Показати схожі тендери

Закупівля Матеріали для благоустрою населених пунктів: стовпчик паркувальний гумовий обмежувальний від КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-25-008183-a
Id Tender c4532bf946c444998334a3c4346e39e6
План UA-P-2025-02-25-009557-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 25.02.2025 14:12
Остання зміна 21.03.2025 15:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
126 991.26 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 269.91 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.02.2025 14:01 до 05.03.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 25.02.2025 14:01
до 02.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.02.2025 14:01
до 02.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.03.2025 16:00
до 10.03.2025 08:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.03.2025 08:03
до 16.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.03.2025 08:03
до 21.03.2025 15:30
Період уточнень
з 25.02.2025 14:01 до 02.03.2025 00:00
Період оскарження
з 25.02.2025 14:01 до 02.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.03.2025 16:00 до 10.03.2025 08:03
Період кваліфікації
з 05.03.2025 16:00 до 10.03.2025 08:03
Основні параметри
Матеріали для благоустрою населених пунктів: стовпчик паркувальний гумовий обмежувальний
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартіс
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
126 991.26 грн.
Матеріали для благоустрою населених пунктів: стовпчик паркувальний гумовий обмежувальний
Назва предмета закупівлі
Матеріали для благоустрою населених пунктів: стовпчик паркувальний гумовий обмежувальний
Очікувана вартість
126 991.26 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1269,91
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Матеріали для благоустрою населених пунктів: стовпчик паркувальний гумовий обмежувальний
Код ДК 021:2015
34928110-2 - Дорожні бар’єри
Кількість
249
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29016, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Львівське шосе, 14/1
Дата постачання по
30.05.2025 14:06
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ ПРО"
Пропозиція:
123 006 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кітнік Олександр Миколайович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kitnik Oleksandr Mykolayovych
Електронна пошта
Телефон
+380969718948
Факс
+380382641851
Сайт:
http://www.kpbred.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03335445
Назва (англійською мовою)
ME for construction, repair and maintenance of roads Executive Committee Khmelnytsky city council
Повна назва
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
ME for construction, repair and maintenance of roads Executive Committee Khmelnytsky city council
Поштовий індекс
29009
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
вулиця Ярослава Мудрого, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Матеріали для благоустрою населених пунктів: стовпчик паркувальний гумовий обмежувальний
Період вимог/скарг з 10.03.2025 08:03 по 16.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.03.2025 16:00 по 13.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.03.2025 08:03
Довідка НАЗК
10.03.2025 08:03
Повідомлення про рішення
10.03.2025 08:01
Пропозиція, що перемогла
05.03.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.02.2025 14:01
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.02.2025 14:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ ПРО" (Код ЄДРПОУ 44944478) в процедурі відкритих торгів за предметом: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: стовпчик паркувальний гумовий обмежувальний», код ДК 021:2015: код ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання (номенклатурна позиція: 34928110-2 Дорожні бар'єри), ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-25-008183-а, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до Додатку 2 «Інформація та документи, що підтверджують учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації на підтвердження кваліфікаційної відповідності замовником вимагалось надати Лист відгук до аналогічного договору, у листі-відгуці має бути чітко зазначено щодо яких договорів надається відгук і, відповідно, інформація про фактично поставлений товар (сума та/або кількість, спосіб доставки тощо) У складі тендерної пропозиції ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ ПРО" (Код ЄДРПОУ 44944478) наявний наступний документ, який відображається у файлі «2 відгук.pdf.p7s», який містить лист -відгук від Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів Житомирської міської ради» вих. № 388/11/24 від 11.12.2024р. З поданого вище зазначеного документу, файл «2 відгук.pdf.p7s», що відображає лист-відгук від Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів Житомирської міської ради» вих. № 388/11/24 від 11.12.2024р., не містить всього складу інформації, що вимагається згідно Додатку 2 тендерної документації. 2) Відповідно до п.3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації замовником вимагалось під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги». Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) (автентифікацію): після внесення інформації в електронні поля на неї накладається КЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником. Створити та підписати електронний документ за допомогою КЕП можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації накладання фізичною особою-підприємцем КЕП як фізичної особи». Пропозиція учасника та кожен документ ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ ПРО" (Код ЄДРПОУ 44944478) підписані удосконаленим електронним підписом (УЕП) посадової особи учасника, що не в повній мірі відповідає умовам тендерної пропозиції. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тому з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учаснику ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ ПРО" (Код ЄДРПОУ 44944478) необхідно надати наступні документи: - Привести у відповідність лист-відгук від Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів Житомирської міської ради» вих. № 388/11/24 від 11.12.2024р відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації. - Підписати тендерну пропозицію та кожен документ кваліфікованим електронним підписом посадової особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
07.03.2025 14:56
Надати до
08.03.2025 14:56
Договір
UA-2025-02-25-008183-a-a1
Підписаний і діє
Номер
18/03/25
123 006 грн.
123 006 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.03.2025
Строк дії договору з
18.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
249 (штуки)
Матеріали для благоустрою населених пунктів: стовпчик паркувальний гумовий обмежувальний
Номенклатура
Матеріали для благоустрою населених пунктів: стовпчик паркувальний гумовий обмежувальний
Кількість
249
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
494
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Повна назва
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03335445

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ ПРО"
Повна назва
ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ ПРО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44944478

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.03.2025 15:30
Повідомлення про договір
21.03.2025 15:28
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
126 991.26 грн.
Період подання пропозицій
до 05.03.2025 16:00
Замовник:
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Контактний телефон:
+380969718948
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
126 991.26 грн.
Період подання пропозицій
до 05.03.2025 16:00
Замовник:
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Контактний телефон:
+380969718948
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності