Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ ПРО" (Код ЄДРПОУ 44944478) в процедурі відкритих торгів за предметом: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: стовпчик паркувальний гумовий обмежувальний», код ДК 021:2015: код ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання (номенклатурна позиція: 34928110-2 Дорожні бар'єри), ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-25-008183-а, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме:
1) Відповідно до Додатку 2 «Інформація та документи, що підтверджують учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації на підтвердження кваліфікаційної відповідності замовником вимагалось надати Лист відгук до аналогічного договору, у листі-відгуці має бути чітко зазначено щодо яких договорів надається відгук і, відповідно, інформація про фактично поставлений товар (сума та/або кількість, спосіб доставки тощо)
У складі тендерної пропозиції ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ ПРО" (Код ЄДРПОУ 44944478) наявний наступний документ, який відображається у файлі «2 відгук.pdf.p7s», який містить лист -відгук від Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів Житомирської міської ради» вих. № 388/11/24 від 11.12.2024р.
З поданого вище зазначеного документу, файл «2 відгук.pdf.p7s», що відображає лист-відгук від Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів Житомирської міської ради» вих. № 388/11/24 від 11.12.2024р., не містить всього складу інформації, що вимагається згідно Додатку 2 тендерної документації.
2) Відповідно до п.3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації замовником вимагалось під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги».
Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) (автентифікацію): після внесення інформації в електронні поля на неї накладається КЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником.
Створити та підписати електронний документ за допомогою КЕП можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign.
Вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації накладання фізичною особою-підприємцем КЕП як фізичної особи».
Пропозиція учасника та кожен документ ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ ПРО" (Код ЄДРПОУ 44944478) підписані удосконаленим електронним підписом (УЕП) посадової особи учасника, що не в повній мірі відповідає умовам тендерної пропозиції.
Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Таким чином замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Тому з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учаснику ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ ПРО" (Код ЄДРПОУ 44944478) необхідно надати наступні документи:
- Привести у відповідність лист-відгук від Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів Житомирської міської ради» вих. № 388/11/24 від 11.12.2024р відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації.
- Підписати тендерну пропозицію та кожен документ кваліфікованим електронним підписом посадової особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.