Показати схожі тендери

Закупівля Щебінь гранітний різних фракцій (з забезпеченням виконання договору) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "БЛАГОУСТРІЙ ГРОМАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-25-014937-a
Id Tender ce06bff6ad264d6691cd0c113132bca6
План UA-P-2025-02-25-017768-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 25.02.2025 21:32
Остання зміна 05.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.02.2025 21:31 до 05.03.2025 21:08
Завершено
Період уточнень
з 25.02.2025 21:31
до 02.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.02.2025 21:31
до 02.03.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 05.03.2025 21:08
-
Період уточнень
з 25.02.2025 21:31 до 02.03.2025 00:00
Період оскарження
з 25.02.2025 21:31 до 02.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.03.2025 21:08
Основні параметри
Щебінь гранітний різних фракцій (з забезпеченням виконання договору)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 000 000 грн.
Щебінь гранітний різних фракцій (з забезпеченням виконання договору)
Назва предмета закупівлі
Щебінь гранітний різних фракцій (з забезпеченням виконання договору)
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Щебінь гранітний різних фракцій (з забезпеченням виконання договору)
Код ДК 021:2015
14212320-9 - Гранітний щебінь
Кількість
3 359
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
08623, Україна, Київська область, селище Калинівка, вул. Лисенка 2а
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 50 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковому порядку, шляхом перерахування бюджетних грошових коштів з відповідного рахунку Державного казначейства України у Київській області на поточний рахунок Підрядника, у разі наявності їх на рахунку Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД МАКСІГРАН"
Пропозиція:
966 980 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Скасування
05.05.2025 00:00
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
24.04.2025 15:41
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
АЛІНА ДОБРОВОЛЬСЬКА
Електронна пошта
Телефон
+380981086366
Замовник
ЄДРПОУ
45806819
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "БЛАГОУСТРІЙ ГРОМАДИ"
Поштовий індекс
08623
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Фастівський р-н, селище Калинівка
Адреса
вул.Лисенка будинок 2-А
Кваліфікація
Лот № 1 Щебінь гранітний різних фракцій (з забезпеченням виконання договору)
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.03.2025 21:08 по 13.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.03.2025 21:08
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000105
Дата створення проекту
21.04.2025 15:48
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 16:15
Дата публікації висновку про результати
09.05.2025 10:53
Дата завершення усунення порушень
24.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 188-19-24
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.04.2025 № 160 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-02-25-014937-a 25.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 16:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.02.2025 № 24/01, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.03.2025, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відміни процедури закупівлі б/н та б/д, пояснення та документи надані Замовником від 24.04.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція єдиного учасника: ТОВ «ТД МАКСІГРАН» з остаточною ціною пропозиції 966 980,00 гривень. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до пункту 41 Особливостей № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. В свою чергу, згідно із частиною 10 статті 29 Закону № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Однак, в ході моніторингу встановлено, що Замовником, відповідно до реєстру розкриття тендерних пропозицій від 05.03.2025, пропозиція ТОВ «ТД МАКСІГРАН» не була розглянута у терміни встановленні Законом, чим відповідно Замовником порушено вимоги частини 10 статті 29 Закону № 922-VIII та пункту 41 Особливостей № 1178. Поруч з тим, під час проведення моніторингу процедури закупівлі Замовником 24.04.2025 було розміщено інформацію про відміну процедури закупівлі у вигляді протокольного рішення Уповноваженої особи на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей № 1178, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД МАКСІГРАН» , установлено порушення частини 10 статті 29 Закону № 922-VIII та пункту 41 Особливостей № 1178 в частині строку розгляду тендерної пропозиції. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
09.05.2025 00:00
Дата публікації
09.05.2025 10:53
Документи висновку
09.05.2025 10:53
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Щебінь гранітний різних фракцій (з забезпеченням виконання договору), за кодом ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-25-014937-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості № 1178), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/інформації/документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати обґрунтуванні пояснення об’єктивних обставин щодо причин порушення Замовником пункту 41 Особливостей № 1178 при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТД МАКСІГРАН»?
Рішеня
22.04.2025 14:36
Орган перевірки
26.04.2025 00:00
Документи повідомлення
22.04.2025 14:37
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби щодо процедури закупівлі: ID закупівлі: UA-2025-02-25-014937-a Предмет закупівлі: Щебінь гранітний різних фракцій (з забезпеченням виконання договору) Код ДК 021:2015: 14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Відповідь на запит Держаудитслужби щодо процедури закупівлі: ID закупівлі: UA-2025-02-25-014937-a Предмет закупівлі: Щебінь гранітний різних фракцій (з забезпеченням виконання договору) Код ДК 021:2015: 14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Замовником здійснено обґрунтування на підставі: аналізу ринкових цін з відкритих джерел (у т.ч. Prozorro Market, комерційних пропозицій постачальників, аналогічних тендерів). Комунальне некомерційне підприємство КСР «Благоустрій громади» є новоствореною організацією, про що свідчить запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 05.12.2025 року № 1003611020000003799 (витяг додається). У зв’язку з цим на момент планування закупівлі не було об’єктивної можливості визначити точну потребу в обсягах щебеню для виконання робіт з благоустрою, оскільки: підприємство лише розпочало свою діяльність, об'єкти благоустрою ще перебували та перебувають на етапі передачі на баланс, штатна структура, технічне забезпечення та обсяги господарської діяльності перебували на стадії формування. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася як орієнтовна, з урахуванням: аналізу середньоринкових цін (відповідно до Методичних рекомендацій Мінекономіки щодо визначення очікуваної вартості, затверджених листом № 3304-04/22552-06 від 18.09.2020). Правові підстави для проведення закупівлі на орієнтовну вартість без підтвердженого фінансування Повідомляємо, що на момент оголошення процедури закупівлі, а саме станом на дату публікації оголошення в системі електронних закупівель Prozorro (25.02.2025), фактичне фінансування на здійснення цієї закупівлі було відсутнє. Також інформуємо, що станом на дату надання цієї відповіді джерело фінансування закупівлі залишається не підтвердженим (кошти на відповідному бюджетному рахунку ще не надходили, бюджетні призначення не розподілені). Водночас, як уже зазначалося, у відповідності до пункту 16 Особливостей № 1178, а також згідно з положеннями частини 5 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право розпочинати процедуру закупівлі до моменту надходження коштів, якщо така закупівля передбачена у плані та запланована до фінансування у межах відповідного бюджетного періоду. Враховуючи, що КНП КСР «Благоустрій громади» є новоствореною організацією, питання виділення та розподілу бюджетних коштів на її діяльність перебуває в процесі вирішення. Частина 5 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до технічних та якісних характеристик, а також з урахуванням середньоринкових цін. Пункт 16 Особливостей здійснення публічних закупівель № 1178 (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178) Закупівля може бути розпочата без наявності фінансування у разі, якщо вона запланована до фінансування в межах відповідного бюджетного періоду. Бюджетний кодекс України, стаття 23, частина 1 Бюджетні зобов’язання можуть прийматися лише в межах відповідних бюджетних призначень, але не забороняється планування закупівлі до надходження коштів. Методичні рекомендації щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Мінекономіки, лист № 3304-04/22552-06 від 18.09.2020) У разі відсутності точної потреби допускається визначення очікуваної вартості на основі прогнозних або планових обсягів, аналізу ринку, з урахуванням майбутніх потреб та специфіки діяльності замовника. Наказ Мінекономіки № 708 від 15.04.2020 (у редакції змін) Пояснює, що технічне завдання і очікувана вартість можуть формуватись на основі орієнтовних даних, якщо фактичні показники ще не визначено (зокрема для новостворених установ або у перехідний період діяльності). Висновок: Таким чином, визначення орієнтовної потреби та оголошення закупівлі без підтвердженого фінансування є законним і відповідає нормам чинного законодавства України. Підприємство діяло в межах своїх повноважень, забезпечуючи прозорість, плановість та економічну обґрунтованість процедур закупівлі. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. На даному етапі офіційний веб-сайт КНП КСР «Благоустрій громади» відсутній, у зв’язку з тим, що підприємство є новоствореною організацією (відповідно до запису в ЄДР від 05.12.2025 року № 1003611020000003799). Створення, наповнення та запуск офіційного інтернет-ресурсу перебуває у процесі організації. Усі документи, передбачені законодавством для оприлюднення, розміщуються на офіційному порталі публічних закупівель Prozorro та, за потреби, можуть бути надані уповноваженим контролюючим органам у відповідь на запити. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. На момент оголошення процедури закупівлі, а також станом на дату цієї відповіді, фінансування на відповідну закупівлю ще не здійснено. (рішення сесій додається) 4. Надати обґрунтуванні пояснення об’єктивних обставин щодо причин порушення Замовником пункту 41 Особливостей № 1178 при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТД МАКСІГРАН» Щодо законного продовження строку розгляду тендерних пропозицій, технічних обставин та скасування процедури закупівлі. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), замовник має право аргументовано продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Це право було використано законно та обґрунтовано у зв’язку з: очікуванням підтвердження фінансування; необхідністю додаткового аналізу змісту пропозицій; технічними обставинами. Однак, у ході розгляду пропозицій було встановлено наступне: фінансування закупівлі фактично відсутнє; очікувані обсяги закупівлі не відповідають реальній потребі; укладення договору без забезпечення коштами може створити ризики порушення законодавства у сфері публічних закупівель та бюджетного законодавства. З огляду на це, було прийнято рішення про скасування відкритих торгів, що відповідає пункту 50 Особливостей № 1178, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Зазначеним пунктом передбачено, що замовник має право скасувати відкриті торги, зокрема, у разі: відсутності подальшої потреби; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (підпункт 2); дії обставин непереборної сили; подання менше двох пропозицій. Особливо наголошуємо на підпункті 2 пункту 50 Особливостей № 1178, який дає замовнику право відмінити закупівлю у разі, коли виявлені порушення не можуть бути усунені. У нашому випадку це — ризик укладення договору за відсутності бюджетного забезпечення, що є потенційним порушенням, яке не може бути усунено в межах чинної процедури. Крім того, хочемо зазначити, що рішення про скасування закупівлі було прийняте раніше, однак виникли технічні труднощі з накладанням електронного підпису на протокол скасування, через що процес був затриманий. Ці обставини вже усунені, і протокол скасування сформовано та додається. Висновок: Замовник – КНП КСР «Благоустрій громади» – діяв у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей №1178. Закупівля скасована на законних підставах, зокрема: через відсутність фінансування; через зміну реальної потреби; з метою запобігання порушенням, що не можуть бути виправлені; а саме порушень строків розгляду з урахуванням технічних труднощів, які вже усунено. Закупівля буде переоголошена за наявності фінансування та з урахуванням актуалізованих обсягів і специфікації предмета закупівлі. Правові підстави: ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» – продовження строку розгляду пропозицій; ч. 1 ст. 31 Закону № 922 – право замовника скасувати закупівлю до укладення договору; п. 50 Особливостей № 1178 – право скасування відкритих торгів у випадку неможливості усунення порушень;
Рішеня
24.04.2025 15:07
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.03.2025 21:08
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "БЛАГОУСТРІЙ ГРОМАДИ"
Контактний телефон:
+380981086366
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.03.2025 21:08
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "БЛАГОУСТРІЙ ГРОМАДИ"
Контактний телефон:
+380981086366
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності