Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Піскунова М.В. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне:
1) п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (Розділ ІІІ) Тендерної документації на закупівлю, абзацом 11 Додатку 3 до Тендерної документації та п. 3 додатку 7 до Тендерної документації на закупівлю від учасників вимагалось надати - заповнена таблиця відповідності товару медико-технічним вимогам згідно Таблиці 1, із посиланням на сторінку документації в інструкції з експлуатації або в паспорті, або в технічному описі, або в іншій офіційній документації виробника;
2) п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (Розділ ІІІ) Тендерної документації на закупівлю, абзацом 12 Додатку 3 до Тендерної документації та п. 4 додатку 7 до Тендерної документації на закупівлю від учасників вимагалось надати - гарантійний лист про те, що запропонована продукція дозволена до застосування на території України та зареєстрована в Міністерстві охорони здоров’я України;
3) п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (Розділ ІІІ) Тендерної документації на закупівлю, абзацом 15 Додатку 3 до Тендерної документації та п. 7 додатку 7 до Тендерної документації на закупівлю від учасників вимагалось надати - гарантійний лист про те, що Учасником під час поставки товару будуть надані для кожної партії товару всі необхідні товаро-супровідні документи: накладні, сертифікати якості, інструкції з використання, паспорти, декларації відповідності, дозвільні документі відповідно до вимог законодавства (викладені українською мовою) або інші офіційні технічні документи від виробника Товару;
4) п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (Розділ ІІІ) Тендерної документації на закупівлю від учасників вимагалось надати згоду на збір та обробку персональних даних згідно форми наведеної в Додатку № 6.
Учасником ФОП Піскунова М.В. у складі своєї тендерної пропозиції було надано документ Лист - згода на оброку персональних даних № 11 від 28.02.2025 року іншої форми ніж вимагалось умовами тендерної документації на закупівлю. Документів вказаних в пунктах 1-3 даного протоколу учасник ФОП Піскунова М.В. у складі своєї тендерної пропозиції не надала.
Керуючись ст. 11 Закону, особливостями здійснення закупівель товарів, робіт та послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні затвердженого Постановою КМУ
від 12.10.2022 р. № 1178, Положенням про уповноважену особу (осіб) з публічних закупівель
КНП "ТРЦ ПМСД" з метою належної організації закупівлі
Уповноважена особа вирішила:
1) Повідомити учасника ФОП Винниченко Ю.В. про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та надати йому час на їх усунення;
2) Зобов'язати учасника ФОП Винниченко Ю.В. в термін до 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей усунути виявлені недоліки, а саме:
- заповнена таблиця відповідності товару медико-технічним вимогам згідно Таблиці 1, із посиланням на сторінку документації в інструкції з експлуатації або в паспорті, або в технічному описі, або в іншій офіційній документації виробника;
- гарантійний лист про те, що запропонована продукція дозволена до застосування на території України та зареєстрована в Міністерстві охорони здоров’я України;
- гарантійний лист про те, що Учасником під час поставки товару будуть надані для кожної партії товару всі необхідні товаро-супровідні документи: накладні, сертифікати якості, інструкції з використання, паспорти, декларації відповідності, дозвільні документі відповідно до вимог законодавства (викладені українською мовою) або інші офіційні технічні документи від виробника Товару;
- згоду на збір та обробку персональних даних згідно форми наведеної в Додатку № 6 до тендерної документації;