 06.03.2025 14:13 до 11.03.2025 10:26
Основні параметри
Послуги з доробки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику» (ДК 021:2015 72265000-0 Послуги з конфігурування програмного забезпечення)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
4 077 900 грн.
Послуги з доробки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику» (ДК 021:2015 72265000-0 Послуги з конфігурування програмного забезпечення)
Назва предмета закупівлі
Послуги з доробки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику» (ДК 021:2015 72265000-0 Послуги з конфігурування програмного забезпечення)
Очікувана вартість
4 077 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20389,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
122 337
Аукціон
Cтарт аукціону
06.03.2025 13:50
Закінчення аукціону
06.03.2025 14:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з доробки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику» (ДК 021:2015 72265000-0 Послуги з конфігурування програмного забезпечення)
Код ДК 021:2015
72265000-0 - Послуги з конфігурування програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Павлівський, будинок 1/3
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту наданих послуг.Розрахунки з Виконавцем здійснюються за фактом надання послуг поетапно на підставі Актів наданих послуг на умовах 100% післяоплати.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СОФТМОР СОЛЮШЕН"
Пропозиція:
4 020 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ГЛАДКИХ ГЕННАДІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ"
Пропозиція:
4 020 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.03.2025 13:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.02.2025 11:08
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Larisa
Електронна пошта
Телефон
380577253996
Замовник
ЄДРПОУ
42298246
Назва (англійською мовою)
DEPARTAMENT TsIFROVOYi TRANSFORMATsIYi HARKIVSKOYi MISKOYi RADI
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTAMENT TsIFROVOYi TRANSFORMATsIYi HARKIVSKOYi MISKOYi RADI
Поштовий індекс
61003
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Харків
Адреса
майдан Павлівський, будинок 1/3
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з доробки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику» (ДК 021:2015 72265000-0 Послуги з конфігурування програмного забезпечення)
Період вимог/скарг з 10.03.2025 11:39 по 16.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.03.2025 14:13 по 14.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі також Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування відбувається відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі також Особливості). Так, відповідно до пункту 24 Особливостей Замовником 26.02.2025 самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020р. №1082, та Особливостей оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю: послуги з доробки «Програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження Замовнику» (ДК 021:2015 72265000-0 Послуги з конфігурування програмного забезпечення) за кодом ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням. Кінцевий строк подачі тендерних пропозицій було визначено до 06 березня 2025 року до 00:00. 06 березня 2025 року об 13:50 відбувся електронний аукціон, за результатами якого тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОФТМОР СОЛЮШЕН» (ЄДРПОУ 44541459), визначена найбільш економічно вигідною. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, а саме: 1.Інвентарізаційнний опис необоротних активів від 27 лютого 2025 року, засвідченій неналежними чином, а саме без підписів членів комісії та відбитками печатки (за наявності). 2. Відсутній документ, який підтверджує право власності / володіння / користування тощо відповідним майном, яке Учасник зазначив у довідці вих. №103-m від 28.02.2054 року, що передбачена п 1.1. Додатку №1 до тендерної документації (а саме позиції №5-9). Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк прийняв рішення (Протокол №3 від 07.03.2025 року) та розмістив 07.03.2025 року о 12:34 в електронній системі закупівель повідомлення Учаснику з вимогою про усунення невідповідностей. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Строк усунення виявлених замовником невідповідностей був автоматично визначений електронною системою закупівель - до 08 березня 2025 12:34. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності у документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, які були зазначені в повідомленні замовника, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
10.03.2025 11:39
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
06.03.2025 14:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.02.2025 11:08
2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.02.2025 11:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: У Додатку №1 до тендерної документації, «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: «Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та надаються в складі його тендерної пропозиції*» у п. 1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Виявлені недоліки: 1.Учасником на виконання зазначеної вимоги тендерної документації (Додаток № 1) у складі тендерної пропозиції надано Інвентарізаційний опис необоротних активів від 27 лютого 2025 року, який частково підтверджує право власності на обладнання необхідне для виконання послуги, який не містить підписів членів комісії та відбитків печатки (у разі наявності), тобто оформлений неналежним чином. 2.Учасником не надано документ, який підтверджує право власності / володіння / користування тощо відповідним майном, яке Учасник зазначив у довідці вих. №103-m від 28.02.2054 року, що передбачена п 1.1. Додатку №1 до тендерної документації (а саме позиції №5-9). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати з дотриманням вимог Особливостей, у строк, визначений статтею 26 Закону, а саме: протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення: 1.Інвентарізаційний опис необоротних активів від 27 лютого 2025 року, який належний чином засвідчений, а саме містить підписи членів комісії та відбитки печатки (за наявності). 2.Документ, який підтверджує право власності / володіння / користування тощо відповідним майном, яке Учасник зазначив у довідці вих. №103-m від 28.02.2054 року, що передбачена п 1.1. Додатку №1 до тендерної документації (а саме позиції №5-9). По другому питанню порядку денного: З урахуванням виявлених недоліків тендерної пропозиції, передбачених пунктом 43 Особливостей, які можливо усунути протягом 24 годин, передбачених законодавством, виникає необхідність розмістити повідомлення з вимогою про усунення Учасником невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Створено
07.03.2025 12:34
Надати до
08.03.2025 12:34
Період вимог/скарг з 11.03.2025 10:26 по 17.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.03.2025 11:39 по 18.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено недоліки та відсутність документів, подача яких є обов’язкова для учасника закупівлі: 1.Відсутній документ, який підтверджує право власності / володіння / користування тощо відповідним майном, яке учасник зазначив у довідці вих. №11 від 03.03.2025 року, що передбачена п 1.1., п. 1.2. Додатку №1 до тендерної документації; 2.Відсутній документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування серверними потужностями, необхідними для надання послуг, визначених тендерною документацією (вимога, що передбачена п 1.3. Додатку №1 до тендерної документації); 3.У довідці вих. №2 від 03.03.2025, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи для надання послуг, що є предметом даної закупівлі, учасник вказав наявність працівника з загальним стажем роботи 4 місяці, що не відповідає вимогам п.2.1. Додатку №1 до тендерної документації; 4. ФОП Гладких Г.Г. надав довідку вих. № 3 від 03.03.2025, що містить інформацію про виконання аналогічного договору в 2025 році, що не відповідає вимогам п.4.1. Додатку №1 до тендерної документації - договір зазначений у довідці Учасника не відповідає періоду, який вимагався Замовника, та не надана інформація про його повне виконання. 5.Учасник не надав скановану копію оригіналу позитивного відгука про виконання учасником аналогічного договору у повному обсязі від замовників, датованих не пізніше, ніж за 30 днів до дати оприлюднення оголошення про проведення даної конкурентної процедури закупівлі (вимога п.4.3. Додатку №1 до тендерної документації) . 6.Учасник документально не підтвердив наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання/досвід роботи для надання послуг, що є предметом даної закупівлі у відповідності до технічних умов, викладених у Додатку 3 тендерної документації, учасник не надав документального підтвердження наявність в своєму штаті або на підставі господарсько-правового договору працівника(ів) / спеціаліста(ів), який/які мають необхідні знання/досвід роботи та/або документи про освіту, підвищення кваліфікації, в тому числі сертифікати про проходження спеціалізованих курсів по роботі з інструментами системи оркестрації контейнерів Kubernetes (вимога п. 12 Додатку №1 до тендерної документації); 7. Учасник не надав Гарантійний лист, складений у довільній формі, що гарантує виконання доробки на ресурсах (серверах) учасника, розміщених на території України, в тому числі на віртуальних, обчислювальні ресурси (фізична частина) яких розміщені на території України та які мають відповідні сертифікати безпеки та атестати відповідності комплексної системи захисту інформації (вимога п. 15 Додатку №1 до тендерної документації). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації, в тому числі умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Виявлені недоліки тендерної пропозиції учасника не могли бути усунені протягом 24 годин. Таким чином, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
11.03.2025 10:26
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
10.03.2025 11:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.02.2025 11:08
2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.02.2025 11:08
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 077 900 грн.
Період подання пропозицій
до 06.03.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380577253996
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 077 900 грн.
Період подання пропозицій
до 06.03.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380577253996
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності