Закупівля Щебінь гранітний різних фракцій (з забезпеченням виконання договору) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "БЛАГОУСТРІЙ ГРОМАДИ".
Щебінь гранітний різних фракцій (з забезпеченням виконання договору)
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Щебінь гранітний різних фракцій (з забезпеченням виконання договору)
Код ДК 021:2015
14212320-9 -
Гранітний щебінь
Кількість
3 359
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
08623, Україна, Київська область, селище Калинівка, вул. Лисенка 2а
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
50
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковому порядку, шляхом перерахування бюджетних грошових коштів з відповідного рахунку Державного казначейства України у Київській області на поточний рахунок Підрядника, у разі наявності їх на рахунку Замовника
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.02.2025 21:31
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.02.2025 21:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.02.2025 21:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.02.2025 21:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.02.2025 21:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.02.2025 21:31
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.02.2025 21:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.02.2025 21:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.02.2025 21:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.02.2025 21:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.02.2025 21:31
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.02.2025 21:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.02.2025 21:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.02.2025 21:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
25.02.2025 21:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД МАКСІГРАН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД МАКСІГРАН"
Поштовий індекс
02090
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Україна, 02090, місто Київ, Харківське шосе, будинок 17-А, офіс 3
Класифікація суб'єктів господарювання
Суб'єкт середнього підприємництва
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000105
Дата створення проекту
21.04.2025 15:48
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 16:15
Дата публікації висновку про результати
09.05.2025 10:53
Дата завершення усунення порушень
24.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2025 № 160
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-02-25-014937-a 25.02.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.02.2025 № 24/01, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.03.2025, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відміни процедури закупівлі б/н та б/д, пояснення та документи надані Замовником від 24.04.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція єдиного учасника: ТОВ «ТД МАКСІГРАН» з остаточною ціною пропозиції 966 980,00 гривень.
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до пункту 41 Особливостей № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
В свою чергу, згідно із частиною 10 статті 29 Закону № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Однак, в ході моніторингу встановлено, що Замовником, відповідно до реєстру розкриття тендерних пропозицій від 05.03.2025, пропозиція ТОВ «ТД МАКСІГРАН» не була розглянута у терміни встановленні Законом, чим відповідно Замовником порушено вимоги частини 10 статті 29 Закону № 922-VIII та пункту 41 Особливостей № 1178.
Поруч з тим, під час проведення моніторингу процедури закупівлі Замовником 24.04.2025 було розміщено інформацію про відміну процедури закупівлі у вигляді протокольного рішення Уповноваженої особи на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей № 1178, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД МАКСІГРАН» , установлено порушення частини 10 статті 29 Закону № 922-VIII та пункту 41 Особливостей № 1178 в частині строку розгляду тендерної пропозиції.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Щебінь гранітний різних фракцій (з забезпеченням виконання договору), за кодом ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-25-014937-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості № 1178), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати обґрунтуванні пояснення об’єктивних обставин щодо причин порушення Замовником пункту 41 Особливостей № 1178 при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТД МАКСІГРАН»?
Відповідь на запит Держаудитслужби щодо процедури закупівлі: ID закупівлі: UA-2025-02-25-014937-a Предмет закупівлі: Щебінь гранітний різних фракцій (з забезпеченням виконання договору) Код ДК 021:2015: 14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Відповідь на запит Держаудитслужби щодо процедури закупівлі:
ID закупівлі: UA-2025-02-25-014937-a
Предмет закупівлі: Щебінь гранітний різних фракцій (з забезпеченням виконання договору)
Код ДК 021:2015: 14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Замовником здійснено обґрунтування на підставі: аналізу ринкових цін з відкритих джерел (у т.ч. Prozorro Market, комерційних пропозицій постачальників, аналогічних тендерів).
Комунальне некомерційне підприємство КСР «Благоустрій громади» є новоствореною організацією, про що свідчить запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 05.12.2025 року № 1003611020000003799 (витяг додається).
У зв’язку з цим на момент планування закупівлі не було об’єктивної можливості визначити точну потребу в обсягах щебеню для виконання робіт з благоустрою, оскільки:
підприємство лише розпочало свою діяльність, об'єкти благоустрою ще перебували та перебувають на етапі передачі на баланс, штатна структура, технічне забезпечення та обсяги господарської діяльності перебували на стадії формування.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася як орієнтовна, з урахуванням:
аналізу середньоринкових цін (відповідно до Методичних рекомендацій Мінекономіки щодо визначення очікуваної вартості, затверджених листом № 3304-04/22552-06 від 18.09.2020).
Правові підстави для проведення закупівлі на орієнтовну вартість без підтвердженого фінансування
Повідомляємо, що на момент оголошення процедури закупівлі, а саме станом на дату публікації оголошення в системі електронних закупівель Prozorro (25.02.2025), фактичне фінансування на здійснення цієї закупівлі було відсутнє.
Також інформуємо, що станом на дату надання цієї відповіді джерело фінансування закупівлі залишається не підтвердженим (кошти на відповідному бюджетному рахунку ще не надходили, бюджетні призначення не розподілені).
Водночас, як уже зазначалося, у відповідності до пункту 16 Особливостей № 1178, а також згідно з положеннями частини 5 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право розпочинати процедуру закупівлі до моменту надходження коштів, якщо така закупівля передбачена у плані та запланована до фінансування у межах відповідного бюджетного періоду.
Враховуючи, що КНП КСР «Благоустрій громади» є новоствореною організацією, питання виділення та розподілу бюджетних коштів на її діяльність перебуває в процесі вирішення.
Частина 5 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до технічних та якісних характеристик, а також з урахуванням середньоринкових цін.
Пункт 16 Особливостей здійснення публічних закупівель № 1178 (постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178)
Закупівля може бути розпочата без наявності фінансування у разі, якщо вона запланована до фінансування в межах відповідного бюджетного періоду.
Бюджетний кодекс України, стаття 23, частина 1
Бюджетні зобов’язання можуть прийматися лише в межах відповідних бюджетних призначень, але не забороняється планування закупівлі до надходження коштів. Методичні
рекомендації щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Мінекономіки, лист № 3304-04/22552-06 від 18.09.2020)
У разі відсутності точної потреби допускається визначення очікуваної вартості на основі прогнозних або планових обсягів, аналізу ринку, з урахуванням майбутніх потреб та специфіки діяльності замовника. Наказ Мінекономіки № 708 від 15.04.2020 (у редакції змін)
Пояснює, що технічне завдання і очікувана вартість можуть формуватись на основі орієнтовних даних, якщо фактичні показники ще не визначено (зокрема для новостворених установ або у перехідний період діяльності).
Висновок:
Таким чином, визначення орієнтовної потреби та оголошення закупівлі без підтвердженого фінансування є законним і відповідає нормам чинного законодавства України. Підприємство діяло в межах своїх повноважень, забезпечуючи прозорість, плановість та економічну обґрунтованість процедур закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На даному етапі офіційний веб-сайт КНП КСР «Благоустрій громади» відсутній, у зв’язку з тим, що підприємство є новоствореною організацією (відповідно до запису в ЄДР від 05.12.2025 року № 1003611020000003799).
Створення, наповнення та запуск офіційного інтернет-ресурсу перебуває у процесі організації. Усі документи, передбачені законодавством для оприлюднення, розміщуються на офіційному порталі публічних закупівель Prozorro та, за потреби, можуть бути надані уповноваженим контролюючим органам у відповідь на запити.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
На момент оголошення процедури закупівлі, а також станом на дату цієї відповіді, фінансування на відповідну закупівлю ще не здійснено. (рішення сесій додається)
4. Надати обґрунтуванні пояснення об’єктивних обставин щодо причин порушення Замовником пункту 41 Особливостей № 1178 при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТД МАКСІГРАН»
Щодо законного продовження строку розгляду тендерних пропозицій, технічних обставин та скасування процедури закупівлі.
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), замовник має право аргументовано продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Це право було використано законно та обґрунтовано у зв’язку з: очікуванням підтвердження фінансування; необхідністю додаткового аналізу змісту пропозицій; технічними обставинами.
Однак, у ході розгляду пропозицій було встановлено наступне: фінансування закупівлі фактично відсутнє; очікувані обсяги закупівлі не відповідають реальній потребі; укладення договору без забезпечення коштами може створити ризики порушення законодавства у сфері публічних закупівель та бюджетного законодавства.
З огляду на це, було прийнято рішення про скасування відкритих торгів, що відповідає пункту 50 Особливостей № 1178, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Зазначеним пунктом передбачено, що замовник має право скасувати відкриті торги, зокрема, у разі: відсутності подальшої потреби; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (підпункт 2); дії обставин непереборної сили; подання менше двох пропозицій.
Особливо наголошуємо на підпункті 2 пункту 50 Особливостей № 1178, який дає замовнику право відмінити закупівлю у разі, коли виявлені порушення не можуть бути усунені. У нашому випадку це — ризик укладення договору за відсутності бюджетного забезпечення, що є потенційним порушенням, яке не може бути усунено в межах чинної процедури.
Крім того, хочемо зазначити, що рішення про скасування закупівлі було прийняте раніше, однак виникли технічні труднощі з накладанням електронного підпису на протокол скасування, через що процес був затриманий. Ці обставини вже усунені, і протокол скасування сформовано та додається.
Висновок:
Замовник – КНП КСР «Благоустрій громади» – діяв у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей №1178.
Закупівля скасована на законних підставах, зокрема:
через відсутність фінансування;
через зміну реальної потреби;
з метою запобігання порушенням, що не можуть бути виправлені; а саме порушень строків розгляду
з урахуванням технічних труднощів, які вже усунено.
Закупівля буде переоголошена за наявності фінансування та з урахуванням актуалізованих обсягів і специфікації предмета закупівлі.
Правові підстави:
ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» – продовження строку розгляду пропозицій;
ч. 1 ст. 31 Закону № 922 – право замовника скасувати закупівлю до укладення договору;
п. 50 Особливостей № 1178 – право скасування відкритих торгів у випадку неможливості усунення порушень;
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Щебінь гранітний різних фракцій (з забезпеченням виконання договору)
Звернення:
За тендером : Щебінь гранітний різних фракцій (з забезпеченням виконання договору)
Тема:
невідповідності у тендерній документації
Зміст:
Шановний замовник! Уважно вивчивши тендерну документацію до закупівлі, мусимо звернути Вашу увагу на низку невідповідностей. Так в оголошенні на проведення процедури закупівлі немає інформації про необхідність забезпечення тендерної пропозиції, проте п.7 тендерної документації «Розмір, умови надання, умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» визначає таку вимогу. До того ж у додатку 5 п.4 міститься наступне посилання: «*якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та цією тендерною документацією» , але вищезазначені оголошення та тендерна документація у цьому питанні протирічать одне одному.
До того ж просимо звернути Вашу увагу, на те , що додатком 1 до тендерної документації визначене місце поставки товару: 08623, Україна, Киїіська обл.., Фастівський р-н, селище Калинівка, вул. Лисенка, 2 а, а пунктом 2.1 додатку 7 «проєкт договору про закупівлю» визначено, що «Постачання Продукції здійснюється на умовах самовивозу, автомобільним транспортом Покупця.», що не відповідає вимогам ТД. Також у п.3.2 додатку 7 «проєкт договору про закупівлю» зазначено, що «Продукція відвантажується Покупцю на умовах 100% попередньої оплати.» що також зазначено у пункті 3.4 проєкту договору, а Додатком 1 зазначено, що «Покупець здійснює оплату за Товар протягом 50 (п’ятдесяти) робочих днів після фактичного отримання Товару на підставі видаткової(их) накладної(их) та/або акта(ів) приймання-передачі Товару, підписаної (их) уповноваженими представниками Сторін.», що також є протиріччям.
Пункт 3.3. проєкту договору містить посилання на розділ 10 Договору, якого не існує .
Також мусимо наголосити на невідповідності у Таблиці 1 «Вимоги до товару» Додатку 1 ТД , в якій зазначено «Назва та номер нормативно – технічної документації, згідно з якою виготовлений товар»: стосовно щебеню 10-20 мм та 40-70 мм, держстандартом, яким регламентується випуск є ДСТУ Б В.2.7-75-98, який містить техумови , відповідність яким можливо підтвердити документами виробника, випробуваннями лабораторій тощо. Зазначений Вами ДСТУ Б В.2.7-74-98 використовується лише для классифікації , а отже не є придатним для підтвердження відповідності ; Стосовно ЩПС С7 та С5 , документом, який регламентує ії виробництво та класифікацію є ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2. Матеріали неукріплені», а зазначені Вами Держстандарти не мають відношення до цього виду продукції.
Нагадуємо Вам, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі повинні здійснюватися на засадах недискримінації учасників та добросовісної конкуренції. Встановлення невиправдано жорстких або неконкретних вимог, при подальшому розгляді компетентними органами, зазвичай розцінюється як порушення чинного законодавства , з подальшим визнанням процедури закупівлі нікчемною. Просимо Вас переглянути вищезазначені вимоги та привести їх у відповідність до чинних стандартів, забезпечивши рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі.
Дата оприлюднення звернення:
28.02.2025 15:36
Дякуємо за зауваження, не відповідності будуть виправленні
- щодо забезпечення тендерної пропозиції - дана умова є не обхідна, так як товар буде вибиратись протягом року
- самовивіз буде прибраний: поставка товару буде здійснюватись за попередньою домовленістю та потребою у межах Калиінівської територіальної громади
- Передоплату буде прибрано - Замовник здійснює оплату за Товар протягом 50 (п’ятдесяти) робочих днів після фактичного отримання Товару
- щодо "Пункт 3.3. проєкту договору містить посилання на розділ 10 Договору, якого не існує " - юристи доцільно перевірять свій договір та внесуть відповідні коригування
- щодо ДСТУ - ми додатково проконсультуємось, щодо даного пункту і його, у разі необхідності буде виправлено та замінено на інший дієвий сертифікат
- щодо "жорстоких" умов - Жорстокі умови були встановлені у зв'язку з тим, що сума бюджетного тендеру є значною, а товар буде вибиратись протягом року. Крім того, у нас відсутні можливості для зберігання товару, а також для транспортування та самовивозу. Враховуючи ці обмеження, ми змушені максимально застрахувати себе, щоб забезпечити належне виконання умов тендеру.
Дякуюємо за зауважання, відповідні коригування будуть внесені та строки для подачі, відповідно закону будуть продовженні
Дата оприлюднення відповіді:
03.03.2025 01:05
Щебінь гранітний різних фракцій (з забезпеченням виконання договору)
Тендер:
UA-2025-02-25-014937-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
24.04.2025 15:41
Кінець періоду оскарження з часом
05.05.2025 00:00
Стан
виконано
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель