Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із збирання,навантаження,перевезення,зберігання,знешкодження,утилізації небезпечних медичних відходів категорій "В","С",інших токсикологічних небезпечних відходів з наданням пакувальної тари від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-26-002429-a
Id Tender 6042af18d37340ffa69c607c0a572270
План UA-P-2025-02-26-000841-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 26.02.2025 10:20
Остання зміна 03.04.2025 09:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
620 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 100 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.02.2025 10:19 до 08.04.2025 09:33
Завершено
Період уточнень
з 26.02.2025 10:19
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.02.2025 10:19
до 05.04.2025 00:00
Період уточнень
з 26.02.2025 10:19 до 05.04.2025 00:00
Період оскарження
з 26.02.2025 10:19 до 05.04.2025 00:00
Основні параметри
Послуги із збирання,навантаження,перевезення,зберігання,знешкодження,утилізації небезпечних медичних відходів категорій "В","С",інших токсикологічних небезпечних відходів з наданням пакувальної тари
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
620 000 грн.
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Назва предмета закупівлі
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Очікувана вартість
620 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3100,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.04.2025 15:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із збирання,навантаження,перевезення,зберігання,знешкодження,утилізації небезпечних медичних відходів категорій "В","С",інших токсикологічних небезпечних відходів з наданням пакувальної тари
Код ДК 021:2015
90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02094, Україна, Київ, Краківська 13
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.04.2025 09:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вероніка Дворник
Електронна пошта
Телефон
+380951322963
Замовник
ЄДРПОУ
25637595
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
02094
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА будинок 13
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000025
Дата створення проекту
08.05.2025 11:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 12:09
Дата публікації висновку про результати
22.05.2025 17:23
Дата завершення усунення порушень
06.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 140-96-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 № 19-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 08.05.2025 №19-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 16. UA-2025-02-26-002429-a 26.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 12:09
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель; повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710); відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня № 2» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-02-26-000841-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника від 03.01.2025 року; скарга ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» на умови тендерної документації Замовника від 28.02.2025 року № 13-т; рішення Комісії Антимонопольного комітету України (далі – Комісія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.03.2025 року № 3300-р/пк-пз; рішення АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.03.2025№ 3867-р/пк-пз; скарга від ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» від 01.03.2025 року на рішення Замовника про внесення змін до тендерної документації; рішення АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.03.2025 року № 3258-р/пк-пз; рішення АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від № 3720-р/пк-пз від 11.03.2025 № 3720-р/пк-пз; відповіді замовника на запити Управління, надані через електронну систему від 12.03.2025 року, від 13.05.2025 року та від 16.05.2025 року. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей № 1178 встановлено, що відповідно до вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей № 1178 Замовником, разом із змінами в тендерній документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178 встановлено, що, Замовником у пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не вірно вказана дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій 06.03.2025 року, проте, як в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro стоїть дата 08 квітня 2025 року, чим порушено вимоги підпункту 14 частини 2 статті 22 Закону. Окрім того, за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178 встановлено, що відповідно до норм пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктом 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей № 1178. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з цим, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, видані Кабінетом Міністрів України, є обов'язковими до виконання. Відповідно до пункту 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій. Так, згідно абзацу 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Разом з цим, Замовником у пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран. Отже, на дату проведення процедури закупівлі UA-2025-02-26-002429-a, 26 лютого 2025 року чинна редакція Особливостей № 1178 зі змінами від 09.07.2024 року, викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням, в тому числі, з Ісламської Республіки Іран, чим порушено абзац 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. Також в абзаці восьмому пункту 28 Особливостей № 1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей № 1178, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Проте, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник у Додатку № 2 «Підстави для відмови в участі процедури закупівлі (пункт 47 Особливостей)» до тендерної документації зазначив, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей № 1178. В редакції Особливостей № 1178, які діяли на момент проведення процедури закупівлі (26.02.2025 року) відсутня інформація щодо відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі у разі не надання документів що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей № 1178. Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 року № 131 та від 02.04.2024 року № 382, та не відповідає нормам встановленим пунктом 44 та пунктом 47 Особливостей № 1178, в результаті чого порушено вимоги статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей № 1178. Керуючись частиною 5 статті 8 Закону Замовнику направлено запит від 14.05.2025 року щодо отримання інформації та надання пояснень з приводу вищевказаного, на що Замовник 16.05.2025 року додав Протокол внесення змін до тендерної документації, в якому виправив кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08.04.2025 року, 10:00; виправив у Розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації додавши: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі має належність до Ісламської Республіки Іран, згідно редакції Особливостей зі змінами від 09.07.2024 року, викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням, в тому числі, з Ісламської Республіки Іран».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям № 1178 , встановлено порушення вимог підпункту 14 частин 2 та 3 статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону № 922 та вимог Особливостей № 1178, виконання Замовником рішення Комісії АМКУ– порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
22.05.2025 00:00
Дата публікації
22.05.2025 17:23
Документи висновку
22.05.2025 17:23
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури «Послуги із збирання, навантаження, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізації небезпечних медичних відходів категорій "В","С", інших токсикологічних небезпечних відходів з наданням пакувальної тари», ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-26-002429-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Рішеня
09.05.2025 11:45
Орган перевірки
15.05.2025 00:00
Документи повідомлення
09.05.2025 11:46
-
Відповідь
Обгрунтування
З метою забезпечення попередження негативного впливу медичних відходів, що утворюються в наслідок діяльності КНП "КМКЛ №2", на життя, здоров'я населення та довкілля
Рішеня
12.05.2025 08:52
Замовник
Документи повідомлення
12.05.2025 08:57
-
12.05.2025 09:00
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури «Послуги із збирання, навантаження, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізації небезпечних медичних відходів категорій "В","С", інших токсикологічних небезпечних відходів з наданням пакувальної тари», ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-26-002429-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Просимо надати інформацію та відповідні документи (детальні розрахунки тощо) за допомогою яких відбулося обґрунтування розміру бюджетних призначень по даній закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Просимо безпосередньо надати (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. У разі направлення запитів з метою отримання комерційних (цінових) пропозицій просимо надати їх копії та відповіді на них. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Рішеня
12.05.2025 13:30
Орган перевірки
16.05.2025 00:00
Документи повідомлення
12.05.2025 13:31
-
Відповідь
Пояснення
Відповідно до рішення КМР від 05.12.2024 р. №429/10237 "Про реорганізацію КНП "Київська міська клінічна лікарня №2" виконавчого органу КМР, у зв'язку з цим працівники які мали дані звільнилися, подальшої потреби у даній закупівлі не має, хочемо її скасувати.
Рішеня
13.05.2025 10:59
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури «Послуги із збирання, навантаження, перевезення, зберігання, знешкодження, утилізації небезпечних медичних відходів категорій "В","С", інших токсикологічних небезпечних відходів з наданням пакувальної тари», ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-26-002429-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Чому Замовником, в порушення вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей, разом із змінами в тендерній документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться (в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 03.04.2025 року о 09:34 год. оприлюднено тендерну документацію із змінами, а попередню версію тендерної документації оприлюднено 26.02.2025 року о 10:19 год.)? 2. Чому Замовником у пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не вірно вказана дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій 06.03.2025 року, проте, як в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro стоїть дата 08 квітня 2025 року? 3. Чому Замовником у пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран. Отже, на дату проведення процедури закупівлі UA-2025-02-26-002429-a (26.02.2025 року) чинна редакція Особливостей зі змінами від 09.07.2024 року, викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням, в тому числі, з Ісламської Республіки Іран (чим порушено абзац 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей)? 4. Чому Замовник у Додатку № 2 «Підстави для відмови в участі процедури закупівлі (пункт 47 Особливостей)» зазначив, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. В редакції Особливостей, які діяли на момент проведення процедури закупівлі (26.02.2025 року) відсутня інформація щодо відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі у разі не надання документів що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Рішеня
14.05.2025 11:27
Орган перевірки
20.05.2025 00:00
Документи повідомлення
14.05.2025 11:28
-
Відповідь
Обгрунтування
Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Джерелом фінансування закупівлі є кошти отримані КНП "Київська міська клінічна лікарня №2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від Національної служби здоров'я України по договорам про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу і була запланована та проведена закупівля послуг. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КНП " Київська міська клінічна лікарня №2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) являється саме одержувачем бюджетних коштів. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КНП " Київська міська клінічна лікарня №2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КНП "Київська міська клінічна лікарня №2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) " не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Рішеня
16.05.2025 14:32
Замовник
Документи повідомлення
16.05.2025 14:32
-
16.05.2025 14:33
-
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
620 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 09:33
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380951322963
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
620 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 09:33
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380951322963
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності