Показати схожі тендери

Закупівля Високовольтні вводи 750 кВ від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-25-012752-a
Id Tender fed5eb7a1c9a4ec1921d730890023b7c
План UA-P-2025-02-25-014790-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 25.02.2025 16:29
Остання зміна 21.05.2025 15:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
34 767 135 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
173 835.68 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.02.2025 16:28 до 21.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 25.02.2025 16:28
до 18.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.02.2025 16:28
до 18.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2025 14:30
до 20.05.2025 12:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.04.2025 13:40
до 26.05.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 20.05.2025 12:52
-
Період уточнень
з 25.02.2025 16:28 до 18.04.2025 00:00
Період оскарження
з 25.02.2025 16:28 до 18.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2025 14:30 до 20.05.2025 12:52
Період кваліфікації
з 22.04.2025 14:30 до 20.05.2025 12:52
Основні параметри
Високовольтні вводи 750 кВ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
34 767 135 грн.
Високовольтні вводи 750 кВ
Назва предмета закупівлі
Високовольтні вводи 750 кВ
Очікувана вартість
34 767 135 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
173835,68
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
347 671.35
Аукціон
Cтарт аукціону
22.04.2025 14:07
Закінчення аукціону
22.04.2025 14:30
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Ввід високовольтний
Опис предмета закупівлі
Ввід високовольтний
Код ДК 021:2015
31162000-9 - Частини трансформаторів, індуктивних котушок і статичних перетворювачів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
27.05.2026 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Ввід високовольтний
Опис предмета закупівлі
Ввід високовольтний
Код ДК 021:2015
31162000-9 - Частини трансформаторів, індуктивних котушок і статичних перетворювачів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
27.05.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
якщо учасник є резидентом: – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом: – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідним ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
KALAVIA TECHNOLOGY OU
Пропозиція:
31 725 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МІК"
Пропозиція:
34 245 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.04.2025 14:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.04.2025 08:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
15.04.2025 08:11
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лобода Вікторія Олексіївна
Електронна пошта
Телефон
380442069767
Сайт:
http://www.energoatom.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
24584661
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Високовольтні вводи 750 кВ
Період вимог/скарг з 24.04.2025 13:40 по 30.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 14:30 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
І. Відхилити тендерну пропозицію учасника – KALAVIA TECHNOLOGY OU. ІІ. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель ІІІ. Розглянути наступну тендерну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію – ТОВ «МІК».
Документи кваліфікації
24.04.2025 13:40
Повідомлення про рішення
24.04.2025 13:40
Скарги та рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 12:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.02.2025 16:28
Дата архівування
28.03.2025 12:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 12:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.02.2025 16:28
Дата архівування
28.03.2025 12:51
Період вимог/скарг з 20.05.2025 12:52 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.04.2025 13:40 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
І. За результатами оцінки та розгляду визначити переможцем процедури закупівлі – ТОВ «МІК». ІІ. Прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ «МІК» з ціною пропозиції – 34 245 600,00 грн. ІІІ. Оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
20.05.2025 12:52
Довідка НАЗК
20.05.2025 12:52
Повідомлення про рішення
20.05.2025 12:52
Пропозиція, що перемогла
25.04.2025 11:30
Електроний протокол про продовження строку
24.04.2025 13:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 12:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.02.2025 16:28
Дата архівування
28.03.2025 12:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 12:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
25.02.2025 16:28
Дата архівування
28.03.2025 12:51
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою проведення якісного розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації - продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель.
Дата продовження строку розгляду
25.04.2025 11:30
Дата кінця розгляду
23.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
АТ «НАЕК «Енергоатом» відповідно до вимог чинного законодавства повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах: 1. Невідповідності, виявлені в інформації та/або документах: В матеріалах тендерної документації, наданих ТОВ «МІК»: - відсутні додатки за пунктами Б3, В2, В3, В5, на які є посилання в наданій «Анкеті постачальника» виробника продукції «Shandong Peiport Electric Power Science & TechnologyСО., LTD»; - не вірно наведена інформація в пункті В12 «Анкети постачальника» виробника продукції «Shandong Peiport Electric Power Science & Technology СО., LTD». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Вимоги тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Високовольтні вводи 750 кВ): • пп. 4.4 п. 4 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: - «Діюче «Рішення про затвердження постачальника», видане виробнику запропонованої до постачання продукції, а в разі відсутності діючого «Рішення про затвердження постачальника» – заповнені і підписані виробником «Заявка на оцінку» та «Анкета постачальника» (відповідно до додатка Б СОУ НАЕК 012:2021)». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати відсутні додатки, на які є посилання в «Анкеті постачальника» виробника продукції «Shandong Peiport Electric Power Science & Technology СО., LTD». 3.2 Зазначити в пункті В12 «Анкети постачальника» виробника продукції «Shandong Peiport Electric Power Science & Technology СО., LTD» запитувану інформацію, зокрема щодо контролю аутсорсингових процесів та зберігання відповідної задокументованої інформації при залученні сторонніх організацій (аутсорсерів) до виготовлення продукції, що здійснюють частину функцій чи процесу підприємства на умовах субпідряду.
Створено
15.05.2025 15:47
Надати до
16.05.2025 15:47
Договір
UA-2025-02-25-012752-a-a1
Очікує підписання
34 245 600 грн.
34 245 600 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Ввід високовольтний
Номенклатура
Ввід високовольтний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 27 травня 2026 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Ввід високовольтний
Номенклатура
Ввід високовольтний
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 27 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24584661

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "МІК"
Повна назва
ТОВ "МІК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30105738

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA063204780000026008924892570
ПІБ підписанта
Рябов Сергій Миколайович
Посада підписанта
Генеральний директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380676177022
Електронна пошта
Шаблон договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-07-000004
Дата створення проекту
07.05.2025 10:19
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
07.05.2025 11:48
Дата публікації висновку про результати
23.05.2025 11:40
Дата завершення усунення порушень
29.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 057-69-34
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.05.2025 № 134 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 34 UA-2025-02-25-012752-a 25.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.05.2025 00:00
Документи рішення
07.05.2025 11:48
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Замовником від 25.02.2025 (зі змінами від 15.04.2025 № 6), тендерні пропозиції учасників KALAVIA TECHNOLOGY OU та товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК»), вимогу про усунення невідповідностей, інформація про відхилення тендерної пропозиції учасника, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 24.04.2025 № 05/67, від 20.05.2025 № 05/83, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 09.05.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій KALAVIA TECHNOLOGY OU та ТОВ «МІК» – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
23.05.2025 00:00
Дата публікації
23.05.2025 11:40
Документи висновку
23.05.2025 11:40
-
Повідомлення
Запит
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі високовольтних вводів 750 кВ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-25-012752-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.05.2025 09:20
Орган перевірки
14.05.2025 00:00
Документи повідомлення
08.05.2025 09:21
-
Відповідь
ДК 021:2015 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Високовольтні вводи 750 кВ)
Державній аудиторській службі України Пояснення на запит ДАСУ від 08.05.2025 (процедура закупівлі UA-2025-02-25-012752-a) Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 06.05.2025 № 134 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» розпочато моніторинг закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом». Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Високовольтні вводи 750 кВ) (оголошення про проведення торгів в системі Prozorro № UA-2025-02-25-012752-a), через електронну систему закупівель надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит). Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит. Щодо вимоги «постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо)» повідомляємо таке. 1. Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, які визначені в документах: - «Технічна документація до предмета закупівлі. Високовольтні вводи 110 кВ, 150 кВ, 330 кВ, 750 кВ» ТДПЗ-У(т).03.076-2024 (ред. 4); - «Опитувальний аркуш для закупівлі високовольтного вводу» (Додаток 5 до ТД); були встановлені на підставі чинних нормативних документів, які є обов’язковими до виконання АТ «НАЕК «Енергоатом», та технічної документації на високовольтні вводи 750 кВ, які знаходяться в експлуатації у філіях – ВП АЕС та для заміни яких проводиться закупівля, а саме: Позначення документа Назва документа НП 306.2.245-2024 (Загальні положення безпеки атомних станцій); НП 306.2.232-2021 (Вимоги до оцінки безпеки атомних станцій щодо зовнішніх впливів природного характеру); ДСТУ EN 60137:2022 (EN 60137:2017, IDT; IEC 60137:2017, IDT) (Ізольовані вводи для змінної напруги понад 1000 В СОУ-Н ЕЕ 20.302:2007 (Норми випробування електрообладнання (у редакції 2020 року); - (Паспорт-формуляр на ввід типу ГМРА-0-750/315У1); ОИЭ.463.022 (Техническое описание и инструкция по эксплуатации. Ввод ГМРА-0-750/315У1 черт. ИВЕЮ 686345.004 - (Паспорт-формуляр на ввід типу ГКР-ІІ-30-800/315О1) ИВУЕ.686356.165 РЭ (Ввод ГКР-ІІ-30-800/315О1. Руководство по эксплуатации) 2. Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – філією «ВП «Централізовані закупівлі» АТ «НАЕК «Енергоатом», перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом аналізу комерційних пропозицій постачальників: ТОВ «МІК» від 16.01.2025 № 160125/01ХАЕС, ТОВ «Стан Комплект» від 07.01.2025 № 03/10, ТОВ «ТД «Доноват» від 17.01.2025 № КП0135-25 (документи, за якими замовником визначено ОВЗ додаються). Очікувана вартість закупівлі була визначена за найменшими вартісними показниками комерційної пропозиції ТОВ «МІК» від 16.01.2025 № 160125/01ХАЕС. Додатки: 1. ТДПЗ-У(т).03.076-2024 (ред. 4) - на 21 арк.; 2. Опитувальний аркуш для закупівлі високовольтного вводу - на 4 арк.; 3. Документація на ввід ГМРА-0-750/315У1 - на 4 арк.; 4. Документація на ввід ГКР-ІІ-30-800/315О1 - на 4 арк.; 5. ДСТУ EN 60137:2016 (EN 60137:2008, IDT) – на 64 арк.; 6. Комерційні пропозиції ТОВ «МІК» від 16.01.2025 № 160125/01ХАЕС - на 1 арк., ТОВ «Стан Комплект» від 07.01.2025 № 03/10 - на 1 арк., ТОВ «ТД «Доноват» від 17.01.2025 № КП0135-25 - на 1 арк.
Рішеня
09.05.2025 14:43
Замовник
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
34 767 135 грн.
Період подання пропозицій
до 21.04.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380442069767
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
34 767 135 грн.
Період подання пропозицій
до 21.04.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380442069767
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності