Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво комплексу з чотирьох багатоквартирних житлових будинків (ІV черга будівництва) від Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-26-002125-a
Id Tender 25171517bee440458615deebf7ef770b
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.02.2025 10:11
Остання зміна 28.03.2025 09:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
77 757 178 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
388 785.89 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.02.2025 10:10 до 13.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.02.2025 10:10
до 10.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.02.2025 10:10
до 10.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.03.2025 00:00
до 18.03.2025 14:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.03.2025 14:15
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.03.2025 14:15
до 28.03.2025 09:42
Період уточнень
з 26.02.2025 10:10 до 10.03.2025 00:00
Період оскарження
з 26.02.2025 10:10 до 10.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.03.2025 00:00 до 18.03.2025 14:15
Період кваліфікації
з 13.03.2025 00:00 до 18.03.2025 14:15
Основні параметри
Нове будівництво комплексу з чотирьох багатоквартирних житлових будинків (ІV черга будівництва)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
77 757 178 грн.
Нове будівництво комплексу з чотирьох багатоквартирних житлових будинків (ІV черга будівництва)
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво комплексу з чотирьох багатоквартирних житлових будинків (ІV черга будівництва)
Очікувана вартість
77 757 178 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
388785,89
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
388 785.89
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво комплексу з чотирьох багатоквартирних житлових будинків (ІV черга будівництва)
Код ДК 021:2015
45211000-9 - Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Київська область
Дата постачання по
01.06.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Підрядника платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за Договором. Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються виходячи з об’ємів виконаних робіт, їх вартості на підставі представлених Підрядником до 20 числа кожного місяця актів виконаних робіт КБ-2в та довідки КБ-3 у строк протягом 10 робочих днів з моменту прийняття фактично виконаних робіт Замовником. Акти виконаних робіт повинні надаватися Підрядником з усіма виконавчими та підтверджуючими відповідно умов Договору документами. У разі якщо на рахунку Замовника стосовно об’єкта будівництва відсутні або недостатньо коштів загального фонду Державного бюджету України для оплати у повному обсязі наданих підрядником актів виконаних робіт Замовник має право відкласти прийняття наданих підрядником актів (акта) виконаних робіт, а оплату таких робіт притримати до надходження на рахунок Замовника стосовно об’єкта будівництва коштів загального фонду Державного бюджету України в достатньому для оплати актів (акта) обсязі.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
За умови відсутності зауважень до виконаних робіт з боку Замовника, кінцеві розрахунки за Договором здійснюються у двотижневий термін після приймання Замовником за актами виконаних у повному обсязі згідно умов Договору (закінчених) робіт та видачі сертифіката, що підтверджує введення об’єкта в експлуатацію, але в будь-якому випадку не раніше прийняття Замовником за актами закінчених (виконаних відповідно умов Договору) робіт. Разом з тим, у разі наявних зауважень залишок коштів може бути використано Замовником в рахунок сум відшкодування нанесених останньому невиконанням/неналежним виконанням зобов’язань за Договором збитків, штрафних санкцій (прострочення виконання, неякісно виконані роботи, повернення переплачених сум грошових коштів за Договором тощо), що підлягають сплаті Підрядником відповідно умов Договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ"
Пропозиція:
77 743 965.57 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.02.2025 10:11
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Качук
Електронна пошта
Телефон
+380978633447
Сайт:
http://ngu.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
14323014
Повна назва
Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво комплексу з чотирьох багатоквартирних житлових будинків (ІV черга будівництва)
Період вимог/скарг з 18.03.2025 14:15 по 24.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.03.2025 00:00 по 21.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.03.2025 14:16
Довідка НАЗК
18.03.2025 14:15
Повідомлення про рішення
18.03.2025 14:12
-
13.03.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-26-002125-a-a1
Підписаний і діє
Номер
226
77 743 965.57 грн.
77 743 965.57 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.03.2025
Строк дії договору з
25.03.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво комплексу з чотирьох багатоквартирних житлових будинків (ІV черга будівництва)
Номенклатура
Нове будівництво комплексу з чотирьох багатоквартирних житлових будинків (ІV черга будівництва)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Повна назва
Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14323014

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41363172

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.03.2025 09:42
-
28.03.2025 09:41
Підписаний договір
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-02-000035
Дата створення проекту
02.04.2025 09:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.04.2025 10:58
Дата публікації висновку про результати
16.04.2025 12:42
Дата завершення усунення порушень
01.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 01.04.2025 № 101 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 39 UA-2025-02-26-002125-a 26.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.04.2025 00:00
Документи рішення
02.04.2025 10:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості № 1178) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол №95 від 26.02.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «СК БЛАГОСТРОЙ» (далі - ТОВ «СК БЛАГОСТРОЙ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника №145 від 18.03.2025 щодо визначення переможця закупівлі ТОВ «СК БЛАГОСТРОЙ», повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2025, договір від 25.03.2025 №226 на загальну суму 77 743 965,57 грн з ПДВ (далі – Договір), пояснення Замовника, надані 10.04.2025 та 14.04.2025 через електронну систему закупівель. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 28.03.2025 року опубліковано Договір з додатками у форматі PDF. Слід зазначити, що Замовником 28.03.2025 в електронній системі закупівель розміщено додаток №7 до Договору, який що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі (xls). На запит Держаудитслужби від 07.04.2025 року щодо підстав оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього у форматі PDF, Замовник надав пояснення, що «…Пунктом 15 Порядку передбачено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Замовником було опубліковано договір з додатками, що не суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель.». Отже, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив Договір з додатками у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, Особливостям № 1178 та № 1275, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СК БЛАГОСТРОЙ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо розміщення в електронній системі закупівель Договору з додатками у машинозчитувальному форматі, не допускати виявлені порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
16.04.2025 00:00
Дата публікації
16.04.2025 12:42
Документи висновку
16.04.2025 12:42
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Розміщено в електронній системі закупівель Договір з додатками у машинозчитувальному форматі.
Дата публікації
18.04.2025 13:10
Документи інформації про усунення порушення
18.04.2025 13:11
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво комплексу з чотирьох багатоквартирних житлових будинків (ІV черга будівництва) (ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-26-002125-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Підстави оприлюднення договору про закупівлю з додатками у форматі PDF з огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351 1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.04.2025 13:20
Орган перевірки
11.04.2025 00:00
Документи повідомлення
07.04.2025 13:21
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво комплексу з чотирьох багатоквартирних житлових будинків (ІV черга будівництва) (ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-26-002125-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). - Просимо надати інформацію з посиланням на файл тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ", із зазначенням номеру його сторінки, відповідно до якого зазначений учасник підтвердив вимогу пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині надання документу, а саме: «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта». У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
09.04.2025 14:26
Орган перевірки
15.04.2025 00:00
Документи повідомлення
09.04.2025 14:27
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на отриманий 07 квітня 2025 року запит від Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво комплексу з чотирьох багатоквартирних житлових будинків (ІV черга будівництва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-26-002125-a) через електронну систему закупівель надається відповідь з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Підстави оприлюднення договору про закупівлю з додатками у форматі PDF з огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Наказом командувача Національної гвардії України від 30.01.2025 року №129 «Про визначення замовників будівництва об’єктів Національної гвардії України» Центральну базу виробничо-технологічної комплектації визначено замовником будівництва по об’єкту: «Нове будівництво комплексу з чотирьох багатоквартирних житлових будинків» (ІV черга будівництва). Враховуючи п 3.17 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» (зі змінами), проектна документація це - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі затвердженого згідно порядку ПКМУ від 11 травня 2011 р. № 560 проекту будівництва. Відповідно Бюджетного кодексу України бюджетне призначення – це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України є отримувачем бюджетних коштів, а тому не має відповідних, передбачених для головного розпорядника коштів повноважень. Разом з тим, Законом України “Про Державний бюджет України на 2025 рік” від 19 листопада 2024 року № 4059-IX та наказом Міністерства внутрішніх справ України від 06.02.2025 року № 72 «Про внесення змін до Переліку житлових об’єктів, будівництво (придбання) яких передбачається фінансувати у 2025 році за рахунок коштів державного бюджету за програмою 1003090 «Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Національної гвардії України» по загальному фонду за кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету № 1003090 передбачено відповідні видатки, частину яких згідно повноважень головного розпорядника коштів спрямовано на закупівлю робіт по об’єкту: «Нове будівництво комплексу з чотирьох багатоквартирних житлових будинків» (ІV черга будівництва). Розмір бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі розробленого проекту та позитивного експертного звіту від 29.08.2022 року № 01847-22 до нього, відповідно до яких було подано пропозиції щодо виділення коштів, які включені до розпорядження Головного управління Національної гвардії України. На виконання вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону було оприлюднено договір про закупівлю з додатками, у тому числі з інформацією про ціни на матеріальні ресурси. Повідомляю, що машинозчитувальний формат – це будь-який формат, який дозволяє користувачу одразу отримати дані, без необхідності додаткових перетворень. Файл, завантажений разом із договором, дозволяє будь-кому отримати інформацію про ціни на матеріали, що є основною інформацією закладену в цей документ. При необхідності, користувач за допомогою наявних в себе комп’ютерних програм, може перетворити даний файл у будь-який зручний для себе. Крім того, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 затверджено порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, який визначає процедуру РОЗМІЩЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ про публічні закупівлі (далі – Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі – веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель. Пунктом 15 Порядку передбачено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Замовником було опубліковано договір з додатками, що не суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Рішеня
10.04.2025 15:51
Замовник
Документи повідомлення
10.04.2025 15:51
-
Відповідь
Відповідь на запит
Відповідно до абз. 10 п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зазначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Замовником було затверджено та завантажено тендерну документацію з додатками, а саме: перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) та перелік документів, які подаються переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 2 до тендерної документації). Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації не передбачено надання Учасником у складі своєї пропозиції зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта. Відповідно до п. 44 зазначено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. А також хочемо зауважити, що зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва розробляється на стадіях ЕП, ТЕО, ТЕР, РП, П відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»). Відповідно до Настанови та Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 №162, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень за об’єктом будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі була розглянута замовником на предмет відповідності технічному завданню та нормативним документам зазначеними у Додатку № 3 до тендерної документації.
Рішеня
14.04.2025 16:57
Замовник
Документи повідомлення
14.04.2025 16:59
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
77 757 178 грн.
Період подання пропозицій
до 13.03.2025 00:00
Замовник:
Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Контактний телефон:
+380978633447
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
77 757 178 грн.
Період подання пропозицій
до 13.03.2025 00:00
Замовник:
Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Контактний телефон:
+380978633447
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності